quote:1. Satellite (From Unser Star Für Oslo 2010)
Lena Meyer-Landrut
2. Bee
Lena Meyer-Landrut
3. Love Me (From Unser Star Für Oslo 2010)
Lena Meyer-Landrut
4. I Care for You
Jennifer Braun
5. Alors on danse
Stromae
6. Bee
Jennifer Braun
7. Fight for This Love
Cheryl Cole
8. Tik Tok
Ke$ha
9. Replay
Iyaz
10. Mr. Curiosity
Jason Mraz
Uit welke streek komt zij dat ze nog waziger Engels spreekt dan de gemiddelde Duitser?quote:Op zondag 21 maart 2010 16:29 schreef Kantar het volgende:
Hmm, een beetje Lily Allen-achtig, maar vind het toch niet zo heel boeiend. Leuk meisje, dat dan weer wel.
Aangeleerd accent? Waar leer je dat dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:15 schreef ItaloDancer het volgende:
Zucht... hoezo is dat nu slecht Engels? Het is gewoon een aangeleerd accent. Ik vind het wel leuk klinken.
Luister eens naar de Oost-Europese inzendingen. DAT is slecht Engels.
Waar?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aangeleerd accent? Waar leer je dat dan?
'Love' spreek je in geen enkel accent uit als 'Laaf'...
Ja, waar?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:34 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Waar?![]()
En ze spreekt het niet uit als 'laaf'.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:45 schreef CarOnline het volgende:
Oh tis net of ze een kikker in dr keel heeft, ik krijg het er benauwd van![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik wou dat ze eens gewoon Engels zou zingen...
quote:
Deze werkt nog gewoon.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:49 schreef FP128 het volgende:
Voor het weekend wist ik niet wie ze was,tot ik afgelopen weekend naar de
Duitse Wetten Dass zat te kijken en haar zag optreden.
Ik vind hem ook leukquote:Op donderdag 1 april 2010 16:02 schreef ItaloDancer het volgende:
Toch apart dat jullie het niet kunnen waarderen.
Dit is nu al één van de grootste Eurovisie-hits van de 21e eeuw.
Lena
edit: En de favoriet nu bij de bookmakers!![]()
Klopt . Iedereen in Duitsland weet dat dit accent fake is en juist daarom komt ze zo goed aan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:15 schreef ItaloDancer het volgende:
Zucht... hoezo is dat nu slecht Engels? Het is gewoon een aangeleerd accent. Ik vind het wel leuk klinken.
Luister eens naar de Oost-Europese inzendingen. DAT is slecht Engels.
Dat laatste sowieso en dat ze niet op haar mondje is gevallen en bestquote:Op donderdag 15 april 2010 13:38 schreef CANARIS het volgende:
Duitsland heeft zich overigens collectief in dit meisje verliefd en ik begrijp
ook waarom. Ze heeft een hele aparte uitstraling en "verzaubert" iedereen
die kijkt/hoort.
Ik denk dat ze heel hoog gaat scoren als ze haar uitstraling bij behoudt!
Sorry.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:53 schreef Helly het volgende:
Ik hoorde het gisteren voor het eerst en vond het meteen leuk.
Heel leuk! Goed gedaan zeg!quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:24 schreef creno het volgende:
Dit klinkt beter. Vind het liedje ineens een stuk leuker.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:53 schreef Helly het volgende:
Ik hoorde het vandaag voor het eerst en vond het meteen leuk.
Ja ik ben ook wel van die gekke uitspraak gaan houdenquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel leuk! Goed gedaan zeg!
Ik mis alleen toch die gekke uitspraak, raar he?![]()
En het pianofilmpje daarboven vond ik leuk omdat het iemand is die heel veel inzendingen voor ESC2010 in pianoversie op Youtube heeft gezet
Ja, ze winnen wel of nietquote:Op zondag 9 mei 2010 22:52 schreef ItaloDancer het volgende:
De kans dat Duitsland het songfestival wint lijkt me toch minstens 50% inmiddels...
dat _is_ songfestival ... liedjes die heel 'goed' zijn komen meestal niet ver, en gaan vrijwel altijd tenonder, passen niet in en 'show-format' ..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:01 schreef Boldface het volgende:
En het liedje heeft verder ook heel weinig om het lijf.
Mij doet het hier aan denken. Niet dat het er op lijkt, maar het doet me er wel aan denken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:23 schreef Symphonic het volgende:
Het is leuk om naar te kijken
Het is leuk om naar te luisteren
Maar ik vind het wel heel erg op een ander nummer lijken. het schiet me alleen even niet te binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |