Wanneer mensen als jij het gaan inzien dat het geen onzin is..quote:Op zondag 14 maart 2010 21:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Wanneer zijn we een keer klaar met deze onzin?
Dus jij vind John Kerry, voormalig presidentskandidaat, geen betrouwbare bron betreffende dit onderwerp? Hij geeft in duidelijke woorden toe dat WTC 7 gecontroleerd naar beneden is gebracht. Jullie beginnen echt lachwekkend te worden. Jij vind het ook niet verdacht dat een instantie waar een voormalig CIA hoofd werkte als eerste massaal put-opties van united airlines begon te kopen een dag voor de aanslag? Jij vind het ook niet verdacht dat het onderzoek na drie maanden werd gestaakt? Jij vindt het ook niet verdacht dat een getuigenis van een nep Bin Laden wordt gebruikt om te bewijzen dat Bin Laden betrokken was bij de aanslagen? Heel deze zaak stinkt. En als je dat niet wil toegeven dan zit er mogelijk een steekje los.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:15 schreef mirved het volgende:
Wat moet die vage foto van bin laden bewijzen?
Ik zie nog nergens bewijs dat 9/11 door de overheid gedaan is. Ik zie alleen enkele losse kleine zaken die erop wijzen dat wat inconsistenties zijn in het officiële verhaal.
Ik denk dat het verhelderend kan zijn om alle bewijzen even op een rijtje te zetten. Als je nog iets hebt dan hoor ik het graag.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:04 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wanneer mensen als jij het gaan inzien dat het geen onzin is..
Zal nog wel effe duren he?
Tevens is er een sticky van 9/11 in dit subforum, turk.
Kijk nou eens goed naar de neus.. tja, dat is wel even een verschil he. Bin Laden nose job?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:15 schreef mirved het volgende:
Ik zie nog nergens bewijs dat 9/11 door de overheid gedaan is. Ik zie alleen enkele losse kleine zaken die erop wijzen dat wat inconsistenties zijn in het officiële verhaal.
Eensquote:Op zondag 14 maart 2010 21:24 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik denk dat het verhelderend kan zijn om alle bewijzen even op een rijtje te zetten.
quote:The number 11, which is higher than 10, symbolizes supreme power above that of the universe. Thus, according to Kabbalah, in the month of Shvat we have special ability to grow and develop beyond our usual nature.
Zoals ik al zei het zijn idd zaken die het officiële verhalen verdacht maken. Maar waar is het bewijs dat de regering erachter zit? Lijkt me meer dat ze dit gebruikt hebben voor hun eigen gewin.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:23 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dus jij vind John Kerry, voormalig presidentskandidaat, geen betrouwbare bron betreffende dit onderwerp? Hij geeft in duidelijke woorden toe dat WTC 7 gecontroleerd naar beneden is gebracht. Jullie beginnen echt lachwekkend te worden. Jij vind het ook niet verdacht dat een instantie waar een voormalig CIA hoofd werkte als eerste massaal put-opties van united airlines begon te kopen een dag voor de aanslag? Jij vind het ook niet verdacht dat het onderzoek na drie maanden werd gestaakt? Jij vindt het ook niet verdacht dat een getuigenis van een nep Bin Laden wordt gebruikt om te bewijzen dat Bin Laden betrokken was bij de aanslagen? Heel deze zaak stinkt. En als je dat niet wil toegeven dan zit er mogelijk een steekje los.
Dus jij vindt George W. Bush, voormalig president, geen betrouwbare bron?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:23 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dus jij vind John Kerry, voormalig presidentskandidaat, geen betrouwbare bron betreffende dit onderwerp?
Dus Kerry geeft toe dat ze, terwijl het gebouw in brand stond, explosieven hebben aangebracht. Dat is inderdaad een heel normale handelswijze.quote:John Kerry geeft in deze video toe dat WTC7 naar beneden is gebracht (ieder persoon die daar iets anders in ziet is duidelijk gestoord):
Die Bush zit wel tot zijn nek in dit complot. bewijzen zat.. kijk anders bovenstaande filmpjes nog maar eens... Bush en zijn web van leugensquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:34 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dus jij vindt George W. Bush, voormalig president, geen betrouwbare bron?
Exactly, dan ga je juist ontkennen lijkt mij.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:52 schreef gorggg het volgende:
Toch opmerkelijk dat er de laatste 3 jaar zowat geen enkel nieuw punt voor een complot naar boven is gekomen. De argumenten die nog wel voorbij komen zijn al zo oud als de straat, al honderd keer besproken en imo allemaal even grote onzin als je je er een heel klein beetje in verdiept en enig gezond verstand aan de dag kunt leggen (bv. door in te zien dat "wall" niet noodzakelijk WTC7 betekent en dat je de woorden van iemand die duidelijk aangeeft niet juist te weten waar hij over spreekt niet 100% letterlijk dient te nemen en dat het nogal onlogisch is dat Kerry in het complot zit en bij de eerste de beste vraag het complot toegeeft (presidentskandidaten zijn over het algemeen nogal goed in het ontwijken van dergelijke vragen)).
De discussie wordt er imo enkel simplistischer op, het enige wat overblijft zijn wat mensen die filmpjes posten en roepen dat alle niet-gelijkgestemden te geïndoctrineerd (of te vet betaald zelfs) zijn om het licht te zien.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:52 schreef gorggg het volgende:
Toch opmerkelijk dat er de laatste 3 jaar zowat geen enkel nieuw punt voor een complot naar boven is gekomen. De argumenten die nog wel voorbij komen zijn al zo oud als de straat, al honderd keer besproken en imo allemaal even grote onzin als je je er een heel klein beetje in verdiept en enig gezond verstand aan de dag kunt leggen (bv. door in te zien dat "wall" niet noodzakelijk WTC7 betekent en dat je de woorden van iemand die duidelijk aangeeft niet juist te weten waar hij over spreekt niet 100% letterlijk dient te nemen en dat het nogal onlogisch is dat Kerry in het complot zit en bij de eerste de beste vraag het complot toegeeft (presidentskandidaten zijn over het algemeen nogal goed in het ontwijken van dergelijke vragen)).
De discussie wordt er imo enkel simplistischer op, het enige wat overblijft zijn wat mensen die filmpjes posten en roepen dat alle niet-gelijkgestemden te geïndoctrineerd (of te vet betaald zelfs) zijn om het licht te zien.
Dat denken er meer, wat feiten op 'n rijtje:quote:Op zondag 14 maart 2010 21:34 schreef Ticker het volgende:
Ben trouwens op AboveTopSecret een topic tegengekomen waarin blijkt dat er op 11 september 2001, een subsite in het leven is geroepen om anti-semitisme via het internet aan te melden.
There is a Group of People Censoring the Internet and Alerting the US Gov, I have PROOF!
Gezien de gehele symbologie met het getal 11, en de rituele aard van het geheel, heb ik sterk de neiging om richting de kabbala te kijken. Als we dan gaan bedenken dat de Mossad sterke affiniteiten heeft met de kabbala door de joodse religie, komt Israel aardig boven water drijven in het rijtje 'suspects'.
[..]
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:06 schreef TitusPullo het volgende:
Pakalert. Ja, dat lijkt me een respectabel auteur.
Nou het is dat jij het zegt want anders had ik er iets over gezegd. Ik wil aan TS deze vraag stellen.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Wanneer zijn we een keer klaar met deze onzin?
John Kerry geeft inderdaad toe dat het met controled demolition is neergehaald. Jij zoekt naar futiliteiten. John Kerry dacht misschien dat hij zich hiermee kon redden. We weten niet waarom hij dit antwoord heeft gegeven. Feit blijft dat hij dit antwoord heeft gegeven.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:34 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dus jij vindt George W. Bush, voormalig president, geen betrouwbare bron?
[..]
Dus Kerry geeft toe dat ze, terwijl het gebouw in brand stond, explosieven hebben aangebracht. Dat is inderdaad een heel normale handelswijze.
Met alle respect maar ik vind dit een bijzonder domme opmerking.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan moet je mijns inziens wel alles typen wat hij zegt:
Naar mijn mening:
[..]
I don't believe there's been a public investigation, I haven't heard that, I don't know that. I do know that that that wall, I remember, was in danger and I think that they made a decision based on the danger that it had destroying other things that they did it in a controlled fashion.
En verbeter me of vul me aan wat en waar hij het zegt. Maar ik haal hier niet uit dat "ze" heel WTC7 hebben opgeblazen. Ik heb zelfs het idee dat Kerry niet helemaal begrijpt waar het over gaat en dat-ie de vraagsteller een beetje naar de mond praat. De vraag ging bijvoorbeeld grotendeels over Silverstein en daar gaat Kerry helemaal niet op in.
Een beetje kritisch luisteren mag wel, in plaats van meteen de titel van het filmpje als je eigen mening over te nemen.
Ik probeer na te gaan of z'n bewering plausibel is. Als dat naar jouw mening zoeken naar futiliteiten is, dan ben je volkomen op je plek in de Truth-movement.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:51 schreef polderturk het volgende:
[..]
John Kerry geeft inderdaad toe dat het met controled demolition is neergehaald. Jij zoekt naar futiliteiten.
quote:
Tsjonge jonge wat een reactie zeg. Je voelt je duidelijk in het nauw gedreven.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:08 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik probeer na te gaan of z'n bewering plausibel is. Als dat naar jouw mening zoeken naar futiliteiten is, dan ben je volkomen op je plek in de Truth-movement.
FEIT: Er is gehandeld met voorkennis in de dagen voor de aanslagen van 911quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook altijd zo grappig
.
Het lijkt er trouwens op dat Terecht deze topics een beetje zat is.
Maar het is wel een van de weinige 'officieele' links waarin Bin Laden aan 9/11 is gekoppelt..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:01 schreef Flammie het volgende:
Die baard valt er ook nog net niet vanaf ofzo
Je zou jezelf beter projectieturk kunnen noemen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:41 schreef polderturk het volgende:
[..]
Tsjonge jonge wat een reactie zeg. Je voelt je duidelijk in het nauw gedreven.
oechh weer eentje die zich niet verdiept heeft.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:15 schreef mirved het volgende:
natuurlijk. Hij zit fout met zijn NIST stellingen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook altijd zo grappig
.
Het lijkt er trouwens op dat Terecht deze topics een beetje zat is.
Wat jij hebt aangetoond door z'n berekeningen meerdere malen te kraken.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
natuurlijk. Hij zit fout met zijn NIST stellingen.
Zou jij een verklaring willen geven voor de volgende foto?quote:Op zondag 21 maart 2010 11:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat jij hebt aangetoond door z'n berekeningen meerdere malen te kraken.
quote:Op zondag 21 maart 2010 11:05 schreef Lambiekje het volgende:
natuurlijk. Hij zit fout met zijn NIST stellingen.
Die had ik nog niet gezien.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:47 schreef polderturk het volgende:
Bekijk ook deze video heren:
Een zeer ZEEEEEER interessante video die het officiele verhaal mede het rijk der fabellen stuurt.
Een verklaring in welke zin? En waarom zou ik daar zin in hebben, als jij niet eens een verklaring hebt voor de uitspraak van Kerry?quote:Op zondag 21 maart 2010 11:43 schreef polderturk het volgende:
[..]
Zou jij een verklaring willen geven voor de volgende foto?
[ afbeelding ]
Ik hoef daar geen verklaring voor te geven. Jij bent immers degene die beweert dat het officiele verhaal klopt. Feit is dat John Kerry het heeft gezegd. Feit is ook dat de persoon in de video NIET Bin Laden is. Ben je het daarmee eens?quote:Op zondag 21 maart 2010 11:53 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Een verklaring in welke zin? En waarom zou ik daar zin in hebben, als jij niet eens een verklaring hebt voor de uitspraak van Kerry?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |