Meestal wel.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:20 schreef Etcetera het volgende:
Moet ik bij driversupdaten ook opnieuw opstarten![]()
Dat heb ik ook wel eens!!! Op hyves ook! Dat je denkt, hoe zijn wij nog meer gelinkt dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vertrouw Facebook echt niet he.
Er werd mij net een suggestie gedaan om iemand als vriend toe te voegen.
Die persoon heb ik 5-6 jaar geleden leren kennen omdat 'ie een kamer huurde bij een kennis van me in Engeland. We hebben elkaar nooit gemailed of iets dergelijks en die kennis van me heb ik ook niet op Facebook.
Ik vind het bijzonder raar
Het werd niet aangegeven, maar wel even gedaanquote:
Een van de redenen dat ik niet aan Facebook ben begonnenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vertrouw Facebook echt niet he.
Er werd mij net een suggestie gedaan om iemand als vriend toe te voegen.
Die persoon heb ik 5-6 jaar geleden leren kennen omdat 'ie een kamer huurde bij een kennis van me in Engeland. We hebben elkaar nooit gemailed of iets dergelijks en die kennis van me heb ik ook niet op Facebook.
Ik vind het bijzonder raar
Paracetamol nodig?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:30 schreef LadyBlack het volgende:
O getver, ik word misselijk van de TT![]()
Dat zou heel raar zijn om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:44 schreef Etcetera het volgende:
Misschien heeft hij jouw emailadres wel, via via gekregen
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:28 schreef Etcetera het volgende:
Klok zal binnenkort wel weer een uur teruggaan, is het weer eerder donker
Danku!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:16 schreef Rucebo het volgende:
Goeiemiddag![]()
En mijn felicitaties voor Soempie!
Ets.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:28 schreef Etcetera het volgende:
Klok zal binnenkort wel weer een uur teruggaan, is het weer eerder donker
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
Hmmm zaterdag de 27e screeningdag van 1 tegen 100.
wie weet, wie weetquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Vet tof! Zou leuk zijn als je het haalt, misschien kom ik je dan ineens tegen in een studio
Bij de algemene screening schrijf je je in en kom je met een hoop mensen in dezelfde ruimte te zitten. Je krijgt dan een groot aantal multiple choicevragen, die voorgelezen worden en via de beamer te zien zijn. Je geeft op het papier aan of het volgens jou A, B of C moet zijn. Die worden nagekeken, waarbij je even moet wachten. Heb je genoeg goed, dan wordt je even met een groepje apart genomen voor een gesprekje. Gaat dat ook goed, dan mag je later in de uitzending komenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wie weet, wie weet
Hoe zat het ook alweer met die selectie?
Ik werd dus gebeld met de mededeling dat ik me er voor had opgegeven.
Het deed me eigenlijk helemaal geen belletje rinkelen
Best een lelijke tasquote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:04 schreef Etcetera het volgende:
WillieWortelNL Lampje heeft een oogje op de schemerlamp van de buren. Als hij stiekem door het raam gluurt, wordt steevast zijn peertje rood. Hihi!
![]()
![]()
checkquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Best een lelijke tas
zei ik dat nou echt?
De Duckstad twitter that isquote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:21 schreef Etcetera het volgende:
De Duckstad Twitter is een reden om te gaan Twitteren, het is echt te grappig
Wat? Voetbal? Dat ging goed... Twan heeft met 2-0 gewonnenquote:
Ik heb er eentje gevonden, met alle bewoners: http://twitter.com/NicoMartens/duckstadquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:04 schreef Diaan73 het volgende:
Waar zit die Duckstad Twitter eigenlijk?
Die kou is wel te overzien vind ikquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ow balen is dat zeg....Het was nog wel erg koud hoor...
http://twitter.com/#/list/DonaldDuckNL/duckstadquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:04 schreef Diaan73 het volgende:
Waar zit die Duckstad Twitter eigenlijk?
Leukquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb er eentje gevonden, met alle bewoners: http://twitter.com/NicoMartens/duckstad
Ik heb geen startnummer, zo, daar lul ik me snel uitquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:12 schreef Nembrionic het volgende:
Kom je morgen toch naar Den Haag om 5 km te rennen? Wordt je ook warm van
Bij je Following lijstje naar de naam gaan, op dat radartje klikken en dan kun je 'unfollowen'quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
LeukDankjewel.
Hoe kan ik eigenlijk iemand die ik volg, verwijderen?
@TM ja dat is wel een verschil. Al vond ik het vandaag de hele dag erg koud. En aan de kant is het kouder dan als je in het veld staat.
Aan de kant is het zeker een stuk kouder, daarbij denk ik dat die jochies het kouder hebben dan de seniorenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
LeukDankjewel.
Hoe kan ik eigenlijk iemand die ik volg, verwijderen?
@TM ja dat is wel een verschil. Al vond ik het vandaag de hele dag erg koud. En aan de kant is het kouder dan als je in het veld staat.
Twan vond het niet koud... al had hij in de wedstrijd de mouwen over zn handen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Aan de kant is het zeker een stuk kouder, daarbij denk ik dat die jochies het kouder hebben dan de senioren
Een vriend van me heeft zich met voetbal geblesseerd. Derhalve is er een startnummer overquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb geen startnummer, zo, daar lul ik me snel uit
Ik heb niet eens hardloopschoenenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft zich met voetbal geblesseerd. Derhalve is er een startnummer over
Welke maat heb je?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb niet eens hardloopschoenen
49quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welke maat heb je?![]()
Ik zou lekker binnen blijven met die rotweer.
Stiekem heb ik 43quote:
Maar door regen kunnen ze zeker krimpen tot 38quote:
Niet alles krimpt als het koud isquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar door regen kunnen ze zeker krimpen tot 38
Nee, alleen vitale onderdelenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Niet alles krimpt als het koud is
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga maar eens lekker relaxt op de bank liggen en tv kijken, onder het genot van ham met asperges en een glas spa citron!! Fijne avond nog!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |