Gekregen? Je hebt er toch 79 euro voor betaald die "niet van jou" zijn?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:51 schreef Niss het volgende:
Omdat het naar een mix van vitamine B pillen en seconde lijm ruikt, bedacht ik dat ik eerst even kon kijken of iemand andersdit ook heeft gekregen.
Er is maar één manier om daarachter te komen, hè?quote:kan ik dit gewoon veilig proberen of zal het dan slecht met mij aflopen?
Nee hoor, ik wacht alleen op een serieuze reactie.quote:
ok serieus, niet doen.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:09 schreef Niss het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wacht alleen op een serieuze reactie.
En over mijn ouders, zij weten het ook niet meer, en zijn gewoon een beetje radeloos (denk ik zo).
Laat het je ouders een proberen, als ze morgen nog leven kan je het morgen zelf proberenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:09 schreef Niss het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wacht alleen op een serieuze reactie.
En over mijn ouders, zij weten het ook niet meer, en zijn gewoon een beetje radeloos (denk ik zo).
Tja, ik heb dat al geprobeerd, maar ik moest echt m'n best doen om er is een nacht van af te blijven.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:34 schreef onderjas het volgende:
Wie neemt er nou medicijnen waarvan ze niet weten wat het is.
Ik zou maar de eerste zijn die een beetje serieus reageert. Slaap te kort kan leiden tot verschillende aandoeningen, en slaapmiddelen is geen goede optie. Je raakt er nogal snel aan verslaafd. Probeer een licht jointje voor het slapen gaan. (Niet dat je daar niet verslaaft aan kan raken maar beter dan onbekende toelie in je thee).
Voor de afwisseling kan je natuurlijk ook GHB gebruiken.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:36 schreef Niss het volgende:
[..]
Tja, ik heb dat al geprobeerd, maar ik moest echt m'n best doen om er is een nacht van af te blijven.
Aan drugs ga je dood dus doe maar nietquote:Op zondag 14 maart 2010 23:38 schreef onderjas het volgende:
[..]
Voor de afwisseling kan je natuurlijk ook GHB gebruiken.
Ik heb het er net met mijn moeder overgehad, maar bij haar valt GHB in het zelfde rijtje als slaapillen.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:38 schreef onderjas het volgende:
[..]
Voor de afwisseling kan je natuurlijk ook GHB gebruiken.
Lees nou eens de echt goede raad hier. Dat dus ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^quote:Op zondag 14 maart 2010 23:24 schreef eleusis het volgende:
Laat je doorverwijzen naar een ziekenhuis met een slaappoli. Je moet er echt wat aan doen, en soms betekent het dat je extra assertief moet zijn en gewoon weer een afspraak maken als je er niet voldoende aan hebt gehad.
En je moeder keurt het innemen van een dubieus poedertje van een zweverige afrikaan wel goed?quote:Op maandag 15 maart 2010 00:03 schreef Niss het volgende:
[..]
Ik heb het er net met mijn moeder overgehad, maar bij haar valt GHB in het zelfde rijtje als slaapillen.
Internet is volgens mij een heel vertrouwd adres, ik heb daar wel vaker goede verhalen over gehoord. Dus ik zou het met een gerust hart innemen.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:51 schreef Niss het volgende:
Hallo,
ik heb mij net hier geregistreerd om te kijken of er mensen ervaring hebben met verhalen als deze.
Even wat extra uitleg: ik heb al 3 jaar het probleem dat ik elke dag moeilijk slaap, soms maar 2 uur per nacht.Ik ben daarvoor meermaals bij een arts geweest, maar als oplossing werden vooral slaapmiddelen genoemd.
Mijn moeder is daar zeer tegen, en na andere slaapmiddeltjes geprobeerd te hebben had ze een afspraak gemaakt meteen medium. Mijn moeder zou het betalen dus ik maakte me er niet erg druk om, en ben daar zaterdag middag heengegaan.Ben op de fiets vanuit Schipluiden naar Vlaardingen gefietst naar het adres van deze man.
Ik ben gewoon akkoord gegaan en heb 79 euro betaaldaan die man en kreeg wat poeders mee die ik in mijn thee moest oplossen. Ik vond dit prima, want het was toch mijn geld nieten ben naar huis gegaan.
Ik heb aan mijn moeder gevraagd hoe ze aan het adres kwam, en het blijkt gewoon van internet te komen..Nu is mijn vraag, kan ik dit gewoon veilig proberen of zal het dan slecht met mij aflopen?
Dat had ik wel herkend.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:19 schreef Skonk het volgende:
Het lijkt wel een beetje op jonko maar ik kan het niet zien aan die vage foto
Maar wel spacethee makenquote:Op maandag 15 maart 2010 13:51 schreef Niss het volgende:
Pfff, daar doe ik toch helemaal niet aan.
Ik hou me aan de regels.
quote:Op maandag 15 maart 2010 14:14 schreef Skonk het volgende:
[..]
Maar wel spacethee maken
Dalijk zit er heroine in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 15 maart 2010 14:38 schreef Isabeau het volgende:
TS is een meisje? ?:oSlechte zelfkennis heb jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Humans dont deserve to live...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |