quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
vorige deeltjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
GM USA is zo duur nou eenmaal nietquote:Op zondag 14 maart 2010 15:39 schreef Maharbal het volgende:
100 euro per jaar verzekering? Je verzekert 'm dus niet all-risk?
Zelfs oldtimerverzekeringen kosten all risk toch een euro of 20/30 p/m?
Iets zegt me dat je gigantisch veel meer gaat uitgeven aan je extra lijstje. Suspensie voor ¤300? Mijn veren waren al meer dan ¤150 (¤250), en dan heb je nog geen enkel rubber, stabi (stangen), schockbrekers en ga zo maar door!
Dat is wel hartstikke tof danquote:Op zondag 14 maart 2010 16:47 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
GM USA is zo duur nou eenmaal niet
voor 4000 euro kan ik ook rustig een gereviseerde HP motor en transnmissie terugverwachten
Remmen, electrische ramen, stuur, rembekrachtiging liggen al thuis
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sorry, PTA SC deel 30 is zoooooooooooooo 2001.
Ik vind deel 343 nog altijd het mooistquote:Op zondag 14 maart 2010 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sorry, PTA SC deel 30 is zoooooooooooooo 2001.
Zat zo eens te kijken, en via de duurste www.yearone.com kost het me idd ook wel 800 Euroquote:Op zondag 14 maart 2010 16:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat is wel hartstikke tof dan.
Voor dat geld lukt het hier ook wel met m'n auto, maar ik doelde meer op het onderstel. De onderdelen zijn volgens mij wel een beetje duurder? Of je hebt natuurlijk een ander definitie van onderstel.
Wanneer komt de auto?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:53 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Zat zo eens te kijken, en via de duurste www.yearone.com kost het me idd ook wel 800 Euro
Wel eentje die rondjes om je bimmer draait danquote:Op zondag 14 maart 2010 17:00 schreef Maharbal het volgende:
Als een slurpende aanslag op je rekening.
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:02 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Wel eentje die rondjes om je bimmer draait dan rechtdoor harder gaat
Gas Guzzler Tax. Hahahquote:Op zondag 14 maart 2010 17:06 schreef Barcaconia het volgende:
Iemand nog een mooie BMW 750Li full options, splinternieuw kopen?
[ afbeelding ]
Retailprice $96.330.
Dat is met de huidige koers ¤70.000. Daar koop je in NL net een beetje 5-serie voor
Het geheim?, torsiebars, en ja goed, omdat je met monocoque rijdt zal ook wel zijn voordelen hebben, voor de rest? vertel mij jouw geheim eensquote:
Het is nu natuurlijk nog wachten op een "heated Gearknob"quote:Op zondag 14 maart 2010 17:13 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind heated steering wheel ook wel een gave optie
Inderdaad, de zelfdragende carrosserie die in een E30 voor stijfheid en in een Amerikaan met ladderchassis voor torsie zorgt maakt een groot verschil. Dat kun je opheffen met torsiebars maar daardoor krijg je weer een veel te stijve wielophanging die te weinig schokken kan compenseren.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:12 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Het geheim?, torsiebars, en ja goed, omdat je met monocoque rijdt zal ook wel zijn voordelen hebben, voor de rest? vertel mij jouw geheim eens
Kut, ik ben het met al die punten best wel eens eigenlijkquote:Op zondag 14 maart 2010 17:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Inderdaad, de zelfdragende carrosserie die in een E30 voor stijfheid en in een Amerikaan met ladderchassis voor torsie zorgt maakt een groot verschil. Dat kun je opheffen met torsiebars maar daardoor krijg je weer een veel te stijve wielophanging die te weinig schokken kan compenseren.
Daarbij is het hoge gewicht van een V8 in de neus ook niet bevorderlijk voor de prestaties en die laagtoerige koppelblokken met 4-bak automaten die ze er vaak ingooien hebben de gear-ratio's ook redelijk verkeerd zitten waardoor er altijd veel te veel koppel op de achterwielen staat (= burnout)
Er is een reden waardoor Amerikanen dat imago hebbenquote:Op zondag 14 maart 2010 17:23 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Kut, ik ben het met al die punten best wel eens eigenlijk![]()
Ik denk toch een geschikte machine gevonden te hebben met 1380 kg leeggewichtquote:Op zondag 14 maart 2010 17:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Er is een reden waardoor Amerikanen dat imago hebbenIk rijd zelf ook regelmatig Amerikaanse bakken en ik weet hoe het voelt.
En, bloeit er iets?quote:Op zondag 14 maart 2010 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Was een hele leuke dag die dag, was namelijk zowel de dag dat ik mijn Niva kocht als dat ik Marijke heb leren kennen
Die BMW X1 heb ik nog nooit gezienquote:Op zondag 14 maart 2010 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Nu we toch op 19 december in Alphen aan de Rijn zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was een hele leuke dag die dag, was namelijk zowel de dag dat ik mijn Niva kocht als dat ik Marijke heb leren kennen
Ach schat, er zijn nog meer slowchatsquote:Op zondag 14 maart 2010 18:47 schreef Barcaconia het volgende:
Zeg, en nu niet allemaal gaan stopped met posten heIk wil ook wat te doen hebben op een saaie zondagmiddag
Ja, maar daar kom ik nooit. En de chauffeursslowchat is zo goed als dood na de ontmaskering van druppelkut.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ach schat, er zijn nog meer slowchats
Ik zit in de CUL SC tegenwoordigquote:Op zondag 14 maart 2010 18:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ach schat, er zijn nog meer slowchats
Magnetronbami heeft niets met culinair te makenquote:
nee, daarom juist!quote:Op zondag 14 maart 2010 18:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Magnetronbami heeft niets met culinair te maken![]()
Even een kleine CUL/PTA implementatie:
[ afbeelding ]
Ik post nogsteeds t meest in de PUB SCquote:
Wat hebben zij dat PTA niet heeftquote:Op zondag 14 maart 2010 18:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik post nogsteeds t meest in de PUB SC
Paar topics per dag?quote:
Weet ik toch?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik post nogsteeds t meest in de PUB SC
Heeel soms jaquote:
En foto's van mooie vrouwen. Ik zie het alquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En foto's van mooie vrouwen. Ik zie het al
Ik zou zeggen google E30 eensquote:Op zondag 14 maart 2010 17:12 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Het geheim?, torsiebars, en ja goed, omdat je met monocoque rijdt zal ook wel zijn voordelen hebben, voor de rest? vertel mij jouw geheim eens
Ja, ik was even weg!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
HoiHeb ik iets gemist?
En Barcaconia je bent er weerHoe is het nu met je, voel je je al beter?
Ik ga nu Russische auto's kijken op NED 2Tot strakjes
Ik voel me toppie! Heb vrijdag nog niks gedaan dan thuiszitten maar gisteren ben ik alweer met open dak aan het rondrijden geweest. Ik hou van de lente!! Het is voor het eerst boven de 10 graden geweest, dus dat dak mocht openquote:Op zondag 14 maart 2010 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
HoiHeb ik iets gemist?
En Barcaconia je bent er weerHoe is het nu met je, voel je je al beter?
Ik ga nu Russische auto's kijken op NED 2Tot strakjes
Vandaag ook even dakje open gehad! Verfrissendquote:Op zondag 14 maart 2010 20:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik voel me toppie! Heb vrijdag nog niks gedaan dan thuiszitten maar gisteren ben ik alweer met open dak aan het rondrijden geweest. Ik hou van de lente!! Het is voor het eerst boven de 10 graden geweest, dus dat dak mocht open![]()
![]()
Dalijk even een middagje poolen en pizza eten. Ik heb nu alweer zin om actief te zijn (met mate!)
Heerlijk, na zo'n lange koude winter als het voor het eerst een beetje fatsoenlijke temperatuur is het dak open gooien. De zon komt in de auto, je hebt het nog steeds stervenskoud maar dat boeit niets meer!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Vandaag ook even dakje open gehad! Verfrissend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |