abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 maart 2010 @ 17:49:14 #51
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_79218546
Mikoxx, wat goed zeg! Staan

Kobus, lekker gefietst! maar wel driftig worden. Hier kan Joep soms ook flink mopperen.

Ik las ook dat Tess een hele nacht in haar eigen bed heeft gelegen, goed zeg!

Verder beetje vluchtig gelezen. Ben gisterochtend met Joep naar de huisarts gegaan omdat ie na zijn ooronsteking (ab kuur van een week) weer ziek werd. Koorts, veel huilen. Dus wij gisterochtend vroeg op de fiets. Ha wilde toch even bloedonderzoekje doen.... wat is dat zielig voor een ventje van 10 maanden... en naar als je als moeder ernaast zit... en je ziet dat je kind zo'n pijn heeft. Ik kon wel meejanken. Maar goed, vanmorgen de uitslag en de onstekingswaarden zijn toch nog erg hoog. Dus weer een ab kuur, wat hogere dosering en met clavulaanzuur.
Ik heb gelijk maar een probioticum gehaald. Ik vroeg aan de huisarts of dat verstandig was om naast die abkuur te geven. Vraagt ze: wat is dat dan.... tja. Ik uitgelegd en dat leek haar ook wel verstandig om te doen. Zeker omdat het nu de 2e kuur in een maand is. Hoop dat het na deze kuur dan klaar is met het ziek zijn, voorlopig dan.
Niet mieten! Door gieten!
  dinsdag 16 maart 2010 @ 17:54:46 #52
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_79218729
Seilram, wat ontzettend vervelend! Alweer oorontsteking! Hopen dat de kuur goed aanslaat en dat jullie er inderdaad voorlopig vanaf zijn, of beter nog, voorgoed! Het heeft jullie niet echt meegezeten met ziekzijn de laatste maanden, hopen dat de lente daar verandering in brengt!

Sterkte, voor jullie allemaal!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  dinsdag 16 maart 2010 @ 17:57:53 #53
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_79218844
Dank basboussa, maar hij heeft nu geen oorontsteking. Tenminste de ha had gekeken en zijn oortjes zagen er goed uit. Beetje rood, maar dat kan door de verkoudheid komen. Er zit dus ergens iets te sodemieteren... maar we weten niet precies wat. En wat las ik... jouw meisje morgen jarig!!
pi_79218859
Oh dat klinkt wel vervelend Oeke, die driftbuien. Hopelijk is deze faaaase snel voorbij. Als hij straks kan kruipen en zich op gaat trekken komt het vast wel goed

En arme Lars ook. Zo jammer dat je er geen gebruiksaanwijzing bij krijgt, dat je vantevoren alvast weet waar hij wel en niet tegen kan.

En de mannen van MamaNik ook al aan het kruipen en optrekken! Hier ging dat ook heel snel na elkaar.

Seilram, wat sneu voor Joep. Hopelijk is hij snel weer helemaal opgeknapt.

Graeme slaapt de laatste tijd echt zoveel! Twee weken geleden was het met moeite 2 keer een half uurtje, en wou hij ook niet in zn eigen bed. Maar sinds ie kruipt/optrekt, wil hij dus wel in zijn eigen bed, en blijft dan ook 1,5 en soms wel 2 uur slapen! En dat 2 keer per dag, soms nog wel een derde slaapje zelfs! En gewoon savonds nog steeds om 6 uur naar bed, tot de volgende dag een uur of 7. Hebben andere kindjes dat ook, dat ze ineens zoveel slapen? Zou het ook een faaaase zijn? Ik vind het zo raar, die verandering ineens.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 16 maart 2010 @ 18:04:59 #55
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_79219061
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 17:57 schreef seilram het volgende:
Dank basboussa, maar hij heeft nu geen oorontsteking. Tenminste de ha had gekeken en zijn oortjes zagen er goed uit. Beetje rood, maar dat kan door de verkoudheid komen. Er zit dus ergens iets te sodemieteren... maar we weten niet precies wat. En wat las ik... jouw meisje morgen jarig!!
Oh, dus een andere ontsteking, ik lees en entertain een kind op hetzelfde moment, dus dan gaat er weleens wat mis... Maakt dat overigens nog uit, qua behandeling? (Oftewel, moeten ze daar nog achter komen, of alleen als de ontsteking niet verdwijnt?)

Ja, die van mij is morgen jarig! Geen feestje morgen overigens, misschien wat in het weekend,
pi_79222914
Och Lars toch, wat verdrietig dat het eten zo moeilijk is. Het breekt je hart dat hij zo lekker zit te smikkelen en er daarna zo'n last van heeft.

Jeetje Joep, wat vervelend dat die ontsteking maar niet weggaat. Hopelijk slaat deze kuur snel aan en is het dan afgelopen met ziek zijn. Lekker gezond de zomer door!

Basboussa, ga je ons alweer verlaten met je grote kleine meisje. Maak er maar een mooie dag van en dan nog eens uitgebreid in het weekend vieren. Fijn trouwens dat jullie het zo prettig hebben gehad in Nederland.

Tessie, hier wordt ook steeds meer geslapen inderdaad. Het kost ook allemaal veel energie, dat gescharrel en gedoe.

Claudia, dank voor de info. Volgens mij is het inderdaad honger en slaap. En waar hij 'vroeger' nog geduld had, heeft hij dat nu niet meer. Klein temperamentje.

Kobus wordt ook steeds ondeugender!
We gingen net patatjes halen. En de man van de snackbar heeft ook net een kindje gekregen. Hij is altijd erg aardig en nu schuift hij zo een rol fruitmentos in de doek, tussen mij en Ko. Wij grapten nog tegen hem, dat baby's geen mentos mochten, maar het was voor de mama.
Tijdens het wachten kijkt P. eens naar Ko en die zit verrukt terug te lachen terwijl er een straaltje oranje spuug uit een mondhoek loopt.
Er zat een mentos in zijn mond!
Eruit geplukt en natuurlijk moest hij huilen. Ik was in shock! Daar gingen al onze plannen van geen suiker voor zijn 4de. Meneer bepaalt zelf wel wanneer hij toe is aan snoepl!

[ Bericht 0% gewijzigd door oeke op 17-03-2010 09:47:25 ]
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79224055
Kobus boefie! Wat heb je papa en mama laten schrikken!

Joep, gauw opknappen maar!

Iris haar bed staat lager, want die vond ik vanmiddag in bed met haar billen zo hoog in de lucht dat ze boven de rand uit kwamen. Ze had een slaapzak aan, dus ik kon niet zien of ze nou op haar knieën zat en de billen de lucht in stak of dat ze een soort op handen en voeten staan probeerde te doen...
Fake it till you make it...
  dinsdag 16 maart 2010 @ 21:03:32 #58
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79227003
vanmorgen weer eens naar het cb geweest, Roy is afgevallen en niet heel veel gegroeid ten opzichte van de vorige keren.
Maar in princiepe is het niks om zorgen om te maken dus dan doen we dat ook maar niet

66,4 cm lang en weegt 7.330 gram met 7 maand
61,6 cm en woog 6420 gram met 4 maand.

Qua ontwikkelingen ed doet Roy het prima.

Het spugen en huilen weer besproken, het slechte tot niet slapen besproken.
mocht het weer gaan opbreken dan weer bellen.

Kobus jij shoffie, maar kan je ook geen ongelijk geven mentos zijn ook lekker, alleen kun je beter daar nog even mee wachten
Joep beterschap! mama
Lars zo willen genieten, zo kunnen genieten, tot je buikpijn krijgt
Leuk MamaNik de ontwikkelingen van jou boys te lezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door _Bar_ op 16-03-2010 22:01:16 ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 21:36:59 #59
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79229152
Bar, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de slaaptips van het cb. En wat goed dat jullie helemaal zijn goedgekeurd.

Seilram bah zeg. Hopelijk slaat deze ab kuur goed aan en zijn julie er snel vanaf.

Beisan morgen jarig alvast van harte gefeliciteerd!

Kobus magge niet! Haha! Boef!

Er gaan veel kindjes meer slapen zie ik ben benieuwd! Hier is het 's morgens 1,5 uur en s middags 45 min. Standaard en altijd hetzelfde. Gek eigenlijk. Ik vind het prima hoor, ze zijn er vrolijk om enzo.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 22:09:11 #60
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79231090
slaaptips hebben we niet gekregen hoor Mikoxx, Roy slaapt gewoon niet zo fijn overdag.
en soms snachts ook.
We denken zelf dat het te maken heeft met het soms niet kunnen poepen.

Ach het ene kindje heeft nu eenmaal meer slaap als de ander nodig.
pi_79240981
Nadat we afgelopen nachten zo'n beetje elk uur een uur bezig waren om Leander weer in slaap te krijgen sliep ie vannacht zomaar tot 03:00 en daarna weer tot 07:30 Lekker man!! Alleen jammer dat zijn broer zo onrusitg was en steeds in zijn slaap aan het praten en huilen was
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_79242025
Hee Bar!

Omg Kobus Ondeugend
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator woensdag 17 maart 2010 @ 09:29:32 #63
5428 crew  miss_sly
pi_79243070
Ik ben gebroken. Senna is vannacht van 1 tot half 6 wakker en huilend geweest. Flink overgegeven, midden in de nacht even samen onder de douche. Daarna op mijn schouder gehangen, telkens even in slaap vallend om dan weer huilend wakker te worden. Ik denk buikpijn, gezien ook het feit dat ze overgegeven heeft.
Toch nog een paar uurtjes geslapen dus, netjes gegeten vanochtend en dus toch maar naar het kdv gebracht. Arm ding

Nu maar hopen dat ik het zelf ook de hele dag ga volhouden Ik was al erg moe door structureel slaapgebrek, maar deze nacht is wel het toppunt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_79243377
Och arme Senna Wat zielig! Hoe komt ze ineens zo ziek?
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:47:21 #65
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79243588
bedje misschien wat omhoog zetten Miss_sly, hebben we ook bij Roy gedaan en nu slaapt hij snachts weer fijn.
pi_79243830
Och, Sennameisje toch. Zwaar zo'n nacht. Voor jullie allebei. Hopelijk is ze alweer beter en redt jij het ook vandaag!

Iris met haar kont omhoog! Hier moet het bedje ook naar beneden binnenkort, ben ik bang.

Bar! Gelukkig niets om je zorgen over te maken. Hopelijk gaat het slapen en spugen ook snel beter.

MeNicole, een betere nacht! Wat fijn. Jammer inderdaad dat broerlief dan weer geen fijne nacht heeft.

Hier lijken de nachten ook beter te gaan. Zijn driftbuien lijken ook minder te worden. Ko kroop vanochtend voor het eerst serieus in de box rond. Nu nog op de vloer, maar die lijkt te glad of voelt misschien te wijds aan voor hem.

Inne, hoe is het met tijgertje Willow?
pi_79243893
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:53 schreef oeke het volgende:
Och, Sennameisje toch. Zwaar zo'n nacht. Voor jullie allebei. Hopelijk is ze alweer beter en redt jij het ook vandaag!

Hier lijken de nachten ook beter te gaan. Zijn driftbuien lijken ook minder te worden. Ko kroop vanochtend voor het eerst serieus in de box rond. Nu nog op de vloer, maar die lijkt te glad of voelt misschien te wijds aan voor hem.
Leander gleed in het begin ook steeds weg. Toen heb ik hem steeds paar keer zonder broek laten kruipen. Dat is stuk stroever. Toen ie dat door had kon ie met spijkerbroekje en nu kan ie met ook pyamabroek.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_79244294
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:53 schreef oeke het volgende:
Inne, hoe is het met tijgertje Willow?
Nog altijd ziekjes, snotterig, hoestend en moeilijk slapend, maar wel als een speer door het huis aan het racen en zo vrolijk als ze maar kan
(dat ziet er ook zo sneu uit he, rooie wangetjes, snotneus, lodderige oogjes en dan toch nog lachen naar me )

Fijn dat het met Ko iets beter lijkt te gaan! Nachten met slaap zijn zooooo fijn...
pi_79244315
Kobus Wel knap dat hij dat rolletje zomaar open gekregen heeft dan En kruipen in de box, knap hoor!

Roy weer goedgekeurd Wel vervelend dat hij zo slecht slaapt en nog steeds dat spugen..

Och arme Senna

Timo is hier voor het eerst sinds tijden niet om stipt 3 uur 's nachts gillend wakker geworden en hij heeft zowaar tot kwart over 5 in zn eigen bedje geslapen
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:17:45 #70
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79244595
Senna beterschap

en nu als de wiede weerga aan het werk
altijd leuk dat internet op het werk
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:46:36 #71
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_79245604
Timo, wat goed!!

Aaa, Senna, meisje toch.... vervelend zeg. Hoop dat je snel opknapt!

Hihi die Kobus, lekker stiekem zitten snoepen en dat begint nu al hahaha.

Willow, ook al snotterig! Beterschap meisje.

En Roy, ben jij even lekker gegroeid! Goed zeg!

Nou die abkuur slaat al gelijk weer. Vanmorgen een vrolijk ventje wat lekker zijn bord pap leeg at. Ik hoop zo dat het na deze kuur dan echt klaar is.
was trouwens van de week even in een kapel in de buurt... ik dacht even kaarsjes opsteken voor Joep, dat ie snel beter mag worden. Er zat een hele bups oude dames en iedereen moest even naar mijn ventje lachen. En hij lekker terug lachen, sjansbal.

Basboussa, proficiat!!! Ik hoop dat jullie een hele fijne dag hebben
pi_79245822
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:08 schreef Chan het volgende:
Kobus Wel knap dat hij dat rolletje zomaar open gekregen heeft dan En kruipen in de box, knap hoor!
En zonder handen, he! Met zijn mond/tandjes.

Heerlijk die nachten inderdaad. Lekker Timo, dat doe je goed.

Die lodderoogjes van Willow. Beterschap!

Fijn Seilram, dat het meteen aanslaat! Of was het het kaarsje? Of de vrouwelijke aandacht? Dat wil een man ook nog weleens goed doen.

Basboussa en Beisan, gefeliciteerd! Fijne dag vandaag!
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:00:26 #73
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79246177
Beisan is jarig van harte!

MeNicole, dat is nog wel een idee zeg, zonder broek. Eens uitproberen hier, want we hebben hier laminaat en da's natuurlijk erg glad.

Miss lukthet nog een beetje op je werk? En heb je het kdv nog gebeld, hoe het nu is?

Seilram, laat dit het begin van een lange periode ziekloos zijn voor jullie

Oh en geheel offtopic, maar dat gedoe rondom dat Dordtse meisje vind ik toch zo erg..blegh... zit de hele tijd in mijn hoofd. Straks maar even lekker naar buiten, genieten van het zonnetje!
pi_79246255
Gefeliciteerd Beisan en Basboussa!!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79246326
ohja, vergeet ik het nog!
Basboussa, gefeliciteerd met je grote dochter!
  woensdag 17 maart 2010 @ 13:19:27 #76
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_79251512
Dank dames, Wij gaan zo even naar de dokter, half jaar geleden alweer dat het kind voor het laatst echt gemeten en gewogen is. Ben benieuwd! Gek hoor, de laatste dagen met name vind ik haar zo veranderd, ze gaat van die rare gezichten trekken, alsof ze heel boos is, maar het eigenlijk niet is enzo. En ze krijgt steeds meer kuren Had gisteren haar stoeltje al tegen de salontafel geduwd en voor dat ik het wist stond ze er bovenop... Ja, kinders...

Hoop jullie allemaal snel te zien in het andere topic, en ik vond het hiero errug gezellig! Alle goeds en au revoir!
  Moderator woensdag 17 maart 2010 @ 13:25:38 #77
5428 crew  miss_sly
pi_79251723
Basboussa en Beisan gefeliciteerd
Tot later in het volgende topic je bent een gezellige aanwinst

Met Senna gaat het wel aardig, volgens het kdv. Ze heeft wat gegeten, wilde geen melk en slapen ook neit, ook al is ze moe (logisch na een vrijwel doorwaakte nacht). Ze speelt wel gewoon en scharrelt lekker rond, zoals altijd.
Stom, in gedachten blijf ik maar afspelen wat ik fout gedaan heb dat ze zo moest spugen. Of ik iets verkeerds te eten heb gegeven (nee dus), of mijn melk nog wel goed is (alsof dat zomaar ineens bedorven melk is ), of ik waar ze van en mee gegeten heeft wel goed schoongemaakt heb. Ik voel me gewoon schuldig, terwijl ik het echt niet had kunnen voorkomen, waarschijnlijk. Zo zielig, zo'n ziek meisje

fijn seilram dat de ab kuur aanslaat!

oeke, die Kobus fijn dat de nachten beter lijken te gaan!

en Chan ook al een betere slaper, fijn!
  woensdag 17 maart 2010 @ 13:37:01 #78
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_79252169
Miss ik heb dat precies hetzelfde... "had ik hem wel op de fiets mee moeten nemen?" "was zijn appeltje wel goed schoon?" "had ik hem een dikkere trui aan moeten doen?" "was zijn vlees wel goed gaar?". "had ik zijn handen meer moeten wassen?" Vreselijk om zo te denken... maar ik doe het ook
pi_79252884
Slytje Je hebt heus geen bedorven melk hoor
Beterschap voor je uk
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:32:27 #80
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79263707
Miss_sly soms hebben kindjes nou eenmaal dat ze wel eens moeten blijven spugen, en ik kan me heel goed voorstellen dat je dan wel eens denkt, zou het dan aan mezelf liggen (melkzuur in dit geval)
Maar dat laatste lijkt me heel erg sterk
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:56:32 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79264617
Er waart een zeer venijnig buikgriepje rond, lijkt me eerder dat het dat is Miss_sly. Hoe ging het verder vandaag?

Oscar viel net gewoon op de yoghurt aan! Leuk om te zien dat hij het zo heel lekker vindt.
  Moderator woensdag 17 maart 2010 @ 19:34:28 #82
5428 crew  miss_sly
pi_79266238
haai!
Ja, ik denk ook wel dat het een buikgriepje/virusje is. Vandaag was ze voornamelijk wel moe (logisch), maar niet gespuugd, geen diarree, gewoon gegeten en nu ligt ze lekker in bed. Gewoon dus niet lekker, en eigenlijk weet ik dat ook wel, maar ach...het moederlijk schuldgevoel tiert welig als je het de kans geeft

Oscar ook al zo gek op yoghurt? Senna vindt het ook heerlijk, gewoon puur.
pi_79266416
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:56 schreef Brighteyes het volgende:
Er waart een zeer venijnig buikgriepje rond, lijkt me eerder dat het dat is Miss_sly. Hoe ging het verder vandaag?

Oscar viel net gewoon op de yoghurt aan! Leuk om te zien dat hij het zo heel lekker vindt.
hey haha ik gooi toevallig net foto's in het topic, hier kwark, ze lijkt het echt heerlijk te vinden
kind van dr moeder
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79266432
en een voor de zieke kindjes, zo sneu.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79269278
Mijn kleine grote meisje is gewoon al een half jaar (nou ja over iets minder dan een uurtje dan ) dus wij komen ons hier ook melden!
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:35:46 #86
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79269354
stiemie! Welkom bij de grote babies!
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:37:10 #87
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_79269420
Stieme wat gaat het hard! Welkom
pi_79269449
Sneu hoor voor Senna dat ze zo ziekjes was! en voor jou ook Miss, een nachtje doorhalen is niet fijn.
Lekker op tijd erin vanavond?

Lars was vandaag in eerste instantie wel weer goed te spreken.
Lekker boontjes gegeten en tussen de middag terwijl wij een broodje aten had Lars een broodkorstje (van koemelkvrij brood)
Maar toen hij om 15:00uur wakker werd was hij toch weer erg onrustig.
En alleen maar stil toen ik met hem ging wandelen in de draagdoek...
En dan vraag ik me weer af waar dat nou weer vandaan komt. Boontjes ging vorige week goed, en de broodkorst is ook al eerder goed gegaan. ikke niet snap...
overoververmoeid is Lars vanavond in slaap gevallen....
Morgen gaat Lars weer naar oma, en mag hij voor het eerst mango proberen.
* XXXKarinXXX kruist haar vingers voor een goeie afloop....duimen jullie mee?

Ja hoor, daar komt Stiemie binnen terwijl ik net op verstuur druk....dus nog snel even aanpassen
Hoi! Stiemie en Esmee!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:39:01 #89
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79269535
Jeetje Ka, apart hoor. Is er niet iets anders? Dat ie ziekjes wordt oid?
Duimen draaien hier hoor!
pi_79269882
ff googlen brengt mij op het volgende:

Als je klachten hebt die in verband kunnen worden gebracht met allergie, is het verstandig om naar de dokter te gaan en je te laten testen om te zien waar je allergisch voor bent. De dokter neemt een beetje bloed af en kan een bloedtest aanvragen bij het laboratorium.
Een bloedtest heeft vele voordelen boven andere manieren van testen:
•je krijgt een betrouwbare uitslag
•medicatie heeft geen invloed op de uitslag, dus je kunt blijven innemen
•met 10 ml bloed (=1 buisje) kun je ruim 100 allergietests doen; je rug of arm komt dus niet vol met prikjes/krasjes
•geen risico op een anafylactische reactie
Kinderscreening: ImmunoCAP Phadiatop Infant
Bestaat uit een mengsel van inhalatie-allergenen en voedselallergenen die voor de Nederlandse kinderen het meest relevant zijn (koemelk, kippenei-eiwit, pinda, huistofmijt, kattenroos, hondenroos, graspollen). De kinderscreening is geschikt voor kinderen van 0-4 jaar. Bij oudere kinderen kan het inhalatiemengsel worden ingezet en eventueel een voedselmengsel.

geloof dat ik hier maar eens achteraan ga!
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:47:23 #91
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79269976
lijkt me een goed idee.......... gedonder zo
pi_79270007
Moeten ze alleen ook kunnen testen op voedsel...want dattie niet tegen koemelk kan was me al duidelijk.
pi_79270585
Jeetje Karin wat gedoe zo zeg en wat naar voor Lars! Goed idee om achter die bloedtest aan te gaan. Lijkt me voor Lars ook geen pretje om bloed af te nemen, maar altijd beter dan dat provoceren steeds.

Hier wil het ook niet echt vlotten met de bijvoeding. Esmee verzet zich tegen al het vastere eten dat ze van ons krijgt. Waarschijnlijk door de anti-reflux-korrels die we elke morgen verplicht in haar mondje moeten stoppen. We hebben al peer, banaan, wortel geprobeerd, maar alles wordt er onder luid gegil en gehuil weer uitgewerkt. Ook een stukje banaan om zelf te proberen werkte niet. Het cb belt ons nu deze week terug om te bespreken hoe we het nu het beste aan kunnen pakken. De fles met pap gaat daarentegen wel prima. Dat durf ik nu alleen niet met een lepeltje te gaan geven omdat ik bang ben dat ze dat dan straks ook niet meer wil.
pi_79270834
Wil ze het lepeltje wel zelf vasthouden? Misschien kun je die haar af en toe geven als zijnde niet eng ofzo? Dat ze het goed kan bekijken, bevoelen, op kauwen.....
pi_79271115
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik had ook een megahugekinderstoel staan, die heb ik weggedaan en nu heb ik zo`n Ikeading. Past perfect onder de tafel. Breek alleen af en toe m`n poten over die &*^%poten
Die megahuge kinderstoel heb ik nu (gok dat we dezelfde bedoelen)
En ik ben er zo blij mee, is die van de prenatal.. Het blad wat er op zit is niet zo..
Die van de Ikea vond ik ook heel fijn, maar ze vind het nu niet fijn meer om daar ingezet te worden.

Die bloom vind ik dus wel heel mooi maar die prijs
pi_79271553
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wil ze het lepeltje wel zelf vasthouden? Misschien kun je die haar af en toe geven als zijnde niet eng ofzo? Dat ze het goed kan bekijken, bevoelen, op kauwen.....
Ja lepeltje (knuffels, doekjes, kleding, duploblokken en alles wat maar enigszins kluifbaar is ) wordt heftig geproefd enzo. Eigenlijk hebben we geen knuffelbeest meer met droge uiteinden. Zolang er niks in haar mond achterblijft, vindt ze het prima. Maar o wee als er bv een beetje banaan achterblijft, dan vergaat de wereld...

Oh TF die poten van die Ikea-stoel inderdaad Mijn ouders hebben hem ook en ik val er altijd minstens 1x over... We hebben zelf de stokke naturel staan. Inmiddels in tweevoud
pi_79271643
Lastig hoor, ik hoop dat het CB nog goeie tips heeft voor jullie!
Ik heb net de dietiste gemaild over Lars. Dat ik het steeds moeilijker vind worden om hem iets te geven, omdat hij zo heftig reageert steeds. En of ze die allergietest ook kent.
ik vind het wel heel fijn dat er iemand is om op terug te vallen.
pi_79271772
Oh inderdaad fijn dat je al contact hebt met de dietiste. Hopelijk kan ze jullie verder helpen met de bloedtest.

Het cb benadrukte vooral dat we haar niks op mogen dringen omdat dit kan leiden tot voedselweigering. Maar ja die korrels moeten er ook elke dag in en dat heeft ze echt al door. Zodra je met die op je vingers geplakte korrels aan komt zetten, gaat die mond dicht en gaat ze je handen weg maaien
  woensdag 17 maart 2010 @ 21:19:21 #99
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79271781
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:14 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ja lepeltje (knuffels, doekjes, kleding, duploblokken en alles wat maar enigszins kluifbaar is ) wordt heftig geproefd enzo. Eigenlijk hebben we geen knuffelbeest meer met droge uiteinden. Zolang er niks in haar mond achterblijft, vindt ze het prima. Maar o wee als er bv een beetje banaan achterblijft, dan vergaat de wereld...

Oh TF die poten van die Ikea-stoel inderdaad Mijn ouders hebben hem ook en ik val er altijd minstens 1x over... We hebben zelf de stokke naturel staan. Inmiddels in tweevoud

1x? Netjes
  woensdag 17 maart 2010 @ 21:20:32 #100
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79271849
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:19 schreef mikoxx het volgende:

[..]

1x? Netjes
Minstens 1x he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties