Omgquote:Op zondag 14 maart 2010 12:57 schreef borisz het volgende:
Kan je stemmen dan? Volgens Sanne Hans moest je neuken met de DJ's wil je de award winnen.
quote:Op zondag 14 maart 2010 12:57 schreef borisz het volgende:
Kan je stemmen dan? Volgens Sanne Hans moest je neuken met de DJ's wil je de award winnen.
Is daar wat mis mee? Lijkt me stukken gezonder dan bier met alcohol.quote:
Nee, vind het gewoon raarquote:Op zondag 14 maart 2010 14:52 schreef alors het volgende:
[..]
Is daar wat mis mee? Lijkt me stukken gezonder dan bier met alcohol.
Rondje 32,3quote:Op zondag 14 maart 2010 15:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, vind het gewoon raar
Eens kijken hoe Bart zo opent..
Gabriela's accent isquote:Op zondag 14 maart 2010 15:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hij spreekt goed Engels.
Hahaha boriszquote:Op zondag 14 maart 2010 15:53 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
/care - maar is ook weer een stukje promotie voor dat programmaquote:Op zondag 14 maart 2010 15:48 schreef -Hans- het volgende:
Krijgen we weer het Mega Top 50 overzicht. Boeiend! Verwijs gewoon door naar txt 291 als die nog bestaat.
Jup, iddquote:Op zondag 14 maart 2010 16:41 schreef gerbenp het volgende:
[..]
/care - maar is ook weer een stukje promotie voor dat programma
Wat een drama weerquote:Op zondag 14 maart 2010 15:53 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaat echt goed. Vanavond maar weer eens Studio Voetbal kijken
Maakt op zich niet zo veel uit, Twente wordt toch wel kampioenquote:Op zondag 14 maart 2010 19:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaaaaa klopt, maar voor het kampioenschap is dit echt een prima uitslag
.
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maakt op zich niet zo veel uit, Twente wordt toch wel kampioen
Onder andere ja. Samen met die uitgewoonde tooi van een Sanne Hansquote:Op zondag 14 maart 2010 20:03 schreef Pino112 het volgende:
RHCP again
@ Roel: Ook (één van) jouw favo bands toch?
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:40 schreef alors het volgende:
Wat een tof nummer deze
edit: Mark Ronson - Stop Me dus
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
zoiets maar dan net een beetje anders
En van mij natuurlijkquote:Op zondag 14 maart 2010 20:03 schreef Pino112 het volgende:
RHCP again
@ Roel: Ook (één van) jouw favo bands toch?
Sorry schatjequote:Op zondag 14 maart 2010 22:18 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
En van mij natuurlijkMaar heb hem niet gehoord
![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:40 schreef themauster het volgende:
Volgens mij gaat Domien weg bij 3FM of bij de NPS want hij zei net op DomienFM tegen Tjibbe dat hij morgen een gepsrek heeft met zijn nieuwe werkgever
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:40 schreef themauster het volgende:
Volgens mij gaat Domien weg bij 3FM of bij de NPS want hij zei net op DomienFM tegen Tjibbe dat hij morgen een gesprek heeft met zijn nieuwe werkgever
GVD, laat die jongens fatsoenlijke muziek maken!quote:Op zondag 14 maart 2010 22:43 schreef alors het volgende:
Heb je Rigby in de studio, en wat laat je ze dan doen?![]()
Een liedje voor God schrijven![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:43 schreef alors het volgende:
Heb je Rigby in de studio, en wat laat je ze dan doen?![]()
Een liedje voor God schrijven![]()
Het een sluit het ander toch niet uit? Ekdom heeft ook twee werkgevers... (al zal ie van de een niet zoveel krijgen als van de anderequote:Op zondag 14 maart 2010 22:40 schreef themauster het volgende:
Volgens mij gaat Domien weg bij 3FM of bij de NPS want hij zei net op DomienFM tegen Tjibbe dat hij morgen een gesprek heeft met zijn nieuwe werkgever
Misschien is die nieuwe werkgever wel gewoon een andere omroep, zoals BNN of wellicht zelfs Powned.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:40 schreef themauster het volgende:
quote:@Anne93 @NellekeArnout @Nathalie87 Tuurlijk maakte ik een grapje. En wie zegt dat 'nieuwe werkgever' meteen over 3FM gaat? ;-)
Fraaiquote:Op maandag 15 maart 2010 08:49 schreef Marcoss het volgende:
Het idee van de nieuwe MH komt duidelijk van Giel overigens, die gaf net aan dat hij de anderen moest overtuigen om dit nummer tot MH te kiezen.
Paul tipte 'em ook al.quote:Op maandag 15 maart 2010 08:49 schreef Marcoss het volgende:
Het idee van de nieuwe MH komt duidelijk van Giel overigens, die gaf net aan dat hij de anderen moest overtuigen om dit nummer tot MH te kiezen.
quote:Op maandag 15 maart 2010 09:43 schreef themauster het volgende:
GoedemorgenDe lente komt er aan
weg met die kutwinter
De wisselkoers is de laatste 1,5 week rustig gebleven helaas.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor Londen dezelfde verwachting, dus laat maar komen.
Succes ermee!quote:Op maandag 15 maart 2010 09:47 schreef borisz het volgende:
Studie, studie en nog eens studie. Donderdag tentamen.
Dikke prima idd dat soort weerquote:Op maandag 15 maart 2010 09:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor Londen dezelfde verwachting, dus laat maar komen.
Hmja, of de 1,02 van dik een jaar geleden... Ach, die 1,10 rekent wel makkelijkquote:Op maandag 15 maart 2010 09:53 schreef borisz het volgende:
[..]
De wisselkoers de laatste 1,5 week rustig gebleven helaas.. Ik had gehoopt dat we nog eens onder de 1,06 kwamen van oktober.
quote:Net een fax gekregen dat het om 12 uur weer eens tijd is voor Veenstra's Vreetvermaak #3fm
Hmzquote:Op maandag 15 maart 2010 10:46 schreef Brennel het volgende:
Dromen dat je verkracht gaat worden in je eigen huis en bed is niet grappig*koppijn*
Oh, dat zijn tientallen verschillende mensen, en nog veel meer in de afgelopen jaren.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Welke knurft typt die songtitels in Dalet in?
Skunk Anansie - Brazenweep
quote:Op maandag 15 maart 2010 11:36 schreef borisz het volgende:
Hans kom er maar in.
Jeetje loopt de verbinding met jou deel van Groningen zo achterquote:Op maandag 15 maart 2010 12:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]Queen - Innuendo
. Wat een track !!!!!!
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus geen Stenders die de post gaat voorlezen?
Het is een complot zeg ik je!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Jeroen Bijl zal zich wel ergens in een hoekje verstopt hebben
.
Robs personeel is al even onvoorspelbaar als Rob zelf.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:19 schreef themauster het volgende:
RJ was toch weg bij Stenders Eetvermaak of zou hij de vaste vervanger zijn van Bertje en Jelmer zijn?
Groningen is ver wegquote:Op maandag 15 maart 2010 12:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Jeetje loopt de verbinding met jou deel van Groningen zo achter
De echte?quote:
Tot later, Brenquote:Op maandag 15 maart 2010 12:52 schreef Brennel het volgende:
Nou, ik ga een paar uurtjes werken. Grappig; nu hoor ik als laatste voor mijn werk Veenstra, en als ik vanavond thuis kom is 'ie er weer. Heul niet vervelend hoor![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tuurlijk, draai Wheels NOG maar een keer!
22 zeker weer?! heb het helemaal gehad met die plaatquote:Op maandag 15 maart 2010 13:15 schreef Numbie het volgende:
[..]
Dat heb ik met die Lily Allen track dus![]()
Ze heeft muziek officieel al opgegeven zelf, dus waarom zet 3fm niet lekker een nieuw bandje op haar plek in de hitrotatie...
Idd... http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/6876 Om verdrietig van te wordenquote:Op maandag 15 maart 2010 13:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
22 zeker weer?! heb het helemaal gehad met die plaat
Uhm, nee nee, haar label EMI heeft de nieuwe single uitgebracht in NL om meer albums te kunnen verkopen... Want madam wil zelf niet meer de platen ondersteunen (maar liever jurkjes verkopen in d'r winkeltje...)quote:Op maandag 15 maart 2010 13:28 schreef themauster het volgende:
Het rare is dat Lilly Allen in de tussentijd een allang weer een nieuw nummer heeft uitgebracht
In de jaren 70/80 wisten ze niet beter, maar nu schijnt dat weer hip te zijnquote:
't wordt tijd om nou eindelijk eens haar nieuwe plaat te gaan draaien want die is volgens mij allang uit.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd... http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/6876 Om verdrietig van te worden.
Echt he, ik hoorde em vanmorgen op m'n mp3 en toen dacht ik al, jesus wat een gruwelijk vette plaat is dit toch ook. En nu komtie net op de radioquote:
Kan geen toeval zijnquote:Op maandag 15 maart 2010 15:03 schreef alors het volgende:
[..]
Echt he, ik hoorde em vanmorgen op m'n mp3 en toen dacht ik al, jesus wat een gruwelijk vette plaat is dit toch ook. En nu komtie net op de radio
Ik heb ook nog steeds geen idee wat ze nu eigenlijk écht zegt...quote:Op maandag 15 maart 2010 15:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Die is echt een stuk erger dan de orginele Mama Appelsap
Das die Dodge reclame toch?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:05 schreef Dagoduck het volgende:
Net eens reclame:
-plingeling- mn dochter naar balet brengen -plingeling
en daarna:
-plingeling een fles shampoo halen voor mn vrouw- plingeling
wtf
Ziek ja. Niet van de nederlaagquote:Op maandag 15 maart 2010 16:29 schreef Waalwijker het volgende:
Waar is Coen?
Ziek van de nederlaag van gisteren?
Die dacht dat projectielkotsen een leuke, nieuwe hobby zou zijn.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:29 schreef Waalwijker het volgende:
Waar is Coen?
Ziek van de nederlaag van gisteren?
wereldplaat !quote:Op maandag 15 maart 2010 16:37 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is farewell to the fairgournd toch eigenlijk een goed nummer hea!
Thanks, maar die is erg tofquote:Op maandag 15 maart 2010 16:51 schreef Piles het volgende:
[..]
The Cave
Maar dan had ie het nu moeten zijn, volgende week is te laat.
Dat ligt eraan hoeveel hij gedraaid gaat worden deze week.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:51 schreef Piles het volgende:
[..]
The Cave
Maar dan had ie het nu moeten zijn, volgende week is te laat.
quote:De zenders Radio 1, Radio 2 en 3FM zijn vannacht niet te ontvangen in de regio's Den Haag, Alphen aan de Rijn, Hoorn, Roosendaal en Lopik. Dat komt door onderhoudswerkzaamheden aan de radiozendmast in Lopik, meldde telecomconcern KPN vandaag.
De uitzendingen worden in ieder geval vannacht onderbroken tussen 02.00 en 06:00 uur en mogelijk ook in de nacht erna. De mast in Lopik ondersteunt het radiobereik in meerdere regio's.
Maandagmiddag borreltje,,quote:Op maandag 15 maart 2010 18:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik nou de enege die um niet verstaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |