abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 maart 2010 @ 12:53:04 #1
295560 Elgyn
kijk me nou
pi_79093336
Mijn man (bijna 12 jaar samen waarvan 7 jaar getrouwd) stelde me onlangs een ultimatum: hij gaat van me scheiden tenzij ik akkoord ga met een open relatie. Eerst werd ik natuurlijk woedend maar na een nachtje erover te hebben geslapen was ik bereid om dit toch te gaan proberen. Ik hield van hem, we hadden een leven samen, als dit de enige manier was om een deel ervan te behouden, dan wilde ik die poging wagen. Hij is tenminste eerlijk, dacht ik. Toen kwam de aap uit de mouw: we hadden al jarenlang een open relatie, ik wist het alleen niet. Op een gegeven moment heeft hij gewoon (gewoon???) besloten om vreemd te gaan. Omdat bijna iedereen het doet en anders zou hij misschien later spijt krijgen dat hij het nooit heeft geprobeerd. Daarom heeft hij zich op verschillende datingsites ingeschreven en daar rolden meerdere relaties van uit, van enkele maanden tot anderhalf jaar. Hij vond zelf dat hij netjes heeft gehandeld: hij heeft al die meiden verteld dat hij getrouwd was en dat ze dus niet te veel moesten verwachten. Nu had ie een zoveelste liefje op het oog maar deze keer wilde hij het op het volgende level brengen en met haar een 'betekenisvolle relatie' opbouwen, bij voorkeur naast zijn huwelijk. Maar nu wel met mijn toestemming en zegen want het dubbelleven bleek toch best vermoeiend.

Ik ben er helemaal kapot van. We hadden onze problemen maar dit had ik nooit achter hem gezocht, ik vertrouwde hem volkomen. Vooral het koelbloedige ervan vind ik moeilijk te bevatten. Gaat het tegenwoordig echt zo??? Niks geen 'ik heb een leuk meisje ontmoet en van het een kwam het ander'? Niks 'ik had een glaasje te veel op en toen liep het uit de hand'? Gewoon beslissen om je partner te gaan belazeren en vervolgens dat plan stap voor stap, leugen na leugen, jaar na jaar uit te voeren? Waarom stap je dan niet uit je huwelijk als je er blijkbaar zo veel tekort komt dat je de betekenis daarbuiten moet zoeken
  zaterdag 13 maart 2010 @ 12:56:00 #2
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_79093427
Nou, hij is tenminste eerljik over zijn oneerlijkheid, dat is tenminste wat. Maar ik vind het vrij gevoelloos wat ie doet. Aan de andere kant kan ik me ook wel indenken dat als dat echt is wat ie wil, dat ie dat dan zou moeten nastreven omdat ie anders ongelukkig wordt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_79093432
Ik zou zeggen omdat het een egoïstische klootzak is die denkt dat de wereld om hem draait.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_79093489
Spoort je vent voor de rest wél of is ie in alles zo gestoord?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_79093576
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Spoort je vent voor de rest wél of is ie in alles zo gestoord?
Dat dus, wat een idioot zeg
Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
pi_79093658
Hij beslist even eenzijdig en inderdaad vrij koelbloedig (gevoelloos eerder) en hoop dingen waarvan elke vent met een beetje fatsoen in zijn donder weet dat je het niet kan maken en vindt dat hij het nog redelijk netjes heeft gedaan ook . En nu gaat hij dwingelanden en dreigen met scheiden om met jouw instemming verder te gaan met dat gedrag.

Wat denk je zelf wat je nog van hem kan verwachten hierna? Ik weet wel een paar dingen die hij voor zichzelf kan verdedigen hoor: er met minstens een ander vandoor gaan. Met jullie spaarcentjes. Vindt ie ook wle een excuus voor. En wellicht vindt hij het ook wel netjes om je per SMS te laten weten dat hij jou eruit schopt. Had je maar niet zo dik/dom/mak/moeilijk moeten zijn. Hij heeft toch recht op dingen waar hij anders spijt van krijgt?! Jij komt niet voor in zijn film, kortom.

Deze vent is niet eerlijk, niet fatsoenlijk en dat wordt ie ook niet. Zijn aanvraag tot een scheiding zou ik met beide handen aangrijpen voordat hij je al je zekerheid en zelfvertrouwen kost. De hufter.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 13 maart 2010 @ 13:04:12 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79093714
och natuurlijk wel makkelijk voor hem met zo'n passieve vrouw... dan kun je blijkbaar alles flikken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_79093716
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:02 schreef Mwanatabu het volgende:

Deze vent is niet eerlijk, niet fatsoenlijk en dat wordt ie ook niet. Zijn aanvraag tot een scheiding zou ik met beide handen aangrijpen voordat hij je al je zekerheid en zelfvertrouwen kost. De hufter.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_79093726
Wat een hufter, de deur uitzetten en nooit meer binnenlaten....

Een open relatie heb je niet in je eentje, dit is gewoon vreemdgaan en de boel besodemieteren.
Syl moet winnen!
pi_79093747
Ik zou de eer aan mezelf houden, en de papieren zelf aanvragen ............
pi_79093761
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:56 schreef Maanvis het volgende:
Nou, hij is tenminste eerljik over zijn oneerlijkheid, dat is tenminste wat. Maar ik vind het vrij gevoelloos wat ie doet. Aan de andere kant kan ik me ook wel indenken dat als dat echt is wat ie wil, dat ie dat dan zou moeten nastreven omdat ie anders ongelukkig wordt.

Dit kun je niet menen zeg.

Eerlijk over zijn oneerlijkheid?! Hij is 'eerlijk' tegen die vriendinnekes van hem dat hij getrouwd is en dus niets serieus kan opbouwen, maar zijn vrouw laat hij even buiten beschouwing. Dat hij het dan jaren later opbiecht omdat hij toch ook wel met iemand anders een serieuze relatie naast zijn huwelijk wil opbouwen noem je dan eerlijk?
pi_79093770
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:05 schreef Compomotive155 het volgende:
Ik zou de eer aan mezelf houden, en de papieren zelf aanvragen ............
Precies.

Houdoe en bedankt.
pi_79093819
De reacties spreken voor zich

Weg met die bokkelul
pi_79093829
Maar de open relatie die hij voorstelt, betekent dat ook dat jij dan aan de haal mag met andere mannen?
Of mag hij het alleen?

Ik hoop in ieder geval voor je dat hij het wel veilig heeft gedaan met al die andere dames.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_79093837
LOL.. die stond bij mij echt zo buiten. Oftewel.. Krijg wat zelfvertrouwen, accepteer dat dit niet aan jou ligt, maar aan hem en vraag de echtscheiding oer direct aan. Dit gaat echt nooit wat worden..
pi_79093844
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:04 schreef Re het volgende:
och natuurlijk wel makkelijk voor hem met zo'n passieve vrouw... dan kun je blijkbaar alles flikken
Had ze hier nou jaren van geweten en had ze er niks tegen ondernomen dan ja. Maar om haar nu passief te noemen zo vlak nadat ze het gehoord heeft...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 13 maart 2010 @ 13:09:36 #17
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_79093891
heb je een slecht sex leven ofzo ? En heeft hij wel veilige sex gehad ? voor je het weet heb jee een soa
pi_79093897
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:05 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]

Eerlijk over zijn oneerlijkheid?! Hij is 'eerlijk' tegen die vriendinnekes van hem dat hij getrouwd is en dus niets serieus kan opbouwen, maar zijn vrouw laat hij even buiten beschouwing. Dat hij het dan jaren later opbiecht omdat hij toch ook wel met iemand anders een serieuze relatie naast zijn huwelijk wil opbouwen noem je dan eerlijk?
Het feit dat hij nu een relatie met een ander wil opbouwen is dan ook gelijk de reden voor zijn "eerlijkheid", want als ze niet interessant genoeg was om wat mee op te bouwen dan was hij nog rustig jaren doorgegaan TS te bedonderen zonder dat ze er iets van wist.

Dus dat "eerlijk zijn over zijn oneerlijkheid" is alleen maar omdat dat hem het beste uitkomt.

Een scheiding komt hem waarschijnlijk ook het best uit als dat hem niet te veel gaat kosten, anders komt de "open relatie" waarschijnlijk het beste uit... zolang zijn nieuwe vriendin dat tenminste accepteert.
Syl moet winnen!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 13:11:41 #19
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_79093963
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:05 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Hey, ik probeer TS ook alleen een lichtje aan het einde van de tunnel te laten zien.
Alhoewel ik niet weet of dit een spoortunnel is
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 13:12:07 #20
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_79093979
Je snapt, dat de volgende stap is dat je definitief ingeruild wordt? Afgezien van dat, als jij akoord wil gaan met een leven waarin hij een betkenisvolle relatie onderhoudt naast het huwelijk, terwijl jij nog wel thuis z'n sokken wast...heel benieuwd hoe meneer de vakanties had gezien, eerst een weekje met jou, en dan met de ander? Of krijg jij gewoon tegen de zomer te horen "Dit jaar even niet schat, die safari met de andere relatie is zo duur, wij gaan dit jaar maar niet"
Dat je zelf nog nadenkt om bij zo'n manipulatieve zak te blijven...je bent toch meer waard dan zoiets?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  zaterdag 13 maart 2010 @ 13:13:27 #21
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79094025
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_79094169
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:53 schreef Elgyn het volgende:
Mijn man (bijna 12 jaar samen waarvan 7 jaar getrouwd) stelde me onlangs een ultimatum: hij gaat van me scheiden tenzij ik akkoord ga met een open relatie.
sorry maar bij dit zou ik m al gedag gezegd hebben, wat een achterlijk ultimatum
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zaterdag 13 maart 2010 @ 13:19:48 #24
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_79094219
nogal hard van hem ja...

Buiten de deur neuken lijkt me ook super, maarja... Ik zou dat zo niet echt kunnen gelukkig.
Intelligent, but fucked up.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 13:22:06 #25
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79094282
Even kijken hoe lang het duurt voordat deze verse FOK!-user reageert (terwijl 'ze' gnuivend meeleest).
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')