abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79271978
Oh ja die korrels, wat een uitvinding, dat was hier ook zo'n drama.
En is het niet mogelijk om die korrels eruit te mikken?
Lars heeft een poosje nexium gehad, was een stuk beter te doen
Hij vond het zelfs lekker!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 17 maart 2010 @ 21:24:14 #102
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79272045
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:20 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Minstens 1x he?
detail.......
  woensdag 17 maart 2010 @ 21:54:26 #103
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_79273655
Kobus aan de Mentos
Doet me denken aan een paar dagen terug toen ik even snelsnel met open deur ging douchen en de jongens in Devin´s kamer waren. Hoor ik ineens: "Mamaaaaa, Toby heeft mijn peppie(=yoghurtdrink)!" Het viel gelukkig mee, Toby was driftig aan het handvat aan het lebberen en gelukkig niet aan de speen

Arme, Senna... Klinkt als buikgriepje idd, zo snel als het komt gaat het weer. Hopelijk lekker even bijslapen vannacht.

Basboussa, gefeliciteerd

En Stiemie, welkom

Karin, klinkt wel verstandig om Lars te laten testen. Kan veel ellende en pijn besparen als je weet waar hij (nog meer) allergisch voor is.
Misschien dat ik het bij Toby ook ga laten doen, ik denk dat hij ook ergens gevoelig voor is. Hij reageert dan niet zoals Lars, maar hij is constant heel onrustig en huilerig. Zijn wangen liggen permanent open, hij zit van top tot teen onder de jeukerig uitziende uitslag en eczeem... heel zielig. Ik smeer me rot met vette zalf, hydrocortison en nu iets nieuws van de apotheek: Lipikar creme. dat leek een paar dagen beter te gaan maar het is nu weer hopeloos, de korsten hangen erbij
En hij heeft duidelijk last, zit zelf ook te krabben en hij heeft ontdekt hoe hij zijn gezichtje tegen zijn matras kan schuren. Tot bloedens toe De huisarts heeft me al een paar keer afgewimpeld maar ik wil nu eigenlijk toch wel naar de dermatoloog.
.... met gevoel voor drama....
pi_79274352
Jeetje, Lars, Esmee en Toby, jullie hebben het echt niet makkelijk. En jullie mama's en papa's ook niet.

Hopelijk kan Senna vannacht een beetje bijslapen. En jij ook Miss.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 17 maart 2010 @ 22:09:19 #105
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79274556
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oh ja die korrels, wat een uitvinding, dat was hier ook zo'n drama.
En is het niet mogelijk om die korrels eruit te mikken?
Lars heeft een poosje nexium gehad, was een stuk beter te doen
Hij vond het zelfs lekker!
Hmm ja alleen hebben we de korrels via de kinderarts omdat de huisarts vond dat we eerst maar een tijdje alleen jbpm moesten proberen... Ik wacht het cb even af anders ga ik de kinderarts maar weer eens bellen. Helemaal de korrels skippen is geen optie ben ik bang. Er zijn namelijk dagen waarop ze aan de 10 mg niet meer helemaa genoeg lijkt te hebben en we hebben al eens in overleg met de huisartsenpost een dubbele dosis gegeven.

Kersjes wat heftig zeg met Toby Een bezoekje aan de dermatoloog is geen overbodige luxe lijkt me inderdaad. Arm ventje
  woensdag 17 maart 2010 @ 22:30:21 #106
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_79275746
Okay, da's duidelijk: morgen dermatoloog regelen
Ik lag hem net te voeden op ons bed met de lichten uit en in het beetje licht dat via de gang naar binnen scheen zag ik rare vlekken op zijn shirtje. Bleek dus bloed en-of wondvocht te zijn, het arme jochie had zijn hele gezichtje weer stuk
Nu ligt hij met handschoenen aan manlief bezig te houden. hij heeft echt last.
pi_79275968
Ocherm. Wat vreselijk zielig. Krijg er pijn van in mijn buik. Hoe moet dat dan wel niet voor jou zijn. Arme Toby. Hopelijk kunnen jullie snel terecht.
pi_79283081
Karin, lijkt me ook lastig. Zien dat hij ergens last van heeft en daar niet helemaal de vinger op kunnen leggen wat het dan geweest is... Kan me je angst om iets nieuws te introduceren wel voorstellen.
Zou fijn zijn als een test wat meer duidelijkheid kan geven!

Kers, wat sneu dat kleine mannetje . Succes met verwijzing voor de dermatoloog krijgen!

Wij hebben een klein hoestend snottertje die aan het eind van de middag echt hangerig en niet lekker is. Maar verder was ze nog best redelijk te pas.
Fake it till you make it...
  donderdag 18 maart 2010 @ 08:17:39 #109
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79283083
Karin Roy moet zelf best wel spugen en word onrustig van bepaalde soorten fruit (oa Kiwi) en sommige groenten weigerd hij pertinent
(rode bieten, rode kool, witlof, er zijn er nog wel maar ik weet even niet zo snel welke.

En als je nu eens een paar dagen het zelfde geeft, en kijkt hoe hij daar op reageerd, al is het zielig mocht hij er niet tegen kunnen en dus veel last krijgen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 18 maart 2010 @ 08:18:14 #110
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79283089
Toby jij ook al zo krabben.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:12:47 #111
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_79284130
Vanmiddag om 13:40 uur gaan we langs bij de dermatoloog. Beetje een rottijd wat betreft eventuele peuterslaapjes-tijd, maar ik mag niet klagen want ze zat helemaal volgeboekt en geeft een deel van d'r lunchpauze voor ons op
Vannacht was best erg, hij heeft veel gehuild en geschreeuwd uit (ik denk) frustratie omdat hij niet kon krabben vanwege de handschoentjes.
En weet je wat nou zo stom is? Ik kan me nu al zorgen maken over eventuele littekens in zijn gezicht

Bar, is Roy ook al zo aan het krabben dan?
  Moderator donderdag 18 maart 2010 @ 09:21:31 #112
5428 crew  miss_sly
pi_79284346
Arme kleintjes Fijn dat de dermatoloog tijd voor jullie kan maken, Kersjes!
En arme Lars, zo graag willen smikkelen en er dan zo naar van zijn. Lijkt me voor jullie ook zo rot, Karin.

Senna is weer helemaal opgeknapt! En ze heeft zo goed geslapen vannacht: van 19.30 uur tot 7 uur ik werd om 6 uur wakker van stilte! Dus even goed geluisterd naar de babyfoon en ik hoorde haar nog lekker regelmatig ademen. Nu doet ze een dutje, ik ga douchen en schaap is bezig met het fietsstoeltje. straks gaan we fietsen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_79284377
Senna lekker fietsen Tis ook nu al lekker buiten!!

Wij gaan vandaag ook een nieuwe poging doen. Dus laat de wind ook even wegblijven!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_79284714
Bar, we introduceren het al heel voorzichtig, 1 soort wordt in 3 dagen opgebouwd tot een halve portie ongeveer. De eerste dag beginnen met een paar hapjes, 2e dag iets meer (als het de eerste dag goed ging) en 3e dag nog wat meer.
Als Lars na de eerste dag al reageert hoeven we geen nieuwe poging te doen voorlopig. Zo is bloemkool, worteltjes en banaan al van het menu geschrapt voor de komende tijd.
Je merkt gewoon dat zijn darmpjes van slag zijn aan zijn poepgedrag, dus vandaag ook nog maar iets geven dat goed ging, appel. Hij zou aan de mango vandaag, maar dat stellen we maar uit dan. Eerst maar weer rust in de tent.

Gelukkig issie smorgens supergezellig, hele verhalen en hij lacht zo lief....!

Kersjes, wat enorm zielig! heel goed dat je doorzet voor de dermatoloog, en zo snel al terecht kan. Nu moeten ze ook wel, want dit kan niet zo! En hoe is het met jou nu?

Stiemie, hier waren die korrels ook door de kinderarts voorgeschreven, en toen dat niet ging heeft dezelfde kinderarts Nexium voorgeschreven.
Wat eigenlijk sneu dat ze door een medicijn nu een afkeer voor het lepeltje heeft gekregen....en wat doet ze als je wat fruit oid aan de vinger doet en in haar mondje doet?

Senna weer beter! Joehoe! Lekker fietsen, tis heerlijk weer!!!

Kobus.....the freshmaker
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator donderdag 18 maart 2010 @ 09:56:29 #115
5428 crew  miss_sly
pi_79285247
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:19 schreef Stiemie het volgende:
Oh inderdaad fijn dat je al contact hebt met de dietiste. Hopelijk kan ze jullie verder helpen met de bloedtest.

Het cb benadrukte vooral dat we haar niks op mogen dringen omdat dit kan leiden tot voedselweigering. Maar ja die korrels moeten er ook elke dag in en dat heeft ze echt al door. Zodra je met die op je vingers geplakte korrels aan komt zetten, gaat die mond dicht en gaat ze je handen weg maaien
Wat lastig is dat Stiemie en ik neem aan (anders deden jullie dat vast l lang) dat je die korrels niet ergens in kunt oplossen? die moeten natuurlijk gewoon zo worden ingenomen.
En iets met belonen na de korrels? Senna is bijvoorbeeld helemaal gek op het lepeltje vitamine D dat ze krijgt. Nu we iedere dag aan tafel ontbijten en wij zelf onze multivitaminepil dan innemen, vergeet ik ineens haar vitamine D ook niet meer en ze zit echt te dansen in haar stoeltje terwijl ik de druppeltjes op het lepeltje doe Misschien zou je Esmee op die manier wat positiever kunnen stemmen door er altijd iets wat ze erg lekker vindt achteraan te geven? of mag dat misschien ook niet met die korrels. (ik heb duidelijk geen idee hoe en wat met die korrels, dus als ik onzin klets, hoor ik het wel )
  donderdag 18 maart 2010 @ 10:15:30 #116
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_79285812
Jeetje Karin wat rot voor Lars joh dat die overal zo van smikkelt maar dan uiteindelijk weer last van zijn buikje krijgt. Over jou en de rest van je gezin nog maar te zwijgen.. En hopen dat je ha mee wil gaan werken aan een bloedtest voor Lars kan misschien een hoop frustratie schelen. Al is bloed prikken ook niet fijn met zo'n kleintje weet ik uit ervaring, vooral als ze redelijk wat nodig hebben zoals bij onze kleintjes het geval was.
Normaal hebben ze een babybuisje en hebben ze weinig nodig, maar voor sommige onderzoeken moeten ze een volwassen buis hebben en dat uit een hieltje drukken kan even lastig zijn. Al had ik er meer moeite mee leek het dan de jongens al vonden ze het op een gegeven moment ook wel genoeg.

Kersjes wat fijn dat je vandaag bij de dermatoloog terecht kan hopen dat die wat heeft voor de jeuk dat die niet zo hoeft te krabben. En dat van die littekens kan ik me goed voorstellen. V heeft er 2 van die stomme waterpokken 1 in zijn gezicht naast zijn oortje en 1 op zijn rug. Hopelijk trekken ze nog weg. Manlief heeft vroeger veel last gehad van acne kan ik me nu ook al zorgen over maken.

Kobus lekker aan de mentos hahahaha was vast smullen.

Hier alles goed met de jongens, er werd om foto's gevraagd mijn mijn Mogli V zit mijn mijn toestel in de aanslag maar heb het nog niet vast kunnen leggen zodra ik een foto heb gooi ik hem op fok hoor!
Alleen dat slapen houd nog niet over! pfff begin er een beetje moedeloos van te worden, heb sinds ze geboren zijn ( bijna 10 mnd geleden) geen nacht meer doorgeslapen alleen als ze uit logeren waren
pi_79286042
Wij zijn vanmorgen naar het cb geweest. De stats: 9720 gram en 72 cm. De arts was tevreden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 18 maart 2010 @ 10:25:31 #118
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_79286106
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 10:23 schreef Vicky het volgende:
Wij zijn vanmorgen naar het cb geweest. De stats: 9720 gram en 72 cm. De arts was tevreden.
Heerlijk Vicky, mooi dat ze weer goedgekeurd is.
pi_79287119
Tess bijna 2 kilo zwaarder dna Leander

Heb je nog gevraagt ivm het slapen?
pi_79287811
Bar, volgens het voedselintroductieschema wat ik volg, mag kiwi pas met 1,5 en rode kool pas met 1 jaar. Vandaar dat hij er misschien op reageert.

Fijn Kersjes dat jullie al zo snel terecht kunnen. Hopelijk kan ze goede hulp bieden.

Lars klinkt als een gezellige kletskont. Lijkt me heftig zo'n allergietest, maar wel prettig als je niet steeds dingen hoeft te proberen, op gevaar van krampen en pijn.

Lastig he MamaNik, die nachten. Ik zat er laatst ook even helemaal doorheen. Maar een paar ochtendslaapjes meedoen hebben me weer op de been geholpen.

Wauw Vicky! Tess is groot!

We hoefden dus niet op het cb te komen met 9 maanden omdat alles zo goed ging. Maar ik wilde toch weten hoe zwaar hij was en hoe lang.
Dus gister een meetlint op de grond geplakt met tape, en meneer is 74 cm.
Daarna gewogen bij de borstvoedingswinkel in de buurt: 8600 gram.

Niet veel aangekomen, maar wel lang geworden. Lange spijker.
pi_79287899
Mag rode kool pas met 1 jaar
Leander krijgt dat hier al Hij vind het niet lekker dus zo vaak heeft ie het niet gehad
pi_79288017
Das wel een streng-in-de-leer-schema he?
Maar koolsoorten zoals witte kool/rode kool etc raden ze af vanwege moeilijk verteerbaar en dus kans op krampen enzo. Bloemkool en spruiten vallen daar niet onder. Prei en ui wel.
pi_79288114
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:22 schreef oeke het volgende:
Das wel een streng-in-de-leer-schema he?
Maar koolsoorten zoals witte kool/rode kool etc raden ze af vanwege moeilijk verteerbaar en dus kans op krampen enzo. Bloemkool en spruiten vallen daar niet onder. Prei en ui wel.
Oh wat ben ik erg
Prei en ui krijgt ie ook al Maar moet zeggen dat ie nergens last van heeft. Van de rode kool moet ie wel spugen. Dat zou daar dus ook van kunnen komen.
pi_79288239
Onze kleine was vanmorgen bij CB. Hij is iets (60gram) afgevallen in 2 maanden tijd. Weegt nu 9,5kg bij 9 maanden. Volgens de arts niets aan de hand omdat hij het verder goed doet. Toch zit het mij niet helemaal lekker. Een baby moet toch groeien, niet afvallen. In lengte wel 3 cm erbij
pi_79290323
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 10:58 schreef MeNicole2 het volgende:
Tess bijna 2 kilo zwaarder dna Leander

Heb je nog gevraagt ivm het slapen?
Ja.. Toch zoveel mogelijk proberen in dr eigen bed te laten en even huilen mag maar Tess slaat door. Vannacht was het weer dikke pret ik heb een kwartier naast dr bed gezeten en toen was ze stil. Zodra ik opstond was het weer heel hard huilen. Ze is weer in ons bed geeindigd waar ze meteen in slaap viel.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_79293296
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:27 schreef TheFrankey het volgende:
Onze kleine was vanmorgen bij CB. Hij is iets (60gram) afgevallen in 2 maanden tijd. Weegt nu 9,5kg bij 9 maanden. Volgens de arts niets aan de hand omdat hij het verder goed doet. Toch zit het mij niet helemaal lekker. Een baby moet toch groeien, niet afvallen. In lengte wel 3 cm erbij
niet te druk om maken
je kindje gaat nu ook veel meer bewegen dan in de maanden hiervoor en dus ook meer energie verbranden. De hoeveelheid eten die naar binnen gaat zal nog wel een klein tijdje ongeveer gelijk blijven. Gevolg, de babyspekkies gaan eraf en maken plaats voor een dreumeslijfje.
Zolang hij gewoon vrolijk en actief is en op jullie een gezonde indruk maakt hoef je je er echt geen zorgen om te maken
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79298389
Kersjes hoe was het bij de dermatoloog? Wat fijn dat je zo snel terecht kan!

Helaas is er geen mogelijkheid om de korrels op te lossen miss sly Er zit een beschermend laagje omheen zodat ze pas in je maag oplossen dus je mag ze ook niet fijnmalen ofzo. Ik doe nu een beetje melk uit de fles op mijn vinger en open de capsule met korrels. Die korrels plak ik dan met de melk aan mijn wijsvinger. Esmee is dan inmiddels al aan het gillen want die snapt wat er gaat gebeuren en dan duw ik met mijn vingers die korrels in haar wangzak en dan snel de fles erachteraan om ze weg te spoelen.

Ik zal trouwens niet zo goed weten wat ik haar als 'beloning' kan geven want alle vitamines zijn al toegevoegd aan flesvoeding.

Karin voeding met mijn vinger geven werkt ook niet want ze denkt bij alles wat je in haar mond stopt dat het korrels zijn lijkt wel. Alles wordt er zo snel mogelijk weer uitgewerkt.
pi_79298547
Stiemie kan je de korrels niet geven met een lepeltje met een beetje yoghurt of pap?
  donderdag 18 maart 2010 @ 15:56:50 #129
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_79298671
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:27 schreef TheFrankey het volgende:
Ehm, TheFrankey, mijn dochter is gisteren bij de ha geweest voor de jaarlijkse controle, en ze woog precies hetzelfde, maar niet nauwkeurig en de dokter dacht dat het ook minder was, dan 1,5 maand geleden. Bijna niets gegroeid enzo

Ach, als de oogjes helder staan, het kindje vrolijk is en het het verder goed doet, moesten we ons niet snel zorgen maken.

Al is 8700 gram bij een jaar niet veel, ze had (gekeken naar het geboortegewicht) toch wel ruim 9 kilo moeten wegen.

Ach....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  Moderator donderdag 18 maart 2010 @ 17:34:04 #130
5428 crew  miss_sly
pi_79303283
Senna heeft besloten dat van alle dingen die ze heeft geprobeerd om vooruit te komen, het kruipen het beste bevalt Dus dat doet ze nu, en het ziet er zoo schattig uit WE hebben een filmpje, misschien dat ik straks even wat kan posten
pi_79303477
Jaaa Senna kruip filmpje!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 18 maart 2010 @ 17:40:22 #132
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_79303494
TheFrankey en Basboussa onze jongste weegt 9800 gram en is 19 maanden inmiddels dus een sprietje en dan ook nog niet zo lang (84cm) dus hier hobbelt een klein tenger frummeltje door het huis heen. Het rare is wel dat ze een soort van praat en dat mensen dat dus niet verwachten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Books op 18-03-2010 17:46:03 ]
  donderdag 18 maart 2010 @ 17:50:42 #133
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_79303822
Stiemie, wat sneu dat Esmee toch wel een beetje getraumatiseerd lijkt door al dat gedoe

Toby heeft verschillende medicijnen voorgeschreven gekregen door de dermatologe: Fenistil druppels om in te nemen tegen de jeuk, Emovate (hormoonzalf) en Fucidin creme. Het blijkt dus echt wel ontstoken te zijn maar met alle smeersels en druppels moet het als het goed is snel beter gaan. We wachten af, over 3 weken moeten we sowieso terug voor een evaluatie.
  Moderator donderdag 18 maart 2010 @ 19:07:55 #134
5428 crew  miss_sly
pi_79306336
Kersjes ik hoop zo dat de medicatie helpt. Arme Toby en ook zo naar voor zijn mama

Werkt deze link?

De kwaliteit is niet al te best, wegens erg verkleinen en te weinig licht, maar ik vind het zoo leuk!
pi_79306694
Woei Senna wat goed!

Ik weet nu waarom madame de afgelopen twee dagen (naast het ziek zijn) echt ontzettend irritant was - er komt (eindelijk!) een tandje door. Poeh hee wat een ellende is dat zeg
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator donderdag 18 maart 2010 @ 19:47:12 #136
5428 crew  miss_sly
pi_79307985
Een tand voor Willow
pi_79308066
Doet Senna dat al lang trouwens, d'r knieën onder d'r kontje en dan vooruit proberen te komen? Ik vind het zo knap

En wij hebben bijna dezelfde poes
pi_79308091
Wat goed van Senna

Innepin wat een ellende he tandjes!

Finn ligt zowaar in bed. Normaal gesproken krijg ik hem rond dit tijdstip nooit in bed en wil hij alleen maar bij mij hangen. Hij was heel erg moe dus even lekker in bad gedaan, gevoed en nu ligt hij te slapen als een roosje.
Heeft mama tenminste ook een rustige avond voor zolang het duurt
pi_79308291
Tandje voor Willow!
Wow Senna wat goed!! Geef jij eens kruipcursus aan Tess
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_79308416
Lekker he Innepin, die tandjes. Maar er is er al 1!

Knap hoor Senna! Echt kruipen-kruipen. Ko doet dat alleen nog maar in het grote bed, daar doet het geen pijn als hij omvalt denk hij volgens mij. Ik denk dat het hier niet lang meer duurt.

Lekker FTA, geniet ervan.

En Kersjes, fijn dat er actie ondernomen is. Hopelijk slaan de medicijnen snel aan.
  Moderator donderdag 18 maart 2010 @ 19:56:54 #141
5428 crew  miss_sly
pi_79308459
Senna heeft een tijdje geoefend en van alles door elkaar gedaan: tijgeren, kruipen, vooruitschuiven, achteruitschuiven. Sinds gisteren ofzo heeft ze kennelijk besloten dat kruipen het fijnste is Ineens doet ze dat telkens als ze ergens heen wil. Het gaat niet snel, maar ze doet het alleen zo. Ons doorzettertje
pi_79308570
Oh vergeet ik Toby helemaal. Ik hoop dat de creme snel helpt Kersjes!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_79308614
Ik vind haar stoer Miss, met haar kuif! Dat word 1 april lekker knuffelen!
pi_79308687
Hoe lang duurt die tandjesellende trouwens per tand? Er zit nu een soort sneetje in haar tandvlees. Je kan nog niet echt veel wits zien. Ik neem aan dat ze er minder last van heeft zodra je 'm kan zien? Dat ie dan echt door is?
pi_79308781

Eerlijk gezegd is het dan nog niet meteen over. Tenminste dat gevoel heb ik. Maar goed, het gaat weer over en dan komt de volgende.
pi_79308855
Bedankt voor het opbeurende nieuws
pi_79308857
Ins, kan heel snel gaan, kan ook nog ff duren.. En dan is de tandjes ellende nog l ang niet over.
Er volgen er nog 7 en dan moeten er ook nog kiezen komen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_79308955
Ja, hier is tandje 7 door.
En elke keer denk ik, waarom loopt hij nou zo te piepen en te zeuren?
En waarom is hij 's nachts zoveel wakker?
En dan, na 2 dagen, dringt het pas tot me door. Weer een tand erbij.
  Moderator donderdag 18 maart 2010 @ 20:11:25 #149
5428 crew  miss_sly
pi_79309045
Senna heeft van de twee tandjes die ze nu heeft weinig last gehad. Een paar dagen wat hangeriger en wat vaker wakker 's nachts, maar toen er van allebei een wit lijntje te zien was, was de ellende ook over. En so far is er nog niets anders in aantocht, volgens mij
pi_79309140
Het ellendigst waren die 4 tanden boven die tegelijk doorbraken. Dat was geen feestje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')