Sommige zijn wel heftig hoor, maar goed, in ieder geval wel betrouwbaarder dan dit goedje van de neger (waar waarschijnlijk toch niets nuttigs in zit).quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:51 schreef FreakyStyley het volgende:
Waarom is je moeder zo tegen slaapmiddelen?Leeft ze nog in de middeleeuwen?

Tja, zou ik wel willen maar dat mag ik niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sommige zijn wel heftig hoor, maar goed, in ieder geval wel betrouwbaarder dan dit goedje van de neger (waar waarschijnlijk toch niets nuttigs in zit).
Waarom wel 79 euro voor vage middeltjes betalen en niet gewoon een jointje doen om te slapen? Veel veiliger, leuk, legaal.

quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:24 schreef Saisai het volgende:
Ach, wiet is ook zo verslavend als de pleuris. terecht dat je dat niet mag. Bovendien wordt je er op den duur een passieve emotieloze zombie van. Ook niet bijzonder gezellig.

Zorg dat je je feiten correct hebt, voor dat je deze onzin uitspuwt. Verslaving zit niet in het product/stof, maar in de mens.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:24 schreef Saisai het volgende:
Ach, wiet is ook zo verslavend als de pleuris. terecht dat je dat niet mag. Bovendien wordt je er op den duur een passieve emotieloze zombie van. Ook niet bijzonder gezellig.

Oké, cannabis is een prima plantje.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:00 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Zorg dat je je feiten correct hebt, voor dat je deze onzin uitspuwt. Verslaving zit niet in het product/stof, maar in de mens.

Dat vind ik te generaliserend. Het overgrote deel van de cannabis gebruikers is nooit in kaart gebracht en zijn hartstikke gelukkig. Wanneer cannabis gebruikt wordt door een emotioneel instabiel persoon, kan het inderdaad de situatie verslechteren. Deze zelfde persoon zal ook vatbaarder zijn voor andere verslavingen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:04 schreef Niss het volgende:
[..]
Oké, cannabis is een prima plantje.
Bij gebruik door mensen veranderen die mensen in emotionele wrakken.

"emotioneel instabiel persoon"quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:14 schreef K.A.Bouter het volgende:
En emotieloos? Ik heb nog nooit zo gebulderd van het lachen tijdens een blowtje!

Jij neemt poeders van ¤80 aan van een onbekende en trekt mijn post in twijfel? Feit is dat je "onder invloed" van cannabis makkelijker lacht, of je nou eenquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:21 schreef Niss het volgende:
[..]
"emotioneel instabiel persoon"
Nooit zo hard bulderen zonder joints.

Wijze taal!quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:27 schreef Pietverdriet het volgende:
poeders wegflikkeren, regelmatig gaan leven.

Ik moet eerlijk zeggen dat mijn leven heel regelmatig is.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:27 schreef Pietverdriet het volgende:
poeders wegflikkeren, regelmatig gaan leven.

Daarom open je ook een topic dat je al drie jaar slaap problemen hebt, komt erg regelmatig over inderdaad.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:29 schreef Niss het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat mijn leven heel regelmatig is.

Ja, het lijkt raar, maar ik ga gewoon naar school en doe sport, en dan zaterdag een feestje. Niet zo'n heel uitbundig leven hoor!quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:30 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Daarom open je ook een topic dat je al drie jaar slaap problemen hebt, komt erg regelmatig over inderdaad.

Daarom zit je om 12 uur nog te fokken? Uiterlijk 11 uur naar bed en om 6 uur opstaan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:29 schreef Niss het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat mijn leven heel regelmatig is.

Wat een ramp.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daarom zit je om 12 uur nog te fokken? Uiterlijk 11 uur naar bed en om 6 uur opstaan.
quote:

Van mij hoef je helemaal niet te slapen knul, maar jij klaagt over slechte nachtrust.quote:
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |