abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79161697
quote:
dus zorg voor een herintroductie van grondeffecten.
Dat is niet voor niks verboden; dat was levensgevaarlijk.
Als dat vacuum ineens wegvalt dan heb je totaal geen grip meer en tetter je loeihard van de baan omdat je veel harder door de bochten gaat dan dat vleugels alleen je op de weg kunnen houden.

Wel een tof systeem, dat zeker, maar ook gevaarlijk
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79163874
Ik ben wel voorstander ervan dat de regels wat opener worden wat betreft het ontwerp van de auto's, waar we nu naar te lijken te gaan is een eenheidsworst voor elke auto, met een iets ander logo, en misschien iets andere motor uiteindelijk....

[silly mode]
Nee dat is tof als fabrikant zijnde straks.... Lekker een doe het zelf pakket bij de FIA bestellen, Motor erin pleuren, en dan maar achter elkaar aan racen en hopen dat de andere iets minder goed op heeft gelet met het aandraaien van schroef 456B op onderdeel C23A
[/silly mode]

Ook bij de motoren zou ik het wel tof vinden als ze daar weer "los" mogen. Wel de regel in stand houden van 8 motoren per seizoen, en dan straffen, maar laat de ontwikkeling aub los, het zou leuk zijn om te zien wat er dan allemaal bedacht wordt, en welke keuzes er worden gemaakt, spendeer je veel geld aan een betere motor, of ga je juist het aerodnamische pakket van de auto onder handen nemen?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 maart 2010 @ 13:11:06 #258
862 Arcee
Look closer
pi_79165816
quote:
Op maandag 15 maart 2010 01:39 schreef Sally het volgende:
Voor de F1-manager houden we (in principe) Formula1.com aan, ook daar is Trulli geclassificeerd.
http://www.formula1.com/results/season/2010/824/

Dat was de vraag
Krijg je daar extra punten voor dan? Voor geclassificeerd zijn?

En/of krijg je strafpunten voor niet gefinisht zijn?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_79166464
quote:
quote:
H_Kovalainen Seen a lot of comments about yesterdays race and how boring it was for spectators, I agree totally, we need to do something about it. Ideas?
http://twitter.com/H_Kovalainen
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_79169765
quote:
Op maandag 15 maart 2010 11:10 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat is niet voor niks verboden; dat was levensgevaarlijk.
Als dat vacuum ineens wegvalt dan heb je totaal geen grip meer en tetter je loeihard van de baan omdat je veel harder door de bochten gaat dan dat vleugels alleen je op de weg kunnen houden.

Wel een tof systeem, dat zeker, maar ook gevaarlijk
Het wordt gebruikt in de Indycars en in de GP2. Het systeem moet natuurlijk ook niet keihard jou aan de weg kleven zoals aan het einde van het systeem de F1 het geval was, maar een beetje meer kleefkracht dan nu, en dan minder vleugel mag van mij zeker.
Al vind ik ook dat gevaar wel bij een race hoort. Als coureur heb je voor een gevaarlijke baan gekozen waar je superveel geld mee verdient.

[ Bericht 4% gewijzigd door Glijdt_licht op 15-03-2010 15:27:18 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:40:58 #261
293607 Photogenic
You ask, quietly, to borrow it
pi_79247792
hhmm... race gemist!

iemand toevallig een linkje naar de samenvatting o.i.d.?
Bij RTL gemist moet je betalen om het te bekijken..
pi_79248258
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:40 schreef Photogenic het volgende:
hhmm... race gemist!

iemand toevallig een linkje naar de samenvatting o.i.d.?
Bij RTL gemist moet je betalen om het te bekijken..
Normaal gesproken staat een video van de race wel snel online: http://www.formula1.com/video/
Maar dit keer nog niet...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_79249334
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:40 schreef Photogenic het volgende:
hhmm... race gemist!

iemand toevallig een linkje naar de samenvatting o.i.d.?
Bij RTL gemist moet je betalen om het te bekijken..
Linkje

Maar volgens mij is zelfs een samenvatting van 30 seconden nog erg saai. Ik zou lekker id tuin gaan zitten en gaan kijken hoe het voorjaarsgras groeit met zo'n lekker zonnetje.
Calmer than you are
  woensdag 17 maart 2010 @ 13:59:35 #264
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_79253081
quote:
Op maandag 15 maart 2010 14:53 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Het wordt gebruikt in de Indycars en in de GP2. Het systeem moet natuurlijk ook niet keihard jou aan de weg kleven zoals aan het einde van het systeem de F1 het geval was, maar een beetje meer kleefkracht dan nu, en dan minder vleugel mag van mij zeker.
Al vind ik ook dat gevaar wel bij een race hoort. Als coureur heb je voor een gevaarlijke baan gekozen waar je superveel geld mee verdient.
IndyCars en GP2 zijn allebei standaard wagens - In de F1 zal ground effect zo gepusht worden dat het binnen de kortste keren levensgevaarlijk is
Please, make yourself uncomfortable.
pi_79260410
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:59 schreef bodylotion het volgende:

[..]

IndyCars en GP2 zijn allebei standaard wagens - In de F1 zal ground effect zo gepusht worden dat het binnen de kortste keren levensgevaarlijk is
Niet als het aan restricties wordt verbonden. Bijvoorbeeld een standaardcomponent dat het ground-effect verzoorzaakt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:00:32 #266
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_79260490
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:58 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Niet als het aan restricties wordt verbonden. Bijvoorbeeld een standaardcomponent dat het ground-effect verzoorzaakt.
Ik zie wel wat in dit idee.

Als het maar niet ten koste van de vleugels gaat.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_79274319
Zit RTL7 versie nu nog ff te kijken zo bij t browsen, maar zie best puike acties zoals die van Barrichello die een dragrace met een STR doet en Kubica die m binnendoor steekt bij de La Rosa. Je moet niet 100% gefocussed kijken, maar zo op de achtergrond valt t best mee
Where facts are few, experts are many.
pi_79275244
En Glock met Kovalainen was ook wel aardig. Virgin vs. Lotus. Jammer dat de Virgins zo onbetrouwbaar zijn. Ik denk dat het anders wel een mooie strijd kan worden tussen die twee/
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')