quote:Op zondag 14 maart 2010 22:40 schreef themauster het volgende:
Volgens mij gaat Domien weg bij 3FM of bij de NPS want hij zei net op DomienFM tegen Tjibbe dat hij morgen een gepsrek heeft met zijn nieuwe werkgever
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:40 schreef themauster het volgende:
Volgens mij gaat Domien weg bij 3FM of bij de NPS want hij zei net op DomienFM tegen Tjibbe dat hij morgen een gesprek heeft met zijn nieuwe werkgever
GVD, laat die jongens fatsoenlijke muziek maken!quote:Op zondag 14 maart 2010 22:43 schreef alors het volgende:
Heb je Rigby in de studio, en wat laat je ze dan doen?![]()
Een liedje voor God schrijven![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:43 schreef alors het volgende:
Heb je Rigby in de studio, en wat laat je ze dan doen?![]()
Een liedje voor God schrijven![]()
Het een sluit het ander toch niet uit? Ekdom heeft ook twee werkgevers... (al zal ie van de een niet zoveel krijgen als van de anderequote:Op zondag 14 maart 2010 22:40 schreef themauster het volgende:
Volgens mij gaat Domien weg bij 3FM of bij de NPS want hij zei net op DomienFM tegen Tjibbe dat hij morgen een gesprek heeft met zijn nieuwe werkgever
Misschien is die nieuwe werkgever wel gewoon een andere omroep, zoals BNN of wellicht zelfs Powned.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:40 schreef themauster het volgende:
quote:@Anne93 @NellekeArnout @Nathalie87 Tuurlijk maakte ik een grapje. En wie zegt dat 'nieuwe werkgever' meteen over 3FM gaat? ;-)
Fraaiquote:Op maandag 15 maart 2010 08:49 schreef Marcoss het volgende:
Het idee van de nieuwe MH komt duidelijk van Giel overigens, die gaf net aan dat hij de anderen moest overtuigen om dit nummer tot MH te kiezen.
Paul tipte 'em ook al.quote:Op maandag 15 maart 2010 08:49 schreef Marcoss het volgende:
Het idee van de nieuwe MH komt duidelijk van Giel overigens, die gaf net aan dat hij de anderen moest overtuigen om dit nummer tot MH te kiezen.
quote:Op maandag 15 maart 2010 09:43 schreef themauster het volgende:
GoedemorgenDe lente komt er aan
weg met die kutwinter
De wisselkoers is de laatste 1,5 week rustig gebleven helaas.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor Londen dezelfde verwachting, dus laat maar komen.
Succes ermee!quote:Op maandag 15 maart 2010 09:47 schreef borisz het volgende:
Studie, studie en nog eens studie. Donderdag tentamen.
Dikke prima idd dat soort weerquote:Op maandag 15 maart 2010 09:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor Londen dezelfde verwachting, dus laat maar komen.
Hmja, of de 1,02 van dik een jaar geleden... Ach, die 1,10 rekent wel makkelijkquote:Op maandag 15 maart 2010 09:53 schreef borisz het volgende:
[..]
De wisselkoers de laatste 1,5 week rustig gebleven helaas.. Ik had gehoopt dat we nog eens onder de 1,06 kwamen van oktober.
quote:Net een fax gekregen dat het om 12 uur weer eens tijd is voor Veenstra's Vreetvermaak #3fm
Hmzquote:Op maandag 15 maart 2010 10:46 schreef Brennel het volgende:
Dromen dat je verkracht gaat worden in je eigen huis en bed is niet grappig*koppijn*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |