niet meerquote:
quote:
Dat kan ook nog, vooral nu ze de eerste 10 plaatsen punten geven, en er al wat uitvallers zijn.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:41 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ze schuiven hem de garage in, maar het zou me niet verbazen als ie straks weer gaat rijden.
sad but truequote:Op zondag 14 maart 2010 13:44 schreef Mister_T het volgende:
Geen moer aan zonder tanken, strategie is nu helemaal pleite en en er word al helemaal niet meer door ingehaald, beetje lamme races op deze manier. Vorig jaar kon je nog out of sync gaan, nu kan je niks meer, je bent langzamer en dat blijf je
word helemaal niks met me F1 teamquote:Op zondag 14 maart 2010 13:40 schreef ChatGirl het volgende:
En Glock al ook DNF.
We hebben al één inhaal-manouevre gezien hoor.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:44 schreef Mister_T het volgende:
Geen moer aan zonder tanken, strategie is nu helemaal pleite en en er word al helemaal niet meer door ingehaald, beetje lamme races op deze manier. Vorig jaar kon je nog out of sync gaan, nu kan je niks meer, je bent langzamer en dat blijf je
Beetje voorbarige conclusie, we hebben nog niet eens een halve race gehad.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:44 schreef Mister_T het volgende:
Geen moer aan zonder tanken, strategie is nu helemaal pleite en en er word al helemaal niet meer door ingehaald, beetje lamme races op deze manier. Vorig jaar kon je nog out of sync gaan, nu kan je niks meer, je bent langzamer en dat blijf je
Ik zou wel weer een race a la Brazilie 2006 willen zien ja.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:46 schreef dronkeykong het volgende:
Zelfs Schumacher maakt het er niet leuker op
Nou denk echt niet dat er wat gaat gebeuren hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 13:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Beetje voorbarige conclusie, we hebben nog niet eens een halve race gehad.
Valt echt vies tegen inderdaad. Zo boeiend vind ik dit circuit trouwens ook niet, maar goed er gebeurt bijzonder weinig. Het was te verwachten dat de heren het rustiger aan zouden gaan doen vanwege het banden geneuzel. Misschien dat het straks nog echt spannend wordt, maar so far.... Tegenvaller.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dit is echt boring as hell.
De rookies zijn er bijna al allemaal uit, dus dat zal niet meer gaan gebeurenquote:
mwahh er zal niet veel veranderen, of het moet zijn dat teams met lichte of zware afstellingen spelen. Trouwens wat gebeurd er als je crashed in de kwalificatie? Met strategie kan je niet terug komen omdat iedereen net zo zwaar is. Kortom F1 heeft de laatste jaren al niet veel spanning meer, enige spanning die er was was er danlzij de verschillende strategieen!quote:Op zondag 14 maart 2010 13:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Beetje voorbarige conclusie, we hebben nog niet eens een halve race gehad.
Hadden we Piquet Jr. nog maar. Die wist daar wel raad mee.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:51 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
De rookies zijn er bijna al allemaal uit, dus dat zal niet meer gaan gebeuren![]()
En waar wil je hier tegen een muur aanrijden? Overal is wel 10 kilometer uitloopzone
quote:Op zondag 14 maart 2010 13:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hadden we Piquet Jr. nog maar. Die wist daar wel raad mee.
Ik dacht dat Michael Schumacher net zo'n 25 seconden nodig had.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:52 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoeveel track-tijd verlies je tegenwoordig met een pitstop?
Vettel 22 seconden.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:53 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik dacht dat Michael Schumacher net zo'n 25 seconden nodig had.
Ja, maar dat is niet de tijd die verliest, want met een pitstop sla je best wel een stuk track over.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:53 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik dacht dat Michael Schumacher net zo'n 25 seconden nodig had.
hahaha bellen ze ferrari ook nog ff op of nietquote:Op zondag 14 maart 2010 13:57 schreef Atreidez het volgende:
Straks zien we Rosberg ze teamradio.. "Let Michael thru for the championship"
Zou het je verbazen?quote:Op zondag 14 maart 2010 13:57 schreef Atreidez het volgende:
Straks zien we Rosberg ze teamradio.. "Let Michael thru for the championship"
quote:Op zondag 14 maart 2010 13:57 schreef Atreidez het volgende:
Straks zien we Rosberg ze teamradio.. "Let Michael thru for the championship"
Inderdaad, het lijkt wel of ze de F1 zo onaantrekkelijk mogen willen maken. De tankstrategieën bepaalden in belangrijke mate het verloop van de race. Tot aan de eerste pitstopts gebeurde er niks en daarna gebeurde er wat. Nu lijkt er gewoon de hele race niks te gebeuren.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:44 schreef Mister_T het volgende:
Geen moer aan zonder tanken, strategie is nu helemaal pleite en en er word al helemaal niet meer door ingehaald, beetje lamme races op deze manier. Vorig jaar kon je nog out of sync gaan, nu kan je niks meer, je bent langzamer en dat blijf je
dan kunnen ze gewoon niet rijden. ik zeg dat jochie van 14 erin zetten.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:00 schreef Atreidez het volgende:
Al 8 laps geen snelste ronde gehadNog steeds allemaal boven de 2m
Ik zie in de Live Timing wel wat groene rondetijden, het gaat dus steeds weer wat sneller.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:00 schreef Atreidez het volgende:
Al 8 laps geen snelste ronde gehadNog steeds allemaal boven de 2m
Da's wel het idee. Als Button idd maar één stop doet, en degenen voor hem twee, dan een aantal daarvan hem op het einde weer voorbij, op versere banden.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, het lijkt wel of ze de F1 zo onaantrekkelijk mogen willen maken. De tankstrategieën bepaalden in belangrijke mate het verloop van de race. Tot aan de eerste pitstopts gebeurde er niks en daarna gebeurde er wat. Nu lijkt er gewoon de hele race niks te gebeuren.
Maar misschien zit het venijn in de staart.
Maar dat is wel een gekunstelde manier om wat spanning te krijgen, toch? Die harde/zachte banden komen erg kunstmatig over. Dat was vorig jaar ook al, maar nu is het nog het enige.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:01 schreef Wombcat het volgende:
Da's wel het idee. Als Button idd maar één stop doet, en degenen voor hem twee, dan een aantal daarvan hem op het einde weer voorbij, op versere banden.
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:04 schreef Mister_T het volgende:
haha kom op torro rosso, ff alles inhalen! Is goed voor mijn manager!
bij mij ook nietquote:Op zondag 14 maart 2010 14:03 schreef ChatGirl het volgende:
De la Rosa![]()
Niet goed voor mijn manager dit.
Van mijn manager is meer dan de helft al out.:')quote:Op zondag 14 maart 2010 14:04 schreef Mister_T het volgende:
haha kom op torro rosso, ff alles inhalen! Is goed voor mijn manager!
Het is niet meer gekunsteld dan met tankstops. Het is gewoon de strategie die je hebt. Als je met twee paar banden de race uit kunt rijden, omdat je zuinig bent met je banden, ben je nu in het voordeel. Met de tankstops was je dat niet, want daarmee leverde het extra gewicht zoveel nadeel op, dat er bijna niet tegenop te rijden was.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar dat is wel een gekunstelde manier om wat spanning te krijgen, toch? Die harde/zachte banden komen erg kunstmatig over. Dat was vorig jaar ook al, maar nu is het nog het enige.
Ik heb ook Algje...quote:Op zondag 14 maart 2010 14:04 schreef Mister_T het volgende:
haha kom op torro rosso, ff alles inhalen! Is goed voor mijn manager!
En ik heb ze in mijn managerquote:Op zondag 14 maart 2010 14:05 schreef Libris het volgende:
[..]Knap voor een nieuw team
Boleh Malaysia
Chandok volgens mij wel, echter geen replay gezien. Hij had wel schade aan de voorzijde!quote:
+1. Het enige van mn manager wat nog wel rijdt.quote:
Ik heb hem als coureur geselecteerd en daarnaast 'rijd' ik met Cosworth motoren.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
+1. Het enige van mn manager wat nog wel rijdt.
Dat heb ik met Lucas diGrassiquote:Op zondag 14 maart 2010 14:10 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik had pas na het begin van het weekend door dat je in de Manager strafpunten krijgt voor uitvallen. Nu zit ik met mijn HRT
Ik heb een Virgin chassisquote:Op zondag 14 maart 2010 14:08 schreef StephanL het volgende:
beide rijders en auto's + motor van mijn manager rijden nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |