Dat snap ik helemaal, ik vraag me af of er iemand bestaat die er wel goed tegen kan. Ik iig nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:21 schreef Vicky het volgende:
Mikoxx, ik vind huilen gewoon te zielig! Ik doe het soms wel even hoor, maar ik kan er ook niet zo goed tegen
Het jengelen kan ik wel aan, maar Tess slaat al snel door in krijsen.
Mocht het slapen nou echt uit de hand gaan lopen, kan ik een thuisbezoek afspreken met de wijkverpleegkundige om zo een plan op te stellen.
We hebben gister wel Tess' bed naar beneden gedaan, mevrouwtje was flink aan het rollen in bed. Ze slaapt nog wel met haar armen "vast" dus gaan staan lukte nog niet.
vlugge tessquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:31 schreef Vicky het volgende:
Tess stapt heen en weer langs de bank/tafel/bed. Laat 1 hand los, rijkt naar mij/M. om hand beet te pakken en stapt dan naar ons toe.![]()
Ze kan zwaaien
![]()
Vanmiddag zo gelachen in de Hema. Ze zat met diverse ouderen te "sjansen"
Ik heb foto's die ik amper durf te posten omdat Roy onder de krassen zat.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:12 schreef Kersjes het volgende:
Vanmiddag om 13:40 uur gaan we langs bij de dermatoloog. Beetje een rottijd wat betreft eventuele peuterslaapjes-tijd, maar ik mag niet klagen want ze zat helemaal volgeboekt en geeft een deel van d'r lunchpauze voor ons op![]()
Vannacht was best erg, hij heeft veel gehuild en geschreeuwd uit (ik denk) frustratie omdat hij niet kon krabben vanwege de handschoentjes.
En weet je wat nou zo stom is? Ik kan me nu al zorgen maken over eventuele littekens in zijn gezicht![]()
![]()
Bar, is Roy ook al zo aan het krabben dan?
Ah bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:26 schreef Brighteyes het volgende:
Stiemie, 4 maandenpotjes fruit gaan ook prima met een 1-2-3.Kan je ook nog proberen.
Hij heeft er al 2 maar ik verwacht al een week of wat nummer 3 (en 4?).. Het zou maar zo kunnen dus ja, dat zn slechte slapen daar van komt.. maar bij de 1e 2 had hij er koorts van en nu niet.. nou ja, afwachten dus..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:51 schreef innepin het volgende:
Chan, gaat Timo misschien ook al aan de tandjes?![]()
Dat schema wat ik bedoel is ook Nederlands. Misschien doen de Belgen het inderdaad heel anders.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:44 schreef _Bar_ het volgende:
En Oeke wij geven Roy te eten volgens een nederlands en belgisch schema, en die doen heel anders qua voeding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |