Jij bent echt zo debiel hè. Vind je het gek dat je met 3 boulevards een lot hebt waar 500 euro op zit? Hoe denk je dat de Staatsloterij al die dure tv-reclames kan veroorloven? Door geld weg te geven als een liefdadigheidsorganisatie?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:40 schreef Flubberbal het volgende:
ik heb geld,, zie mijn andere reactie op staatsloterij topic
,,
Wat mij betreft meer irritatie. Ik zie maandelijks een behoorlijk bedrag naar de belastingdienst gaan. Op zich geen problemen mee, mits dit naar mensen gaat die het nodig hebben. Maar zo'n figuur als TS die te lui is om te werken en simpelweg vraagt of ie nog wat geld van de overheid kan krijgen kan ik slecht tegen. Dus geen jaloezie, maar pure irritatiequote:Op donderdag 25 maart 2010 19:48 schreef wallofdolls het volgende:
Meestertopic.
Misschien is t ook een beetje jaloezie ofzo.
Dat maakt voor je vraag in dit topic toch niet uit? Je vraagt of je recht hebt op een uitkering.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:40 schreef Flubberbal het volgende:
,,
Geld dat je niet zelf verdient hebt geef je makkelijk weer uit. Zolang je niet zelf geld verdient, weet je de waarde ervan ook niet. Je zult er niet twee keer over nadenken bij het uitgeven ervan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:40 schreef Flubberbal het volgende:
,,
wealtyquote:Op zondag 28 maart 2010 00:30 schreef Glcx het volgende:
[..]
Geld dat je niet zelf verdient hebt geef je makkelijk weer uit. Zolang je niet zelf geld verdient, weet je de waarde ervan ook niet. Je zult er niet twee keer over nadenken bij het uitgeven ervan.
Het geld dat je via de loterij hebt verdient is maar tijdelijk. Dus ja, je bent nu tijdelijk 'rich', maar je zult op deze manier nooit 'wealty' worden.
Ga. Werken. Voor. Je. Geld.
Niet alleen maar om geld te hebben, maar om het concept van geld te begrijpen.
Dat is niet erg, aangezien Flapdrol pas een jaar of 14 is.quote:Op maandag 5 april 2010 15:05 schreef Ferdii het volgende:
om het topic nog maar een een ietwat serieuze wending te geven
wachttijd in utrecht voor een flatje is minimaal 6 jaar.
aangezien ik dat niet op de telefoon was , en 38 turke mijn ww8woord hebbequote:Op dinsdag 6 april 2010 13:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat is niet erg, aangezien Flapdrol pas een jaar of 14 is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |