Gekregen? Je hebt er toch 79 euro voor betaald die "niet van jou" zijn?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:51 schreef Niss het volgende:
Omdat het naar een mix van vitamine B pillen en seconde lijm ruikt, bedacht ik dat ik eerst even kon kijken of iemand andersdit ook heeft gekregen.
Er is maar één manier om daarachter te komen, hè?quote:kan ik dit gewoon veilig proberen of zal het dan slecht met mij aflopen?
Nee hoor, ik wacht alleen op een serieuze reactie.quote:
ok serieus, niet doen.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:09 schreef Niss het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wacht alleen op een serieuze reactie.
En over mijn ouders, zij weten het ook niet meer, en zijn gewoon een beetje radeloos (denk ik zo).
Laat het je ouders een proberen, als ze morgen nog leven kan je het morgen zelf proberenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:09 schreef Niss het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wacht alleen op een serieuze reactie.
En over mijn ouders, zij weten het ook niet meer, en zijn gewoon een beetje radeloos (denk ik zo).
Tja, ik heb dat al geprobeerd, maar ik moest echt m'n best doen om er is een nacht van af te blijven.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:34 schreef onderjas het volgende:
Wie neemt er nou medicijnen waarvan ze niet weten wat het is.
Ik zou maar de eerste zijn die een beetje serieus reageert. Slaap te kort kan leiden tot verschillende aandoeningen, en slaapmiddelen is geen goede optie. Je raakt er nogal snel aan verslaafd. Probeer een licht jointje voor het slapen gaan. (Niet dat je daar niet verslaaft aan kan raken maar beter dan onbekende toelie in je thee).
Voor de afwisseling kan je natuurlijk ook GHB gebruiken.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:36 schreef Niss het volgende:
[..]
Tja, ik heb dat al geprobeerd, maar ik moest echt m'n best doen om er is een nacht van af te blijven.
Aan drugs ga je dood dus doe maar nietquote:Op zondag 14 maart 2010 23:38 schreef onderjas het volgende:
[..]
Voor de afwisseling kan je natuurlijk ook GHB gebruiken.
Ik heb het er net met mijn moeder overgehad, maar bij haar valt GHB in het zelfde rijtje als slaapillen.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:38 schreef onderjas het volgende:
[..]
Voor de afwisseling kan je natuurlijk ook GHB gebruiken.
Lees nou eens de echt goede raad hier. Dat dus ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^quote:Op zondag 14 maart 2010 23:24 schreef eleusis het volgende:
Laat je doorverwijzen naar een ziekenhuis met een slaappoli. Je moet er echt wat aan doen, en soms betekent het dat je extra assertief moet zijn en gewoon weer een afspraak maken als je er niet voldoende aan hebt gehad.
En je moeder keurt het innemen van een dubieus poedertje van een zweverige afrikaan wel goed?quote:Op maandag 15 maart 2010 00:03 schreef Niss het volgende:
[..]
Ik heb het er net met mijn moeder overgehad, maar bij haar valt GHB in het zelfde rijtje als slaapillen.
Internet is volgens mij een heel vertrouwd adres, ik heb daar wel vaker goede verhalen over gehoord. Dus ik zou het met een gerust hart innemen.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:51 schreef Niss het volgende:
Hallo,
ik heb mij net hier geregistreerd om te kijken of er mensen ervaring hebben met verhalen als deze.
Even wat extra uitleg: ik heb al 3 jaar het probleem dat ik elke dag moeilijk slaap, soms maar 2 uur per nacht.Ik ben daarvoor meermaals bij een arts geweest, maar als oplossing werden vooral slaapmiddelen genoemd.
Mijn moeder is daar zeer tegen, en na andere slaapmiddeltjes geprobeerd te hebben had ze een afspraak gemaakt meteen medium. Mijn moeder zou het betalen dus ik maakte me er niet erg druk om, en ben daar zaterdag middag heengegaan.Ben op de fiets vanuit Schipluiden naar Vlaardingen gefietst naar het adres van deze man.
Ik ben gewoon akkoord gegaan en heb 79 euro betaaldaan die man en kreeg wat poeders mee die ik in mijn thee moest oplossen. Ik vond dit prima, want het was toch mijn geld nieten ben naar huis gegaan.
Ik heb aan mijn moeder gevraagd hoe ze aan het adres kwam, en het blijkt gewoon van internet te komen..Nu is mijn vraag, kan ik dit gewoon veilig proberen of zal het dan slecht met mij aflopen?
Dat had ik wel herkend.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:19 schreef Skonk het volgende:
Het lijkt wel een beetje op jonko maar ik kan het niet zien aan die vage foto
Maar wel spacethee makenquote:Op maandag 15 maart 2010 13:51 schreef Niss het volgende:
Pfff, daar doe ik toch helemaal niet aan.
Ik hou me aan de regels.
quote:Op maandag 15 maart 2010 14:14 schreef Skonk het volgende:
[..]
Maar wel spacethee maken
Dalijk zit er heroine in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 15 maart 2010 14:38 schreef Isabeau het volgende:
TS is een meisje? ?:oSlechte zelfkennis heb jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Humans dont deserve to live...
Dit dus.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:59 schreef i_am_god het volgende:
Je moet gewoon even goed en hard geneukt worden dan val je daarna lekker in slaap
Ik zou mij even een berichtje sturen. Ik heb ook goed spul, als je dat vers op je gezicht smeert slaap je als een roos EN blijft je huid jong en soepel.quote:
Nee misschien moet theo 42 jaar uit arnhem (kijk bij mijn topic: Vreemde kerel wil dat ik tekst op internet zet voor 100 euro )jou maar bellen jij trap er vast wel in!quote:Op maandag 15 maart 2010 15:17 schreef Armoed het volgende:
[..]
Haar msn staat ook in haar profiel. Nu we toch bezig zijn met het verstrekken van wijze raad; zullen we haar even in de praktijk laten zien dat dat niet zo'n goed idee is?
Je hebt iig wel een goede muzieksmaak, ga je ook naar de melkweg 11 juni?quote:Op maandag 15 maart 2010 14:58 schreef Niss het volgende:
[..]
Nou, ik kan het toch heel fijn vinden áls ik eenmaal slaap..
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:28 schreef onderjas het volgende:
[..]
Je hebt iig wel een goede muzieksmaak, ga je ook naar de melkweg 11 juni?
Haha ik kom uit de omgeving van alkmaar en wie die mensen op de foto zijn geen idee!quote:Op maandag 15 maart 2010 16:05 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Dat is haar dochter
Heb al gekeken
[ afbeelding ]
mijn wondermiddeltje mag ze gratis afhalen mits haar hyves kloptquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:28 schreef Vengerr het volgende:
De op is gegarandeerd copypasta maar ik ga toch happen.
Ik heb nog wel een kuub magisch slaapzand ts.
129 euro per ons.
Je moeder wil het vast wel financieren aangezien ze genoeg afkeer heeft voor de medische wetenschap om haar jonge dochter naar een verwarde drugsdealende oplichter van het interwebs te sturen.![]()
![]()
![]()
Zweverige vrouwen die met hun potsierlijke gekonkel andere mensen in gevaar brengen.
Nou vraag het adres van die medicijnman dan krijg je waarschijnlijk voor 80 euro een gram aangekoekte amfetamine mee.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:08 schreef Mendeljev het volgende:
Ik heb juist het probleem dat ik te veel slaap
Een gebrek aan proteïnen kan ook insomnia veroorzaken begrijp ik.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:29 schreef gers het volgende:
[..]
mijn wondermiddeltje mag ze gratis afhalen mits haar hyves klopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beginnen over niet gezond en daarna Lorazepam adviseren.... juiiiiiisssssssttttquote:Op woensdag 7 september 2011 16:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Leuk meisje!
Maar die meuk, hoop niet dat je het hebt opgedronken. Lijkt me niet gezond.
Lorazepam, melatonine, etc.
Probeer dat eens.
Want een universitaire graad heeft tegenwoordig nog steeds veel waarde als het gaat om intelligentiequote:Op zondag 14 maart 2010 23:02 schreef mirved het volgende:
Mooi dat je deze man zijn tarrel in je thee hebt. Vooral geen medicijnen gebruiken maar wat een of andere vage neger je geeft
Laat me raden je ouders hebben geen universiteit gedaan.
HBO is de toekomst.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:04 schreef AwesomeSauce het volgende:
[..]
Want een universitaire graad heeft tegenwoordig nog steeds veel waarde als het gaat om intelligentie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige zijn wel heftig hoor, maar goed, in ieder geval wel betrouwbaarder dan dit goedje van de neger (waar waarschijnlijk toch niets nuttigs in zit).quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:51 schreef FreakyStyley het volgende:
Waarom is je moeder zo tegen slaapmiddelen?Leeft ze nog in de middeleeuwen?
Tja, zou ik wel willen maar dat mag ik niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sommige zijn wel heftig hoor, maar goed, in ieder geval wel betrouwbaarder dan dit goedje van de neger (waar waarschijnlijk toch niets nuttigs in zit).
Waarom wel 79 euro voor vage middeltjes betalen en niet gewoon een jointje doen om te slapen? Veel veiliger, leuk, legaal.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:24 schreef Saisai het volgende:
Ach, wiet is ook zo verslavend als de pleuris. terecht dat je dat niet mag. Bovendien wordt je er op den duur een passieve emotieloze zombie van. Ook niet bijzonder gezellig.
Zorg dat je je feiten correct hebt, voor dat je deze onzin uitspuwt. Verslaving zit niet in het product/stof, maar in de mens.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:24 schreef Saisai het volgende:
Ach, wiet is ook zo verslavend als de pleuris. terecht dat je dat niet mag. Bovendien wordt je er op den duur een passieve emotieloze zombie van. Ook niet bijzonder gezellig.
Oké, cannabis is een prima plantje.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:00 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Zorg dat je je feiten correct hebt, voor dat je deze onzin uitspuwt. Verslaving zit niet in het product/stof, maar in de mens.
Dat vind ik te generaliserend. Het overgrote deel van de cannabis gebruikers is nooit in kaart gebracht en zijn hartstikke gelukkig. Wanneer cannabis gebruikt wordt door een emotioneel instabiel persoon, kan het inderdaad de situatie verslechteren. Deze zelfde persoon zal ook vatbaarder zijn voor andere verslavingen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:04 schreef Niss het volgende:
[..]
Oké, cannabis is een prima plantje.
Bij gebruik door mensen veranderen die mensen in emotionele wrakken.
"emotioneel instabiel persoon"quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:14 schreef K.A.Bouter het volgende:
En emotieloos? Ik heb nog nooit zo gebulderd van het lachen tijdens een blowtje!
Jij neemt poeders van ¤80 aan van een onbekende en trekt mijn post in twijfel? Feit is dat je "onder invloed" van cannabis makkelijker lacht, of je nou eenquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:21 schreef Niss het volgende:
[..]
"emotioneel instabiel persoon"
Nooit zo hard bulderen zonder joints.
Wijze taal!quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:27 schreef Pietverdriet het volgende:
poeders wegflikkeren, regelmatig gaan leven.
Ik moet eerlijk zeggen dat mijn leven heel regelmatig is.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:27 schreef Pietverdriet het volgende:
poeders wegflikkeren, regelmatig gaan leven.
Daarom open je ook een topic dat je al drie jaar slaap problemen hebt, komt erg regelmatig over inderdaad.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:29 schreef Niss het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat mijn leven heel regelmatig is.
Ja, het lijkt raar, maar ik ga gewoon naar school en doe sport, en dan zaterdag een feestje. Niet zo'n heel uitbundig leven hoor!quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:30 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Daarom open je ook een topic dat je al drie jaar slaap problemen hebt, komt erg regelmatig over inderdaad.
Daarom zit je om 12 uur nog te fokken? Uiterlijk 11 uur naar bed en om 6 uur opstaan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:29 schreef Niss het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat mijn leven heel regelmatig is.
Wat een ramp.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daarom zit je om 12 uur nog te fokken? Uiterlijk 11 uur naar bed en om 6 uur opstaan.
quote:
Van mij hoef je helemaal niet te slapen knul, maar jij klaagt over slechte nachtrust.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |