quote:1. Satellite (From Unser Star Für Oslo 2010)
Lena Meyer-Landrut
2. Bee
Lena Meyer-Landrut
3. Love Me (From Unser Star Für Oslo 2010)
Lena Meyer-Landrut
4. I Care for You
Jennifer Braun
5. Alors on danse
Stromae
6. Bee
Jennifer Braun
7. Fight for This Love
Cheryl Cole
8. Tik Tok
Ke$ha
9. Replay
Iyaz
10. Mr. Curiosity
Jason Mraz
Uit welke streek komt zij dat ze nog waziger Engels spreekt dan de gemiddelde Duitser?quote:Op zondag 21 maart 2010 16:29 schreef Kantar het volgende:
Hmm, een beetje Lily Allen-achtig, maar vind het toch niet zo heel boeiend. Leuk meisje, dat dan weer wel.
Aangeleerd accent? Waar leer je dat dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:15 schreef ItaloDancer het volgende:
Zucht... hoezo is dat nu slecht Engels? Het is gewoon een aangeleerd accent. Ik vind het wel leuk klinken.
Luister eens naar de Oost-Europese inzendingen. DAT is slecht Engels.
Waar?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aangeleerd accent? Waar leer je dat dan?
'Love' spreek je in geen enkel accent uit als 'Laaf'...
Ja, waar?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:34 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Waar?![]()
En ze spreekt het niet uit als 'laaf'.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:45 schreef CarOnline het volgende:
Oh tis net of ze een kikker in dr keel heeft, ik krijg het er benauwd van![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik wou dat ze eens gewoon Engels zou zingen...
quote:
Deze werkt nog gewoon.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:49 schreef FP128 het volgende:
Voor het weekend wist ik niet wie ze was,tot ik afgelopen weekend naar de
Duitse Wetten Dass zat te kijken en haar zag optreden.
Ik vind hem ook leukquote:Op donderdag 1 april 2010 16:02 schreef ItaloDancer het volgende:
Toch apart dat jullie het niet kunnen waarderen.
Dit is nu al één van de grootste Eurovisie-hits van de 21e eeuw.
Lena
edit: En de favoriet nu bij de bookmakers!![]()
Klopt . Iedereen in Duitsland weet dat dit accent fake is en juist daarom komt ze zo goed aan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:15 schreef ItaloDancer het volgende:
Zucht... hoezo is dat nu slecht Engels? Het is gewoon een aangeleerd accent. Ik vind het wel leuk klinken.
Luister eens naar de Oost-Europese inzendingen. DAT is slecht Engels.
Dat laatste sowieso en dat ze niet op haar mondje is gevallen en bestquote:Op donderdag 15 april 2010 13:38 schreef CANARIS het volgende:
Duitsland heeft zich overigens collectief in dit meisje verliefd en ik begrijp
ook waarom. Ze heeft een hele aparte uitstraling en "verzaubert" iedereen
die kijkt/hoort.
Ik denk dat ze heel hoog gaat scoren als ze haar uitstraling bij behoudt!
Sorry.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:53 schreef Helly het volgende:
Ik hoorde het gisteren voor het eerst en vond het meteen leuk.
Heel leuk! Goed gedaan zeg!quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:24 schreef creno het volgende:
Dit klinkt beter. Vind het liedje ineens een stuk leuker.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:53 schreef Helly het volgende:
Ik hoorde het vandaag voor het eerst en vond het meteen leuk.
Ja ik ben ook wel van die gekke uitspraak gaan houdenquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel leuk! Goed gedaan zeg!
Ik mis alleen toch die gekke uitspraak, raar he?![]()
En het pianofilmpje daarboven vond ik leuk omdat het iemand is die heel veel inzendingen voor ESC2010 in pianoversie op Youtube heeft gezet
Ja, ze winnen wel of nietquote:Op zondag 9 mei 2010 22:52 schreef ItaloDancer het volgende:
De kans dat Duitsland het songfestival wint lijkt me toch minstens 50% inmiddels...
dat _is_ songfestival ... liedjes die heel 'goed' zijn komen meestal niet ver, en gaan vrijwel altijd tenonder, passen niet in en 'show-format' ..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:01 schreef Boldface het volgende:
En het liedje heeft verder ook heel weinig om het lijf.
Mij doet het hier aan denken. Niet dat het er op lijkt, maar het doet me er wel aan denken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:23 schreef Symphonic het volgende:
Het is leuk om naar te kijken
Het is leuk om naar te luisteren
Maar ik vind het wel heel erg op een ander nummer lijken. het schiet me alleen even niet te binnen.
Ik hoor het nummer 20 min. geleden pas voor het eerst. En ook die van Georgie en Zweden maar dat vind ik allebei niks. Verder nog niks geluisterd maar dit nummer is in ieder geval wel leuk.quote:
ESF Overzicht deelnemers van A tot Zquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik hoor het nummer 20 min. geleden pas voor het eerst. En ook die van Georgie en Zweden maar dat vind ik allebei niks. Verder nog niks geluisterd maar dit nummer is in ieder geval wel leuk.
Ah oke dan hebben we misschien een beetje dezelfde smaak. Zal die landen ook eens gaan luisteren. Tnxquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
ESF Overzicht deelnemers van A tot Z
Daar staan alle filmpjes van alle deelnemers!
Ik vind zelf naast Duitsland ook Spanje een kanshebber, Denemarken en Litouwen
Die kan ook niet live zingen dus er is een overeenkomstquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Mij doet het hier aan denken. Niet dat het er op lijkt, maar het doet me er wel aan denken.
Dat mag... maar ik zie Europa gewoon niet vallen voor haar achterlijke accent...quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:35 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik bewaar deze even voor zaterdag 29 mei
2e favoriet (na Azerbeidzjan)quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:50 schreef FP128 het volgende:
Hoe staat het met de kansen voor Lena? Ik bedoel daarmee de
kansen bijnde bookmakers?
Een paar weken geleden was ze zelfs even favoriet, misschien te vroeg gepiekt?quote:
Denk niet dat het Songfestival veel met pieken te maken heeft; de meeste stemmers kennen de liedjes nog niet en weten niet wie wel of geen favoriet is bij de bookmakersquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:38 schreef APK het volgende:
[..]
Een paar weken geleden was ze zelfs even favoriet, misschien te vroeg gepiekt?
Zal met Lordi wel het geval zijn geweest.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:20 schreef creno het volgende:
Maar bookmakers hebben het meestal toch wel goed of niet ? zijn er voorbeelden dat ze er compleet naast zaten ?
Tweede plek van vorig jaar was een aardige verassing. Stond bij de bookies ook niet zo hoog, meen ik me te herinnerenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:20 schreef creno het volgende:
Maar bookmakers hebben het meestal toch wel goed of niet ? zijn er voorbeelden dat ze er compleet naast zaten ?
Bron: eurovision.tvquote:Lena enters the Eurovision orbit
Oslo, Norway - Last to rehearse today was Lena, the German representative in the Final of the 2010 Eurovision Song Contest. The whole stage act was focused on her, with no special effects and just four backing vocalists supporting the young star. Still she quickly won the sympathy of the small audience in the hall with her charisma and her special dance style.
When Lena first entered the stage, she was already welcomed by the applause of the German fans and journalists gathering in the arena. The stage was lighted in blue during her performance, with small bubbles, lighted in blue, hanging from the ceiling. The background scenery was relatively dark, dominated by flickering blue lights, with additional turning spotlights creating a disco athmosphere.
The young artist was supported on stage by four female backing vocalists. Apart from them, she needed no further support by special effects or gimmicks, she just flirted with the cameras and showcased her very own dancing style, which already won her many fans in her native country Germany.
In today's rehearsal, Lena appeared on stage in a short and simple black dress, and the backing vocalists were also dressed in black. Lena was vocally convincing, and the camerawork showed many close-ups of her. Will the European TV audience fall for the German Satellite? We will see on 29th May, the night of the Final of the 2010 Eurovision Song Contest!
Het is gewoon eenzelfde optreden als in USFO, wat haar in één klap miljoenen fans in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland opleverde. Waarom zou dat dan niet in de rest van Europa kunnen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:29 schreef APK het volgende:
Kan aan het blikkerige geluid liggen, maar ik vind het niet echt sterk.
Zal vast wel lukken, maar ik vind het in het begin een beetje schreeuwerig.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:37 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Het is gewoon eenzelfde optreden als in USFO, wat haar in één klap miljoenen fans in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland opleverde. Waarom zou dat dan niet in de rest van Europa kunnen?
quote:Houston, we do not have a winner.
Omdat iedereen zich af gaat vragen wat voor taal ze toch in hemelsnaam zingt...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:37 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Het is gewoon eenzelfde optreden als in USFO, wat haar in één klap miljoenen fans in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland opleverde. Waarom zou dat dan niet in de rest van Europa kunnen?
Je weet toch ook niet wat Israel zingt?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat iedereen zich af gaat vragen wat voor taal ze toch in hemelsnaam zingt...
quote:Houston, we do not have a winner.
Bij de laatste 5quote:Op zondag 23 mei 2010 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Precies wat ik al dacht... dit wordt een plek bij de laatste 5... Europa gaat dit niet pruimen
Haar repetities zijn belabberd...quote:Op zondag 23 mei 2010 23:39 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Bij de laatste 5![]()
![]()
Dat je het niks vind is duidelijk, maar een beetje realisme zou je voor een teleurstelling kunnen behoeden
Ik heb ook een stukje gezien. Maar vind het wel meevallen. Ze is nog maar 18 of 19 ofzo hequote:Op woensdag 26 mei 2010 01:23 schreef Deceit het volgende:
vind dit mega bagger.. heb de show gezien toen dit lied werd uitgekozen.. aanstelleritus-griet!
Vind het juist een onwijs leuke spontane griet, beetje die kinderlijkheid nog. Is ook pas net 19.quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:23 schreef Deceit het volgende:
vind dit mega bagger.. heb de show gezien toen dit lied werd uitgekozen.. aanstelleritus-griet!
Nee Lena is wel leukquote:
Nee hoor. Buurmeisjes.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:11 schreef Fokski het volgende:
Dit gaat zo floppen. Het buurmeisje dat tegen de diva's opneemt met echte vocalen.
jij snapt de zin niet echt denk ik :Squote:
Je gaat toch niet zeggen dat....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:53 schreef StevenDefour het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Diva's met echte vocalen zijn meestal saaiquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:11 schreef Fokski het volgende:
Dit gaat zo floppen. Het buurmeisje dat tegen de diva's opneemt met echte vocalen.
quote:
Ik weet het wel zeker. Dat heeft toch ook gewoon in allerlei artikelen gestaan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:41 schreef StephanL het volgende:
Ik denk dan ook dat ze het expres doet, zingen in het engels met een duits accentje.
is echt ... het meisje deed al langer klein acteerwerk en figurantenwerk (en is via-via ook zo ontdekt door Stefan Raab) en dat is een opname uit een nagespeelde realityserie voor RTL, nog voor ze bekend werd:quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:10 schreef FP128 het volgende:
Even terugkomend op die beelden van de Duitse RTL:
Is zij dat nu echt of is het een hoax?
Joshquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:00 schreef Terpentin07 het volgende:
Lena en Stefan Raab doen backstage een beetje gek.Inclusief Alexander Rybak en er wordt een beetje Shalalie gezongen.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Leukquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:00 schreef Terpentin07 het volgende:
Lena en Stefan Raab doen backstage een beetje gek.Inclusief Alexander Rybak en er wordt een beetje Shalalie gezongen.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Jaaa.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Precies wat ik al dacht... dit wordt een plek bij de laatste 5... Europa gaat dit niet pruimen
quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:35 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik bewaar deze even voor zaterdag 29 mei
Er was al eerder bekend dat zij een grote fan is van Kate Nash en Lilly Allen.Dus niet zo gek dat zij hierdoor invloeden heeft van deze zangeressen.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:56 schreef Fuzzlet het volgende:
Een TOTALE Kate Nash-kloon. In heel het liedjes, zangstijl en zelfs poging tot Brits accent. Heel erg matig.
dat lijkt me een understatement. Ach ja beter karig gejat dan...quote:Op zondag 30 mei 2010 01:58 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Er was al eerder bekend dat zij een grote fan is van Kate Nash en Lilly Allen.Dus niet zo gek dat zij hierdoor invloeden heeft van deze zangeressen.
Oh, ik wel. Terechte winnares.quote:Op zondag 30 mei 2010 08:46 schreef cptmarco het volgende:
ik snap werkelijk niet, dat dit nummer gewonnen heeft...
Oh, vertel?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:58 schreef Symphonic het volgende:
Ze as vocaal echt een ramp.
Wat zat ze er verschrikkelijk vaak op een pijnlijke manier naast.
en het nummer was volledig gejat
Whut? Welke diva's?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:11 schreef Fokski het volgende:
Kom op zeg, wil je met droge ogen zeggen dat dit te verklaren is door haar stem, haar optreden of het liedje? Er waren gewoon 10 die op alle vlakken beter waren. Ik denk eerder dat het haar meer gegund is dan dat ze beter was. Bijna iedereen noemde haar naam bij het geven van de 12 punten alsof men haar kende, dat zegt mij dat er heel veel kennis gemaakt is met haar en dat ze open en spontaan is geweest bij dat contact. Ik denk dat er vast soortgelijke filmpjes over heel Europa gingen die dit beeld lieten zien.quote:
Ja, dat wil ik wel ja. Wat is in jouw ogen dan beter? Meer vuurwerk, jankende lange uithalen? Vreselijke, die diva's. Diva's zijn in mijn ogen echt verleden tijd. Trouwens 'beter' is een begrip in the eye of the beholder. Er is geen objectief criterium om te stellen dat een liedje dat is, in the end komt het allemaal neer op smaak. En blijkbaar vonden veel mensen Lena en haar liedje ook erg leuk.quote:Op zondag 30 mei 2010 09:51 schreef Fokski het volgende:
[..]
Kom op zeg, wil je met droge ogen zeggen dat dit te verklaren is door haar stem, haar optreden of het liedje? Er waren gewoon 10 die op alle vlakken beter waren. Ik denk eerder dat het haar meer gegund is dan dat ze beter was. Bijna iedereen noemde haar naam bij het geven van de 12 punten alsof men haar kende, dat zegt mij dat er heel veel kennis gemaakt is met haar en dat ze open en spontaan is geweest bij dat contact. Ik denk dat er vast soortgelijke filmpjes over heel Europa gingen die dit beeld lieten zien.
Ik blijf erbij een leuk buurmeisje die het gegund is maar niet door haar zangkwaliteiten of uitstraling op het podium.
Yep, Duitsland had gewoon een leuke inzending. Goed liedje, gezongen door een leuk meisje met een charmante onhandigheid en leuk accent. Dat scoort en valt op tussen al die gelikte 13 in een dozijn-actsquote:Op zondag 30 mei 2010 09:51 schreef Fokski het volgende:
[..]
Kom op zeg, wil je met droge ogen zeggen dat dit te verklaren is door haar stem, haar optreden of het liedje?
Technisch beter, maar het moet ook over komen op het publiek. Al die inwisselbare gelikte Celine Dion/Mariah Carey-achtige zangeressen konden misschien beter zingen, maar zijn 10x minder leuk dan Lena.quote:Er waren gewoon 10 die op alle vlakken beter waren.
Maar hoeveel van die mensen kijken nou daadwerkelijk naar die persco's en repetities vooraf? Ik denk zeer weinig. 99% kijkt alleen de show en zien de artiesten en de liedjes voor het eerst.quote:Op zondag 30 mei 2010 10:25 schreef RM-rf het volgende:
Overigens denk ik wél dat deze winst gewoon inderdaad zeker voor 75% op het conto van Raab als 'kenner' van het hele cicuit vóóraf aan de daadwerkelijke avond ... en bv ook de noodzaak zéér op te vallen in de pers-conferentie en heel gericht bepaalde publieken voor je te 'winnen' (bv dat die Lena zich ook presenteerde in een leuk passende muts met Noorse vlag was gewon uiterst slim).
Dat zijn allmaal van die 'trucjes' die Raab erg graag toepast en mee scoort.... in kan me herinneren dat Ruth Jacott ooit in een interview al vertelde dat toen zij meedeed (hetzelfd jaar dat Raab zelf met 'wa-hadde-dadde-du-denn-da?)) de repetitieruimtes helemaal door hem 'in bezit genomen was'... en iedereen meekreeg dat hij 'present' was.
Dat is gewoon ook sterk onderdeel van de 'muziek-verkopen-wereld' en daarover gaat het songfestival juist óók .... inclusief alle 'cliché's en artiesten die dingen van elkaar afkijken (en dat heus niet enkel bij eurovisie-songfestival, maar kijk bv ook eens naar een topic over Lady Gaga een ze hebben het over precies dezelfde dingen...: of je je aan een artiest 'ergert' óf dat ze ideeen/outfits van andere musici 'afgekeken' hebben)
De stemmen komen wél voor het absolute grote deel af van mensen die er bovengemiddel mee bezig zijn en juist ook via de media komen die aan informatie... Waarbij ook de media zich sterker richt op die kandidaten die in de voorfase heel 'present' zijn, open voor interviews en daarin weten 'op te vallen' ...quote:Op zondag 30 mei 2010 10:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar hoeveel van die mensen kijken nou daadwerkelijk naar die persco's en repetities vooraf? Ik denk zeer weinig. 99% kijkt alleen de show en zien de artiesten en de liedjes voor het eerst.
Degenen die 10x smsjes sturen kijken daar naar en die bepalen het uiteindelijk ook al is het een minderheid onder de kijkers. Ik heb nog nooit gestemd en zal dat ook nooit gaan doen en ik ken niemand die het ooit gedaan heeft. Degenen die stemmen zijn meestal meer betrokken dan de gemiddelde kijker. Degenen die al bekend waren met veel nummers konden vanaf minuut 1 al stemmen en als ze een ander liedje ook leuk blijken te vinden dan stemt men vervolgens alsnog voor dat nummer. Het liedje met de meeste exposure krijgt in zo'n situatie als eerste een stem.quote:Op zondag 30 mei 2010 10:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar hoeveel van die mensen kijken nou daadwerkelijk naar die persco's en repetities vooraf? Ik denk zeer weinig. 99% kijkt alleen de show en zien de artiesten en de liedjes voor het eerst.
Ik denk veel meer dan je denkt. Alleen in dit forum al verschijnen die filmpjes, en "echte" songfestivalfannaten volgen het op de voet allemaal.quote:Op zondag 30 mei 2010 10:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Typisch, meneer ziet tietjes en is meteen verkocht!quote:
Paar keer horen, wordt het al beter. Maar vond het zelf ook niet het beste neequote:Op zondag 30 mei 2010 11:05 schreef UltraR het volgende:
Ik heb zo'n 90% van de nummers gezien gisteren maar deze toevallig niet.
Dus zie hem net voor het eerst.
... dit heeft dus gewonnen....? Echt serieus? Zonder dollen?
Hoe kan dit nou weer winnen? Ik vond er echt heel veel leuke en goede nummers tussen zitten dit jaar. En dan wint dit? ...Hoe kan dat?
Ik snap echt helemaal niets van die televoters (en jury).
quote:Op zondag 30 mei 2010 11:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Typisch, meneer ziet tietjes en is meteen verkocht!
En volgens mij geldt hetzelfde voor de zangeres en haar maniertjes.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is geen middenweg volgens mij met dit nummer. Je houdt er van of niet.
Jup dat merkte ik gister ook al in dat LIVE topic, het was echt om en om;quote:Op zondag 30 mei 2010 11:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is geen middenweg volgens mij met dit nummer. Je houdt er van of niet.
Leuk, die samenzang van het refrein op 5:55.quote:Op zondag 30 mei 2010 09:51 schreef Fokski het volgende:
Volgens mij had ze boven die rokende vulkaan die op het tafeltje van IJsland stond gehangen ofzo.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:14 schreef Greys het volgende:
Ja dat No Matter What was al eerder gepost in dit topic idd, dat was wel grappig!
Maar gister, toen ze haar halverwege de puntentelling kort gingen interviewen... het leek wel of ze alles gedronken en gesnoven had wat ze had kunnen vinden
Wat een flauwheid, nee niet aan mij besteed.quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij had ze boven die rokende vulkaan die op het tafeltje van IJsland stond gehangen ofzo.
Het is jong en hip, en vaak staat dat toch boven kwaliteit.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:05 schreef UltraR het volgende:
Ik heb zo'n 90% van de nummers gezien gisteren maar deze toevallig niet.
Dus zie hem net voor het eerst.
... dit heeft dus gewonnen....? Echt serieus? Zonder dollen?
Hoe kan dit nou weer winnen? Ik vond er echt heel veel leuke en goede nummers tussen zitten dit jaar. En dan wint dit? ...Hoe kan dat?
Ik snap echt helemaal niets van die televoters (en jury).
Weer een user die we niet moeten volgen/geloven volgend jaarquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat mag... maar ik zie Europa gewoon niet vallen voor haar achterlijke accent...
Crutch daarentegen:quote:Op zondag 30 mei 2010 15:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Weer een user die we niet moeten volgen/geloven volgend jaar
quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:47 schreef Crutch het volgende:
[..]
Okay, dan zeg ik nog eens 300x Duitsland!
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:50 schreef Crutch het volgende:
Duitsland denkt dat wij gaan winnen.
Ik wil dat Duitsland wint.
bronquote:Sowohl ProSieben als auch die ARD schrauben nach Lena Meyer-Landruts grandiosem Sieg in Oslo an ihrem Programm und nehmen noch am Sonntag verschiedene Sondersendungen ins Programm. Wie bereits während der Live-Übertragung in der frühen Nacht angekündigt, wird es auf ProSieben und im Ersten um 17:03 Uhr eine Live-Sondersendung mit Matthias Opdenhövel und Sabine Heinrich geben, die Lenas Rückkehr nach Deutschland und ihren Empfang im Hannoveranischen Rathaus begleiten. Was im Ersten "Unser Star für Oslo – spezial" heißt, geht bei ProSieben als "taff Spezial - Deutschland feiert Lena" auf Sendung. Geht es nach der bereits konkreten ARD-Programmplanung, dauert die Sendung eine halbe Stunde.
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Niet alle eer kapen he
Wie wint volgens jou het Songfestival 2010?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:51 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Wat een kleuterstem heeft zij.Het past wel bij haar kinderlijke gedrag achter de schermen en bij haar winst. Slechte winnaar. What's new?
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:51 schreef Fokski het volgende:
Ze is vergeten om dat blauwe ondergoed dat ze gekocht had aan te trekken zo te zien.
Leuk voor het Songfestival, niet zo slim van/voor Lena zelf. Volgend jaar krijgt ze niet meer zo'n hype voor elkaar en eindigt het waarschijnlijk in een grote anti-climaxquote:Op zondag 30 mei 2010 17:33 schreef ouderejongere het volgende:Lena doet volgend jaar weer mee voor Duitsland, zojuist gemeld op ARD door Lena en Stefan, zodra dit bevestigd wordt zal ik het hier plaatsen.
Het altijd betrouwbare Bild meldt dat Lena volgend jaar weer wil meedoen, maar ik weet niet wie daar in Duitsland uiteindelijk over beslist. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Als je nou eens luistert naar de tekst dan hoor je dat ze het al een keer heeft aangehad.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:51 schreef Fokski het volgende:
Ze is vergeten om dat blauwe ondergoed dat ze gekocht had aan te trekken zo te zien.
Ik vind het wel lef eigenlijk. Tot nu toe is het alleen Johnny Logan 2 (3) keer gelukt om mee te doen én te winnen, maar twee keer achter elkaar heeft nog nooit iemand gedaan.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:41 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Leuk voor het Songfestival, niet zo slim van/voor Lena zelf. Volgend jaar krijgt ze niet meer zo'n hype voor elkaar en eindigt het waarschijnlijk in een grote anti-climaxMaar ik ben benieuwd.
Daar merk je niks van als ze van genot haar hoofd in het kussen klemt wanneer je keihard van achteren te grazen neemt.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:59 schreef Fredo55 het volgende:
Leuk nummer, alleen mag ik Lena totaal niet.
Ze komt bij mij arrogant/irritant over en de manier van praten.
Wegwerpondergoed noemen we luiers, muts. Voor de rest:quote:Op zondag 30 mei 2010 18:42 schreef Crutch het volgende:
[..]
Als je nou eens luistert naar de tekst dan hoor je dat ze het al een keer heeft aangehad.
Het zou just onfris zijn als ze het nu nog zou dragen.
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:11 schreef Fokski het volgende:
[..]
Wegwerpondergoed noemen we luiers, muts. Voor de rest:
[ afbeelding ]
Buiten dat draagt ze al maanden hetzelfde tenue dus zo vreemd zou het niet eens zijn.
Ik weet zeker van niet. Lena gaat niet heel erg scoren met wat ze vanaf nu uitbrengt omdat het niet zo'n goede zangeres is.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vraag me af of ze de hype lang genoeg kan volhouden om volgend jaar weer goed te scoren. Eigenlijk betwijfel ik het.
Hannover dan graag, da's dichterbijquote:Op zondag 30 mei 2010 23:02 schreef ouderejongere het volgende:
Lena
In Dld maken Hamburg en Hannover ruzie over wie het ESF 2011 mag organiseren. Deelnemer van volgend jaar is nog niet bekend gemaakt, maar het zou geweldig zijn als Lena nog een keer meedoet.
Minder toch? Je kan volgas auf die autobahn jah!quote:Op zondag 30 mei 2010 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hannover dan graag, da's dichterbij
Leuk voor Nederlandse fans, ongeveer 3,5-4 uur rijden.
Ja ja, maar laten we het gemiddelde nemen danquote:Op zondag 30 mei 2010 23:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
Minder toch? Je kan volgas auf die autobahn jah!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ze heeft al lang een compleet CD album uitgebracht, dus dat zal nu ook wel voor de Europese promotie gebruikt worden. Ik zie haar op korte termijn geen compleet nieuw album opnemen. Fragmenten zijn te beluisteren op amazon.de.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:24 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik weet zeker van niet. Lena gaat niet heel erg scoren met wat ze vanaf nu uitbrengt omdat het niet zo'n goede zangeres is.
Toegegeven dat ik vanaf dag 1 al overtuigd was dat ze zou winnen, tenzij ze in de Playboy komt te staan uiteraard.
misschien is juist dat ook wel de grond .... eerlijk gezegd denk ik dat het vor haar verschrikkelijk zou zijn om altijd achtervolgd te worden door dit 'ene' succes (dat ook wel een eenmalig succesje zal blijven imho, hoe 'leuk' ik haar ook vind) én dat voor haar zelf misschien wel heel erg vervelend kan worden als ze ook altijd weer hetzelfde 'cliche-gedrag' van het 'leuke sponta e en gezellige buurmeisje' moet blijven ophouden.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:41 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Leuk voor het Songfestival, niet zo slim van/voor Lena zelf. Volgend jaar krijgt ze niet meer zo'n hype voor elkaar en eindigt het waarschijnlijk in een grote anti-climaxMaar ik ben benieuwd.
How wrong was Iquote:Op zondag 23 mei 2010 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Nou laat ik zeggen dat ik nu wel snap waarom ze gewonnen heeftquote:
écht hé , dat dacht ik toen ook : hoe kasbezopen/gedrogeerd is die zeg ! En het was na afloop er niet beter op ...quote:Op zondag 30 mei 2010 13:14 schreef Greys het volgende:
Maar gister, toen ze haar halverwege de puntentelling kort gingen interviewen... het leek wel of ze alles gedronken en gesnoven had wat ze had kunnen vinden
Dat meen je nietquote:Op maandag 31 mei 2010 17:23 schreef alors het volgende:
Nu ook naakt, ik wist dat ze er dom genoeg voor was, toppie!
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:44 schreef TheVulture het volgende:
Die puntentelling, wat een geschift kind
Ze doet momenteel ook eindexamen Gymnasium, tegelijk met alle hectiek en voorbereidingen rond het Songfestival, dus we mogen veilig aannemen dat ze een stuk minder dom is dan de meeste fokkers en al helemaal in vergelijk met mensen die opmerkingen als de bovenstaande plaatsen.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:23 schreef alors het volgende:
Nu ook naakt, ik wist dat ze er dom genoeg voor was, toppie!
Zekerquote:Op maandag 31 mei 2010 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Het songfestival boert ook goed door het downloaden... hierdoor kunnen liedjes makkelijker een hit worden...
Zelf in Australie en Nieuw Zeeland doet zij het erg goed.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:59 schreef ItaloDancer het volgende:
Satellite staat zo'n beetje in alle Europese landen op #1 in iTunes.
Ook Tom Dice en Jessy Matador doen het goed, en Madcon - Glow, de intervalact.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:41 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Zelf in Australie en Nieuw Zeeland doet zij het erg goed.
Eens. Jammer dat ze vaak niet zolang een slungelig tienermeisje blijven.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Giechelig liedje, slungelig tienermeisje, scoort altijd goed.![]()
Alle Britney's en Christina's zijn ook zo begonnen toch.
Nou gelukkig waren Britney en Christina niet zo spastisch en onnozel als Lenaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eens. Jammer dat ze vaak niet zolang een slungelig tienermeisje blijven.
Dat moge duidelijk zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou gelukkig waren Britney en Christina niet zo spastisch en onnozel als Lena, maar goed, ik ben geen fan
ja duhquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het wel grappig, en volgens mij is het meer een beetje prettig gestoord en onnozelheid dan dat ze aan de drank/drugs zou zitten
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het wel grappig, en volgens mij is het meer een beetje prettig gestoord en onnozelheid dan dat ze aan de drank/drugs zou zitten
Joh, echt?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
Najah in de live topics en nog in wat topics later waren er wel wat mensen die dachten dat ze alles wat ze in Oslo kon vinden had gezopen en gebruiktquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Najah in de live topics en nog in wat topics later waren er wel wat mensen die dachten dat ze alles wat ze in Oslo kon vinden had gezopen en gebruikt
quote:
Nogal jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
Pisces valt wel mee heur. Maar in die LIVE topics zat er toen wat afgunst zeg
Mijn vriendin vond haar juist wel leukquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
Oh je hoeft het ook niet leuk te vinden. Maar het is wel grappig om te zien hoeveel vrouwen dan haar af gaan kraken om haar looks of gedrag, pure afgunst. Geweldig
Ik vond de kleur van haar lingerie (thai bloe) maar niks...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn vriendin vond haar juist wel leuk![]()
Alleen de lipstick kleur was wat minder, was beter in de clip dan live.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |