Hmm ja alleen hebben we de korrels via de kinderarts omdat de huisarts vond dat we eerst maar een tijdje alleen jbpm moesten proberen... Ik wacht het cb even af anders ga ik de kinderarts maar weer eens bellen. Helemaal de korrels skippen is geen optie ben ik bang. Er zijn namelijk dagen waarop ze aan de 10 mg niet meer helemaa genoeg lijkt te hebben en we hebben al eens in overleg met de huisartsenpost een dubbele dosis gegeven.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oh ja die korrels, wat een uitvinding, dat was hier ook zo'n drama.
En is het niet mogelijk om die korrels eruit te mikken?
Lars heeft een poosje nexium gehad, was een stuk beter te doen
Hij vond het zelfs lekker!
Wat lastig is dat Stiemiequote:Op woensdag 17 maart 2010 21:19 schreef Stiemie het volgende:
Oh inderdaad fijn dat je al contact hebt met de dietiste. Hopelijk kan ze jullie verder helpen met de bloedtest.
Het cb benadrukte vooral dat we haar niks op mogen dringen omdat dit kan leiden tot voedselweigering. Maar ja die korrels moeten er ook elke dag in en dat heeft ze echt al door. Zodra je met die op je vingers geplakte korrels aan komt zetten, gaat die mond dicht en gaat ze je handen weg maaien
Heerlijk Vicky, mooi dat ze weer goedgekeurd is.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:23 schreef Vicky het volgende:
Wij zijn vanmorgen naar het cb geweest. De stats: 9720 gram en 72 cm. De arts was tevreden.
Oh wat ben ik ergquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:22 schreef oeke het volgende:
Das wel een streng-in-de-leer-schema he?![]()
Maar koolsoorten zoals witte kool/rode kool etc raden ze af vanwege moeilijk verteerbaar en dus kans op krampen enzo. Bloemkool en spruiten vallen daar niet onder. Prei en ui wel.
Ja.. Toch zoveel mogelijk proberen in dr eigen bed te laten en even huilen mag maar Tess slaat door. Vannacht was het weer dikke pretquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:58 schreef MeNicole2 het volgende:
Tess bijna 2 kilo zwaarder dna Leander![]()
Heb je nog gevraagt ivm het slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |