Laat je niet zo kennenquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:01 schreef Boldface het volgende:
Ik houd de stand in elk geval nog tot donderdagavond bij. Als Nederland doorgaat naar de finale, mag iemand anders de stand bijhouden vanaf dat moment.
Kijk je dan niet meer, of heb je er dan geen zin meer in?quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:01 schreef Boldface het volgende:
Ik houd de stand in elk geval nog tot donderdagavond bij. Als Nederland doorgaat naar de finale, mag iemand anders de stand bijhouden vanaf dat moment.
Allebei. Of kijk jij wel naar programma's waar je geen zin meer in hebt? Als een geweldig nummer als "Siren" sneuvelt, terwijl de bagger "Shalalie" doorgaat naar de finale, haak ik definitief af. Sorry; ik ben te veel muziekliefhebber.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
Kijk je dan niet meer, of heb je er dan geen zin meer in?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:52 schreef Boldface het volgende:
[..]
Als een geweldig nummer als "Siren" sneuvelt, terwijl de bagger "Shalalie" doorgaat naar de finale, haak ik definitief af. Sorry; ik ben te veel muziekliefhebber.
Doe eens lief jij.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
Open dan geen topic, als je halverwege afhaakt.
Misschien haak ik niet af.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
Open dan geen topic, als je halverwege afhaakt.
Ik ben niet de eeuwige chagrijn hier hoorquote:
Daar heb je ook wel gelijk in, maar in snap niet dat als je je er echt zó enorm over opwindt (zoals je in het andere topic zei, dat je echt pissed bent enzo) dat je jezelf deze 'ellende' dan niet gewoon allemaal bespaartquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:21 schreef Boldface het volgende:
[..]
Misschien haak ik niet af.Dat hangt af van de smaak van Europa. En verder vroeg ik alleen wie het Songfestival gaat winnen; wat users hier denken. Dat ik bijhoud hoe vaak elk land is genoemd, is echt geen must, maar hooguit leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |