abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 18 maart 2010 @ 20:15:54 #151
5428 crew  miss_sly
pi_79309218
pfff, kan ik me toch wel iets bij voorstellen. Stom geregeld toch, dat tandjes gedoe. Net als de krampjes en onrijpe darmen in het begin. Ik zie toch wel ruimte voor verbetering; evolutie is nog niet gedaan wat mij betreft
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 18 maart 2010 @ 20:17:54 #152
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79309304
Hier ook tandjes die met z'n allen tegelijk doorkomen. Ik begreep ook dat er 4 boven en 4 onder doorkomen en dat het daarna (meestal ) een tijdje iets rustiger is. Hier is het met 5,5 mnd begonnen en het tandjesleed duurt tot op heden eigenlijk onafgebroken voort. Nr 8 is op komst iig, dus dat is fijn

Senna, woei! Wat goed van je

TF, niet druk om maken hoor, wat al eerder is gezegd: ze gaan steeds meer bewegen en verbruiken daardoor veel meer energie. Komt vast allemaal goed!

vicky, long time no see.... Bij het cb dus niet echt slaaptips gekregen laten huilen is ook zoiets he? Pff... en nu dan?
pi_79309332
Ja he? Maar goed, zo'n tandeloos mondje in het begin is ook wel fijn.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79309384
Weet iemand trouwens waar Ca_ra en Thomas zijn? Zolang niets van ze gehoord.
  donderdag 18 maart 2010 @ 20:21:17 #155
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79309474
Mss dat Asyniur iets weet, die twee zijn toch heel dik bevriend?
pi_79309504
Mikoxx, ik vind huilen gewoon te zielig! Ik doe het soms wel even hoor, maar ik kan er ook niet zo goed tegen
Het jengelen kan ik wel aan, maar Tess slaat al snel door in krijsen.

Mocht het slapen nou echt uit de hand gaan lopen, kan ik een thuisbezoek afspreken met de wijkverpleegkundige om zo een plan op te stellen.

We hebben gister wel Tess' bed naar beneden gedaan, mevrouwtje was flink aan het rollen in bed. Ze slaapt nog wel met haar armen "vast" dus gaan staan lukte nog niet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 18 maart 2010 @ 20:24:28 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79309620
Senna kruipt! Wat goed!

Kersjes, wat rot dat het toch best heftig was al bij Toby, maar fijn dat jullie snel terecht konden en goed geholpen zijn.
  donderdag 18 maart 2010 @ 20:29:37 #158
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79309878
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:21 schreef Vicky het volgende:
Mikoxx, ik vind huilen gewoon te zielig! Ik doe het soms wel even hoor, maar ik kan er ook niet zo goed tegen
Het jengelen kan ik wel aan, maar Tess slaat al snel door in krijsen.

Mocht het slapen nou echt uit de hand gaan lopen, kan ik een thuisbezoek afspreken met de wijkverpleegkundige om zo een plan op te stellen.

We hebben gister wel Tess' bed naar beneden gedaan, mevrouwtje was flink aan het rollen in bed. Ze slaapt nog wel met haar armen "vast" dus gaan staan lukte nog niet.
Dat snap ik helemaal, ik vraag me af of er iemand bestaat die er wel goed tegen kan. Ik iig niet Hier ook bed en box naar beneden ivm rollende kindjes in bed. Maar: zo ver als Tess zijn we hier nog lang niet hoor! Zitten gaat ook nog niet zoals ik zou willen (fietsen ) en staan gaat sinds deze week (aan de rugleuning van de bank )
  donderdag 18 maart 2010 @ 20:30:13 #159
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79309899
Kersjes, zonet even je verhaal teruggelezen. Klinkt zielig.... beterschap voor Toby!
pi_79309928
Tess stapt heen en weer langs de bank/tafel/bed. Laat 1 hand los, rijkt naar mij/M. om hand beet te pakken en stapt dan naar ons toe.

Ze kan zwaaien
Vanmiddag zo gelachen in de Hema. Ze zat met diverse ouderen te "sjansen"
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_79310190
Senna wat knap! Wat een lief filmpje MissSly!

En een tandje voor Willow!

En een voor Toby, zo sneu voor hem.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 18 maart 2010 @ 20:37:56 #162
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79310255
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:31 schreef Vicky het volgende:
Tess stapt heen en weer langs de bank/tafel/bed. Laat 1 hand los, rijkt naar mij/M. om hand beet te pakken en stapt dan naar ons toe.

Ze kan zwaaien
Vanmiddag zo gelachen in de Hema. Ze zat met diverse ouderen te "sjansen"
vlugge tess en nu alaan de sjans, met ouderen
pi_79317038
Zwaaiende Tess

Zeg... projectielspugen hoort niet bij tandjes krijgen hè...?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_79317789
Hopelijk is het gauw over. Misschien hetzelfde virus als Senna had?
pi_79317889
Kijk Senna nou gaan samen met Noppes Wat gaat ze ineens hard miss!
pi_79323524
Een voor Toby en Willow

Tess

Finn heeft gewoon geslapen van half 8 tot kwart voor 11, toen is hij even wakker gebleven totdat papa thuis kwam van zijn werk en om kwart over 11 lag hij weer in bed tot 3 uur, om vervolgens tot kwart over 7 te slapen ik wil vaker zo'n nacht!
pi_79324486
Senna Lekker schattig ziet het er uit
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_79325148
Senna wat knap!

En Tess kan zwaaien Dat lijkt me zóó schattig om te zien

voor Toby en Willow en andere ziekige kindjes..

Finn wat goed van je Slapen is fijn he

Timo is al een paar dagen helemaal uit zn hum.. Na 1 goeie nacht hebben we er nu alweer 2 slechte opzitten.. pff.. Hij wil zodra hij wakker wordt 's nachts absoluut niet verder slapen in zn eigen bedje, maar in ons bed is het geen probleem..
pi_79326923
Knappe Tess! En wandelen!

Innepin, hoe is het met Willow?

FTA, fijn zo'n nacht!

Ik werd ook blij wakker. Ko heeft vannacht nog gedronken en ik legde hem weer in zijn bedje om 3.30 met de verwachting dat hij binnen 2 uur wel weer wakker zou zijn. Maar hij heeft geslapen tot half 8!
Wat volgens mij goed helpt hier is dat ik sinds een paar nachten tegen hem praat als ik hem weer in zijn bedje leg.
Ipv geen contact zoeken lijkt het beter te helpen om hem gerust te stellen dat het zijn bedje is en dat hij nog even lekker mag slapen en dat we morgen weer gaan spelen.

Timo, gauw weer goede humeur vinden hoor, en lekker weer in je eigen bedje gaan slapen. Ook al is het zo gezellig bij papa en mama.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 12:08:21 #170
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_79331436
Chan, wat vervelend dat Timo dan niet meer slapen. Het is vast een faaaaaase.

Toby werkt de zalf een beetje jongen?

Willow tandjes Kun je dadelijk ook lekker schrapen en tanden knarsen

Ko, heb jij even lekker liggen tukken!

Senna wat goed!

Even een vraagje: mijn moeder zei dat als ik Joep zijn haar knip, dat het er dan voller en dikker haar voor terug komt. Weet iemand of het waar is? Tondeuse is er al over heen gegaan, dus het is nu al te laat maar vraag me toch af of het klopt.
Niet mieten! Door gieten!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:44:31 #171
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79334953
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:12 schreef Kersjes het volgende:
Vanmiddag om 13:40 uur gaan we langs bij de dermatoloog. Beetje een rottijd wat betreft eventuele peuterslaapjes-tijd, maar ik mag niet klagen want ze zat helemaal volgeboekt en geeft een deel van d'r lunchpauze voor ons op
Vannacht was best erg, hij heeft veel gehuild en geschreeuwd uit (ik denk) frustratie omdat hij niet kon krabben vanwege de handschoentjes.
En weet je wat nou zo stom is? Ik kan me nu al zorgen maken over eventuele littekens in zijn gezicht

Bar, is Roy ook al zo aan het krabben dan?
Ik heb foto's die ik amper durf te posten omdat Roy onder de krassen zat.
tot bloedens toe.

Vond het soms ook moeilijk om naar buiten te gaan met Roy omdat hij zichzelf weer flink bekrast had.
als het meezit probeer ik morgen wel wat foto's te posten van Roy. als ik me weer wat fijner voel

En Oeke wij geven Roy te eten volgens een nederlands en belgisch schema, en die doen heel anders qua voeding

Kiwi mochten we proberen om ervoor te zorgen dat de ontlasting wat smeuiger zou worden.

[ Bericht 5% gewijzigd door _Bar_ op 19-03-2010 13:50:37 ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_79336494
Hoera voor de goede nacht van Ko!!!!

En nu Timo erachteraan please!

Bar, wat zielig zeg, dat hij zich zo toetakeld met krabben!
Je moet alleen foto's plaatsen omdat je dat leuk vindt hoor!

Lars had vanmorgen Lena op visite! Wat een schatje!
Samen handjes vasthouden enzo, het echtpaar!
Voor foto's.....fototopic!
Lars heeft ook nog een ligaatje gehad.....jammiejammie!
Ik had hem een halfje in de hand gegeven, met het idee dat ik er vast later nog een papje van zou moeten maken.... maar nee hoor! Hij peuzelde het lekker op! En nu maar hopen dat hij er geen last van krijgt!
Een broodkorst (van koemelkvrij brood) gaat goed, dus hopelijk dit ook!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 19 maart 2010 @ 14:44:38 #173
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79337386
roy moet ik dus geen liga geven daar stikt hij zowat in...

Zowiezo moeten we roy geen rapley eten geven want dat is kokhalzen en nog meer spugen.
en de foto's die ik wil posten zijn wel leuk hoor Karin
  vrijdag 19 maart 2010 @ 14:58:58 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79337885
Nav van het gesprek over kinderstoelen daad bij woord gevoegd en zie hier, ons kleine, nou ja... grote zoutzakje!

De babyinzet is rood omdat we die van Sasha's stoel hergebruiken, zonde om een nieuwe erbij te kopen.

Innepin, hoe is het nu met Willow?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 15:00:31 #175
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79337946
Wat een guitig manneke is het toch Be
Wat een rijkdom is het toch !!!
pi_79337990
haha BE wat een klein boefje! hij heeft er zelfs een boevenpak bij aan.
Hij kan er al goed inzitten!
Hoe gaat het nu met de helm? Hij is toen beter op maat gemaakt toch? En nu heeft hij hem 24 uur per dag op?
Merk je al verbetering of is dat te snel?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 15:06:32 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79338198
Gaat heel goed hoor Karin. Idd nu de hele dag door op. IK ga alleen as woensdag even terug omdat zijn rechterwang te bol is. Die plakt aan de helm waardoor zijn oogje wat trekt en dat gaat dan weer tranen enzo. En het ziet er gewoon niet comfortabel uit. Maar het gaat echt heel goed. En ja, je ziet al wel verbetering vinden wij. Dat gaat echt enorm snel.
pi_79338256
Wat fijn dat het zo goed gaat, en dat je ook al verbetering ziet! Dan weet je meteen waarvoor je het doet! Super!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 15:18:09 #179
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79338702
Kijk 'm nou zitten De boefigheid straaaalt er gewoon vanaf met die onschuldige blik erbij Wat fijn dat je al zo snel resultaat ziet BE! Lijkt me ook erg fijn als bevestiging voor het dragen van het helmpje.

Hier belde het cb vanmorgen terug. We gaan in overleg nu fruit mixen met wat melk en dan in een fles aan Esmee geven. Waarschijnlijk heeft ze toch wel wat weerzin tegen eten gekregen door die rotkorrels. Zo kan ze lekker via de fles toch aan een andere smaak wennen en als ze het lekker vindt gewoon minder melk en meer fruit en misschien daarna zelfs van een lepeltje! Ze bellen volgende week terug om te vragen hoe het gaat!

O ja we mogen ook een broodkorstje proberen
  vrijdag 19 maart 2010 @ 15:18:15 #180
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79338705
hoe reageerd Sasha op de helm van zijn kleine broertje?
Wilt hij nu ook zo'n stoere helm dragen?
pi_79338827
Stiemie heeft nieuwe fruit tactieken, hopen dat het werkt!
* XXXKarinXXX In duimmodus overgaat
  vrijdag 19 maart 2010 @ 15:21:25 #182
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79338857
Ja Esmee gaat meteen over op de fastfood (bananenmilkshakes)
  vrijdag 19 maart 2010 @ 15:26:44 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79339107
Sasha heeft een stoere bob de bouwer helm Bar.

Stiemie, 4 maandenpotjes fruit gaan ook prima met een 1-2-3. Kan je ook nog proberen.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 15:34:30 #184
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79339443
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 15:26 schreef Brighteyes het volgende:
Stiemie, 4 maandenpotjes fruit gaan ook prima met een 1-2-3. Kan je ook nog proberen.
Ah bedankt voor de tip!
pi_79340099
Oscar Schoonheid!
Bar, leuk je weer eens te zien hier kan me voorstellen dat je je ongemakkelijk voelt, buiten lopen met een bloedend kind. Ik zou me hetzelfde voelen denk ik
Chan, gaat Timo misschien ook al aan de tandjes?

BE, het gaat nu redelijk met Willow. Maar ik durf het niet te hard te roepen, want gister was het overdag ook redelijk en 's avonds drama. Ze heeft last van 't tandje, maar daarnaast is ze ook nog altijd ziekjes en snipverkouden met hoesten e.d. We hebben een hoestdrankje gekregen dat ze drie keer per dag mag en dat lijkt wel wat te helpen, maar 't blijft een zielig hoopje baby.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 16:00:45 #186
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79340434
Kersjes deze valt nog reuze mee.

En echt dit is nog rustig
Nu is het ook meer en meer op zijn wangetjes en op zijn hoofdje
pi_79343789
Roy

Dringende vraag: ik zat net Willow een fruithapje te geven, en dat ging prima, maar opeens begon ze tussendoor een beetje te "schrikken", of althans dat zag er zo uit. Een paar schrikachtige beweginkjes. Ik vond het wel grappig, maar toen deed ze het weer... en weer... en steeds vaker. Steeds z'n vijf korte schokjes, met grote ogen erbij. Herkent iemand dit? Ik heb het nog niet eerder gezien en haal me al allerlei epilepsie-scenario's in mijn hoofd...
pi_79343881
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 15:51 schreef innepin het volgende:

Chan, gaat Timo misschien ook al aan de tandjes?
Hij heeft er al 2 maar ik verwacht al een week of wat nummer 3 (en 4?).. Het zou maar zo kunnen dus ja, dat zn slechte slapen daar van komt.. maar bij de 1e 2 had hij er koorts van en nu niet.. nou ja, afwachten dus..

Wat sneu voor Willow dat ze er ook zo'n last van heeft..
pi_79344038
Innepin, is ze koortsig misschien?
Mirte heeft dat wel eens gedaan op het aankleedkussen toen ze koortsig was en Iris laatst ook... Geen idee wat het is eigenlijk, maar wel sneu om te zien.
Anders zou ik het niet weten, als je je ongerust maakt even de HAP bellen hoor... Het klinkt wel meer dan ik bij mijn meiden heb gezien...
Fake it till you make it...
pi_79344200
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:44 schreef _Bar_ het volgende:
En Oeke wij geven Roy te eten volgens een nederlands en belgisch schema, en die doen heel anders qua voeding
Dat schema wat ik bedoel is ook Nederlands. Misschien doen de Belgen het inderdaad heel anders.
Wat naar dat Roy ook zo'n jeuk heeft. Kan me voorstellen dat je het dan moeilijk vind om met hem naar buiten te gaan.

Lars en Lena. Is de Liga goed bevallen?

BE, wat een heerlijk jongetje is Oscar toch! Ik moet dan meteen denken aan hoe relaxed hij erbij lag op de meet. Lekker met zijn helm op die mat te chillen.
Fijn trouwens dat de helm zijn werk goed doet.

Stiemie, dat klinkt als een goed plan. Hopelijk vind Esmee dat ook.

Innepin, Kobus doet soms wel heel raar bij het eten. Alsof hij schrikt van het slikken ofzo. Maar als je er onzeker van wordt zou ik zeker even een dokter bellen. Heeft ze ook koorts?
pi_79344273
Wat is het minimum aan melk ongeveer wat ze op een dag "moeten" hebben met 7,5 maand.
Iris heeft tot nu toe denk ik amper 350 cc op. Straks nog wat yoghurt proberen en ze krijgt voor het slapen gaan een fles. Maar ze drinkt op het moment niet meer dan 100cc per fles zo ongeveer...
Ze is strontverkouden dus dat zou er nog wel mee te maken kunnen hebben. Ik denk dat het best benauwd is fles drinken als je neus vol snot zit... Ondanks alle otrivin enzo .
pi_79344561
Ze heeft geen koorts nee, 36.9 (terwijl het de afgelopen dagen steevast 37,5 was). Ze heeft het na het eten nog één keer op schoot gedaan en ik heb het net weer één keer in de box gespot. Ik wacht het nog heel even af en anders toch maar weer de HAP lastigvallen. Muh.
Heb er zelfs nog een filmpje van want ik was d'r aan het filmen omdat ze gewoon zo lekker zichzelf was, vrolijk en geinen enzo tijdens het eten.
pi_79345005
Ik zou niet weten wat het zijn kan Innepin, klinkt wel vreemd vind ik.. Wel handig dat je er een filmpje van hebt, legt wat handiger uit bij de HAP als je daar heen gaat! Hopelijk is het niks ergs!
pi_79348528
Zie hier het filmpje... Ongeveer halverwege begint het.

Ze is verder gewoon vrolijk en heeft geen koorts dus ik vind het wat overdreven om de HAP te bellen. Maar 't blijft wel eng.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 19:41:45 #195
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79349215
Wat een schatje is het toch Innepin Maar geen idee wat ze doet... Ik herken het niet in ieder geval.
  Moderator vrijdag 19 maart 2010 @ 20:05:02 #196
5428 crew  miss_sly
pi_79350263
Wat is ze toch leuk, innepin En die leuke geluidjes!
Maar ik herken de beweginkjes ook niet. Wat ze al zeggen: als je het niet vertrouwt, gewoon de HAP bellen hoor. Daar zijn ze voor.

BE, wat is Oscar toch ook een heerlijk mannetje En fijn dat hij geen last heeft van het helmpje en het goed lijkt te werken!

Roy En bar, leuk dat je er weer bent. Druk daar?

Nijna, volgens mij moeten ze ongeveer 500 cc hebben, maar als dat eens een dag wat minder is omdat ze wat ziekig is, lijkt me dat geen probleem, hoor. Heeft ze nog wel plasluiers?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_79350399
Ik zou gewoon eventjes bellen Innepin.. het ziet er wel een beetje vreemd uit... En gewoon even bellen voor advies kan geen kwaad toch? Daar hebben ze er tenslotte meer verstand van dan wij hier...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 19 maart 2010 @ 20:09:50 #198
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79350466
Vanaf wanneer mag je eigenlijk diksap aanbieden? Echt zo stom dat ik dat allemaal alweer vergeten ben
  vrijdag 19 maart 2010 @ 20:15:59 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79350688
Ik herken het niet Innepin en ik kan me goed voorstellen dat je het vreemd vindt. HAP bellen als je het niet vertrouwd hoor.
Wat een heerlijk grietje trouwens wel. Dat wiebelen met dat ene beentje.
pi_79352001
Ze dronk net maar 20cc ... . Maar goed, ze heeft wel wat yoghurt gehad en fruithap vanmorgen dus ik denk dat ze op zich nog wel redelijk wat aan vocht binnen heeft gekregen. Ze heeft ook wel goed gegeten vanavond. De luiers zijn minder zwaar, maar ze plast nog wel en is verder eigenlijk best goed te pas. Dus we houden het in de gaten.
Vanmiddag heb ik bisolvon gehaald, hopelijk helpt dat om het hoesten wat makkelijker te maken. Op zich rochelt het allemaal wel, maar het komt niet zo makkelijk omhoog lijkt wel.

Innepin, het ziet er anders uit dan wat mijn meiden deden, die moesten daarna ook heel erg huilen.
Ik vind net als tessie het er wel een beetje vreemd uitzien en zou het even in de gaten houden, als het weer gebeurd zou ik denk ik toch even bellen, maar dat is mijn gevoel.
Goed dat je het op film hebt trouwens!
En wat een moppie zeg, lekker wiebelen met die beentjes, dat kan Iris ook zo lekker in die stoel ;-).

Stiemie, geen idee, maar ik geef Iris af en toe wat heeeeel verdunde limonade of roosvicee. Op de roosvicee staat vanaf 4 mnd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')