Dat treft, dan: je hebt aangetoond dat je die niet hebt.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:06 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik hoef daar geen verklaring voor te geven.
Is dit een doorlopende redenering: ''ik hoef daar geen verklaring voor te geven, jij bent immers degene die beweert dat het officiele verhaal klopt'' ? Die redenering vind ik dan merkwaardig. Maar ik acht een verklaring zonder ''controlled demolition'' juister dan een met, waarmee niet gezegd is dat ik de volledige overheidsverklaring onderschrijf.quote:Jij bent immers degene die beweert dat het officiele verhaal klopt.
Feit is dat er een wat onduidelijke video is.quote:Feit is dat John Kerry het heeft gezegd.
Nee, daarmee ben ik het niet eens.quote:Feit is ook dat de persoon in de video NIET Bin Laden is. Ben je het daarmee eens?
Dat klinkt allemaal heel diepzinnig, maar waarom zijn Bush en Cheney (Bush is er kennelijk zowel slechter als beter van geworden) erop vooruitgegaan?quote:Op zondag 21 maart 2010 12:10 schreef polderturk het volgende:
Bekijk de volgende video. Er wordt aangegeven wie er van de 9/11 aanslagen geprofiteerd hebben en wie niet:
Degenen die er slechter van zijn geworden:
- Bin Laden
- Bush
- Al Qaida
Degenen die er financieel of politiek erop vooruit zijn gegaan:
- Larry Silverstein
- PNAC
- Bush en Cheney
- Oliebedrijven
- Wapenindustrie
WHAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAquote:Op zondag 21 maart 2010 12:14 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat treft, dan: je hebt aangetoond dat je die niet hebt.
[..]
Is dit een doorlopende redenering: ''ik hoef daar geen verklaring voor te geven, jij bent immers degene die beweert dat het officiele verhaal klopt'' ? Die redenering vind ik dan merkwaardig. Maar ik acht een verklaring zonder ''controlled demolition'' juister dan een met, waarmee niet gezegd is dat ik de volledige overheidsverklaring onderschrijf.
[..]
Feit is dat er een wat onduidelijke video is.
[..]
Nee, daarmee ben ik het niet eens.
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:24 schreef polderturk het volgende:
[..]
WHAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAA
WHAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA
Iedereen heeft nu kunnen zien wat voor idioten degenen zijn die het officiele verhaal verkondigen.
WAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAA
DUS JIJ VIND DAT DEZE FOTOS VAN DEZELFDE PERSOON ZIJN?
[ afbeelding ]
WAAHAHAHAHHAAAAAAAHAAAAAAA
FEIT is dat ik het een eer vind dat we een echte 9/11-onderzoeker in ons midden hebbenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:44 schreef polderturk het volgende:
FEIT: Er is gehandeld met voorkennis in de dagen voor de aanslagen van 911
FEIT: De personen die handel hadden gedreven hadden connecties met geheime diensten
FEIT: De Bin Laden in de video die toegeeft dat hij de aanslagen heeft gepland en georganiseerd is NIET de echte Bin Laden
FEIT: De ineenstorting van WTC7 wordt 20 minuten van tevoren bericht
FEIT: John Kerry, voormalig presidentskandidaat, geeft aan dat WTC7 met explosieven is neergehaald.
Dit zijn allen feiten.
Vind je het heel gekquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook altijd zo grappig
.
Het lijkt er trouwens op dat Terecht deze topics een beetje zat is.
Je pakt er wel 2 heel duidelijke voorbeelden uit zeg.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal heel diepzinnig, maar waarom zijn Bush en Cheney (Bush is er kennelijk zowel slechter als beter van geworden) erop vooruitgegaan?
quote:Lautenberg claims that Cheney's stock options, which were worth $241,498 a year ago are now valued at more than $8 million.
http://www.conspiracyplanet.com/channel.cfm?channelid=118&contentid=2857
http://rawstory.com/news/(...)_3281_last_1011.html
etc..quote:While the media mandarins were gulping soap, Burns committed the increasingly rare act of journalism by checking out Cheney's financial disclosure forms. These show that Cheney has a minimum of $18 million invested in The Vanguard Group, a leading mutual fund. (Given the deliberately vague, vast ranges of the "disclosure" forms, this nest-egg could be as high as $87 million. We mere mortals are not meant to know).
Vanguard, as it happens, is the 10th largest shareholder in--oh, you guessed already!--Halliburton.
http://www.counterpunch.org/floyd10292003.html
Ja, nou en?quote:Op zondag 21 maart 2010 13:57 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Je pakt er wel 2 heel duidelijke voorbeelden uit zeg.
Bush werd herkozen weet je nog ?
Ze hebben twee oorlogen gevoerd en geen van beide oorlogen hebben ze overtuigend gewonnen, waarbij vooral de tweede oorlog een oliedomme onderneming was.quote:Maaruh hoe zit het volgens jou ?
dus bush en cheney hebben persoonlijk niet geprofiteerd..?quote:Op zondag 21 maart 2010 14:01 schreef TitusPullo het volgende:
Ze hebben twee oorlogen gevoerd en geen van beide oorlogen hebben ze overtuigend gewonnen, waarbij vooral de tweede oorlog een oliedomme onderneming was.
Lekker selectief reageren..quote:Op zondag 21 maart 2010 14:01 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, nou en?
[..]
Ze hebben twee oorlogen gevoerd en geen van beide oorlogen hebben ze overtuigend gewonnen, waarbij vooral de tweede oorlog een oliedomme onderneming was.
Ja, heerlijk.quote:
Het valt wel te verwachten van een bevelhebber, wat-ie ook allemaal uitspookt voor z'n persoonlijk gewin.quote:Jij denkt dat ze die oorlogen willen winnen ?
Maar Saddam had niets van doen met de aanslagen, vandaar mijn scheiding.quote:Beidde veldslagen vallen trouwens onder dezelfde oorlog.
Dank je wel JoepiePoepie. Ik hoop dat je voortaan inziet dat het officiele verhaal niet klopt. Wat er allemaal echt heeft plaatsgevonden? Dat weet geen van ons allen.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
FEIT is dat ik het een eer vind dat we een echte 9/11-onderzoeker in ons midden hebben.
Iemand die met zoveel FEITEN komt, kan niet anders zijn dan een echte 9/11-onderzoeker, want als het slechts een Google/Youtube-onderzoeker is, zouden het AANNAMES zijn en geen FEITEN.
Dus eeh:
polderturk
Ik zie wel wat overeenkomsten, het zijn allebei strohalmenquote:Op zondag 21 maart 2010 16:29 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dank je wel JoepiePoepie. Ik hoop dat je voortaan inziet dat het officiele verhaal niet klopt. Wat er allemaal echt heeft plaatsgevonden? Dat weet geen van ons allen.
Is het geen feit dat deze twee fotos niet van dezelfde persoon zijn?
[ afbeelding ]
Gelukkig maar.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:37 schreef polderturk het volgende:
Titus, ik ben aan het rollen van het lachen.
Ik ben leugenaar van beroep, en ik kan je vertellen, het legt mij geen windeieren.quote:Wat heb je er trouwens aan dat idiote officiele verhaal te verdedigen?
Je laat 'n onduidelijke foto zien en presenteert het vervolgens als een feit. Normaal onderbouw je een feit ook met argumenten. Dat ontbreekt eraan als ik het zo zie.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:29 schreef polderturk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Graag gedaan, polderturkquote:
Jawel, jij weet dat wel, want jij komt de hele tijd met feiten, anders zou je wel met aannames komenquote:Wat er allemaal echt heeft plaatsgevonden? Dat weet geen van ons allen.
Yeah! Net zoals die foto's van afslankproducten, voor en na het afvallen:quote:
Je moet Klaas Vaak niet meer toelaten in je slaapkamer.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:35 schreef TitusPullo het volgende:
Als je nu eens twee foto's van gelijke kwaliteit leverde, dan konden wij daarover een uitspraak doen.
Geniet ervan.Nu zijn mij ook jouw bedoelingen duidelijk. thx voor de verheldering.quote:
Dat jaquote:Op zondag 21 maart 2010 16:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik zie wel wat overeenkomsten, het zijn allebei strohalmen
Ja, als je je stukje begint met ''Bush werd herkozen, weet je nog?'', alsof daaruit onherroepelijk blijkt dat-ie van de aanslagen geprofiteerd heeft, dan heb ik weinig zin om een uitgebreid verweer te schrijven; da's dan overduidelijk verspilde moeite.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:51 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Geniet ervan.Nu zijn mij ook jouw bedoelingen duidelijk. thx voor de verheldering.
Dus die foto's zijn volkomen identiek? Gelukkig maar, het ligt weer eens aan mijn overheidsdienend gezichtsvermogen dat ik aannam dat het hier om twee foto's van sterk verschillende kwaliteit ging.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je moet Klaas Vaak niet meer toelaten in je slaapkamer.
Sorry maar jouw bericht is echt om te huilen.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Graag gedaan, polderturk.
[..]
Jawel, jij weet dat wel, want jij komt de hele tijd met feiten, anders zou je wel met aannames komen.
polderturk
![]()
[..]
Yeah! Net zoals die foto's van afslankproducten, voor en na het afvallen:
[ afbeelding ]
Denk je dat de bezoekers van deze site niet door deze leugens heen kijken? Ze hebben zelf ook ogen hoor. Ze kunnen zelf ook zien dat de persoon in de video zonder enige twijfel geen Bin Laden is. Ze kunnen zelf ook zien en horen dat John Kerry toegeeft dat WTC7 gecontroleerd naar beneden is gebracht. etc etc etc. Iedereen kan hier zien dat jullie zwart tegen wit zeggen.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:45 schreef TitusPullo het volgende:
Des te meer reden om ze links te laten liggen, tenzij je ze een beter salaris kunt aanbieden.
Wat doe jij hier dan nog?quote:Op zondag 21 maart 2010 19:49 schreef polderturk het volgende:
[..]
Denk je dat de bezoekers van deze site niet door deze leugens heen kijken? Ze hebben zelf ook ogen hoor. Ze kunnen zelf ook zien dat de persoon in de video zonder enige twijfel geen Bin Laden is. Ze kunnen zelf ook zien en horen dat John Kerry toegeeft dat WTC7 gecontroleerd naar beneden is gebracht. etc etc etc. Iedereen kan hier zien dat jullie zwart tegen wit zeggen.
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:49 schreef polderturk het volgende:
Ze kunnen zelf ook zien en horen dat John Kerry toegeeft dat WTC7 gecontroleerd naar beneden is gebracht. etc etc etc.
Ik weet dat jij mij weg wil hebben hier. Je wil niet dat mensen de waarheid zien. De punten die ik benoem kun jij simpelweg niet debunken.quote:
Ik zat er al op te wachten tot die opmerking weer een keer langs zou komenquote:Op zondag 21 maart 2010 19:43 schreef polderturk het volgende:
Het lijkt wel alsof sommige van deze gestoorde idioten betaald worden om deze onzin te verkopen.
Geef toe dat we er een leuke auto van rijden Tuin-hekquote:Op zondag 21 maart 2010 20:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten tot die opmerking weer een keer langs zou komen
Was alweer even geleden.
jeez, dat is 1 regel uit mijn betoog. En wel de minste. Maar ben echt niet de enige die dit zo ziet, en nee dat is idd niet onherroepelijk.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:38 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, als je je stukje begint met ''Bush werd herkozen, weet je nog?'', alsof daaruit onherroepelijk blijkt dat-ie van de aanslagen geprofiteerd heeft, dan heb ik weinig zin om een uitgebreid verweer te schrijven; da's dan overduidelijk verspilde moeite.
quote:The world would be a hugely different place if 9/11 hadn't occurred. There's little chance George Bush would have been re-elected — he went from being the guy who stole the presidency by chicanery to being a commander-in-chief who had to be blindly obeyed thanks to 9/11.
http://www.sfwriter.com/911.htm
Bovendien was Amerika (imo mede dankzij) 9-11 in oorlog, algemeen bekend dat de kiezers dan minder snel voor n andere koers kiezen.quote:President Bush's reelection campaign will begin running ads in key battleground states around the country tomorrow that focus on the president's leadership on the economy and on the war on terrorism, and feature firefighters and footage from the Sept. 11, 2001, terrorist attacks.
http://www.cnn.com/2004/A(...)iani.bush/index.html
http://www.commondreams.org/views04/0308-07.htm
http://www.washingtonpost(...)A26575-2004Mar3.html
etc..
En hoe toevallig dat net voor de verkiezingen weer 'n "Osama" tape opdook.quote:In this exclusive behind–the–scenes account, veteran journalist James Moore reveals how the overthrow of Saddam Hussein was a key goal of the Bush administration from the very beginning–and a critical component of the president′s reelection strategy.
http://www.amazon.co.uk/B(...)People/dp/0471483850
quote:"Twenty-eight months have passed since September 11, 2001 - over two years without an attack on American soil - and it is tempting to believe that the danger is behind us," Mr Bush said. "That hope is understandable, comforting - and false."
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/3414757.stm
Ssstquote:Op zondag 21 maart 2010 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geef toe dat we er een leuke auto van rijden Tuin-hek
Ja, en op zondag krijgen we zelfs 200% betaaldquote:Op zondag 21 maart 2010 19:43 schreef polderturk het volgende:
Het lijkt wel alsof sommige van deze gestoorde idioten betaald worden om deze onzin te verkopen.
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:43 schreef polderturk het volgende:
Misschien moet je je eens afvragen waarom men alleen die foto gebruikt als 'feit' om aan te tonen dat het niet Bin Laden is.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:29 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dank je wel JoepiePoepie. Ik hoop dat je voortaan inziet dat het officiele verhaal niet klopt. Wat er allemaal echt heeft plaatsgevonden? Dat weet geen van ons allen.
[ afbeelding ]
En op al die foto's is DUIDELIJK te zien dat dat Bin Laden niet is.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:02 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens afvragen waarom men alleen die foto gebruikt als 'feit' om aan te tonen dat het niet Bin Laden is.
Lijken deze foto's namelijk wel?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komen namelijk uit dezelfde video..
http://www.september11news.com/OsamaEvidence.htm
http://911myths.com/html/fake_video.html
Op basis van zo'n onduidelijk materiaal kun je lastig oordelen in mijn ogen. Daardoor bestaat de mogelijkheid dat het wel dezelfde personen zijn, dat kun je niet uitsluiten.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:12 schreef polderturk het volgende:
Ik zeg het nogmaals. Ieder persoon die denkt dat beide foto's van dezelfde persoon afkomstig zijn zijn volledig gestoord:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:12 schreef polderturk het volgende:
Ik zeg het nogmaals. Ieder persoon die denkt dat beide foto's van dezelfde persoon afkomstig zijn zijn volledig gestoord:
[ afbeelding ]
Jullie zijn gewoon genaaid. Geef het maar gewoon toe.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:13 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik zeg hulde voor de post van mouzzer
En diep triest hoe er op gereageerd wordt...
Je wil gewoon niet inhoudelijk op de punten van anderen reageren, geef het maar toequote:Op zondag 21 maart 2010 23:26 schreef polderturk het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon genaaid. Geef het maar gewoon toe.
Die persoon lijkt gewoon niet op deze persoon:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |