SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Het werkt wat jij zegt, alleen heb ik een succes rate van 30%quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat is inderdaad een kliertje onder je tong. Tong met je onderkant tegen je bovenste gehemelte aandrukken en met je tanden één of andere kracht zetten. Ik kan het zelf niet, maar ken mensen die het tot vervelens toe aan het doen waren.
Omgquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat is inderdaad een kliertje onder je tong. Tong met je onderkant tegen je bovenste gehemelte aandrukken en met je tanden één of andere kracht zetten. Ik kan het zelf niet, maar ken mensen die het tot vervelens toe aan het doen waren.
Dat dus.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:33 schreef Bill_E het volgende:
die klier zit onder de tong..
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:55 schreef MASD het volgende:
Het heet trouwens 'gleeking' in het Engels, geen idee of er een Nederlandse naam is.
step 1preperation
first thing to do here is completely optional all you need is some sour tasting food try skittles or if you are nuts, lemons this helps to stimulate the salivary glands. what happens is that when food is put into your mouth,digestion is started. saliva is needed to break down the trace amount of sugar as enzymes in the saliva are needed here. this is for extra he…
step 2get the saliva ready
here there are two ways to continue first, if no food is involved, fold your tongue down. you should feel a vertical flap of skin. (you may use a mirror) at the bottom of it you will notice what are two globules of flesh. i know in me, those are my salivary glands. if you are alien, it may be in your butt... what you do is press your tongue downward in front of it…
step 3fire away
with your tongue held in position, open your mouth and quickly lift your tongue upwards and press it against the roof of your mouth. the best position is the one where when it comes out, it is not obstructed by teeth nor is it spraying too high at the roof of your mouth.
Dat kan ik altijd, ook als ik niet heb gejankt, ik ben niet onder de indrukquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:59 schreef kutkabouter het volgende:
ik kon vroeger als ik gejankt had, daarna als ik veel druk op m'n hoofd zette, straaltjes water uit m'n traanbuis laten komen, dat was pas ziek![]()
maar dit heb ik ook wel eens, zwaar irritant soms
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:06 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Dat kan ik altijd, ook als ik niet heb gejankt, ik ben niet onder de indruk
quote:
Ik zit al uren met mijn tong in de knoop, maar squirten ho maar.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:56 schreef shmoopy het volgende:
Dit wordt het nieuwe squirten.
Ditquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zit al uren met mijn tong in de knoop, maar squirten ho maar.
Dat kon ik vroeger ook!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:59 schreef kutkabouter het volgende:
ik kon vroeger als ik gejankt had, daarna als ik veel druk op m'n hoofd zette, straaltjes water uit m'n traanbuis laten komen, dat was pas ziek![]()
ik kan ook spontaan janken. weetje hoe vetquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:06 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Dat kan ik altijd, ook als ik niet heb gejankt, ik ben niet onder de indruk
Mij ook. Maar het bewust doen lukt me nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:05 schreef Xaryna het volgende:
Dat gebeurt mij wel eens als ik heel hard moet gapen
dat tong tegen je gehemelte aanzetten en inademen, dus eigelijk blazen langs je tong, en dan je tong weer naar b eneden en alsnog tegen je gehemelte aanzetten wertkte goed bij mijquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:04 schreef Discovery. het volgende:
Het lukt me godverdegodver nog steeds niet.
Ik heb alles geprobeerd. Tong naar achter, naar voor, zure dingen eten, tanden wegslijpen die in de weg zitten. Wat doe ik fout?
Super!! in een keer gelukt... *ruimt rommel opquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:55 schreef MASD het volgende:
Het heet trouwens 'gleeking' in het Engels, geen idee of er een Nederlandse naam is.
step 1preperation
first thing to do here is completely optional all you need is some sour tasting food try skittles or if you are nuts, lemons this helps to stimulate the salivary glands. what happens is that when food is put into your mouth,digestion is started. saliva is needed to break down the trace amount of sugar as enzymes in the saliva are needed here. this is for extra he…
step 2get the saliva ready
here there are two ways to continue first, if no food is involved, fold your tongue down. you should feel a vertical flap of skin. (you may use a mirror) at the bottom of it you will notice what are two globules of flesh. i know in me, those are my salivary glands. if you are alien, it may be in your butt... what you do is press your tongue downward in front of it…
step 3fire away
with your tongue held in position, open your mouth and quickly lift your tongue upwards and press it against the roof of your mouth. the best position is the one where when it comes out, it is not obstructed by teeth nor is it spraying too high at the roof of your mouth.
Het lukt xD whaaha net zo vet, meestal gebeurt het per ongeluk als ik gaap. Nu kom ik zon 40 cm ver op mijn bureauquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat is een bazensquirt. Dit soor kwaliteitssquirts bereik je dus alleen met eeuwenoude kirigische gaaptechnieken.quote:
Gefeliciteerd met je eerste straal. Er is een heel wereld voor je opengegaan. Voordat je het weet zit je in Kirigizïe aan jongere monniks jou technieken te leren.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:48 schreef PeZu het volgende:
een hele straal net![]()
echt weird als je dit doet
Ik denk, ik probeer het ff. Nu heb ik over m'n laptop heen gesproeid.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:35 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
Echt squirt noobs hier zeg.
Ik doe dit al JAAAAAREEEN. Het is vrij simpel je hoeft niet persee iets zuurs te drinken/eten. Sprite flinke slok nemen mond open en tong tegen gehemelte aanduwen.
Wat nog beter werkt is ( moet je eerst op commando voor leren gapen) gewoon zo lang mogelijk gapen en tong tegen gehemelte aanduwen. Gapen zorgt voor een straaltje met veel power erachter dit raad ik aan ipv iets zuurs te drinken. Daarmee bereik je ook een redelijk krachtig straaltje maar met minder kwaliteit
i know my life sucks
squirt queenquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:04 schreef pasopikbijt het volgende:
He bah ik deed het net volgens die engelse gebruiksaanwijzing hier eerder genoemd en het lukte echt zo 5 keer achter elkaar en mn hele kamer is zeiknat nu
Je moet ook niet dat andere kliertje stimuleren want dan zeik je gewoon je hele kamer onder..quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:04 schreef pasopikbijt het volgende:
He bah ik deed het net volgens die engelse gebruiksaanwijzing hier eerder genoemd en het lukte echt zo 5 keer achter elkaar en mn hele kamer is zeiknat nu
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:54 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik weet niet hoor jongens, maar ik vind het echt superkut als dat gebeurt
Net als wanneer je moet lachen en er ineens een snotje uit je neus schiet..
Ik duw mn tong eerst omlaag en als ik hem dan met de onderkant tegen mn gehemeltje aandruk spuit er watquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:10 schreef PlayingWithFire het volgende:
ik weet niet hoe, maar ik kan het gewoon op commando.
ik duw mijn tong even naar achteren en dan weer snel naar voren.
waardoor er een straal ontstaat!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |