Och Lars toch, wat verdrietig dat het eten zo moeilijk is. Het breekt je hart dat hij zo lekker zit te smikkelen en er daarna zo'n last van heeft.
Jeetje Joep, wat vervelend dat die ontsteking maar niet weggaat. Hopelijk slaat deze kuur snel aan en is het dan afgelopen met ziek zijn. Lekker gezond de zomer door!
Basboussa, ga je ons alweer verlaten met je grote kleine meisje.

Maak er maar een mooie dag van en dan nog eens uitgebreid in het weekend vieren. Fijn trouwens dat jullie het zo prettig hebben gehad in Nederland.
Tessie, hier wordt ook steeds meer geslapen inderdaad. Het kost ook allemaal veel energie, dat gescharrel en gedoe.
Claudia, dank voor de info. Volgens mij is het inderdaad honger en slaap. En waar hij 'vroeger' nog geduld had, heeft hij dat nu niet meer. Klein temperamentje.
Kobus wordt ook steeds ondeugender!
We gingen net patatjes halen. En de man van de snackbar heeft ook net een kindje gekregen. Hij is altijd erg aardig en nu schuift hij zo een rol fruitmentos in de doek, tussen mij en Ko. Wij grapten nog tegen hem, dat baby's geen mentos mochten, maar het was voor de mama.
Tijdens het wachten kijkt P. eens naar Ko en die zit verrukt terug te lachen terwijl er een straaltje oranje spuug uit een mondhoek loopt.
Er zat een mentos in zijn mond!
Eruit geplukt en natuurlijk moest hij huilen. Ik was in shock! Daar gingen al onze plannen van geen suiker voor zijn 4de. Meneer bepaalt zelf wel wanneer hij toe is aan snoepl!
[ Bericht 0% gewijzigd door oeke op 17-03-2010 09:47:25 ]
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir