SPOILER: TussenstandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige topics:
![]()
14 maart 2010 - #1 - #2 - #3 - #4 - #5 - #6 - #7 - [http://forum.fok.nl/topic/1426233]#8[/url] - #9 - #10 - #11
7 maart 2010 - #1 - #2 - #3 - #4 - #5 - #6 - #7 - #8 - #9 - #10 - #11 - #12
28 februari 2010 - #1 - #2 - #3 - #4
21 februari 2010 - #1 - #2 - #3 - #4
14 februari 2010 - #1 - #2 - #3 - #4 - #5 - #6 - #7 - #8
7 februari 2010 - #1 - #2 - #3 - #4 - #5 - #6 - #7 - #8 - #9 - #10 - #11 - #12
31 januari 2010 - #1 - #2 - #3 - #3 - #5 - #6 - #7
24 januari 2010 - #1 - #2 - #3 - #4 - #5
17 januari 2010 - #1 - #2 - #3 - #4 - #5
10 januari 2010 - #1 - #2 - #3 - #4 - #5 - #6
3 januari 2010 - #1 - #2 - #3 - #4 - #5
27 december 2009 - #1 - #2
20 december 2009 - #1 - #2 - #3 - #4 - #5 - #6
13 december 2009 - #1 - #2 - #3
6 december 2009 - #1 - #2
29 november 2009 - #1 - #2 - #3
22 november 2009 - #1 - #2 - #3 - #4 - #5 - #6
15 november 2009 - #1 - #2 - #3 - #4 - #5 - #6 - #7 - #8 - #9
8 november 2009 - #1 - #2 - #3 - #4 - #5 - #6 - #7 - #8 - #9 - #10 - #11 - #12 - #13 - #14 - #15
1 november 2009 - #1 - #2 - #3 - #4 - #5 - #6 - #7 - #8 - #9 - #10 - #11 - #12 - #13 - #14 - #15 - #16 - #17
25 oktober 2009 - #1 - #2 - #3 - #4 - #5 - #6 - #7 - #8 - #9 - #10
18 oktober 2009 - #1 - #2 - #3 - #4 - #5 - #6 - #7 - #8 - #9 - #10
11 oktober 2009 - #1 - #2 - #3 - #4 - #5 - #6 - #7 - #8 - #9 - #10
4 oktober 2009 - #1 - #2 - #3 - #4 - #5 - #6 - #7 - #8 - #9 - #10 - #11 - #12
27 september 2009 - #1 - #2 - #3 - #4 - #5 - #6 - #7 - #8 - #9
20 september 2009 - #1 - #2 - #3 - #4 - #5
13 september 2009 - #1 - #2 - #3 - #4
6 september 2009 - #1 - #2 - #3
30 augustus 2009 - #1 - #2
28 juni 2009 - #1
21 juni 2009 - #1
7 juni 2009 - #1 - #2 - #3
31 mei 2009 - #1
24 mei 2009 - #1
26 april 2009 - #1
12 april 2009 - #1
5 april 2009 - #1
29 maart 2009 - #1
22 maart 2009 - #1
15 maart 2009 - #1 - #2
8 maart 2009 - #1 - #2 - #3
Vaste zondagavond slowchatters:
![]()
Wil je er bij staan, zet jezelf dan even HIER bij, maar zorg wel dat je plaatje 60x60 is! Ja!quote:Op zondag 20 december 2009 20:28 schreef Ensaf het volgende:
Even voor de duidelijkheid: De bedoel is dat we hier met z'n allen de hele avond SBS gaan kijken om ons ontzettend te zitten ergeren?
De Regels: topic open vanaf 18:30 uur, kappen met spammen, niet opzettelijk records willen gaan breken, postopkrikken doen we niet aan en houd het gezellig
Wil je ook in de OP? PM PiRANiA of pas het zelf even aan in de OP:
De OP is hier te vinden.
Update de wiki pagina als je een nieuw deel opent, zodat de voorgaande topics up to date blijven!![]()
Faaaaal.quote:
jij ook alquote:Op zondag 14 maart 2010 22:31 schreef dubidub het volgende:
Ik krijg flashbacks naar Peter R de Vries en Patrick Coño van der Eemd
Hahaquote:Op zondag 14 maart 2010 22:31 schreef dubidub het volgende:
Natuurlijkquote:Op zondag 14 maart 2010 22:31 schreef Maraca het volgende:
Ik zweer.. ik heb echt niet bewust steeds de lapo
Ik wist wel dat je een baas was.quote:
Is het niet dezelfde auto?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:31 schreef dubidub het volgende:
Hehe, dus ze rijden ook gewoon echt in Alberto's auto.quote:
Nee dat was een Landroverquote:
quote:
srsly? :|quote:Op zondag 14 maart 2010 22:32 schreef cherrycoke het volgende:
en in iedergeval sorry zeggen
ik krijg nog geld van je vieze hoer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jup, nog steedsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:33 schreef swarmahoer het volgende:
ALBERTO WORDT ONTMAAGD VOLGENDE WEEK!!!!!!!!
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:34 schreef 9611Niels het volgende:
Alberto wordt met de week baziger! Wat een top aflevering, en dan die van volgende week..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:33 schreef swarmahoer het volgende:
ALBERTO WORDT ONTMAAGD VOLGENDE WEEK!!!!!!!!
Tel: 06 122 56 414quote:
Stephan!!quote:
whait.whutttquote:Op zondag 14 maart 2010 22:35 schreef ganoba het volgende:
Voor al uw vragen en hulp bij de eerste keer.
Tel: 06 122 56 414
hehehehe, wie belt ff
Echt hequote:Op zondag 14 maart 2010 22:34 schreef 9611Niels het volgende:
Alberto wordt met de week baziger! Wat een top aflevering, en dan die van volgende week..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stephan!quote:Op zondag 14 maart 2010 22:35 schreef ganoba het volgende:
Voor al uw vragen en hulp bij de eerste keer.
Tel: 06 122 56 414
hehehehe, wie belt ff
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:35 schreef Agiath het volgende:
Oe en als iemand belt gewoon keihard schreeuwen:
"THAT THIS CAN IN THE NETHERLANDS!!!!ALBERTO KOMT JE HALEN KLOOTZAK!!!11EINZ"
Heul niet, Alberto is een ECHTE BAAS en wilders niet!quote:
Alberto for Presidentquote:
Van de maagdenleraar geloof ikquote:Op zondag 14 maart 2010 22:36 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat is dat voor nummer, ik wil wel bellen
zie die link van Pirania, de maagdendokterquote:Op zondag 14 maart 2010 22:36 schreef Stephan1237 het volgende:
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:36 schreef Demon_Hunter het volgende:
Waarom word ik de hele tijd gebeld sinds een minuut of 10..
De maagdenleraar die volgende week wordt GECONFRONTEERD!!!quote:Op zondag 14 maart 2010 22:36 schreef Stephan1237 het volgende:
Matigquote:Op zondag 14 maart 2010 22:36 schreef Demon_Hunter het volgende:
Waarom word ik de hele tijd gebeld sinds een minuut of 10..
+1quote:Op zondag 14 maart 2010 22:37 schreef vulkaan het volgende:
als ze mij had genaait voor een paar duizend had ik haar gewoon verkracht met haar personenstoornis
HvNquote:Op zondag 14 maart 2010 22:36 schreef kanovinnie het volgende:
komt hierna nou hart van nederland, of de reportage?
ja, in die volgorde.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:36 schreef kanovinnie het volgende:
Wat slechtquote:Op zondag 14 maart 2010 22:37 schreef dubidub het volgende:
[..]
Heb jij niet interesse, aangezien Alberto al gevoelens toonde voor Angelique?
TL;DRquote:Op zondag 14 maart 2010 22:36 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
'Maagden worden vaak gedwongen tot anale seks'
Volkskrant, 2006-01-21
Voorpublicatie van een deel van het boek 'Bevrijd door Allah, Waarom een moslimvrouw haar mannen niet hoeft te gehoorzamen' van Fadoua Bouali.
Fadoua Bouali is verpleegkundige, publicist en columnist van het Betoog. In de Diamantbuurt wordt een homopaar gepest door Marokkaanse jongens. Dit is een uitvloeisel van een hypocriete seksuele moraal, zegt Fadoua Bouali.
Homoseksuelen worden in Amsterdam door groepjes Marokkaanse jongens geslagen, uitgescholden en soms ook wel de stad uitgejaagd, lezen we steeds vaker in krantenberichten. De vraag is waar deze homohaat bij Marokkaanse jongeren vandaan komt. Vaak wordt de link gelegd met de islam. Omdat homoseksualiteit binnen de islam verboden is, denkt men dat de jongens daarmee een soort vrijbrief krijgen om homo's te mishandelen of uit te schelden.
Als Marokkaanse moslima zou ik willen pleiten om de islam los te koppelen van deze gewelddadige groep Marokkaanse jongeren. Deze groep jongens wordt automatisch voor moslim gehouden, maar vaak zijn de enige dingen die deze jongens met de islam verbinden hun islamitische namen en de moslimachtergrond van hun ouders. Deze jongens zijn allemaal op de een of andere manier seksueel actief. Het is interessant om te weten dat hun seksuele activiteiten juist haaks staan op de islamitische
voorschriften. Binnen de Marokkaanse gemeenschap heerst een groot taboe op homoseksualiteit en op seksualiteit in het algemeen.
In de gemeenschap gelden een paar bizarre vuistregels wat betreft seksualiteit, die niets met de islam te maken hebben, maar puur en alleen in stand worden gehouden door de Marokkaanse machocultuur. Omdat de meisjes maagd moeten blijven voor het huwelijk, maar het de jongens vrijstaat hun seksuele behoeften te bevredigen, is het gebruikelijk dat
een stel dat niet getrouwd is anale seks heeft. Deze seksuele handeling wordt stilzwijgend geaccepteerd. Zo blijft het maagdenvlies intact voor de huwelijksnacht, wanneer de man met wie dat meisje uiteindelijk zal trouwen, de ontmaagding mag verrichten - wat gezien wordt als een soort heldendaad - hoewel anale seks binnen de islam in principe als een grote zonde wordt beschouwd.
Het doodzwijgen van deze seksuele handeling heeft voor de mannen grote voordelen. Ze kunnen aan hun trekken komen zonder met het meisje te hoeven trouwen, wat ze haar natuurlijk wel beloven om haar zover te krijgen mee te werken aan dit soort seksuele activiteiten. Doordat er veel onwetendheid heerst omtrent seksualiteit realiseren deze meisjes zich niet dat je ook na anale seks zwanger kunt raken, omdat het kan zijn dat er toch enige snelle spermacellen in de buurt van de vagina komen en naar binnen zwemmen, ook al heeft er geen penetratie plaatsgevonden in de vagina.
In Marokkaanse ziekenhuizen komt het wel voor dat jonge ongetrouwde zwangere meisjes met een intact maagdenvlies bevallen van hun eerste kind. Heel vaak worden deze meisjes door hun vriendjes gedumpt wanneer ze zwanger blijken te zijn.
De hypocriete houding ten aanzien van seksualiteit en maagdelijkheid is behoorlijk verknipt. De vraag die men zich in de Marokkaanse gemeenschap zou moeten stellen is dan ook: wat is precies de definitie van maagdelijkheid? Wanneer je anale seks hebt gehad ben je geen maagd meer ook al is je maagdenvlies nog intact, zou je met je gezonde verstand
moeten kunnen beredeneren.
In Marokko is het vrij bekend dat mannen onderling ook anale seks hebben, puur en alleen om de daad. Deze mannen zien zichzelf niet als homo's. Zij trouwen uiteindelijk ook allemaal met een maagd. Op wat ik hier beschrijf rust een groot taboe. De enige verklaring die ik kan vinden voor het feit dat Marokkaanse jongens homo's uitschelden en mishandelen komt voort uit de parallel die je kunt trekken tussen homoseksuelen en vrouwen: beide vormen een kwetsbare groep puur op basis van seksualiteit. Het is kennelijk voor die groep Marokkaanse jongens niet te verkroppen dat homo's openlijk en eerlijk voor hun seksuele geaardheid uitkomen, terwijl zij een hypocriet seksueel leven leiden. Dus grijpen ze naar geweld.
De vraag is: wat moeten we met deze jongens? In een opvoedingskamp stoppen waarin zij gedwongen worden een rollenspel te spelen waarin zij in de huid van een homo of een meisje dat geen maagd meer is moeten kruipen? Vervolgens bierflesjes naar hun hoofd slingeren, ze als meisje verkleden en dwingen om plaats te nemen achter een raam? Zoiets?
In de oemma (moslimgemeenschap, red.) zijn enorme problemen ontstaan doordat ze de kern van ons bestaan - namelijk seksualiteit - in de uitverkoop lijkt te hebben gedaan. Het doet mij als moslima pijn om te zien hoe jonge moslima's voor hun bruiloft in het ziekenhuis behandeld worden voor het herstel van hun maagdenvlies. Het doet me pijn om een verhaal als dit te horen: een jong Turks moslimstel komt bij de huisarts. De arts
vraagt wat de reden is van hun bezoek. Er komt uiteindelijk een moeizaam verhaal uit. De man doet het woord en de vrouw zit er verlegen bij. Hij vertelt dat ze pas getrouwd zijn. De arts feliciteert hen beiden met hun huwelijk. De man vertelt dat ze al een paar weken bezig zijn, maar dat ze nog steeds niet had gevloeid. De arts vraagt: 'Gevloeid?' Hij bleek te bedoelen dat ze nog geen bloeding had gehad en zijn vraag was of de arts even
wilde kijken of zijn vrouw maagd was. De arts nam de vrouw mee naar de onderzoekskamer.
Na een paar minuten kwam hij weer te voorschijn met de vrouw en zei hij dat ze nog maagd was. De arts had niet in de vagina gekeken, omdat het natuurlijk een buitengewoon gênante situatie was voor de vrouw. Bovendien kun je na een paar weken rampetampen natuurlijk niet meer zien of ze voor het huwelijk maagd was geweest.
Na zo'n verhaal vraag ik me af waar de trots en de eer zijn gebleven van 'de moslimman', wanneer deze aan een andere man vraagt - ook al gaat het om een arts - of hij in de vagina van zijn vrouw wil kijken om te controleren of ze, nadat hij bijna een maand lang elke dag boven op haar heeft gelegen, eigenlijk wel maagd was geweest! Waar zijn de hersenen gebleven van dit soort mannen? Het lijkt wel of ze alleen maar denken met het ding dat tussen hun benen bengelt. En stel je voor dat ze geen maagd was geweest, hij heeft wel steeds seks met haar gehad.
Ik vraag me af of hij eigenlijk zelf wel maagd was. Natuurlijk niet, meneer heeft vast heel wat vagina's afgewerkt voordat hij de wens had om er eentje te trouwen die moest vloeien.
Het bijzondere aan deze huisarts is dat hij Allah mag weten hoeveel jonge moslimvrouwen heeft gered van zo'n vernederend onderzoek, dat steeds meer zogenaamde moslimmannen lijken te wensen. Deze huisarts was een man, homoseksueel en nog ongelovig ook. Hij zou volgens de leer in de hel moeten komen, maar volgens mij gaat hij naar de hemel omdat hij juist doet wat Allah van moslims verwacht, maar wat veel moslims niet doen. Hij heeft gezegd dat, wanneer je medemens een fout begaat, je die moet bedekken en hem juist niet moet verraden. Hoeveel moslimmannen zullen hun vrouwen, wanneer die geen maagd blijken te zijn, willen beschermen tegen de familieschande? Niet veel volgens mij.
Moslims kunnen nog veel leren van niet-moslims, die vaak juist op een heel natuurlijke, menselijke manier omgaan met islamitische voorschriften. Ik denk dat wanneer moslima's gaan trouwen zij ook eisen moeten stellen aan de heren. Ze zullen sowieso te maken krijgen met een man die heel wat seksuele ervaring heeft opgedaan. Het is niet realistisch om van een man te eisen dat hij maagd is, maar we moeten wel alert zijn. We lopen namelijk een groot risico om door onze toekomstige mannen besmet te worden met gevaarlijke geslachtsziekten, zoals het hiv-virus, gonorroe, chlamydia, enzovoort.
De grootste zorg van veel moslima's is hoeveel gouden armbanden ze met hun bruidsschat kunnen kopen en welke bruidsjurk ze willen hebben. Maar onze grootste zorg zou moeten
zijn: is onze toekomstige man vrij van geslachtsziekten? Wordt het niet tijd dat ze in plaats van te onderhandelen over de grootte van de bruidsschat een medische verklaring eisen waarin staat dat de mannen hen niet zullen verrassen met een of andere geslachtsziekte die ze bij zich dragen als herinnering aan hun vrijgezellenbestaan? Ik zou zeggen: waarom niet? Zij eisen een maagd, dus de vrouwen dan een medische verklaring.
En de ongetrouwde moslima's die geen maagd meer zijn, moeten zich gaan realiseren dat ze hun seksuele activiteiten voor het huwelijk alleen aan Allah hoeven te verantwoorden als ze zich hier achteraf schuldig over voelen. Ze zijn het dan alleen aan Allah verplicht om berouw te tonen en zeer zeker niet aan hun toekomstige echtgenoot. Aan hem zou je alleen hoeven meedelen of je vóór hem wel of geen seksuele relaties hebt gehad en hij zou dat natuurlijk ook moeten doen. Maar je bent zeer zeker geen slechter mens dan mannen die ook seks voor het huwelijk hebben gehad.
eerst hart v Nederland, daarna reportage. En tussendoor nog ergens piet...quote:Op zondag 14 maart 2010 22:36 schreef kanovinnie het volgende:
quote:
Whut?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:37 schreef dubidub het volgende:
[..]
, aangezien Alberto al gevoelens toonde voor Angelique?
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:37 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik ga hem zometeen even bellen
Even kijken waar ik nog tegoed heb staan
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:37 schreef dubidub het volgende:
[..]
Heb jij niet interesse, aangezien Alberto al gevoelens toonde voor Angelique?
Jij bent baasquote:Op zondag 14 maart 2010 22:37 schreef Stephan1237 het volgende:
Jij bent onze heldquote:Op zondag 14 maart 2010 22:37 schreef Stephan1237 het volgende:
ik vond 'm best leuk eigenlijk.quote:
Volgens mij mag dit inmiddels in de OPquote:
Koningquote:Op zondag 14 maart 2010 22:37 schreef Stephan1237 het volgende:
Waar staat dat, ik heb geen tekst bij de links van PiRaNiAquote:Op zondag 14 maart 2010 22:38 schreef Stephan1237 het volgende:
Ben jij nog onervaren?
En ben jij sexueel gezien nog te onervaren?
Wil jij nog veel over erotiek en sensualiteit leren?
Zou jij graag een toppertje willen worden in de erotiek?
Dan kan ik jouw leraar zijn.
Schrijf mij snel een mailtje.
En misschien krijg je Zaterdag al je eerste les.
Groetjes,
De meester.
Geslacht:
![]()
![]()
![]()
Inmiddels toch geen verrassing meer?quote:
komt wel goed schatjequote:
Nee ik.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij mag dit inmiddels in de OP![]()
Ik ga met Alberto trouwen, alleen weet hij het nog niet
Google het nummerquote:Op zondag 14 maart 2010 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar staat dat, ik heb geen tekst bij de links van PiRaNiA
Waarom tvpquote:Op zondag 14 maart 2010 22:40 schreef Blackf1re het volgende:
tvp
Ze zit gewoon in paps geheime hobby hokquote:Op zondag 14 maart 2010 22:40 schreef Blistering het volgende:
Waar is Milly?!?!
Superdoeiquote:Op zondag 14 maart 2010 22:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou dat meisje komt niet meer terug.
* Blistering neuriet ''Die zien we nooit meer te-rug''quote:Op zondag 14 maart 2010 22:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou dat meisje komt niet meer terug.
Mogen wij als daggast komen?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij mag dit inmiddels in de OP![]()
Ik ga met Alberto trouwen, alleen weet hij het nog niet
Doen!quote:Op zondag 14 maart 2010 22:41 schreef Stephan1237 het volgende:
Maar wat vinden jullie als ik nog een undercover actie start om met deze maagdenleraar te gaan mailen?
Prachtig ik zeg doenquote:Op zondag 14 maart 2010 22:41 schreef Stephan1237 het volgende:
Maar wat vinden jullie als ik nog een undercover actie start om met deze maagdenleraar te gaan mailen?
Ik denk dat Alberto de confrontatie al was aangegaanquote:Op zondag 14 maart 2010 22:41 schreef Stephan1237 het volgende:
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:41 schreef Stephan1237 het volgende:
Hey hallo!quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:41 schreef dubidub het volgende:
Hoe komt 't dat Lil Wayne in m'n hoofd zit met een catchy deuntje?
Wedden dat Alberto mij leuker vind?quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:42 schreef PiRANiA het volgende:
http://web.archive.org/web/20080518022853/http://www.everyoneweb.com/maagden/
Welkom terugquote:
Een defect in de koelkast!quote:Op zondag 14 maart 2010 22:42 schreef teamlead het volgende:
Oeh.. Heerlen in het nieuws...
Vanochtend om kwart voor 5? Die oorzaak kan ik wel invullen...
Eujhquote:Op zondag 14 maart 2010 22:43 schreef dubidub het volgende:
[..]
Oh sorry hoor! Zelfde vraag dan, maar dan voor jou
Tuurlijk.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:43 schreef dubidub het volgende:
[..]
Oh sorry hoor! Zelfde vraag dan, maar dan voor jou
Ik ben leuker.quote:
Welquote:
Misschien leer je nog watquote:Op zondag 14 maart 2010 22:46 schreef FunkyHomosapien het volgende:
zometeen even die reportage kijken, weettoch.
Infiltreren heeft ineens een hele andere betekenisquote:Op zondag 14 maart 2010 22:45 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ben benieuwd naar volgende week. Zou alberto een afspraak hebben gemaakt?
ALBERTO HATERquote:Op zondag 14 maart 2010 22:42 schreef B4llistic het volgende:
[..]
Die homo mag uitlokken.. De politie niet.
naja.. in princiepe ook niet natuurlijk.. hij is zelf geen cent beter en gewoon fucking schijnheilig bezig.
Je hebt gereageerd?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:46 schreef Stephan1237 het volgende:
Ben jij nog onervaren?
En ben jij sexueel gezien nog te onervaren?
Wil jij nog veel over erotiek en sensualiteit leren?
Zou jij graag een toppertje willen worden in de erotiek?
Dan kan ik jouw leraar zijn.
Schrijf mij snel een mailtje.
En misschien krijg je Zaterdag al je eerste les.
Groetjes,
De meester.
Geslacht:
Vrouw
De adverteerder is per e-mail op de hoogte gebracht van uw reactie. Wij kunnen u echter niet garanderen dat de adverteerder een reactie hierop geeft.
Wij wensen u veel succes met de verdere afhandeling van zaken !
Wordt vervolgt !
Doegquote:
quote:
JONGENS KOMOP HIJ HAAT ALBERTOquote:Op zondag 14 maart 2010 22:42 schreef B4llistic het volgende:
[..]
Die homo mag uitlokken.. De politie niet.
naja.. in princiepe ook niet natuurlijk.. hij is zelf geen cent beter en gewoon fucking schijnheilig bezig.
quote:
Leave Alberto alonequote:
Zag je dat apparaatje niet dan?!!quote:Op zondag 14 maart 2010 22:49 schreef teamlead het volgende:
goh.. dichterbij is meer straling dan veraf? Briljantje..
En waarop is zijn expertise gebaseerd?
Gast!quote:
's avonds is de stoma gevuld dus vloeit het rijkelijkquote:Op zondag 14 maart 2010 22:51 schreef Billy_Talent het volgende:
Zei ze nou "'s avonds gaat het beter"?
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Mijn god. Hij heeft hyves.
http://michael4uto.hyves.nl/
Michael Lovely!!!!!
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Michael Lovely!!!!!
Dat zijn Alberto en ik straksquote:Op zondag 14 maart 2010 22:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat is schattig, van die oude mensen die al zo lang getrouwd zijn.
Goed gevondenquote:Op zondag 14 maart 2010 22:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Michael Lovely!!!!!
na 75 jaar ben je verder ook wel klaar lijkt mequote:Op zondag 14 maart 2010 22:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ze kussen alleen voor het slapengaan?
Blijven hopen schatquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:51 schreef Blistering het volgende:
[..]
's avonds is de stoma gevuld dus vloeit het rijkelijk
0 vriendjesquote:Op zondag 14 maart 2010 22:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Michael Lovely!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |