abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79352603
Wat een schatje, die Willow. Een lekker punkertje met die haartjes zo.
Ik herken het ook niet. Bij Ko is het toch meer als een koude rilling ofzo en daar lijkt dit niet op. Ik zou het ook in de gaten houden.
Wat ben je trouwens stil! Is dat voor de camera? Of lul ik gewoon Ko zijn oren van zijn kop?

Lastig Nijna. Fijn dat ze wel vrolijk is. En goed heeft gegeten. Hopelijk helpt de bisolvon.

Ko slaapt vaak op zijn buik tegenwoordig. Wat ziet dat er enorm schattig uit zeg. Dat knuistje zo tegen zijn neus aan. Ik sta gewoon steeds verliefd in zijn bedje te kijken.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79352705
Ahw Ko . Schattig is dat het Oeke
Fake it till you make it...
pi_79353649
Mijn trage Henkie tijgert vooruit!!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 21:25:00 #204
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79353969
Ja precies een koude rilling had Linde ook vaak. Nu nog wel eens dan is ze stiekem aan het plassen
pi_79356163
Thanks for the support ladies Ze ligt nu op bed, als het morgen nog één keer gebeurt bel ik de HAP.
Oeke, ik ben stil voor de camera ja, hoewel ik sowieso niet zo'n enorme kletskous tegen Willow ben hoor. Maar m'n eigen stem op film vind ik altijd zo erg dat ik spontaan dichtklap als ie aanstaat

Tijgerthijs!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_79357099
Thijs! Hoepsa, vooruit!

Hihi, Innepin, dat herken ik. Maar als mijn vriend filmt vergeet ik het altijd. Gevolg is dat ik filmpjes zonder geluid wil.
Na de bevalling maakte hij een filmpje van Ko die op mijn buik lag. En je hoort mij zeggen: Jeetje jochie, wat hebben wij hard gewerkt samen. En dat vind ik zoooo stom klinken.
Dus dat filmpje kan ik gewoon niet bekijken.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 09:28:43 #207
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79365422
Innepin aan mij heb je zowiezo niks, want ik zie al snel dingen net even erger dan dat ze doorgaans zijn.
Maar ik zou gewoon m'n gevoel volgen.
Willow is wel een pracht meisje hoor

Thijs goed zo*O*

@Miss_sly dank je, druk ook wel, maar zit ook weer lekker met mezelf in de knoop. loopt allemaal niet zo over.
vandaar beetje afstand genomen van alles.

Nijna de natteplasluiers in de gaten houden,die moeten er voldoende zijn.
En extra sap kregen we hier te horen word doorgaans rond de 9 maand gegeven als vervanging van de fles/borst rond 16 uur.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_79365535
*meld

En nu inlezen
Lotte!
Noah!
  zaterdag 20 maart 2010 @ 09:39:02 #209
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79365546
Welkom hier Linda en Lotte pas je beetje opjezelf meid.
pi_79365557
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 09:39 schreef _Bar_ het volgende:
Welkom hier Linda en Lotte pas je beetje opjezelf meid.
Doen we
Lotte!
Noah!
pi_79365577
Linda en Lotte! Welkom hier. En wat Bar zegt.

En voor Bar zelf ook eentje:
pi_79365701
Bar

En Innepin, het ziet er maf uit idd, ook dat verschrikte koppie erbij. Ik zou het sowieso even met de huisarts overleggen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  zaterdag 20 maart 2010 @ 11:07:57 #213
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79366995
Linda en Lotte. Fijn dat jullie ons komen vergezellen! En idd, rustig aan doen hoor Zijn jullie nu bij je ouders?

Ik ga eens even bijlezen, wat 2 dagen werken al kan doen he?
pi_79369758
Linda en Lotte! Welkom hier! Hoe gaat het met jullie?

En Innepin, hoe gaat het vandaag met Willow?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79369971
Linda en Lotte welkom!
En Stiemie en Esmee ook nog welkom!

Inne hoe is het met Willow? Heeft ze het nog een keer gedaan of niet? Ik vond het er ook wat raar uitzien op het filmpje..

Ko, dat klinkt lief zo slapen

Thijs aan het tijgeren Leuk!

Wij hebben weer een goede nacht gehad vannacht
  Moderator zaterdag 20 maart 2010 @ 13:09:06 #216
5428 crew  miss_sly
pi_79370133
Linda en Lotte welkom precies 2 maanden he, dus ik had kunnen weten dat jullie je vandaag zouden melden.

Tijgerende Thijs

Lief slapende Ko

Dikke voor Bar: zorg je ook goef voor jezelf en je mannetje!

voor de goede nacht van Timo en dus voor Chan!

innepin, hoe is het vandaag?

Senna is vandaag 8 maanden Wow
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_79370178
Linda! Een half jaar alweer
Met Willow gaat het prima, ze heeft het 's avonds nog één keer kort gedaan en verder niet meer. Nu tijgert ze gewoon weer de kamer door. Maar dinsdag naar het cb (nou ja, D dan) dus ik zal wel aan 'm vragen of ie het er even over wil hebben.
pi_79370976
Welkom Lotte en Linda

Innepin, ik herken die schokkerige beweging van Willow ook niet. Ik vind ook dat ze er wat "angstig" bij kijkt. Het leek er in eerste instantie op alsof er wat eten bleef hangen ofzo...
Ik zou het goed in de gaten houden en anders gewoon even langs de huisarts of het cb gaan.

pff... ik word flauw van die nachten. Vannacht was het weer prut
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_79371361
Oh ja Graeme is vandaag 9 maanden! Ik vind dat toch wel bijzonder, 9 maanden Net zo lang uit mijn buik als in mijn buik (en de volgende zit nu alweer in mn buik whihihi )
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79372663
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 17:24 schreef oeke het volgende:

[..]

Lars en Lena. Is de Liga goed bevallen?

Niks aan het handje

Vanmorgen mango gehad, ook weer smullerdesmullerdesmul... En tot nu toe geen last
Het menu wordt steeds uitgebreider!

Innepin, kan me voorstellen dat je ervan schrikt, het lijkt ook wel of ze even "weg" is, als je aandacht trekt is ze er weer bij. Gelukkig dat het niet meer is voorgekomen, maar toch even aankaarten. En dan zou ik het filmpje meenemen als bewijsmateriaal....dan weten ze ook precies wat je bedoelt.

aha Tessie nu kun je de hormonen niet meer de schuld geven van gekke acties o nee jij wel
Maar idd wel een bijzondere mijlpaal!

Roy is leuk Bar!

Linda en Lotte, welkom hier!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_79372892
Graeme al 9 maanden!

Karin, precies dat ja. Later, na het filmen, deed ze het nog een paar keer en als ik haar dan aankeek leek ze wel ergens anders. Na een paar keer zo'n schrikreactie was ze in één klap weer "terug" en keek ze me meteen aan.

De box is naar beneden.... de kinderwagen-met-reiswieg is omgebouwd tot buggy-wandelwagen. Morgen het bedje nog omlaag doen... en weg is mijn kleine baby
pi_79379004
Innepin, ze wordt groot! Bedje hebben wij ook al omlaag gezet van de week.
Lijkt me goed om het even aan te kaarten op het CB van dat " schrikken" , filmpje even laten zien, dan hebben ze ook een idee wat je bedoeld.

Lars, lekker gesmikkeld en geen last, hopelijk vind je samen met mama nog veel meer lekkere dingetjes waar je geen last van krijgt .

Graeme, 9 maanden! Wat ga je hard!

Linda en Lotte welkom!

Iris drinkt weer wat beter vandaag .
Fake it till you make it...
  zaterdag 20 maart 2010 @ 21:20:04 #223
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79386686
is het bij jullie ook zo'n rommeltje qua voedingen?

4 flessen, en fruit en warme maaltijd....

Heel leuk enzo, maar voor Roy is het soms echt veel te veel en zitten wij met een spugend kind....
En een fles minder of fruit of warme maaltijd minder daar neemt Roy dus weer genoegen mee, en is het dus continu drama, tot hij weer eten krijgt
pi_79386787
Thijs krijgt nu 2 flessen, fruit, brood en warm en ik dacht dat Roy ouder was?

EDIT : nee, Thijs is 3 weken ouder. De laatste keer op het cb vertelde de arts dat Thijs van 3 naar 2 flessen moest (toen was hij 7,5 maand). Dus ik denk dat Roy een beetje veel flessen krijgt nog?
  zaterdag 20 maart 2010 @ 21:25:12 #225
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79386873
raar die verschillende dingen, want hier afgelopen dinsdag werd er dus verteld 4 flessen.
met fruit en warme hap....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')