Meestal wel.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:20 schreef Etcetera het volgende:
Moet ik bij driversupdaten ook opnieuw opstarten![]()
Dat heb ik ook wel eens!!! Op hyves ook! Dat je denkt, hoe zijn wij nog meer gelinkt dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vertrouw Facebook echt niet he.
Er werd mij net een suggestie gedaan om iemand als vriend toe te voegen.
Die persoon heb ik 5-6 jaar geleden leren kennen omdat 'ie een kamer huurde bij een kennis van me in Engeland. We hebben elkaar nooit gemailed of iets dergelijks en die kennis van me heb ik ook niet op Facebook.
Ik vind het bijzonder raar
Het werd niet aangegeven, maar wel even gedaanquote:
Een van de redenen dat ik niet aan Facebook ben begonnenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vertrouw Facebook echt niet he.
Er werd mij net een suggestie gedaan om iemand als vriend toe te voegen.
Die persoon heb ik 5-6 jaar geleden leren kennen omdat 'ie een kamer huurde bij een kennis van me in Engeland. We hebben elkaar nooit gemailed of iets dergelijks en die kennis van me heb ik ook niet op Facebook.
Ik vind het bijzonder raar
Paracetamol nodig?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:30 schreef LadyBlack het volgende:
O getver, ik word misselijk van de TT![]()
Dat zou heel raar zijn om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:44 schreef Etcetera het volgende:
Misschien heeft hij jouw emailadres wel, via via gekregen
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:28 schreef Etcetera het volgende:
Klok zal binnenkort wel weer een uur teruggaan, is het weer eerder donker
Danku!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:16 schreef Rucebo het volgende:
Goeiemiddag![]()
En mijn felicitaties voor Soempie!
Ets.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:28 schreef Etcetera het volgende:
Klok zal binnenkort wel weer een uur teruggaan, is het weer eerder donker
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
Hmmm zaterdag de 27e screeningdag van 1 tegen 100.
wie weet, wie weetquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Vet tof! Zou leuk zijn als je het haalt, misschien kom ik je dan ineens tegen in een studio
Bij de algemene screening schrijf je je in en kom je met een hoop mensen in dezelfde ruimte te zitten. Je krijgt dan een groot aantal multiple choicevragen, die voorgelezen worden en via de beamer te zien zijn. Je geeft op het papier aan of het volgens jou A, B of C moet zijn. Die worden nagekeken, waarbij je even moet wachten. Heb je genoeg goed, dan wordt je even met een groepje apart genomen voor een gesprekje. Gaat dat ook goed, dan mag je later in de uitzending komenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wie weet, wie weet
Hoe zat het ook alweer met die selectie?
Ik werd dus gebeld met de mededeling dat ik me er voor had opgegeven.
Het deed me eigenlijk helemaal geen belletje rinkelen
Best een lelijke tasquote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:04 schreef Etcetera het volgende:
WillieWortelNL Lampje heeft een oogje op de schemerlamp van de buren. Als hij stiekem door het raam gluurt, wordt steevast zijn peertje rood. Hihi!
![]()
![]()
checkquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Best een lelijke tas
zei ik dat nou echt?
De Duckstad twitter that isquote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:21 schreef Etcetera het volgende:
De Duckstad Twitter is een reden om te gaan Twitteren, het is echt te grappig
Wat? Voetbal? Dat ging goed... Twan heeft met 2-0 gewonnenquote:
Ik heb er eentje gevonden, met alle bewoners: http://twitter.com/NicoMartens/duckstadquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:04 schreef Diaan73 het volgende:
Waar zit die Duckstad Twitter eigenlijk?
Die kou is wel te overzien vind ikquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ow balen is dat zeg....Het was nog wel erg koud hoor...
http://twitter.com/#/list/DonaldDuckNL/duckstadquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:04 schreef Diaan73 het volgende:
Waar zit die Duckstad Twitter eigenlijk?
Leukquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb er eentje gevonden, met alle bewoners: http://twitter.com/NicoMartens/duckstad
Ik heb geen startnummer, zo, daar lul ik me snel uitquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:12 schreef Nembrionic het volgende:
Kom je morgen toch naar Den Haag om 5 km te rennen? Wordt je ook warm van
Bij je Following lijstje naar de naam gaan, op dat radartje klikken en dan kun je 'unfollowen'quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
LeukDankjewel.
Hoe kan ik eigenlijk iemand die ik volg, verwijderen?
@TM ja dat is wel een verschil. Al vond ik het vandaag de hele dag erg koud. En aan de kant is het kouder dan als je in het veld staat.
Aan de kant is het zeker een stuk kouder, daarbij denk ik dat die jochies het kouder hebben dan de seniorenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
LeukDankjewel.
Hoe kan ik eigenlijk iemand die ik volg, verwijderen?
@TM ja dat is wel een verschil. Al vond ik het vandaag de hele dag erg koud. En aan de kant is het kouder dan als je in het veld staat.
Twan vond het niet koud... al had hij in de wedstrijd de mouwen over zn handen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Aan de kant is het zeker een stuk kouder, daarbij denk ik dat die jochies het kouder hebben dan de senioren
Een vriend van me heeft zich met voetbal geblesseerd. Derhalve is er een startnummer overquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb geen startnummer, zo, daar lul ik me snel uit
Ik heb niet eens hardloopschoenenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft zich met voetbal geblesseerd. Derhalve is er een startnummer over
Welke maat heb je?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb niet eens hardloopschoenen
49quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welke maat heb je?![]()
Ik zou lekker binnen blijven met die rotweer.
Stiekem heb ik 43quote:
Maar door regen kunnen ze zeker krimpen tot 38quote:
Niet alles krimpt als het koud isquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar door regen kunnen ze zeker krimpen tot 38
Nee, alleen vitale onderdelenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Niet alles krimpt als het koud is
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga maar eens lekker relaxt op de bank liggen en tv kijken, onder het genot van ham met asperges en een glas spa citron!! Fijne avond nog!!
True, maar dat kan je ook pas in laten gaan op het moment dat je in de studio plaats neemtquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:49 schreef Nembrionic het volgende:
En dan moet ik ook nog lid worden van de loterij
Of andersom eigenlijk. Het is een voorwaarde: als je in de studio komt MOET je lid wordenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
True, maar dat kan je ook pas in laten gaan op het moment dat je in de studio plaats neemt
"In Europa" is een tv serie gemaakt naar het gelijknamige boek van Geert Mak.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ken heel "Europa" niet dus....The Unit dan maar?
Overigens komt er van de makers van Band of Brothers een nieuwe serie op TV: The Pacific.
Wel als je geld wilt kunnen ontvangenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of andersom eigenlijk. Het is een voorwaarde: als je in de studio komt MOET je lid worden
En toch blijf ik dat gek vindenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel als je geld wilt kunnen ontvangen. En omdat iedereen dat wil is die voorwaarde gesteld
http://www.nu.nl/buitenla(...)niek-in-georgie.htmlquote:TBILISI - In Georgië brak zaterdag kortstondig massaal paniek uit na een nepbericht op het tv-journaal over een nieuwe Russische inval waarbij president Michail Saakasjvili zou zijn gedood.
© ANP
Het regeringsgezinde station meldde vooraf wel dat het ging om een ''nabootsing van mogelijke gebeurtenissen'', maar die waarschuwing kwam bij veel mensen niet aan.
Vervolgens werden oude beelden uitgezonden van de oorlog van augustus 2008 tussen Rusland en Georgië. Veel mensen dachten dat er opnieuw een gewapend conflict was uitgebroken.
In onder meer de hoofdstad Tbilisi en Gori gingen honderden mensen in paniek de straat op. Het mobiele netwerk raakte overbelast en er ontstond een run op benzine.
Schandaal
De Georgische oppositie en Russische politici spraken van een schandaal. Het tv-station Imedi bood zijn excuses aan. De nieuwslezer zei dat ''we alleen maar wilden laten zien hoe mogelijk de ergste dag in de Georgische geschiedenis eruit gaat zien''.
Tientallen mensen trokken op naar het gebouw van Imedi om te protesteren. Een zegsvrouw van Saakasjvili zei dat de uitzending niet ''aan de journalistieke normen voldeed''.
"War of the Worlds" part 2.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:21 schreef Nembrionic het volgende:
Hendig
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)niek-in-georgie.html
Heeft Den Haag een Lijnbaan?quote:Op zondag 14 maart 2010 01:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoop dat het meevalt, lijkt me wat prettiger doorstappen.
Jullie komen ook langs de Lijnbaan toch?
* BBQ-kip de route even opzoekt
Gelukkig wel, anders zou je een teringeindje moeten rennenquote:
Als je er het type voor bent, denk ik dat het een leuke tas is hoor, maar ik ben er gewoon geen type voor.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een rare smaak denk ikLijkt me echt gaaf om zoiets te hebben alhoewel ik moet zeggen dat ik nog eerder zoiets zo willen hebben
Het parcours van de 5 km (start is om 12.00 uur):quote:Op zondag 14 maart 2010 01:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gelukkig wel, anders zou je een teringeindje moeten rennen
Ik werk aan de Lijnbaan, da's het Westeinde ziekenhuis
quote:Op zondag 14 maart 2010 01:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als je er het type voor bent, denk ik dat het een leuke tas is hoor, maar ik ben er gewoon geen type voor.
Is die portomonee niet een beetje "plain"?
Gelijk heb je, is alleen maar extra.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]Vind ik juist mooi, hoef niet zonodig frutsels. Heb nu ook een 'heren portemonnee'
Dat ken ik ook wel een beetjequote:Op zondag 14 maart 2010 01:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gelijk heb je, is alleen maar extra.
Ik ben jaren zo geweest en de laatste tijd meer into the frutsels, heeft ook wel met mijn stemming enzo te maken
Ik heb geen flauw idee eerlijk gezegd.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Het is een paar minuten lopen (op mijn tempo dan he) van de Grote Markt. Als je vanaf de Grote Markt de Prinsegracht neemt en dan rechtsaf gaat kom je op de Lijnbaan.
Maar ik zie nu dat de route er verder niet overheen gaat of echt in de buurt komt.
Verkeerd onthouden dusOf wisselt de route weleens?
Ik heb vandaag voor de tweede keer in mijn leven een jurk gekocht, echt zo van WTF!quote:Op zondag 14 maart 2010 01:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat ken ik ook wel een beetjeBen sinds afgelopen jaar voor het eerst sinds jaren weer oorbellen gaan dragen. En ik heb een rokje gekocht, zelfs m'n vader kon dat nauwelijks geloven
Maar die prijzen van SLCDie tas is zo'n 500 dollar
Hehehe, ik ben vrij morgen en moet binnenkort weer op voor reanimatietraining. Maar we hebben een heel reanimatieteam op afroep dus ik hoef eigenlijk nooit iets te doen daarmee als er iets gebeurd.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee eerlijk gezegd.
Ik kan dus met een beetje extra moeite langs jou strompelen voor een reanimatie? Eén van ons loopt co-schappen maar die vermoed zelf hulp nodig te hebben dus daar kan ik niet op rekenen
Je moet je inderdaad lekker voelen in een jurk/rokquote:Op zondag 14 maart 2010 01:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor de tweede keer in mijn leven een jurk gekocht, echt zo van WTF!![]()
Maar hij stond nog leuk ook en voelde me er zelfs prettig in.
Vorige keer was voor mijn gala van diplomering en toen voelde ik me er net een rollade in![]()
Onzekere kip in net iets te foute jurk was niet zo'n succes![]()
Die tas is echt té duur, ookal is het in dollars. In Spanje kun je trouwens goedkoop hele mooie tassen kopen
quote:If you or one of your lucky descendents should have a problem, send it back and we'll repair or replace it for free (be sure to put this guarantee in your will).
dan moet ik weer een account aanmaken...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
http://twitter.com/#/list/DonaldDuckNL/duckstad
zonder foto's.......quote:Op zondag 14 maart 2010 01:06 schreef BBQ-kip het volgende:
CPC rennen? Stoer hoor!
Hoop dat je mooier weer dan vandaag hebt morgen met rennen.
Die tas is net een (erg dure) dokterstas vind ik
Niet mijn smaak, sorry.
Vandaag heb ik de hele dag make-upjes uitgeprobeerd en jurken gepast.
Geslaagd voor een jurk voor de bruiloft van mijn zus.
Een bloemetjesjurk, serieus!![]()
![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 02:52 schreef lubje25 het volgende:
Soempie was jarig lees ik. Beetje laat maar feli
aha weer een vooraanstaand lid van de nachtbrigade in tha housequote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 05:22 schreef lubje25 het volgende:
[..]
aha weer een vooraanstaand lid van de nachtbrigade in tha house
op stap geweest?quote:
ben maar weer eens naar de stamkroeg geweestquote:Op zondag 14 maart 2010 05:30 schreef lubje25 het volgende:
[..]
op stap geweest?
vraag het nog maar een keer, die ofyles is druk met andere dingen denk ik
een fijne zaterdagavondbestemming me dunktquote:Op zondag 14 maart 2010 05:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben maar weer eens naar de stamkroeg geweest
quote:Op zondag 14 maart 2010 05:37 schreef lubje25 het volgende:
[..]
een fijne zaterdagavondbestemming me dunkt
yep, prima avond, zo'n beetje volle bak. Daarna ff bij de stamkroeg geweestquote:Op zondag 14 maart 2010 05:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
hoe was jouw avond weer gewerkt neem ik aan?
stamkroeg hier was ook lekker drukquote:Op zondag 14 maart 2010 05:42 schreef lubje25 het volgende:
[..]
yep, prima avond, zo'n beetje volle bak. Daarna ff bij de stamkroeg geweest
quote:Op zondag 14 maart 2010 05:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
stamkroeg hier was ook lekker druk![]()
binnenstad assen.quote:Op zondag 14 maart 2010 05:53 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Goed gast-heer/vrouwschap komt volgens mij echt bovendrijven, de kroegen waar ze dat hebben worden steeds drukker en vice versa.
Zo is het hier in ieder geval.
Waar zit die stamkroeg van jou?
Slaapsequote:Op zondag 14 maart 2010 05:59 schreef lubje25 het volgende:
Dat wel/niet roken heeft ook een achterlijk grote invloed op de omzet![]()
Ik ga slapen![]()
Ja, ik heb dan ook geen kidsquote:Op zondag 14 maart 2010 09:38 schreef Diaan73 het volgende:
UItslapen, is bij ons tot max. half 9 als we geluk hebben. Vandaag was het 8 uur, is ook best goed te doen.
Hoe laat begint de loop?
True... al kan het veel slechter.quote:Op zondag 14 maart 2010 09:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ik heb dan ook geen kids
12:00 gaat het van start.
Dank je, maar ik heb al ontbetenquote:Op zondag 14 maart 2010 10:45 schreef Diaan73 het volgende:
Iemand een gekookt eitje?
quote:
Nem heeft nu z'n eerste rustpuntje gok ikquote:Op zondag 14 maart 2010 12:03 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, Nem is aan het rennen nu? Of is het wandelen
Succes in elk geval!
Stilte voor de stormquote:
Inderdaad, beetje verlies, maar in het grote plaatje is het niet veel. Bovendien een "boekhoudkundig" verlies vanwege een grote voorziening voor IT afschrijving, en een stevige slok vanwege de kosten voor het depositogarantiestelsel ivm de DSB-bankquote:Ik las dat je werkgever een beetje verlies had geleden?
de mannen kijken toch gewoon voetbal en de vrouwen kokenquote:Op zondag 14 maart 2010 14:13 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, wellicht gesponsored door de pizza- shoarma- en chinese takeout boeren? Want na de wedstrijd is het gelijk etenstijd, dus bestellen of takeout
Nee dank je, ik hoef niet zo per se te kijkenquote:Op zondag 14 maart 2010 14:19 schreef Yurithemaster het volgende:
de mannen kijken toch gewoon voetbal en de vrouwen koken
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:04 schreef iamredleader het volgende:
Uit de oude doos:
Seizoen 3 soundtrack
check, same herequote:Op zondag 14 maart 2010 14:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee dank je, ik hoef niet zo per se te kijken
Wat dat betreft sta ik liever in de keuken voor een goede maaltijd, en dan 'savonds met wat vrienden een leuke film of zo
en ik. Maar als er echt geruzie komt, dan wil ik me wel toeleggen op de taarten- en gebaksectie met af en toe een uitstsapje naar gewoon eten als niemand anders zin heeftquote:Op zondag 14 maart 2010 14:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan wordt het nog druk in de keuken. Ik heb daar ook wel interesse in
Dat klinkt veelbelovendquote:Op zondag 14 maart 2010 15:11 schreef B.ertha het volgende:
en ik. Maar als er echt geruzie komt, dan wil ik me wel toeleggen op de taarten- en gebaksectie met af en toe een uitstsapje naar gewoon eten als niemand anders zin heeft
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, mijn uitslag. Viel met alles mee. Ik had bedacht dat als ik er 40 minuten over zou doen, dan het een mooie tijd was. Zeker gezien ik 0,0 getrained heb.
Afstand West 5 km Loop
Categorie Man
Totaal plaats 1013 / 1292
Categorie plaats 481
Snelheid 8,299 km/uur
Bruto tijd 36:48
Netto tijd 36:09
Wat moet je weten?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heeft iemand hier ervaring met photoshop elements (of een soortgelijk alternatief)?
Tja, GIMP is gratis en kan ook behoorlijk veel. Wat de nadelen ervan zijn tegenover Photoshop weet ik echter niet. Daarvoor heb ik het te lang geleden gebruikt.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik gebruik nu nog steeds een antieke versie van PSP (PSP studio 1.0 en PS photo album 5) en ik ben naar iets nieuwers aan het kijken. Wat ik zo weet is dat er zo'n beetje te kiezen is tussen PSP, photoshop en GIMP. Van de laatste 2 weet ik niet zoveel
Heb je ook een 2e rentree wedstrijd dan?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:01 schreef iamredleader het volgende:
Schumi 6e in zijn eerste rentree-wedstrijd
Als hij weer stopt en over 3 jaar weer begintquote:Op zondag 14 maart 2010 15:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heb je ook een 2e rentree wedstrijd dan?
Truequote:Op zondag 14 maart 2010 15:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als hij weer stopt en over 3 jaar weer begint
Ik heb het gelezen.. geweldig topic!!!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:13 schreef Etcetera het volgende:
Open relatie zonder je partner te vertellen
Holy fuck als dat topic waar is![]()
![]()
![]()
Vooral doorlezen tot en met post 60
Dat moet wel een hoax zijn.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:13 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:13 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
Eenschquote:
kijk al geen 24 meer sinds seizoen 2 ofzo werd me allemaal veel te ongeloofwaardigquote:Op zondag 14 maart 2010 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
wij zouden 24 gaan kijken, maar we zijn allebei nog "druk" achter de pc. Gelukkig maar dat ik het opgenomen heb.
Is het ook eigenlijk wel, maar toch blijf je kijken... we zijn nu aan het kijken. Lang leven de pauze knop op de dvd-recorder!!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kijk al geen 24 meer sinds seizoen 2 ofzo werd me allemaal veel te ongeloofwaardig
ja, het keukenraam, maar daar mag het best warm zijnquote:Op zondag 14 maart 2010 20:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie het raam toch openstaan of zie ik dat verkeerd?
Okay... grappig om te zien.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ja, het keukenraam, maar daar mag het best warm zijnEn dat is niet de zonkant, de zijkant wordt warmer.
Haha, wat grappig, dat kwam me wel erg bekend voor, dus even opgezocht, en daar kwam ik echt elke week langsfietsen vroegerquote:Op zondag 14 maart 2010 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
wij zouden 24 gaan kijken, maar we zijn allebei nog "druk" achter de pc. Gelukkig maar dat ik het opgenomen heb.
En ons huis staat op Streetview, zo grappig om te zien. De foto's zijn kort na de geboorte van Lennon gemaakt.
Kijk... voorkant
[ afbeelding ]
Zijkant
[ afbeelding ]
De rolgordijnen van de slaapkamer zijn nog dicht
rechts onderin zie je nog een stukje van de straatquote:Op zondag 14 maart 2010 21:02 schreef iamredleader het volgende:
Even quick and dirty:
[ afbeelding ]
huize iamredleader!
Hoe kon je dat opzoeken??quote:Op zondag 14 maart 2010 21:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Haha, wat grappig, dat kwam me wel erg bekend voor, dus even opgezocht, en daar kwam ik echt elke week langsfietsen vroegerHeb van 12-18 jaar ook in die buurt gewoond
Mooi huis trouwens
Ik zat op Zuid, niet echt in de buurt dusquote:Op zondag 14 maart 2010 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe kon je dat opzoeken??
Wat leuk dat je in deze buurt hebt gewoond. Op welke school heb je gezeten?? Ik ben ook in deze buurt opgegroeid.
Dankjewel... we zijn er ook nog steeds heel blij mee!!
Nee, dat is niet echt in de buurt....quote:Op zondag 14 maart 2010 21:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zat op Zuid, niet echt in de buurt dus![]()
En hoe kon ik het opzoeken? Het kwam me bekend voor, dus even google maps aangeslingerd!
Da's niet zo ergquote:Op zondag 14 maart 2010 21:04 schreef Yurithemaster het volgende:
rechts onderin zie je nog een stukje van de straat
Je had nog een straatnaam moeten fotoshoppen, nu kunnen kwaadwillenden zomaar aanbellen.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:02 schreef iamredleader het volgende:
Even quick and dirty:
[ afbeelding ]
huize iamredleader!
Dat kunnen ze zonder straatnaam ook welquote:Op zondag 14 maart 2010 21:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je had nog een straatnaam moeten fotoshoppen, nu kunnen kwaadwillenden zomaar aanbellen.
Mijne ook niet, m'n nieuwe misschien wel, nog niet gekekenquote:
Sniedershorst. Vond er niet veel aan daar, ik ben opgegroeid op het Hogeland, daar hadden we echt een mooi huisjequote:Op zondag 14 maart 2010 21:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet echt in de buurt....
Ow ja natuurlijk, helemaal herkenbaar als je het hier een beetje kent.Welke straat woonde je dan?
Ik vind zoiezo de huizen op de horsten niet veel aan eigenlijk. Hogeland is mooi, heb ik ook nog gewoond, aan de Hogelandsingel tegenover de SNS-bank en naast Gosejacob.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Sniedershorst. Vond er niet veel aan daar, ik ben opgegroeid op het Hogeland, daar hadden we echt een mooi huisjemet een erker en glas-in-lood, en bakkelieten deurklinkjes, en overal inbouwkasten..... heerlijk! Beetje klein alleen
Dat is het grappige, straatnamen zeggen mij heel weinig in Enschede, dat had ik nooit zo nodig ofzo! In Groningen moest ik ze wel leren omdat ik anders echt niks kon vindenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind zoiezo de huizen op de horsten niet veel aan eigenlijk. Hogeland is mooi, heb ik ook nog gewoond, aan de Hogelandsingel tegenover de SNS-bank en naast Gosejacob.
Wij hebben in dit huis ook inbouwkastenheerlijk vind ik dat.
Vroeger woonden wij aan de Bremstraat... dat ken je misschien wel.
Ja, dat is ook grappigquote:Op zondag 14 maart 2010 21:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, de Kom ken ik natuurlijk ookGrappig toch, als iemand over internet dan dezelfde buurt kent
In een ander topic kwam ik een meisje tegen dat ook zingt, en wij blijken dus ook érg veel dezelfde mensen te kennen
Mooie meidquote:Op zondag 14 maart 2010 21:47 schreef Whiteguy het volgende:
PSV verloren, mijn eigen voetbal team verloren... maar toch nog goed nieuws vandaag
Emma Watson weer vrijgezel
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:47 schreef Whiteguy het volgende:
PSV verloren, mijn eigen voetbal team verloren... maar toch nog goed nieuws vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
20 ongeveerquote:Op zondag 14 maart 2010 21:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat decolleté!! Hoe oud is zij???
* LB zich een ouwe zeur voelt
19quote:Op zondag 14 maart 2010 21:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat decolleté!! Hoe oud is zij???
* LB zich een ouwe zeur voelt
Idd, hopen dat ze geen 'lady gaga' metamorfose ondergaat.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mooie meidIk hoop dat haar alcohol/drugs/gewichts problemen bespaard blijven
Geniet ervan morgenquote:Op zondag 14 maart 2010 22:04 schreef iamredleader het volgende:
Goed, ik ga afsluiten, morgen papadagje en dan wil ik fris en fruitig de dag beginnentoedels
[ afbeelding ]
Ook mooi.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ga toch voor Gabriella Cilmi.
Na de man met de hamer komt dan de man met de kettingzaagquote:Op maandag 15 maart 2010 01:04 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn bovenbeenspieren beginnen te zeuren. Dat belooft overmorgen wat
Je bedoelt NIET denk ik?quote:Op maandag 15 maart 2010 09:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Diaan, LB, beide opties geprobeerd maar die hebben het probleem net opgelost
Etc, DNS flushen, hoe doe je dat?
Tegen de tijd dat ik daar ben kan het zelf makenquote:Op maandag 15 maart 2010 10:10 schreef iamredleader het volgende:
Dan ga je even naar de Starbucks, toch?
Dat doe ik er wel vaak doorquote:Op maandag 15 maart 2010 10:11 schreef Nembrionic het volgende:
Wat ook erg lekker is, is kaneelkoffie
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:18 schreef iamredleader het volgende:
Wat een kabaalde entreehal van de flat wordt gerenoveerd, en het is een kabaal van jewelste. Net als Jair ligt lag te slapen
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:38 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm net een heerlijk gebakje gehadmn bazin was jarig. Nu nog even een kopje thee halen.
en gelijk maar wat gekocht?quote:Op maandag 15 maart 2010 11:55 schreef Etcetera het volgende:
En laat ik nou vanochtend even bij een makelaar stil hebben gestaanKom er altijd langs als ik naar stage loop, en wilde toch eens zien wat ze zoal verkopen
Ja van het geld dat ik niet heb zekerquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
Whahahahahaahahahah...had ik al wahahahahahahahahaah gezegd?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
Whahahahahaahahahah...had ik al wahahahahahahahahaah gezegd?
[ afbeelding ]
Dit soort 1 april grappen worden iets eerder aangekondigd, zodat mensen ze echt gelovenquote:Op maandag 15 maart 2010 13:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is wel vroeg voor een 1-april grap... ruim 2 weken te vroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |