Okay, dan zeg ik nog eens 300x Duitsland!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:45 schreef Boldface het volgende:
Wel weinig reacties tot nu toe zeg... - en het is zo'n simpele vraag.
Tot nu toe genoemd:
Duitsland: 2x
Azerbeidzjan: 1x
Noorwegen: 1x
quote:
Ja maar dat was met 100% televote... vorig jaar zag je al dat Frankrijk en Engeland het een stuk beter dedenquote:Op maandag 24 mei 2010 12:48 schreef Arcee het volgende:
De 4 grote landen (waaronder Duitsland dus) eindigen de laatste jaren toch altijd met z'n vieren onderaan juist?
Is het deels met vakjury nu weer?quote:Op maandag 24 mei 2010 12:53 schreef TheVulture het volgende:
Ja maar dat was met 100% televote... vorig jaar zag je al dat Frankrijk en Engeland het een stuk beter deden
jup.. zowel in de halve als in de finale nu 50% jury/50% televotequote:
De resultaten zijn inderdaad vrij matig. Vooral 2005 was een rampenjaar, want de grote 4 eindigden toen op de laatste vier plaatsen:quote:Op maandag 24 mei 2010 12:48 schreef Arcee het volgende:
De 4 grote landen (waaronder Duitsland dus) eindigen de laatste jaren toch altijd met z'n vieren onderaan juist?![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:50 schreef Crutch het volgende:
Duitsland denkt dat wij gaan winnen.
Ik wil dat Duitsland wint.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:55 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Nou WIJ niet in ieder geval!shalalaalliederdedahdahtattatataaaaaaaaaa
enne hoempapa...en triellalla
Laat je niet zo kennenquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:01 schreef Boldface het volgende:
Ik houd de stand in elk geval nog tot donderdagavond bij. Als Nederland doorgaat naar de finale, mag iemand anders de stand bijhouden vanaf dat moment.
Kijk je dan niet meer, of heb je er dan geen zin meer in?quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:01 schreef Boldface het volgende:
Ik houd de stand in elk geval nog tot donderdagavond bij. Als Nederland doorgaat naar de finale, mag iemand anders de stand bijhouden vanaf dat moment.
Allebei. Of kijk jij wel naar programma's waar je geen zin meer in hebt? Als een geweldig nummer als "Siren" sneuvelt, terwijl de bagger "Shalalie" doorgaat naar de finale, haak ik definitief af. Sorry; ik ben te veel muziekliefhebber.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
Kijk je dan niet meer, of heb je er dan geen zin meer in?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:52 schreef Boldface het volgende:
[..]
Als een geweldig nummer als "Siren" sneuvelt, terwijl de bagger "Shalalie" doorgaat naar de finale, haak ik definitief af. Sorry; ik ben te veel muziekliefhebber.
Doe eens lief jij.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
Open dan geen topic, als je halverwege afhaakt.
Misschien haak ik niet af.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
Open dan geen topic, als je halverwege afhaakt.
Ik ben niet de eeuwige chagrijn hier hoorquote:
Daar heb je ook wel gelijk in, maar in snap niet dat als je je er echt zó enorm over opwindt (zoals je in het andere topic zei, dat je echt pissed bent enzo) dat je jezelf deze 'ellende' dan niet gewoon allemaal bespaartquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:21 schreef Boldface het volgende:
[..]
Misschien haak ik niet af.Dat hangt af van de smaak van Europa. En verder vroeg ik alleen wie het Songfestival gaat winnen; wat users hier denken. Dat ik bijhoud hoe vaak elk land is genoemd, is echt geen must, maar hooguit leuk.
Dat zijn ook mijn drie favorieten voor de winst. Vooral Griekenland, ik vind het een geweldig nummer! Ik maak zaterdagavond ook maar speciaal griekse hapjes hihi.....quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:32 schreef FANN het volgende:
effe een gokje wagen...![]()
ik denk:
Griekenland, België of Duitsland
(maar ik heb ze nog niet allemaal gezien)
Ik moet ergens mijn ei kwijt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:24 schreef Greys het volgende:
Daar heb je ook wel gelijk in, maar in snap niet dat als je je er echt zó enorm over opwindt (zoals je in het andere topic zei, dat je echt pissed bent enzo) dat je jezelf deze 'ellende' dan niet gewoon allemaal bespaartNiet dat ik je weg wil hebben, integendeel, maar waarom doe je jezelf het dan allemaal aan joh, als het je zo irriteert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |