hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:27 schreef _Bar_ het volgende:
je zou er ook gewoon moes van kunnen koken Linda. dat deden wij in begin nog al eens
Mja, niet. Madame gaat kokhalzen van prut-met-stukjes. Tot zover mijn zorgvuldig in elkaar gemixte fruithapjes. Voorlopig dus maar even potjes, en dan langzaamaan weer met stukjes proberenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:18 schreef Linda2205 het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk, met zelf prutjes maken? Lotte krijgt eigenlijk stukjes, maar wil het niet meer vasthouden als het nat is. Alleen droge dingen als brood en rijstewafel eet ze goed, maar fruit laat ze vallen. Toen wilde ik d'r restje peer dus op een lepeltje geven, maar werden alleen maar hele kleine stukjes, met de staafmixer. Beetje yoghurt erdoor en even in de magnetron hielp ook niet
Ok, dat klinkt goed! Knap dat Graeme het zo lang uithoudt! Lotte schreeuwt ook niet van de honger, maar ze valt wel aan, als ze aan de beurt isquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:28 schreef tessie het volgende:
Nou hij is meestal tussen 7 en 8 wakker, maar dan neem ik hem nog eventjes bij mij in bed, en ik douche dan zelf ook eerst eventjes enzo. En dan gaan we naar beneden om te eten.
Ja ik heb een heel makkelijk kind, ik weet het.
Het fruit schillen en in een pannetje leggen met 1 lepeltje water en dat koken en dan afentoe roeren.quote:
Voorkauwen? Niet?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:27 schreef Linda2205 het volgende:
Ok, thnx voor de tips. En Basboussa, dan is het alsnog geen prutje, tenzij ik het ook nog ga voorkauwen voor d'r, maar dat was ik niet van planMorgen een nieuwe poging
Tessie, slaapt Graeme echt van 6 tot volgende morgen 9u?
wauwquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:03 schreef miss_sly het volgende:
Wij beginnen rond een uur of half 8-8 uur met een boterham. Hiervoor heeft ze dan al de eerste ochtendvoeding bv gehad. Dan ergens rond 10-10.30 uur fruit. Rond 12-13 uur weer een boterham. 's middags nog wat fruit of een rijstwafel en een fles gekolfde melk of een voeding als ik zelf thuis ben. Rond 18 uur warme maaltijd met yoghurt na.
Na het bad en voor het naar bed gaan nog een voeding.
Oh, wat geweldig! En hij is zó leuk! Zie die oogjes dan. En die handjes. Zucht.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zo en nu weer over naar Lars!
Mango ging goed!!! hoera hoera hoera!
hij smikkelt zo van alles! Fijn dat er dan nu ook een paar keer wat goed gaat.
Kijk hem hier dan ook smullen van zijn ligaatje:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |