Uhm, nee nee, haar label EMI heeft de nieuwe single uitgebracht in NL om meer albums te kunnen verkopen... Want madam wil zelf niet meer de platen ondersteunen (maar liever jurkjes verkopen in d'r winkeltje...)quote:Op maandag 15 maart 2010 13:28 schreef themauster het volgende:
Het rare is dat Lilly Allen in de tussentijd een allang weer een nieuw nummer heeft uitgebracht
In de jaren 70/80 wisten ze niet beter, maar nu schijnt dat weer hip te zijnquote:
't wordt tijd om nou eindelijk eens haar nieuwe plaat te gaan draaien want die is volgens mij allang uit.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd... http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/6876 Om verdrietig van te worden.
Echt he, ik hoorde em vanmorgen op m'n mp3 en toen dacht ik al, jesus wat een gruwelijk vette plaat is dit toch ook. En nu komtie net op de radioquote:
Kan geen toeval zijnquote:Op maandag 15 maart 2010 15:03 schreef alors het volgende:
[..]
Echt he, ik hoorde em vanmorgen op m'n mp3 en toen dacht ik al, jesus wat een gruwelijk vette plaat is dit toch ook. En nu komtie net op de radio
Ik heb ook nog steeds geen idee wat ze nu eigenlijk écht zegt...quote:Op maandag 15 maart 2010 15:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Die is echt een stuk erger dan de orginele Mama Appelsap
Das die Dodge reclame toch?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:05 schreef Dagoduck het volgende:
Net eens reclame:
-plingeling- mn dochter naar balet brengen -plingeling
en daarna:
-plingeling een fles shampoo halen voor mn vrouw- plingeling
wtf
Ziek ja. Niet van de nederlaagquote:Op maandag 15 maart 2010 16:29 schreef Waalwijker het volgende:
Waar is Coen?
Ziek van de nederlaag van gisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |