Degenen die 10x smsjes sturen kijken daar naar en die bepalen het uiteindelijk ook al is het een minderheid onder de kijkers. Ik heb nog nooit gestemd en zal dat ook nooit gaan doen en ik ken niemand die het ooit gedaan heeft. Degenen die stemmen zijn meestal meer betrokken dan de gemiddelde kijker. Degenen die al bekend waren met veel nummers konden vanaf minuut 1 al stemmen en als ze een ander liedje ook leuk blijken te vinden dan stemt men vervolgens alsnog voor dat nummer. Het liedje met de meeste exposure krijgt in zo'n situatie als eerste een stem.quote:Op zondag 30 mei 2010 10:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar hoeveel van die mensen kijken nou daadwerkelijk naar die persco's en repetities vooraf? Ik denk zeer weinig. 99% kijkt alleen de show en zien de artiesten en de liedjes voor het eerst.
Ik denk veel meer dan je denkt. Alleen in dit forum al verschijnen die filmpjes, en "echte" songfestivalfannaten volgen het op de voet allemaal.quote:Op zondag 30 mei 2010 10:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar hoeveel van die mensen kijken nou daadwerkelijk naar die persco's en repetities vooraf? Ik denk zeer weinig. 99% kijkt alleen de show en zien de artiesten en de liedjes voor het eerst.
Typisch, meneer ziet tietjes en is meteen verkocht!quote:
Paar keer horen, wordt het al beter. Maar vond het zelf ook niet het beste neequote:Op zondag 30 mei 2010 11:05 schreef UltraR het volgende:
Ik heb zo'n 90% van de nummers gezien gisteren maar deze toevallig niet.
Dus zie hem net voor het eerst.
... dit heeft dus gewonnen....? Echt serieus? Zonder dollen?
Hoe kan dit nou weer winnen? Ik vond er echt heel veel leuke en goede nummers tussen zitten dit jaar. En dan wint dit? ...Hoe kan dat?
Ik snap echt helemaal niets van die televoters (en jury).
quote:Op zondag 30 mei 2010 11:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Typisch, meneer ziet tietjes en is meteen verkocht!
En volgens mij geldt hetzelfde voor de zangeres en haar maniertjes.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is geen middenweg volgens mij met dit nummer. Je houdt er van of niet.
Jup dat merkte ik gister ook al in dat LIVE topic, het was echt om en om;quote:Op zondag 30 mei 2010 11:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is geen middenweg volgens mij met dit nummer. Je houdt er van of niet.
Leuk, die samenzang van het refrein op 5:55.quote:Op zondag 30 mei 2010 09:51 schreef Fokski het volgende:
Volgens mij had ze boven die rokende vulkaan die op het tafeltje van IJsland stond gehangen ofzo.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:14 schreef Greys het volgende:
Ja dat No Matter What was al eerder gepost in dit topic idd, dat was wel grappig!
Maar gister, toen ze haar halverwege de puntentelling kort gingen interviewen... het leek wel of ze alles gedronken en gesnoven had wat ze had kunnen vinden
Wat een flauwheid, nee niet aan mij besteed.quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij had ze boven die rokende vulkaan die op het tafeltje van IJsland stond gehangen ofzo.
Het is jong en hip, en vaak staat dat toch boven kwaliteit.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:05 schreef UltraR het volgende:
Ik heb zo'n 90% van de nummers gezien gisteren maar deze toevallig niet.
Dus zie hem net voor het eerst.
... dit heeft dus gewonnen....? Echt serieus? Zonder dollen?
Hoe kan dit nou weer winnen? Ik vond er echt heel veel leuke en goede nummers tussen zitten dit jaar. En dan wint dit? ...Hoe kan dat?
Ik snap echt helemaal niets van die televoters (en jury).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |