Hallo,
ik heb mij net hier geregistreerd om te kijken of er mensen ervaring hebben met verhalen als deze.
Even wat extra uitleg: ik heb al 3 jaar het probleem dat ik elke dag moeilijk slaap, soms maar 2 uur per nacht.Ik ben daarvoor meermaals bij een arts geweest, maar als oplossing werden vooral slaapmiddelen genoemd.
Mijn moeder is daar zeer tegen, en na andere slaapmiddeltjes geprobeerd te hebben had ze een afspraak gemaakt meteen medium. Mijn moeder zou het betalen dus ik maakte me er niet erg druk om, en ben daar zaterdag middag heengegaan.Ben op de fiets vanuit Schipluiden naar Vlaardingen gefietst naar het adres van deze man.
Toen ik op de bel bij de deur drukte hoorde ik door een luidspreker dat ik naar binnen moest gaan, en dat deed ik dus.Ik kwam binnen en moest gelijk een trap op, ik verwachtte daar eigenlijk een wachtkamer maar het was pikdonker en er brandenwat kaarsen, ik hoorde een afrikaanse man dat ik moest gaan zitten en zag een vaag gezicht, met een baard en lange haren.
Ik heb hem rustig alles uitgelegd (hoewel ik me niet erg ontspannen voelde) en na een lange stilte van hem en het mompelenin een onverstaanbare taal legde hij mij uit dat ik een medicijn nodig had. Ik ben gewoon akkoord gegaan en heb 79 euro betaaldaan die man en kreeg wat poeders mee die ik in mijn thee moest oplossen. Ik vond dit prima, want het was toch mijn geld nieten ben naar huis gegaan.
Deze avond vond ik het tijd om het is uit te proberen, maar het medicijn(wat allemaal aan elkaar begon te kleven) bleef gewoon drijven.
Omdat het naar een mix van vitamine B pillen en seconde lijm ruikt, bedacht ik dat ik eerst even kon kijken of iemand andersdit ook heeft gekregen.
Ik heb aan mijn moeder gevraagd hoe ze aan het adres kwam, en het blijkt gewoon van internet te komen..Nu is mijn vraag, kan ik dit gewoon veilig proberen of zal het dan slecht met mij aflopen?
Foto's:
![]()
![]()
Ik zal mijn verhaal zo even doorlezen op eventuele fouten!