Dat is niet voor niks verboden; dat was levensgevaarlijk.quote:dus zorg voor een herintroductie van grondeffecten.
Krijg je daar extra punten voor dan? Voor geclassificeerd zijn?quote:Op maandag 15 maart 2010 01:39 schreef Sally het volgende:
Voor de F1-manager houden we (in principe) Formula1.com aan, ook daar is Trulli geclassificeerd.
http://www.formula1.com/results/season/2010/824/
Dat was de vraag
quote:Op maandag 15 maart 2010 09:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
http://twitter.com/AussieGrit/status/10504206488
http://twitter.com/H_Kovalainenquote:H_Kovalainen Seen a lot of comments about yesterdays race and how boring it was for spectators, I agree totally, we need to do something about it. Ideas?
Het wordt gebruikt in de Indycars en in de GP2. Het systeem moet natuurlijk ook niet keihard jou aan de weg kleven zoals aan het einde van het systeem de F1 het geval was, maar een beetje meer kleefkracht dan nu, en dan minder vleugel mag van mij zeker.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is niet voor niks verboden; dat was levensgevaarlijk.
Als dat vacuum ineens wegvalt dan heb je totaal geen grip meer en tetter je loeihard van de baan omdat je veel harder door de bochten gaat dan dat vleugels alleen je op de weg kunnen houden.
Wel een tof systeem, dat zeker, maar ook gevaarlijk
Normaal gesproken staat een video van de race wel snel online: http://www.formula1.com/video/quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:40 schreef Photogenic het volgende:
hhmm... race gemist!
iemand toevallig een linkje naar de samenvatting o.i.d.?
Bij RTL gemist moet je betalen om het te bekijken..
Linkjequote:Op woensdag 17 maart 2010 11:40 schreef Photogenic het volgende:
hhmm... race gemist!
iemand toevallig een linkje naar de samenvatting o.i.d.?
Bij RTL gemist moet je betalen om het te bekijken..
IndyCars en GP2 zijn allebei standaard wagens - In de F1 zal ground effect zo gepusht worden dat het binnen de kortste keren levensgevaarlijk isquote:Op maandag 15 maart 2010 14:53 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Het wordt gebruikt in de Indycars en in de GP2. Het systeem moet natuurlijk ook niet keihard jou aan de weg kleven zoals aan het einde van het systeem de F1 het geval was, maar een beetje meer kleefkracht dan nu, en dan minder vleugel mag van mij zeker.
Al vind ik ook dat gevaar wel bij een race hoort. Als coureur heb je voor een gevaarlijke baan gekozen waar je superveel geld mee verdient.
Niet als het aan restricties wordt verbonden. Bijvoorbeeld een standaardcomponent dat het ground-effect verzoorzaakt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:59 schreef bodylotion het volgende:
[..]
IndyCars en GP2 zijn allebei standaard wagens - In de F1 zal ground effect zo gepusht worden dat het binnen de kortste keren levensgevaarlijk is
Ik zie wel wat in dit idee.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet als het aan restricties wordt verbonden. Bijvoorbeeld een standaardcomponent dat het ground-effect verzoorzaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |