quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
vorige deeltjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
GM USA is zo duur nou eenmaal nietquote:Op zondag 14 maart 2010 15:39 schreef Maharbal het volgende:
100 euro per jaar verzekering? Je verzekert 'm dus niet all-risk?
Zelfs oldtimerverzekeringen kosten all risk toch een euro of 20/30 p/m?
Iets zegt me dat je gigantisch veel meer gaat uitgeven aan je extra lijstje. Suspensie voor ¤300? Mijn veren waren al meer dan ¤150 (¤250), en dan heb je nog geen enkel rubber, stabi (stangen), schockbrekers en ga zo maar door!
Dat is wel hartstikke tof danquote:Op zondag 14 maart 2010 16:47 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
GM USA is zo duur nou eenmaal niet
voor 4000 euro kan ik ook rustig een gereviseerde HP motor en transnmissie terugverwachten
Remmen, electrische ramen, stuur, rembekrachtiging liggen al thuis
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sorry, PTA SC deel 30 is zoooooooooooooo 2001.
Ik vind deel 343 nog altijd het mooistquote:Op zondag 14 maart 2010 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sorry, PTA SC deel 30 is zoooooooooooooo 2001.
Zat zo eens te kijken, en via de duurste www.yearone.com kost het me idd ook wel 800 Euroquote:Op zondag 14 maart 2010 16:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat is wel hartstikke tof dan.
Voor dat geld lukt het hier ook wel met m'n auto, maar ik doelde meer op het onderstel. De onderdelen zijn volgens mij wel een beetje duurder? Of je hebt natuurlijk een ander definitie van onderstel.
Wanneer komt de auto?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:53 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Zat zo eens te kijken, en via de duurste www.yearone.com kost het me idd ook wel 800 Euro
Wel eentje die rondjes om je bimmer draait danquote:Op zondag 14 maart 2010 17:00 schreef Maharbal het volgende:
Als een slurpende aanslag op je rekening.
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:02 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Wel eentje die rondjes om je bimmer draait dan rechtdoor harder gaat
Gas Guzzler Tax. Hahahquote:Op zondag 14 maart 2010 17:06 schreef Barcaconia het volgende:
Iemand nog een mooie BMW 750Li full options, splinternieuw kopen?
[ afbeelding ]
Retailprice $96.330.
Dat is met de huidige koers ¤70.000. Daar koop je in NL net een beetje 5-serie voor
Het geheim?, torsiebars, en ja goed, omdat je met monocoque rijdt zal ook wel zijn voordelen hebben, voor de rest? vertel mij jouw geheim eensquote:
Het is nu natuurlijk nog wachten op een "heated Gearknob"quote:Op zondag 14 maart 2010 17:13 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind heated steering wheel ook wel een gave optie
Inderdaad, de zelfdragende carrosserie die in een E30 voor stijfheid en in een Amerikaan met ladderchassis voor torsie zorgt maakt een groot verschil. Dat kun je opheffen met torsiebars maar daardoor krijg je weer een veel te stijve wielophanging die te weinig schokken kan compenseren.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:12 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Het geheim?, torsiebars, en ja goed, omdat je met monocoque rijdt zal ook wel zijn voordelen hebben, voor de rest? vertel mij jouw geheim eens
Kut, ik ben het met al die punten best wel eens eigenlijkquote:Op zondag 14 maart 2010 17:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Inderdaad, de zelfdragende carrosserie die in een E30 voor stijfheid en in een Amerikaan met ladderchassis voor torsie zorgt maakt een groot verschil. Dat kun je opheffen met torsiebars maar daardoor krijg je weer een veel te stijve wielophanging die te weinig schokken kan compenseren.
Daarbij is het hoge gewicht van een V8 in de neus ook niet bevorderlijk voor de prestaties en die laagtoerige koppelblokken met 4-bak automaten die ze er vaak ingooien hebben de gear-ratio's ook redelijk verkeerd zitten waardoor er altijd veel te veel koppel op de achterwielen staat (= burnout)
Er is een reden waardoor Amerikanen dat imago hebbenquote:Op zondag 14 maart 2010 17:23 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Kut, ik ben het met al die punten best wel eens eigenlijk![]()
Ik denk toch een geschikte machine gevonden te hebben met 1380 kg leeggewichtquote:Op zondag 14 maart 2010 17:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Er is een reden waardoor Amerikanen dat imago hebbenIk rijd zelf ook regelmatig Amerikaanse bakken en ik weet hoe het voelt.
En, bloeit er iets?quote:Op zondag 14 maart 2010 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Was een hele leuke dag die dag, was namelijk zowel de dag dat ik mijn Niva kocht als dat ik Marijke heb leren kennen
Die BMW X1 heb ik nog nooit gezienquote:Op zondag 14 maart 2010 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Nu we toch op 19 december in Alphen aan de Rijn zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was een hele leuke dag die dag, was namelijk zowel de dag dat ik mijn Niva kocht als dat ik Marijke heb leren kennen
Ach schat, er zijn nog meer slowchatsquote:Op zondag 14 maart 2010 18:47 schreef Barcaconia het volgende:
Zeg, en nu niet allemaal gaan stopped met posten heIk wil ook wat te doen hebben op een saaie zondagmiddag
Ja, maar daar kom ik nooit. En de chauffeursslowchat is zo goed als dood na de ontmaskering van druppelkut.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ach schat, er zijn nog meer slowchats
Ik zit in de CUL SC tegenwoordigquote:Op zondag 14 maart 2010 18:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ach schat, er zijn nog meer slowchats
Magnetronbami heeft niets met culinair te makenquote:
nee, daarom juist!quote:Op zondag 14 maart 2010 18:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Magnetronbami heeft niets met culinair te maken![]()
Even een kleine CUL/PTA implementatie:
[ afbeelding ]
Ik post nogsteeds t meest in de PUB SCquote:
Wat hebben zij dat PTA niet heeftquote:Op zondag 14 maart 2010 18:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik post nogsteeds t meest in de PUB SC
Paar topics per dag?quote:
Weet ik toch?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik post nogsteeds t meest in de PUB SC
Heeel soms jaquote:
En foto's van mooie vrouwen. Ik zie het alquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En foto's van mooie vrouwen. Ik zie het al
Ik zou zeggen google E30 eensquote:Op zondag 14 maart 2010 17:12 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Het geheim?, torsiebars, en ja goed, omdat je met monocoque rijdt zal ook wel zijn voordelen hebben, voor de rest? vertel mij jouw geheim eens
Ja, ik was even weg!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
HoiHeb ik iets gemist?
En Barcaconia je bent er weerHoe is het nu met je, voel je je al beter?
Ik ga nu Russische auto's kijken op NED 2Tot strakjes
Ik voel me toppie! Heb vrijdag nog niks gedaan dan thuiszitten maar gisteren ben ik alweer met open dak aan het rondrijden geweest. Ik hou van de lente!! Het is voor het eerst boven de 10 graden geweest, dus dat dak mocht openquote:Op zondag 14 maart 2010 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
HoiHeb ik iets gemist?
En Barcaconia je bent er weerHoe is het nu met je, voel je je al beter?
Ik ga nu Russische auto's kijken op NED 2Tot strakjes
Vandaag ook even dakje open gehad! Verfrissendquote:Op zondag 14 maart 2010 20:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik voel me toppie! Heb vrijdag nog niks gedaan dan thuiszitten maar gisteren ben ik alweer met open dak aan het rondrijden geweest. Ik hou van de lente!! Het is voor het eerst boven de 10 graden geweest, dus dat dak mocht open![]()
![]()
Dalijk even een middagje poolen en pizza eten. Ik heb nu alweer zin om actief te zijn (met mate!)
Heerlijk, na zo'n lange koude winter als het voor het eerst een beetje fatsoenlijke temperatuur is het dak open gooien. De zon komt in de auto, je hebt het nog steeds stervenskoud maar dat boeit niets meer!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Vandaag ook even dakje open gehad! Verfrissend
Een graad of 6/7. Misschien komt het omdat ik een schuif- kanteldak heb waar alles grotendeels overheen gaat?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:36 schreef Barcaconia het volgende:
Hoe warm was het daar? Hier ongeveer 10-11 graden met een fris briesje. Het was zeker geen vrieskou maar warm is anders. Ik had wel de blower op standje 4 en de roostertjes over mijn hoofd heen laten blazen. En stoelverwarming aan![]()
Wist je dat ik ook een Feroza gehad heb? Beduidend langer dan die Niva zelfs.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, daarom juist!Ik probeermn leven te beteren qua gezond eten
En het gaat nu al over mn Niva
Een man die poetst!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:32 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vandaag ook nog nietHeb het huishouden gedaan (
) zoals af en toe noodzakelijk is.
Ik heb het ontzettend koud, de hele dag alquote:
Wat snap je niet?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:45 schreef Maharbal het volgende:
Ik word schijtziek van het (fiscaal) boekhouden.
Boekhouders in da house? Ik kom er niet uit.
Mijn balansen krijg ik niet kloppend haha. Hoe kunnen we even zorgen dat jij er een deskundige blik op werpt?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat snap je niet?Ik ben geen fiscaal boekhouder, maar heb wel wat belastingtechnisch geneuzel gehad
Dus kan je niet beloven dat ik je kan helpen
Hoe maak je de opdracht? Gewoon in een spreadsheet of some kind? Dan kan ik je wel effe m'n mail adres PM-enquote:Op zondag 14 maart 2010 21:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mijn balansen krijg ik niet kloppend haha. Hoe kunnen we even zorgen dat jij er een deskundige blik op werpt?
Ja, ik maak simpele balansen in excel (verwacht geen wonderen). Ik kan de opdracht inscannen en je de excel mailen. Ik verwacht geen antwoorden hoor, want ik wil 't zelf doen...maar een zetje in de goede richting m.b.t. de fouten die ik maak zou ik op prijs stellenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe maak je de opdracht? Gewoon in een spreadsheet of some kind? Dan kan ik je wel effe m'n mail adres PM-enMaar nogmaals, ik kan je niets beloven
Nee, maar ik zal eens kijken wat ik kan doen voor jequote:Op zondag 14 maart 2010 21:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, ik maak simpele balansen in excel (verwacht geen wonderen). Ik kan de opdracht inscannen en je de excel mailen. Ik verwacht geen antwoorden hoor, want ik wil 't zelf doen...maar een zetje in de goede richting m.b.t. de fouten die ik maak zou ik op prijs stellen![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar ik zal eens kijken wat ik kan doen voor je![]()
Ik PM je wel even okee?
Zag daar laatst een stukje van, was toch best interessantquote:Op zondag 14 maart 2010 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
en ik heb van moskou tot moermansk gemist
wanneer komt de serie uit op DVD?
Nee, dit ging mij zelfs te verquote:Op zondag 14 maart 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
niet stiekem haarbal zijn huiswerk doen he Marijke?
Geeft niets, geen auto's te zienquote:Op zondag 14 maart 2010 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
en ik heb van moskou tot moermansk gemist
wanneer komt de serie uit op DVD?
whehequote:Op zondag 14 maart 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dit ging mij zelfs te verMijn bedrijfseconomie ging niet zo ver
[..]
Geeft niets, geen auto's te zienHet ging over de scheve politieke situatie in Rusland dit keer. Erg indrukwekkend hoe vreselijk het daar nog steeds is...
Ja en ik weet het nu echt zeker, ik wil niet op vakantie naar Ruslandquote:Op zondag 14 maart 2010 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
whehe
En kan ook erg interessant zijn. de auto's zijn een leuk decor, maar de hele Russische cultuur is gewoon erg fascinerend
Baltische staten zal wel wat meevallen tcoh? Die zullen aan bepaalde voorwaarden hebben moeten voldoen voor ze bij de EU mochten dnek ikquote:Op zondag 14 maart 2010 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en ik weet het nu echt zeker, ik wil niet op vakantie naar RuslandWat een vreselijk foute politieke leiders zitten daar
Volgens mij ben je als toerist zelfs niet helemaal veilig van de nog heersende semi-dictatuur...
Ik zie geen naamgenote hoor? Dus ik weet niet waar je het over hebtquote:Op zondag 14 maart 2010 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Plagiaat Je staat met 1842 punten tussen Paladijn (1850 punten) en Ming-Xia (1836 punten)
@paladijn: ikga je inhalen!
@marijke: die ander is je naamgenote dat de ex van GooseFm is!
klein wereldje soms
Weet ik niet, maar daar zou ik me dan ook eerst in willen verdiepen, zou ik naar zo'n land op vakantie gaanquote:Op zondag 14 maart 2010 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Baltische staten zal wel wat meevallen tcoh? Die zullen aan bepaalde voorwaarden hebben moeten voldoen voor ze bij de EU mochten dnek ik![]()
Volgensmij is in een van debaltische staten zelfs de euro al ingevoerd
ik heb een boekvan de ANWB met allemaal cruciale informatei over alle EU landen, plus wat landen erom heen, zoals zwitserland en zo, ideaalquote:Op zondag 14 maart 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zie geen naamgenote hoor? Dus ik weet niet waar je het over hebt
[..]
Weet ik niet, maar daar zou ik me dan ook eerst in willen verdiepen, zou ik naar zo'n land op vakantie gaan
Welkom terug bij het plebsquote:
Jeuj, je bent geen smurf meer!quote:
Wie noem jij plebs!?quote:
Ik houd van plebs, niks geen elitair gedoequote:
Dat is waarquote:Op zondag 14 maart 2010 23:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik houd van plebs, niks geen elitair gedoe
Nachtbraker ben je ook heh?quote:Op maandag 15 maart 2010 00:48 schreef PeuRac het volgende:
TVP en ik wilde nog allemaal commentaar geven, maar ben t na het lezen van 4 pagina's weer een beetje vergeten![]()
Ohja, volgende week misschien naar mn ouders, de TR6 en de Kever (welke te koop is) weer rijklaar maken voor t voorjaar
Gewoon weinig slaap nodig dus?quote:Op maandag 15 maart 2010 00:55 schreef PeuRac het volgende:
Valt wel mee, ben super druk de laatste en komende tijd, dus lees alles ff snel voordat ik naar bed ga. En ik hoef pas om 9u van huis. Voor die tijd wel nog een paar dingen doen voor mn werk, maar niet veel.
Voor 1500e koop je denk ik wel een benzine-uitvoering en geen diesel? Dan loop je alsnog leeg op benzinekostenquote:
Zo'n geval rijdt hier in de buurt ook rond, ding is wel geinigquote:Op zondag 14 maart 2010 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Nu we toch op 19 december in Alphen aan de Rijn zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zuipen als een ketter ja, maar de diesels ook geloof ikquote:Op maandag 15 maart 2010 02:06 schreef Dingest het volgende:
[..]
Voor 1500e koop je denk ik wel een benzine-uitvoering en geen diesel? Dan loop je alsnog leeg op benzinekostenWat loopt zo'n LaRo, 1:6 als het een beetje meezit? Da's mooi dat je dan geen WB hebt en een lage verzekering kan kiezen, maar de benzinekosten zijn absorbitant hoog
Damn nu ik het zo zie is het wel veel jaquote:Op maandag 15 maart 2010 02:39 schreef Dingest het volgende:
Ja, maar diesels zijn iets zuiniger en de literprijs is een stukje lager. Ik moet het even doen met de waarden van Autoweek voor de LaRo Defender 110 uit 1991, maar:
Benzine: 1:5,5 @ 10.000 km per jaar bij een benzineprijs van 1,45 = 2636 euro
Diesel: 1:8,8 @ 10.000 per jaar bij een dieselprijs van 1,07 = 1215 euro
Da's een fors verschil, vandaar dat die diesels een stuk meer waard zijn gok ik zo![]()
In mijn geval (ik rijd maar 10k per jaar in m'n eigen auto, het merendeel is in die van mijn ouders) is een klassieke LaRo, zelfs zonder WB en met een goedkope verzekering van 100e per jaar, nog duurder dan een 'gewone' grote auto met WB en WA+ verzekering alleen vanwege de zuiperij
Is het gelukt?quote:Op maandag 15 maart 2010 00:54 schreef Maharbal het volgende:
Zo, het boekhouden is klaar.
Nu ga ik maar 's ff slapen ofzo
Komt omdat de wegenbelasting een paar keer zo hoog is als voor de benzineversies. Vandaar dat je dus meer kilometers moet maken om het rendabel te maken.quote:Op maandag 15 maart 2010 08:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
En vergis ik me nu, of zijn dieselauto's ook vaak zwaarder dan benzineauto's? Want volgens mij maakt dat dat je echt veel moet rijden, omdat het anders niet rendabel is en je er dus amper voordeel mee haalt dan. Maar dat weet ik dus niet zeker
Ja! Nu kijken of 't goed isquote:
Maar dat geldt dus niet bij een oldtimerquote:Op maandag 15 maart 2010 10:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Komt omdat de wegenbelasting een paar keer zo hoog is als voor de benzineversies. Vandaar dat je dus meer kilometers moet maken om het rendabel te maken.
[..]
Ja! Nu kijken of 't goed is
En ja, hier is het wel als en niet dan!
Klopt, maar het scheelt volgens mij geen honderden kilo's. Die dingen zijn gewoon duurder omdat ze (nog) goedkoper rijdenquote:Op maandag 15 maart 2010 10:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat geldt dus niet bij een oldtimerMaar gewicht heeft ook invloed op de verzekeringspremie en als je daar veel meer voor betaald, dan is het alsnog de vraag natuurlijk
En jeuj!
En hoezo als/dan? Had ik me vergist in iets?
Ja, ik zal toch moeten, ik heb helaas niemand die het voor mij doetquote:
Luie donders jullie mannenquote:Op maandag 15 maart 2010 12:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ja, ik zal toch moeten, ik heb helaas niemand die het voor mij doet![]()
Betaal jij de vliegtickets?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:09 schreef Barcaconia het volgende:
Je mag elke zondag langskomen als je graag wilt bewijzen dat je niet lui bent.
Heeft klasgenoot van me wel gedaan... Was wel 150 euro kwijt jaquote:Op maandag 15 maart 2010 13:42 schreef Dingest het volgende:
Even zo'n schermpje vervangen kost wel mooi 180-230 euro...Daar ga ik niet aan beginnen hoor.
Nee joh! Ben je een beetje handig? Dan moet je gewoon even zoeken of je ergens los het beeldscherm kunt kopenquote:Op maandag 15 maart 2010 13:42 schreef Dingest het volgende:
Even zo'n schermpje vervangen kost wel mooi 180-230 euro...Daar ga ik niet aan beginnen hoor.
Ja, daarom vraag ik ook of ie handig is!quote:Op maandag 15 maart 2010 13:53 schreef Barcaconia het volgende:
Scherm vervangen kan best tricky zijn om zelf te doen. Soms zit het heel makkelijk in elkaar maar soms zitten die flatcables gesoldeerd en dergelijke, waarvoor je speciaal gereedschap nodig hebt om het goed terug in elkaar te zetten.
Moest toch naar de Intratuin met de oudjesquote:Op maandag 15 maart 2010 16:29 schreef Barcaconia het volgende:
Dat is een waarschuwing Sjoegerd. Nijkerk moet je wegblijven
Tja moet wat doen op een vrije dagquote:Op maandag 15 maart 2010 16:56 schreef Barcaconia het volgende:
Plantjes shoppen met moeder samen. Hmm, ik kan me niets leukers bedenken.
Tenerife toch?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:32 schreef Dingest het volgende:
En dat terwijl een Nederlandse piloot (deels) verantwoordelijk is voor de grootste vliegtuigcrash in de vlieg-geschiedenisMaar goed, dat was niet in Nederland
Ik al sinds ik wakker ben ofzoquote:
BB is okquote:
Heb je er nog niet genoeg!quote:Op maandag 15 maart 2010 21:08 schreef 2cv het volgende:
En ik heb weer stuiterneigingen omdat er in Frankrijk 3 (leuke) ambulances op BX basis te koop staan.
Die stuiterneigingen kan ik niet bepalen, dus Franse troep!quote:
Die docu is heel interessant. Ze zetten alleen die van Zanten wel erg als "bad guy" neer. Het was natuurlijk wel zijn fout maar er zijn ook heel veel toevalligheden die helaas meespeelden. Noodlanding moeten maken op een verkeerd vliegveld, drukte waar de toren niet op berekend is, torenpersoneel dat niet capabel is voor dit soort druktes, dichte mist, miscommunicatie, Football op de radio in de toren, moe, etc. etc.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:14 schreef Dingest het volgende:
Toch even opgezocht. Tenerife is in zo'n beetje elke rampen-docu-serie wel eens aan bod gekomen, waaronder Seconds from Disaster en Air Crash Investigation. Dus dat zal wel een paar keer langs zijn gekomen jaVolgens mij zend RTL57 ook een vorm van Air Crash Investigation uit, maar dan onder de oorspronkelijke titel Mayday.
Het is niet altijd zo boeiend meer als het vroeger was, maar Discovery en Nat-Geo hebben best nog wel series die erg interessant zijnMaar rampen vind ik altijd boeiend. Heb net nog een mooi boek over Titanic bij mijn oma weg gekaapt
Rampen, en met name vliegtuigrampen, zijn altijd samenkomsten van de meeste grote toevalligheden. Daarom vind ik ze ook zo interessant, want het is eigenlijk een kwestie van zoveel toeval dat een (overkomelijk) ongeluk uitgroeit tot een rampquote:Op maandag 15 maart 2010 21:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die docu is heel interessant. Ze zetten alleen die van Zanten wel erg als "bad guy" neer. Het was natuurlijk wel zijn fout maar er zijn ook heel veel toevalligheden die helaas meespeelden. Noodlanding moeten maken op een verkeerd vliegveld, drukte waar de toren niet op berekend is, torenpersoneel dat niet capabel is voor dit soort druktes, dichte mist, miscommunicatie, Football op de radio in de toren, moe, etc. etc.
Al met al erg interessant.
Ja, voor 1 penny en 3.94 GBP verzendkosten was ie van mijquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:13 schreef Barcaconia het volgende:
Lada knutselboek
Ik zoek nog zo'n boek voor mijn Jeep. Helaas heeft Haynes ze nog niet gemaakt
Die link die jij gePMd had werkte trouwens perfect MarijkeOp mijn computer doet het handboek het nu goed!
Ik ben moe, gisteren te laat gaan slapen, vanmorgen te vroeg op.
Spanningsregelaarquote:
Dat weet ik pas als ze em bekijkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:32 schreef Barcaconia het volgende:
Je hebt dus geluk dat de dynamo nog goed is
Ik heb net weer even met het dakje open gereden. Heerlijk!
Joah!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:41 schreef Barcaconia het volgende:
Te veel spanning is volgens mij sowieso de spanningsregelaar. Dat ding zit er niet voor niks, de dynamo doet zijn werk juist erg goed
Ach joh, stukje van niksquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah!Ik durf alleen niet alleen naar Hoogeveen te rijden vanuit Zwolle, dus ben nu iemand aan het charteren om mee te rijden
![]()
Ja, maar kans op pech enzoquote:
Avontuurlijk toch?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar kans op pech enzoNee, ik durf niet
Ja, maar niet in m'n eentjequote:
Wanneer moet je?quote:
Ik wil zsm, dus hopelijk morgenquote:
Waarom eigenlijk naar de garage in Hoogeveen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil zsm, dus hopelijk morgen
Omdat dat de garage van mijn pappie is waar ie al 20 jaar ofzo komtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk naar de garage in Hoogeveen?
Denk dat als ik iets zelf niet kan/wil, dat ie naar mijn neef gaatquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat dat de garage van mijn pappie is waar ie al 20 jaar ofzo komtDus ik weet wat ik aan ze heb. En bovendien begonnen hun niet meteen over honderden euro's kosten ivm het vervangen van de gehele dynoma
Dus daarom
Ja, maar ja, maar ja... onderdeel bestellen... en dan moeilijk moeilijk... of hopelijk morgen weer een werkende autoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:07 schreef Barcaconia het volgende:
Marijke, een spanningsregelaar kun je zelf wel vervangen![]()
Ja, ik had het al opgezocht ook enzoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:17 schreef Barcaconia het volgende:
Het is wel makkelijker inderdaad![]()
Maar spanningsregelaar is dat kleine zwarte blokje achterop je dynamo, zou niet veel werk moeten zijn
Ziet er waarschijnlijk uit zoals dit:
[ afbeelding ]
Tenzij Lada aparte systemen gebruikt. Maar ik neem aan dat het een standaard Bosch dynamo is die er op zit.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:49 schreef Paladijn het volgende:
En jullie maar denken dat die russen gek zijn:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:38 schreef Barcaconia het volgende:
Dalijk lekker rondrijden met open dak. Ik kan niet wachten. Ik kan wel wat afleiding gebruiken na een kutdag op het werk...
Ik heb bijna niet eens tijd om rond te rijdenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:38 schreef Barcaconia het volgende:
Dalijk lekker rondrijden met open dak. Ik kan niet wachten. Ik kan wel wat afleiding gebruiken na een kutdag op het werk...
Idd, het is nog steeds koud maar ik geef er niks om. Kachel en stoelverwarming aan en genieten van het zonnetje! Ik zou moeten gaan sleutelen vanavond maar dat stel ik ook een dagje uit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan is het lekker ja om even rondjes te doen
Stoelverwarmingquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:50 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Idd, het is nog steeds koud maar ik geef er niks om. Kachel en stoelverwarming aan en genieten van het zonnetje! Ik zou moeten gaan sleutelen vanavond maar dat stel ik ook een dagje uit.
Ik snap jequote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:39 schreef Barcaconia het volgende:
Ik voelde me vandaag zo klote op het werk dat ik spontaan vrolijk werd toen ik naar buiten ging. Ik ga vanavond dus niet meer terug(ik sleutel op het werk).
Ik zou het weghalen, sorryquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:03 schreef Barcaconia het volgende:
Ook leuk trouwens. Vanmorgen voordat ik naar het werk ging hoorde ik een flinke klap. Het leek op iets zwaars dat op de grond viel en het leek op mijn appartement. Maar ik kon niks vinden in de haast dus ik dacht dat het wel ergens anders vandaan zou komen.
Kom ik net thuis, loopt er een heel spoor sojasaus door mijn keuken. Die glazen fles stond bovenop de koelkast en is achter de koelkast geflikkerd. Wat een plakzooi is dat zeg.
Moet ik nu werkelijk mijn koelkast weghalen en er achter gaan poetsen of kan ik dat spul daar gewoon laten liggen? Dat gaat toch niet gruwelijk stinken hoop ik he?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:12 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb een grote zware koelkastEn weinig motivatie
Het kloterige was ook nog dat ik die fles eergisteren al op het randje zag staan net voordat ik naar mijn werk ging. Ik dacht nog, die moet ik vanavond weghalen voordat het misgaat.
Ligt eraan hoe warm het wordt in je huisquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:15 schreef Barcaconia het volgende:
Zou het binnen 2 maanden gaan stinken, dan ben ik hier toch weg
Ik gok dat je dan beter even een schoonmaakster met koelkast schuif skills kan huren, da's goedkoper dan de ticketsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:31 schreef Barcaconia het volgende:
Ik denk dat ik toch aan het poetsen moet. Ik kijk wel of ik er deze week zin in heb. Goedkope vliegtickets zoeken voor hulp is ook erg verleidelijk
Die heb ik ooit gehad hierquote:
Nouja, graag of niet hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok dat je dan beter even een schoonmaakster met koelkast schuif skills kan huren, da's goedkoper dan de ticketsMaar he, ik kom er zo aan hoor
![]()
Ja maar ja maarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nouja, graag of niet hoorDan huur ik wel een schoonmaakster
Ging over een poets/wasvrouw die de was moest doen en nog watquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die heb ik ooit gehad hierWat zing je eigenlijk?
Ja, dat is nu te laat natuurlijk. Bekijk het maar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maarIk kom d'r aan, waar moet ik heen?
Ontroostbaar ben ikquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ja, dat is nu te laat natuurlijk. Bekijk het maar.
Rustig maar, rustig maar! Ik zal er nog eens een nachtje over slapen!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ontroostbaar ben ikBoehoehoe
Ik was er ook zo vanuit gegaan dat ik naar jou toe zou gaan om te poetsen
Jij bent te goed voor deze wereldquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Rustig maar, rustig maar! Ik zal er nog eens een nachtje over slapen!
Zo ver wilde ik niet gaanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent te goed voor deze wereld![]()
Dat laatste hoop ik ook voor jequote:Op woensdag 17 maart 2010 00:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zo ver wilde ik niet gaan
Ik hoop dat het niet gaat stinken voordat ik een beslissing gemaakt heb
Ik zou de koolborstels ook even vervangen. Breekt 1 zo'n kreng af en pleurt ergens in de dynamo. Nooit meer terug gezien. Ik heb toen uiteindelijk maar een nieuwe dynamo besteld ...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:17 schreef Barcaconia het volgende:
Het is wel makkelijker inderdaad![]()
Maar spanningsregelaar is dat kleine zwarte blokje achterop je dynamo, zou niet veel werk moeten zijn
Ziet er waarschijnlijk uit zoals dit:
[ afbeelding ]
Tenzij Lada aparte systemen gebruikt. Maar ik neem aan dat het een standaard Bosch dynamo is die er op zit.
Ik moet zeggen dat het er beter uit ziet als t origineel (een CLK toch?)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:47 schreef Paladijn het volgende:
in het kader van lolwtf
http://englishrussia.com/(...)uanians-and-pu-foam/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gemaakt van
[ afbeelding ]
Ik laat de garage het doen, en hoop dat die niet een nieuwe dynamo nodig hebbenquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zou de koolborstels ook even vervangen. Breekt 1 zo'n kreng af en pleurt ergens in de dynamo. Nooit meer terug gezien. Ik heb toen uiteindelijk maar een nieuwe dynamo besteld ...
Dat maakt geen reet uit. Als zij de opdracht krijgen de koolborstels te vervangen en jij en de garage komen tot een overeenkomst dan is het probleem voor de garage als die het verprutst. Al moet er een compleet andere motor in !quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik laat de garage het doen, en hoop dat die niet een nieuwe dynamo nodig hebben![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:22 schreef Barcaconia het volgende:
Goedemiddag allemaal. Welkom in deze zonnige woensdagmiddag op St.Patricks Day! Ik heb mijn groene overhemd aangetrokken voor de gelegenheid en ik hoop vanavond 1 of misschien wel 2 biertjes te nuttigen
En ik moet nog sleutelen, mijn auto wassen, mijn koelkast weghalen, een stapel werk afmaken, bijslapen, bah. Nu nog motivatie
Ja, maar die opdracht geef ik niet tenzij zij zeggen dat dat nodig isquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat maakt geen reet uit. Als zij de opdracht krijgen de koolborstels te vervangen en jij en de garage komen tot een overeenkomst dan is het probleem voor de garage als die het verprutst. Al moet er een compleet andere motor in !
Ik neig naar bier ipv werk vandaag, want mooi weer. Dat is juist het probleemquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Akelig... maar het komt vast goed met die motivatie en alles, want mooi weer!
![]()
Hihihihi, ik zeg screw de standkachel en jeej voor lente en bier!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik neig naar bier ipv werk vandaag, want mooi weer. Dat is juist het probleem
Maar ik denk dat ik vandaag toch maar eens ga sleutelen. Het is al lente dus eigenlijk heb ik heel die standkachel niet meer nodig maargoed
Maareh, jij zit toch nog maar een paar maanden daar? Of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:41 schreef Barcaconia het volgende:
Beetje raar om een standkachel in te bouwen als ik al 3 dagen zonder dag rondrijdMaargoed, ik heb dat ding toch liggen dus hij moet er ook in. Maar ik weet niet of dat vandaag gaat gebeuren
Jeej voor lente en bier![]()
Geen idee. Ik kan hier nog een paar maanden zitten of ik kan volgende week in het vliegtuig zittenquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maareh, jij zit toch nog maar een paar maanden daar? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Nou als je er niet nog een winter zit heeft een standkachel inbouwen toch niet heel veel zinquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:06 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kan hier nog een paar maanden zitten of ik kan volgende week in het vliegtuig zitten
Ik begrijp alleen niet waarom je het vraagt.![]()
Ah, op die fietsquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nou als je er niet nog een winter zit heeft een standkachel inbouwen toch niet heel veel zin
Je betaald wel een vermogen elke maand voor zo'n Wrangler hier dacht ikquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ah, op die fiets![]()
Nouja, ik heb dat ding nu toch en die auto neem ik mee waar ik ook naartoe ga. Dus desnoods heb ik volgend jaar een standkachel in Nederland
Moet hier ook zo zijn vind ikquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:42 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kreeg gisteren een rekening voor vernieuwing van mijn kenteken. Ik kan het kenteken met een jaar verlengen (soort wegenbelasting) voor $157
Nee johquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet hier ook zo zijn vind ik.. Hier betaal je dat elk kwartaal voor een gemiddelde auto
Ja maar Barca heeft een Wrangler he?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee johIk betaal nog geen 40 euro per kwartaal
Des te zwaarder de auto des te hoger de verzekering en belasting
1936kgquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja maar Barca heeft een Wrangler he?.. En de gemiddelde auto van tegenwoordig weegt een kilo of 1200 minimaal. Wrangler komt wel tegen de 1800?.. Of je moet een wat oudere auto hebben als de onze, 1055 kg.. Maar zitten nu ook al boven de 100 per kwartaal
Serieus?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
1936kg
Weet je wat grappig is: Dat ding mag maximaal een trailer trekken van 453 kilogram![]()
![]()
Ik draai met de Astra al 3500 bij 120-130quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:14 schreef Barcaconia het volgende:
Sta je dan met je auto van 2 ton met een 200PK V6. Mag je er 450kg achter hangen volgens kenteken
Als je de hoge gearing zou kopen mag je nog maar 1600kg wat ik weinig vind. In NL staat 2000kg op kenteken en zelfs dat vind ik nog weinig. Een defender mag namelijk gewoon 3500kg hebben.
Maar ik heb het 3.21 differentieel. Met een 3.73 of 4.10 die je kunt krijgen mag je meer trekken. Maar dan stijgt het verbruik weer gigantisch en ik vind die lage verhoudingen wel handig op de snelweg (2000 toeren bij 110)
True true!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja maar Barca heeft een Wrangler he?.. En de gemiddelde auto van tegenwoordig weegt een kilo of 1200 minimaal. Wrangler komt wel tegen de 1800?.. Of je moet een wat oudere auto hebben als de onze, 1055 kg.. Maar zitten nu ook al boven de 100 per kwartaal
Oh en als je weer naar NL komt he? En dan met je auto he? Mag ik dan een keertje bij jou in de auto?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:20 schreef Barcaconia het volgende:
Daarom heb ik die 3.21 gearing gekocht. Dat scheelt bakken geld aan brandstof.
Die 4.10 gears zijn leuk voor off-road, maar op de snelweg draai je ook opeens 3500 toeren bij 120...
Huh? M'n 121 weegt 810 kg en ik kom uit op een minimum van 50 per kwartaal (in Drenthe zelfs 54).quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
True true!Maar mij gebakje weegt 900 kg en is dus iets van 40 euro per kwartaal
Dus het kan best goedkoop hoor
Doen we!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh en als je weer naar NL komt he? En dan met je auto he? Mag ik dan een keertje bij jou in de auto?![]()
Mag ik mij daar dan ook voor aanmelden?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Doen we!
Ik moet sowieso trouwens ook nog een keer Alex ontmoeten!
Ik wil die Wrangler ook wel besturenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:30 schreef Dingest het volgende:
[..]
Mag ik mij daar dan ook voor aanmelden?
Ik kan geen datum prikkenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:30 schreef Dingest het volgende:
[..]
Mag ik mij daar dan ook voor aanmelden?
Oh, da's dan wel apart ja... Misschien ben ik dan gewoon in de war!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:29 schreef Dingest het volgende:
[..]
Huh? M'n 121 weegt 810 kg en ik kom uit op een minimum van 50 per kwartaal (in Drenthe zelfs 54).
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Doen we!
Zonder Jeep is ook prima, ben wel benieuwd hoe je in het echt bentquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:35 schreef Barcaconia het volgende:
We kunnen begin juni wel een keer meeten, dan heb ik alleen geen Jeep bij.
Dat ben ik van zowat iedereen welquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jeuj!
[..]
Zonder Jeep is ook prima, ben wel benieuwd hoe je in het echt bent
Nou niet van iedereenquote:
Hihihi, ik heb er te veel gezien denk ikquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:39 schreef Barcaconia het volgende:
Inderdaad. Ik heb nog nooit iemand van Fok! in het echt gezien geloof ik![]()
Ik bedoelde Juli trouwens. Ik ben de eerste week Juli sowieso in NL, misschien de 2de week ook maar dat weet ik nog niet.
Eensch.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Doen we!
Da's kortquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:43 schreef Barcaconia het volgende:
Ik denk niet dat ik er de 21e ben. Maargoed, niets is zeker.
Ik ben de 2de in NL, 3 en 4 kan ik sowieso niet en waarschijnlijk ergens rond de 10e vlieg ik weer terug.
Volgens mij zijn wij elkaar een jaar of 3 geleden al eens misgelopen op het circuit in Valkenswaard, met Dakar. Of 2 jaar terug, kan ook.quote:
Ik was afgelopen jaar voor t eerst op Valkenswaard, dus nee.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij elkaar een jaar of 3 geleden al eens misgelopen op het circuit in Valkenswaard, met Dakar. Of 2 jaar terug, kan ook.
Ik kom uit op maximaal 204e voor G3 tot 1250 kg, of de site van belastingdienst loopt achterquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:49 schreef PeuRac het volgende:
over de WB, ik betaal 210 euro per drie maanden met 1245kg en G3 installatie (dat verhoogd de WB). Het scheelt ook per provincie trouwens, Utrecht is wel een van de duurste. Gelderland weer de goedkoopste, daar betaalde ik 20 euro per maand minder voor dezelfde auto.
O, ik weet zelf ook pas tegen die tijd of het mij uitkomtquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:35 schreef Barcaconia het volgende:
We kunnen begin juni wel een keer meeten, dan heb ik alleen geen Jeep bij.
Dacht dat je voor G3 niet zo heel veel meer kwijt was in vergelijking met benzinequote:Op donderdag 18 maart 2010 01:05 schreef PeuRac het volgende:
nope, zit al verwerkt in de termijnen, op lpg, ook G3 betaal je meer als benzine, maar bij G3 krijg je korting tov gewone LPG of G2 installaties.
Ik zal morgen wel ff kijken, ik meende dat ik 210 per 3 maanden betaalde. Maar dat zou ook 204 kunnen zijn. Niet dat die 6 euro veel uit maakt
't Gaat om het principe, hèquote:Op donderdag 18 maart 2010 01:05 schreef PeuRac het volgende:
nope, zit al verwerkt in de termijnen, op lpg, ook G3 betaal je meer als benzine, maar bij G3 krijg je korting tov gewone LPG of G2 installaties.
Ik zal morgen wel ff kijken, ik meende dat ik 210 per 3 maanden betaalde. Maar dat zou ook 204 kunnen zijn. Niet dat die 6 euro veel uit maakt
http://www.rekenwijzer.com/auto/belasting/kortinglpgg3.asp voor de complete uitlegquote:Op donderdag 18 maart 2010 01:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dacht dat je voor G3 niet zo heel veel meer kwijt was in vergelijking met benzine
Regel jij even een fles van 7 euro voor me?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:32 schreef Barcaconia het volgende:
Kun je hem niet gewoon wassen met whisky?
Je moet naar Andorraquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:56 schreef bietelboer het volgende:
Zulke goedkope meuk gooi je toch niet over je auto heen
Ik ga morgen hetzelfde doen alleen dan met de Astraquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga denk ik morgen de Niva wassenEn van binnen schoonmaken vooral!
En hem zondag weer helemaal vies maken
Ik ben niet ver bij je vandaan zondag, als ie maandagochtend ineens vies is heb ik het gedaan!quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ga morgen hetzelfde doen alleen dan met de Astra
Maar ga m niet vies maken zondag
Ik zou toch FF een plan B verzinnen voor de kachel, het kan best nog even frips worden voor de zomer begintquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:36 schreef Dingest het volgende:
Een gaskachel/haard, maar ik laat het wel zo zitten. De helft hier is kapot, en ik ben er flauw van alleen maar dingen te moeten maken. Ik ga nog één dingen laten maken - de achterrem van mijn fiets is net los geschoten en krijg ik niet meer vastgezet, dat kon er ook nog wel bij - en dan is het mooi geweest
Als het een vacuüm systeem is zal er wel een slangetje los/lek zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:50 schreef Barcaconia het volgende:
Weet er iemand even vlug of je bij een Vento (of Golf 3) uit '94 die deur-slot-open-pinnetjes bovenop het deurpaneel er zo uit kunt schroeven?
En het deurpaneel aan de achterdeuren, zijn dat gewoon een paar schroefjes en klikjes of is daar een moeilijke methode voor?
Ik moet vanavond bij een Vento die achter kapotte CV heeft en op kinderslot staat even het slot ongrendelen, ik wil me even inlezen...
Waar ga je rijden?quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben niet ver bij je vandaan zondag, als ie maandagochtend ineens vies is heb ik het gedaan!
Pinnetje van de voordeur is afgebroken, die wil ik dus sowieso vervangen. Bij de achterdeur moet ik het deurpaneel er afhalen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als het een vacuüm systeem is zal er wel een slangetje los/lek zijn![]()
Volgens mij kan je van zo goed als elke auto het deurpaneel zo losschroeven/ klikken met wat moeite.. soms moet de achterbankzitting er even uit, da's minder.. pinnetje weet ik niet, maar die haal ik eigenlijk nooit los voor een deurpaneel; die schuif je er zo overheen toch ?
Als je van achteruit rijden houdt moet je dat doen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:58 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh en ik twijfel weer eens.. Want doorsparen voor een mooie Volvo 850 vind ik ook wel wat
Hoezo?quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als je van achteruit rijden houdt moet je dat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |