Wat? Eurosport 2 zendt toch in elk land hetzelfde uit??? Eurosport international zendt sowieso Biatlon uit en terecht lijkt me...quote:Op zondag 14 maart 2010 11:25 schreef Atreidez het volgende:
BBC begint iig om 12.10... Mag ik het belachelijk vinden dat overal in Europa GP2 wordt uitgezonden op Eurosport 2, behalve hier in NL.. Biathlon
Nee, de british Eurosport2 is anders als de Benelux.. Eurosport 1 is wel hetzelfde.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:29 schreef Columbiafan het volgende:
Wat? Eurosport 2 zendt toch in elk land hetzelfde uit?
Gegronde klacht.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:25 schreef Atreidez het volgende:
BBC begint iig om 12.10... Mag ik het belachelijk vinden dat overal in Europa GP2 wordt uitgezonden op Eurosport 2, behalve hier in NL.. Biathlon
In het normale Europese kampioenschap Giedo vd Garde. Die in feite voor het kampioenschap moet kunnen gaan met Barwa Addax.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:49 schreef Moonlighter het volgende:
doet er nog een nederlander mee in de GP2?
Inderdaad. Ben erg benieuwd hoe dat gaat met de niet tanken reglementen. Misschien rijden er een aantal te ver door en zien we banden die het begeven.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:53 schreef Burnie88 het volgende:
Schumi en Jenson kunnen normaal gesproken ook goed omgaan met de bandjes. Het zal een lange zware race worden. Warm en hobbelig en kapotte banden.
BBC all the way! Beste F1 programma op de planeet.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:15 schreef Blaxje het volgende:
Gaan er nog mensen RTL7 kijken of is inmiddels iedereen op BBC?
Ik switch non stop altijd altijd een malle. Vind ik het ergens even saai ga ik weer naar de ander.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:15 schreef Blaxje het volgende:
Gaan er nog mensen RTL7 kijken of is inmiddels iedereen op BBC?
RTL (de Duitse dus) is ook erg sterk.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
BBC all the way! Beste F1 programma op de planeet.
Dan heeft ie weer een record te pakken. Meeste openingsraces winnen (7x)quote:Op zondag 14 maart 2010 12:21 schreef 9x19 het volgende:
Ik hoop zo dat Schumi wint!
Dat dus. Laat voorbeschouwingen (en de race) maar aan de Beeb overquote:Op zondag 14 maart 2010 12:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
BBC all the way! Beste F1 programma op de planeet.
Eens! Ik vind het meer een batmobile dan een safetycar.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 12:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Jenson: "what were you doing last night?
Lewis "I was having piano lessons'
En die andere chick stond zich te ergerenquote:Op zondag 14 maart 2010 12:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Lol @ Martin. Hij wil al 10 keer een vraag stellen.
TV3 Catalunya?quote:Op zondag 14 maart 2010 12:46 schreef Atreidez het volgende:
Cutie in de achtergrond met een 3 op de mic, welk land is dat?
quote:Op zondag 14 maart 2010 12:46 schreef UnoclaM het volgende:
de gridwalk op de bbc blijft toch echt schitterend om te zien
quote:Op zondag 14 maart 2010 12:56 schreef Sinister-D- het volgende:
Aan livetiming te zien starten de HRT's uit de pit.
Spaans temperament.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:58 schreef Schunckelstar het volgende:
hehe, brundle is geschopt door dat vrouwtje
Mooi hequote:Op zondag 14 maart 2010 12:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
The TV girl that was kicking my leg when I was asking Fernando a question
Of ze waren bang om een Virgin te ontmaagden.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:02 schreef Atreidez het volgende:
Die HRT's waren gewoon bang al in de opwarmronde gelapt te worden
nvmquote:Op zondag 14 maart 2010 13:10 schreef Mister_T het volgende:
Krijgen we ook nog replays?
Nu pas bij RTL? Schakel over naar BBC Tongquote:
Olaf Mol.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wie doet het commentaar op RTL7 eigenlijk?
En dan nog z'n naam verkeerd schrijven. Ik dacht dat hij het niet meer zou doen, na het overlijden van z'n vrouw.quote:
Bijna 20 jaarquote:
een vrouw die het commentaar doet?!quote:
Maar goed dat hij dan niet vlak achter een Virgin rijdt.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:16 schreef Captain_Slow het volgende:
Die McLaren lijkt onboard een grote vibrator
quote:Op zondag 14 maart 2010 13:17 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maar goed dat hij dan niet vlak achter een Virgin rijdt.
Nee, pitreporter. Martin Brundle doet het commentaar met nog een of andere enthousiaste ventquote:Op zondag 14 maart 2010 13:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
een vrouw die het commentaar doet?!
Alsof het vorig jaar ook spannend wasquote:Op zondag 14 maart 2010 13:19 schreef truedestiny het volgende:
wie heeft die regels verzonnen. het is gewoon saai joh
Jonathan Legardquote:Op zondag 14 maart 2010 13:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee, pitreporter. Martin Brundle doet het commentaar met nog een of andere enthousiaste vent
beter dan nuquote:Op zondag 14 maart 2010 13:20 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Alsof het vorig jaar ook spannend was
Juist, was z'n naam kwijtquote:
Onzin, F1 is eigenlijk altijd saai. Gewoon leuk voor op de achtergrond en even opkijken als Mol begint te schreeuwen.quote:
Deze banden slijten harder als dat het voordeel van verlies van gewicht door fuel je in tijd terug geeftquote:Op zondag 14 maart 2010 13:23 schreef truedestiny het volgende:
als het goed is elke ronde een snellere ronde?
anders ben je gwn slecht
Er is ook een lang stuk circuit bijgekomen, bij deze race. Daarom zijn de rondetijden (mede) zo hoog.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:28 schreef Nielsch het volgende:
Wat gaan die karretjes langzaam vergelijken met jaren geleden, of ligt dat maar aan mij? Heb dit echt tig jaar niet meer gezien.
Voor 49 ronden brandstof meenemen scheelt wel..quote:Op zondag 14 maart 2010 13:28 schreef Nielsch het volgende:
Wat gaan die karretjes langzaam vergelijken met jaren geleden, of ligt dat maar aan mij? Heb dit echt tig jaar niet meer gezien.
Mooiquote:Op zondag 14 maart 2010 13:32 schreef Stiggie het volgende:
Schumi is nu een paar lapjes iig sneller dan Rosberg in laptime
dan duurt het iig niet lang meer!quote:Op zondag 14 maart 2010 13:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Volgens mij wordt het pas spannend vanaf rondje 40 of zo. Dat no-refuel vind ik maar niks
niet meerquote:
quote:
Dat kan ook nog, vooral nu ze de eerste 10 plaatsen punten geven, en er al wat uitvallers zijn.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:41 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ze schuiven hem de garage in, maar het zou me niet verbazen als ie straks weer gaat rijden.
sad but truequote:Op zondag 14 maart 2010 13:44 schreef Mister_T het volgende:
Geen moer aan zonder tanken, strategie is nu helemaal pleite en en er word al helemaal niet meer door ingehaald, beetje lamme races op deze manier. Vorig jaar kon je nog out of sync gaan, nu kan je niks meer, je bent langzamer en dat blijf je
word helemaal niks met me F1 teamquote:Op zondag 14 maart 2010 13:40 schreef ChatGirl het volgende:
En Glock al ook DNF.
We hebben al één inhaal-manouevre gezien hoor.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:44 schreef Mister_T het volgende:
Geen moer aan zonder tanken, strategie is nu helemaal pleite en en er word al helemaal niet meer door ingehaald, beetje lamme races op deze manier. Vorig jaar kon je nog out of sync gaan, nu kan je niks meer, je bent langzamer en dat blijf je
Beetje voorbarige conclusie, we hebben nog niet eens een halve race gehad.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:44 schreef Mister_T het volgende:
Ik zou wel weer een race a la Brazilie 2006 willen zien ja.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:46 schreef dronkeykong het volgende:
Zelfs Schumacher maakt het er niet leuker op
Nou denk echt niet dat er wat gaat gebeuren hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 13:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Beetje voorbarige conclusie, we hebben nog niet eens een halve race gehad.
Valt echt vies tegen inderdaad. Zo boeiend vind ik dit circuit trouwens ook niet, maar goed er gebeurt bijzonder weinig. Het was te verwachten dat de heren het rustiger aan zouden gaan doen vanwege het banden geneuzel. Misschien dat het straks nog echt spannend wordt, maar so far.... Tegenvaller.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dit is echt boring as hell.
De rookies zijn er bijna al allemaal uit, dus dat zal niet meer gaan gebeurenquote:
mwahh er zal niet veel veranderen, of het moet zijn dat teams met lichte of zware afstellingen spelen. Trouwens wat gebeurd er als je crashed in de kwalificatie? Met strategie kan je niet terug komen omdat iedereen net zo zwaar is. Kortom F1 heeft de laatste jaren al niet veel spanning meer, enige spanning die er was was er danlzij de verschillende strategieen!quote:Op zondag 14 maart 2010 13:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Beetje voorbarige conclusie, we hebben nog niet eens een halve race gehad.
Hadden we Piquet Jr. nog maar. Die wist daar wel raad mee.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:51 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
De rookies zijn er bijna al allemaal uit, dus dat zal niet meer gaan gebeuren![]()
En waar wil je hier tegen een muur aanrijden? Overal is wel 10 kilometer uitloopzone
quote:Op zondag 14 maart 2010 13:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hadden we Piquet Jr. nog maar. Die wist daar wel raad mee.
Ik dacht dat Michael Schumacher net zo'n 25 seconden nodig had.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:52 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoeveel track-tijd verlies je tegenwoordig met een pitstop?
Vettel 22 seconden.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:53 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik dacht dat Michael Schumacher net zo'n 25 seconden nodig had.
Ja, maar dat is niet de tijd die verliest, want met een pitstop sla je best wel een stuk track over.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:53 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik dacht dat Michael Schumacher net zo'n 25 seconden nodig had.
hahaha bellen ze ferrari ook nog ff op of nietquote:Op zondag 14 maart 2010 13:57 schreef Atreidez het volgende:
Straks zien we Rosberg ze teamradio.. "Let Michael thru for the championship"
Zou het je verbazen?quote:Op zondag 14 maart 2010 13:57 schreef Atreidez het volgende:
quote:Op zondag 14 maart 2010 13:57 schreef Atreidez het volgende:
Inderdaad, het lijkt wel of ze de F1 zo onaantrekkelijk mogen willen maken. De tankstrategieën bepaalden in belangrijke mate het verloop van de race. Tot aan de eerste pitstopts gebeurde er niks en daarna gebeurde er wat. Nu lijkt er gewoon de hele race niks te gebeuren.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:44 schreef Mister_T het volgende:
dan kunnen ze gewoon niet rijden. ik zeg dat jochie van 14 erin zetten.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:00 schreef Atreidez het volgende:
Al 8 laps geen snelste ronde gehadNog steeds allemaal boven de 2m
Ik zie in de Live Timing wel wat groene rondetijden, het gaat dus steeds weer wat sneller.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:00 schreef Atreidez het volgende:
Al 8 laps geen snelste ronde gehadNog steeds allemaal boven de 2m
Da's wel het idee. Als Button idd maar één stop doet, en degenen voor hem twee, dan een aantal daarvan hem op het einde weer voorbij, op versere banden.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, het lijkt wel of ze de F1 zo onaantrekkelijk mogen willen maken. De tankstrategieën bepaalden in belangrijke mate het verloop van de race. Tot aan de eerste pitstopts gebeurde er niks en daarna gebeurde er wat. Nu lijkt er gewoon de hele race niks te gebeuren.
Maar misschien zit het venijn in de staart.
Maar dat is wel een gekunstelde manier om wat spanning te krijgen, toch? Die harde/zachte banden komen erg kunstmatig over. Dat was vorig jaar ook al, maar nu is het nog het enige.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:01 schreef Wombcat het volgende:
Da's wel het idee. Als Button idd maar één stop doet, en degenen voor hem twee, dan een aantal daarvan hem op het einde weer voorbij, op versere banden.
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:04 schreef Mister_T het volgende:
haha kom op torro rosso, ff alles inhalen! Is goed voor mijn manager!
bij mij ook nietquote:Op zondag 14 maart 2010 14:03 schreef ChatGirl het volgende:
De la Rosa![]()
Niet goed voor mijn manager dit.
Van mijn manager is meer dan de helft al out.:')quote:Op zondag 14 maart 2010 14:04 schreef Mister_T het volgende:
Het is niet meer gekunsteld dan met tankstops. Het is gewoon de strategie die je hebt. Als je met twee paar banden de race uit kunt rijden, omdat je zuinig bent met je banden, ben je nu in het voordeel. Met de tankstops was je dat niet, want daarmee leverde het extra gewicht zoveel nadeel op, dat er bijna niet tegenop te rijden was.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar dat is wel een gekunstelde manier om wat spanning te krijgen, toch? Die harde/zachte banden komen erg kunstmatig over. Dat was vorig jaar ook al, maar nu is het nog het enige.
Ik heb ook Algje...quote:Op zondag 14 maart 2010 14:04 schreef Mister_T het volgende:
En ik heb ze in mijn managerquote:Op zondag 14 maart 2010 14:05 schreef Libris het volgende:
[..]Knap voor een nieuw team
Boleh Malaysia
Chandok volgens mij wel, echter geen replay gezien. Hij had wel schade aan de voorzijde!quote:
+1. Het enige van mn manager wat nog wel rijdt.quote:
Ik heb hem als coureur geselecteerd en daarnaast 'rijd' ik met Cosworth motoren.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
+1. Het enige van mn manager wat nog wel rijdt.
Dat heb ik met Lucas diGrassiquote:Op zondag 14 maart 2010 14:10 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik had pas na het begin van het weekend door dat je in de Manager strafpunten krijgt voor uitvallen. Nu zit ik met mijn HRT
Ik heb een Virgin chassisquote:Op zondag 14 maart 2010 14:08 schreef StephanL het volgende:
beide rijders en auto's + motor van mijn manager rijden nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |