dan kunnen ze gewoon niet rijden. ik zeg dat jochie van 14 erin zetten.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:00 schreef Atreidez het volgende:
Al 8 laps geen snelste ronde gehadNog steeds allemaal boven de 2m
Ik zie in de Live Timing wel wat groene rondetijden, het gaat dus steeds weer wat sneller.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:00 schreef Atreidez het volgende:
Al 8 laps geen snelste ronde gehadNog steeds allemaal boven de 2m
Da's wel het idee. Als Button idd maar één stop doet, en degenen voor hem twee, dan een aantal daarvan hem op het einde weer voorbij, op versere banden.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, het lijkt wel of ze de F1 zo onaantrekkelijk mogen willen maken. De tankstrategieën bepaalden in belangrijke mate het verloop van de race. Tot aan de eerste pitstopts gebeurde er niks en daarna gebeurde er wat. Nu lijkt er gewoon de hele race niks te gebeuren.
Maar misschien zit het venijn in de staart.
Maar dat is wel een gekunstelde manier om wat spanning te krijgen, toch? Die harde/zachte banden komen erg kunstmatig over. Dat was vorig jaar ook al, maar nu is het nog het enige.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:01 schreef Wombcat het volgende:
Da's wel het idee. Als Button idd maar één stop doet, en degenen voor hem twee, dan een aantal daarvan hem op het einde weer voorbij, op versere banden.
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:04 schreef Mister_T het volgende:
haha kom op torro rosso, ff alles inhalen! Is goed voor mijn manager!
bij mij ook nietquote:Op zondag 14 maart 2010 14:03 schreef ChatGirl het volgende:
De la Rosa![]()
Niet goed voor mijn manager dit.
Van mijn manager is meer dan de helft al out.:')quote:Op zondag 14 maart 2010 14:04 schreef Mister_T het volgende:
haha kom op torro rosso, ff alles inhalen! Is goed voor mijn manager!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |