niet meerquote:
quote:
Dat kan ook nog, vooral nu ze de eerste 10 plaatsen punten geven, en er al wat uitvallers zijn.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:41 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ze schuiven hem de garage in, maar het zou me niet verbazen als ie straks weer gaat rijden.
sad but truequote:Op zondag 14 maart 2010 13:44 schreef Mister_T het volgende:
Geen moer aan zonder tanken, strategie is nu helemaal pleite en en er word al helemaal niet meer door ingehaald, beetje lamme races op deze manier. Vorig jaar kon je nog out of sync gaan, nu kan je niks meer, je bent langzamer en dat blijf je
word helemaal niks met me F1 teamquote:Op zondag 14 maart 2010 13:40 schreef ChatGirl het volgende:
En Glock al ook DNF.
We hebben al één inhaal-manouevre gezien hoor.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:44 schreef Mister_T het volgende:
Geen moer aan zonder tanken, strategie is nu helemaal pleite en en er word al helemaal niet meer door ingehaald, beetje lamme races op deze manier. Vorig jaar kon je nog out of sync gaan, nu kan je niks meer, je bent langzamer en dat blijf je
Beetje voorbarige conclusie, we hebben nog niet eens een halve race gehad.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:44 schreef Mister_T het volgende:
Ik zou wel weer een race a la Brazilie 2006 willen zien ja.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:46 schreef dronkeykong het volgende:
Zelfs Schumacher maakt het er niet leuker op
Nou denk echt niet dat er wat gaat gebeuren hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 13:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Beetje voorbarige conclusie, we hebben nog niet eens een halve race gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |