Klopt, ik heb ook niks ingezonden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:38 schreef ToT het volgende:
LOL Nee niks van jou, SuperWormJim!
Ook nog niet van Screwdriver.
lapo en fipoquote:
ik moest zo lachen om die gekke reeks van jequote:
Hehehe nee ik heb moeders vandaag geholpen met verhuizen, maar ik voel me gevleid!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik moest zo lachen om die gekke reeks van je![]()
was er nog eens naar aan het kijken (vandaar ook mijn late inzending)
en ik miste je een beetje met je gehouthak!!
Ja, die maffe serie toch die ook op youtube te vinden isquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe nee ik heb moeders vandaag geholpen met verhuizen, maar ik voel me gevleid!
Is er trouwens iemand die nummer 3 snapt / kent?
Misschien komt het omdat ik net in een andere poll van Fok heb gestemd..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:49 schreef Dottey het volgende:
ik vind vijf helemaal niet leuk eigenlijk...
ik ga voor drie..
lexie als eens op f5 gedrukt?
ja en dus..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:50 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik net in een andere poll van Fok heb gestemd..
nO. 5 is van Kees Kankerkachelhttp://wiki.fok.nl/index.php/Kankerkachel
Herman Finkers natuurlijkquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe nee ik heb moeders vandaag geholpen met verhuizen, maar ik voel me gevleid!
Dankbaarheid!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:49 schreef Dottey het volgende:
ik vind vijf helemaal niet leuk eigenlijk...
ik ga voor drie..
lexie als eens op f5 gedrukt?
en als je dat gekke bericht nou eens wegklikt en nog maals 4 drukt!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:50 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik net in een andere poll van Fok heb gestemd..
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:52 schreef Dottey het volgende:
[..]
en als je dat gekke bericht nou eens wegklikt en nog maals 4 3 drukt!
ach...quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:56 schreef marcel-o het volgende:
die banner van de OP is best geinig trouwens
Wat let je?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:58 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk toch op die van jou stemmen
JAAAAAAAAAA dammit.. en ik was nog we zo lacherig! om gekke ToT en zijn kerstverhaalquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:56 schreef shadowflash het volgende:
[..]
popje toch![]()
hehehe
en wie gaat er nu winnen ?
Ben je niet objectief genoeg?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:57 schreef Chinless het volgende:
IK STEM NIET.
Mijn rechten zijn ontnomen.
ja natuurlijk..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je hebt de OP veranderd op bepaalde punten
Noem jezelf niet zoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:03 schreef ToT het volgende:
Neuh maar Lysdexie is overduidelijk de winnaar hier!
Piccie 1 is van Kw4kje
2 Lindgren.
3 Één of andere wazige oetlul
4 Dottey
5 Teh Winner!
Heb je misschien een glaasje water dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:04 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Noem jezelf niet zoik moest wel lachen
jij bent altijd zo droog
Ik vind het wel verfrissend hoor schatquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja natuurlijk..
de battlebanner is nog niet beslist..
en ik pak steeds een andere.. nu die van lexie..
En natuurlijk de plaatjes van de vorige winnaars
Dank u!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:05 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ik vind het wel verfrissend hoor schat
Beerenburg!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:06 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Hier staan nog 5 flesjes Jupiler en een half litertje Beerenburggeen whiskey, sorry!
Wat ben je lief voor iedereenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja natuurlijk..
de battlebanner is nog niet beslist..
en ik pak steeds een andere.. nu die van lexie..
slijmbalquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:05 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ik vind het wel verfrissend hoor schat
Och gut, jouw banner staat niet in de OPquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wat ben je lief voor iedereen![]()
[..]
slijmbal
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:10 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Och gut, jouw banner staat niet in de OPzet maar snel terug Dottey voordat Maringo depressief wordt!
en beleefdheid kan niet tijdens een verloving?quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:10 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Och gut, jouw banner staat niet in de OPzet maar snel terug Dottey voordat Maringo depressief wordt!
Spieker Jozef natuurlijkquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Wacht nog steeds op meer inzendingenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:14 schreef ToT het volgende:
Ik heb 2 inkoppertjes in gedachten. Eentje is wel te doen, de ander die leuker is, is mij helaas te moeilijk.
Dat is al much betterquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
en beleefdheid kan niet tijdens een verloving?![]()
Thanks lief!(beterz?)
vertel eens..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:14 schreef ToT het volgende:
Ik heb 2 inkoppertjes in gedachten. Eentje is wel te doen, de ander die leuker is, is mij helaas te moeilijk.
Vrees niet vader !quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet of ik vandaag nog aan deze nieuwe ga beginnen.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:17 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Vrees niet vader !
Maar het moet toch af !
( of iets in die richtung )
Hmmm nee, ik zit nu ineens TOCH nog te twijfelen.....quote:
Nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe idd!Maar da's niet van deze tekenfilm!
Zo laat nogquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:23 schreef Dottey het volgende:
Gaat het hem niet meer worden voor vandaag dan..
ik ga effe wat anders doen.. (moet eigenlijk nog eten en zulks)
ik had geen honger. en voor jezelf koken is ruk!quote:
Daar heb ik serieus niet eens naar gekekenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:29 schreef Lysdexie het volgende:
Tevens ff spelfouten gecorrigeerd in de OP
Hmmm zit wat in.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik had geen honger. en voor jezelf koken is ruk!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:40 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Hmmm zit wat in.Maargoed je mag niet verhongeren natuurlijk
Zin in pasta toevallig ?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:41 schreef Anarith het volgende:
ik ben net ff bezig geweest die opa en oma, hoewel die het toch niet wordt
[ afbeelding ]
Daar VRAAGT die foto idd om he?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:41 schreef Anarith het volgende:
ik ben net ff bezig geweest die opa en oma, hoewel die het toch niet wordt
[ afbeelding ]
Diner bij gedimd licht dan maar , want ik wil wel kunnen zien wat ik eet haha. * steekt toch nog wat kaarsjes aan , en de openhaard * lekker clichequote:
Is gezond voor jequote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:47 schreef Lysdexie het volgende:
Zullen we de keuze beslissen qua photoshopplaatje. Ik word zat van het F5'en
had jij ook nog niet gegeten?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:45 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Diner bij gedimd licht dan maar , want ik wil wel kunnen zien wat ik eet haha. * steekt toch nog wat kaarsjes aan , en de openhaard * lekker cliche
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:50 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Nee maar schat , iemand moet voor jou zorgen als jij het niet doet toch ?
Nightnightquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:53 schreef ToT het volgende:
Zo, en nu ga ik Klaas Vaak bij z'n strot grijpen en z'n zak zand in m'n smoel leegkiepen!
Trusten folks!
eet smakelijk, doe ook wat in je ogen, dan slaap je tenminste ookquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:53 schreef ToT het volgende:
Zo, en nu ga ik Klaas Vaak bij z'n strot grijpen en z'n zak zand in m'n smoel leegkiepen!
Trusten folks!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:53 schreef ToT het volgende:
Trusten folks!
Laterquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:53 schreef ToT het volgende:
Trusten folks!
dat hoort in je ogenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:53 schreef ToT het volgende:
Trusten folks!
Poll: Polls zijn stom, en ik zou hier nooit aan meewerken.quote:
lekker on topicquote:
Sjezus wat geniaal!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:52 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
De eekhoorn!![]()
(Gewoon ff een opzetje!)
changedquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:41 schreef HaJee het volgende:
Hallo allemaal, ik ben terug van een feestje van m'n werk. Wel een beetje vroeg maar kon meerijden met iemand.
Ik zie dat jullie goed je best hebben gedaan op de blokhut en een goede winnaar hebben gekozen. Ik moet nog even kijken welk plaatje jullie nu mee bezig zijn, doe ik misschien ook weer mee.
Ik zag trouwens ondanks mijn lichtelijk benevelde brein een verkeerde winnaar in de OP staan. De battle met het kind op het hek heb ik gewonnen maar niet met de shop die er nu staat (hoewel die ook goed was). Nou ja, mij een zorg. Laat ik maar gaan slapen.
Dat er nog maar vele battles mogen volgen. En dat ik er nog maar veel mag winnen![]()
Slaap lekker !
Onbeperkt drinken, lekkere hapjes, een blackjacktafel en FC Twente live zien winnen. Ja, een leuk feestje.quote:
Neem er nog 1 HJ.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:53 schreef HaJee het volgende:
[..]
Onbeperkt drinken, lekkere hapjes, een blackjacktafel en FC Twente live zien winnen. Ja, een leuk feestje.
Jammer dat m'n collegae er ook waren.![]()
![]()
Geintje
![]()
![]()
Was gezellig !
die met de oma en opa geloof ik.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:55 schreef HaJee het volgende:
Is er nou eigemlijk al een nieuwe opdracht ? Ja, niet dat ik er nou mee bezig ga. Valt me al mee dat ik nog redelijk kan typen.
Opa en Oma had meeste bekijk inderdaad, maar van mij mag je ook die eekhoorn kiezenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:55 schreef HaJee het volgende:
Is er nou eigemlijk al een nieuwe opdracht ? Ja, niet dat ik er nou mee bezig ga. Valt me al mee dat ik nog redelijk kan typen.
Oh Dottey lieve meid,quote:
Hangt der een beetje vanaf wat je kwijt wilt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:02 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oh Dottey lieve meid,
al mijn creativiteit,
wil ik bij jou kwijt,
heb je even tijd ?
![]()
quote:Ook al een deadlin en inleveradres bekend ?
Liefde, gewoon liefde die ik aan anderen nog niet kwijt kon. Jij mag het allemaal hebben omdat je al mij vragen zo lief beantwoordt,quote:Hangt der een beetje vanaf wat je kwijt wilt
Liefde is altijd goedquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
Liefde, gewoon liefde die ik aan anderen nog niet kwijt kon. Jij mag het allemaal hebben omdat je al mij vragen zo lief beantwoordt,
is de liefde dan ook gelijk weer stuk?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:15 schreef HaJee het volgende:
En nu moet ik ècht naar bed. Dan ben ik morgen weer de gewone HaJee.
Weltrustenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:15 schreef HaJee het volgende:
En nu moet ik ècht naar bed. Dan ben ik morgen weer de gewone HaJee.
quote:
Doei Lindgren.quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:20 schreef HaJee het volgende:
[..]
Doei Lindgren.
Heb gisteren je creatie netjes ingeleverd. Hij had meer stemmen verdiend maar kreeg er alleen één van mij geloof ik.
overdwars in bedquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:17 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké, ik straal het nu naar je toe in de hoop dat je er heerlijk van zult slapen
Zit er 1 Dottie in dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zit er nog een Dottie in dit topic?
Nog 2 bier te gaan, dan heb ik 7 gehadquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:22 schreef Dottey het volgende:
ik voel me wel geliefd ..
is iedereen lekker aan het drinken heel de aaf?
Leuk Fobo heb je lyzquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:24 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Nog 2 bier te gaan, dan heb ik 7 gehadde beerenburg zit nog vol en daar begin ik morgen wel mee tijdens een party
je moet serieus eens kijken naar schelvispekel (kruidenbittertje)quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:24 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Nog 2 bier te gaan, dan heb ik 7 gehadde beerenburg zit nog vol en daar begin ik morgen wel mee tijdens een party
* lindgren noteertquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
je moet serieus eens kijken naar schelvispekel (kruidenbittertje)
Ben jij niet te jong voor dat soort meuk?quote:
Schelvispekelquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
je moet serieus eens kijken naar schelvispekel (kruidenbittertje)
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:26 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ben jij niet te jong voor dat soort meuk?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:28 schreef HaJee het volgende:
HaJee klokt uit.
Dottey is lief, onthoud dat allemaal !
Je bed staat rechts HJquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:28 schreef HaJee het volgende:
HaJee klokt uit.
tvptje plaatsen voor morgen!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:28 schreef HaJee het volgende:
HaJee klokt uit.
Nu HaJee slapen zal lekker.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:30 schreef Dottey het volgende:
[..]
tvptje plaatsen voor morgen!
*kus mee* lieverd.
ik en hard worden?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:27 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Schelvispekelnooooooit van gehoord
![]()
Trouwens, probeer eens Grolsch Kanonword je hard van
Dat was me een geweldig bedrijfsuitje.. zwanger en alquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Moet één trap op, is nogal een opgave.
En nou ga ik echt want ik zit in de overtijd nu.
Lijkt me niet te zuipen. Zal het toch een x proberen als een soort try before you diequote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik en hard worden?
[ afbeelding ]
ik word liever zacht en week van
[ afbeelding ]
ik word er voornamelijk vrij vlot retedronken van
irish koffie ontdektquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:33 schreef Lindgren. het volgende:
Vorig weekend dronk ik voor 't eerst Koffiekaatjes ofzo.Gewoon koffie met alcohol.
Meteen dood neervallen ernaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:33 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Lijkt me niet te zuipen. Zal het toch een x proberen als een soort try before you die
het is vergelijkbaar met schrobbelaer vind ik.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:33 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Lijkt me niet te zuipen. Zal het toch een x proberen als een soort try before you die
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
het is vergelijkbaar met schrobbelaer vind ik.
Maar na 3 shotjes merk ik der niets meer van
ik leef toch ook nogquote:
Pisang?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:36 schreef Lysdexie het volgende:
Ik had vorige week bananenlikeurniet te zuipen man
groene rotzooi met zo´n chemische smaak
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik leef toch ook nog
Ik heb nog zeker een halve fles staan van dat spul.
pisang ambonquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:36 schreef Lysdexie het volgende:
Ik had vorige week bananenlikeurniet te zuipen man
groene rotzooi met zo´n chemische smaak
Dat is lekker manquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stef_Stuntpilootquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:38 schreef Lindgren. het volgende:
Bij ons staat er dus ook altijd van die rommel als Safari, Coebergh, Jägermeister, Pisang en shit.Echt voag. En dan Stef'en.. Kennen jullie Stef Stuntpiloot?
wat moet naar wie?quote:
Ik ken het niet.. wat moet je doen, hoe vaak doe je dat, en bij wat voor gelegenheid?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:40 schreef Lindgren. het volgende:
Stef is zoeen Bazenspel. Niet normaal.
Ja okay. daar heb ik nog niets aan. En morgen ga ik coma-slapen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
wat moet naar wie?
oma en opa..
14:00 deadline
in zenden naar: vrijwilligster
Ga jij anders weer even verder coma slapen!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:41 schreef Myraela het volgende:
Kunnen jullie trouwens ergens in een SC gaan posten. Want dit is best vervelend.
Oke baas.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:41 schreef Myraela het volgende:
Kunnen jullie trouwens ergens in een SC gaan posten. Want dit is best vervelend.
Lees uitleg daarboven,quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik ken het niet.. wat moet je doen, hoe vaak doe je dat, en bij wat voor gelegenheid?
Er zijn meerdere rondes op een dag.. dus doe je bestquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja okay. daar heb ik nog niets aan. En morgen ga ik coma-slapen.Dus ben ik te laat.
Stef Stuntpilootquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lees uitleg daarboven,van je eigen link.
Je speelt dus tegen elkaar, en wanneer je al je kippen (muntjes) kwijt bent door het wippen van stef op die muntjes moet je drinkenEcht grappig, er zijn dus ook nederlandse kampioenschappen van
Hasbro heeft het trouwens uit de handel gehaald; ze willen niet met alcohol geassocieerd worden. Het is eigenlijk een spel voor kinderen van vier, maar 't is omgedoopt tot bier/zuipspel![]()
Kreeg 'm van m'n ouders met sinterklaas, wat een bazenouders heb ikquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:43 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Stef Stuntpilootin mijn vriendenkring hebben we daar 3 van in bezig ofso, dik bazenspel
Ik heb hem al af.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
Er zijn meerdere rondes op een dag.. dus doe je best
Zijn daar ook foto's van, jou in actie, dan zijn wij gelijk weer ON TOPICquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lees uitleg daarboven,van je eigen link.
Je speelt dus tegen elkaar, en wanneer je al je kippen (muntjes) kwijt bent door het wippen van stef op die muntjes moet je drinkenEcht grappig, er zijn dus ook nederlandse kampioenschappen van
Hasbro heeft het trouwens uit de handel gehaald; ze willen niet met alcohol geassocieerd worden. Het is eigenlijk een spel voor kinderen van vier, maar 't is omgedoopt tot bier/zuipspel![]()
Whehequote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kreeg 'm van m'n ouders met sinterklaas, wat een bazenouders heb ik
Hehe neequote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
Zijn daar ook foto's van, jou in actie, dan zijn wij gelijk weer ON TOPIC![]()
Want die kunnen we gebruiken en zulks
PM maar naar mij dan..quote:
stond hij op je verlanglijstje?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kreeg 'm van m'n ouders met sinterklaas, wat een bazenouders heb ik
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
PM maar naar mij dan..
ik zal mijn wekker zetten
Ik moet wel.. want Hajee noemde mij lief enzoquote:
Hij meent er alleen niks van.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:47 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik moet wel.. want Hajee noemde mij lief enzo
Nee hoorquote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:47 schreef Dottey het volgende:
*ontvangen*
Nu kan je prima slapen, meisje?
sssssssssssstquote:
ik vind het wel een cool spel eigenlijk..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee hoorhad 't daarvoor wel eens met m'n pa over gehad dat ik dat wel garpig vond, maar dat ze 'm niet meer verkochten.
En toen ineens kreeg ik die.
Bleek dat ie nog eenmalig bij de kruidvat te halen was
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
sssssssssssst![]()
verpest het moment nou niet!
ohw.. te laat!
In jouw foboquote:
echt een vet spel! k ga alle koninginnenmarkten afstruinen vanaf nu... dat begrijp je wel tochquote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
echt een vet spel! k ga alle koninginnenmarkten afstruinen vanaf nu... dat begrijp je wel toch
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:13 schreef murp het volgende:
in het volgende deel geen SC.. Erg storend
Interessant!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:03 schreef Maringo het volgende:
1 topic voor de opdrachten en de battleposts
en 1 topic voor bepalen wie de opdracht doet, welk plaatje en een beetje SC?
Zo blijft dit topic iig overzichtelijk
mogge trouwens![]()
Wie ben jij om daarover te oordelen schavuit ?quote:
Of naar Wouter Bos op z'n "ikstapopklaarmetjullie" toespraakquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:20 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Eigenlijk is mijn idee al voor mijn neus weggekaapt, zo met dat dat oudje de middelvinger opstak!
Ik wilde hen beiden de middelvinger laten opsteken bij een toespraak van Balkenende of zo!
Ik denk nog ff verder.
Auto? Das toch leuk!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:18 schreef Lindgren. het volgende:Goedemorgen.
Misschien dat ik vanmiddag nog meedoe, moet zo eerst lessen namelijk.
[ONZ] SC, photobattle #1 om boze murp's te voorkomenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:13 schreef murp het volgende:
in het volgende deel geen SC.. Erg storend
Het eerste topic van dit forum(dat dus bovenaan staat):quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
[ONZ] SC, photobattle #1 om boze murp's te voorkomen
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het eerste topic van dit forum(dat dus bovenaan staat):
ONZ SC# 1 Waar we lekker rebels zijn
Nee iddquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:53 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Nu al dicht, murp weer boos. Tis ook nooit goed.
Kopieëren en plakken vanuit irfanview of paint of whatever?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:53 schreef Dottey het volgende:
Elke keer als ik het plaatje wil openen in PS, krijg ik een failure.
Ieder ander plaatje geeft geen problemen. Ik zeg: Handig
Ik ben niet voor een gat te vangenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Kopieëren en plakken vanuit irfanview of paint of whatever?
Mee uit shoppen nemenquote:
voorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:45 schreef HaJee het volgende:
Mijne komt zo binnen. Heb er twee gemaakt maar vind er één iets te fout voor de verkiezing. Zal ik die nog wel even gewoon in het topic laten zien ? En zo ja : voor of na de verkiezing ?
je hebt nog tot 15:00quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:48 schreef Minifan het volgende:
Hmm, zal ook maar weer iets proberen te bedenken
Oke, dankjequote:
Oké komt 'ie. Als ik die foto's aan de muur zo zie zijn het volgens mij Joodse mensen, daarom vond ik deze te fout.quote:
Lawl!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:51 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké komt 'ie. Als ik die foto's aan de muur zo zie zijn het volgens mij Joodse mensen, daarom vond ik deze te fout.
[ [url=
ik denk dat je de juiste inzending naar mij hebt gestuurd. Ik persoonlijk vind deze minder.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:51 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké komt 'ie. Als ik die foto's aan de muur zo zie zijn het volgens mij Joodse mensen, daarom vond ik deze te fout.
[ [url=
Wat ben jij creatief....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Lawl!
Ik zat ook nog te denken aan een bejaardenzaal waarin het erg stinkt. "Wie hebben er in hun broek gepoept?", of op een dementerendenafdeling: "Wie weet nog wie hun kinderen zijn?" of in de schoolbanken van een basisschool: "Wie weet hoeveel 2 plus 4 is?"
Mijn inzending was misschien IETS over the top!quote:
Ik doelde het meest op de foto rechts van de huwelijksfoto. Bovendien heeft die man een grote neus.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik denk dat je de juiste inzending naar mij hebt gestuurd. Ik persoonlijk vind deze minder.
FYI huwelijksfoto laat geen kapje zien op zijn kop
Dus eigenlijk mogen we alleen maar photoshoppen/painten en verder geen sociale conversatie houden? En dan raar vinden dat de gemiddelde fokker als niet sociaal persoon word gezienquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:53 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Nu al dicht, murp weer boos. Tis ook nooit goed.
De slowchat ging vannacht wel een beetje erg ver hier he?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dus eigenlijk mogen we alleen maar photoshoppen/painten en verder geen sociale conversatie houden? En dan raar vinden dat de gemiddelde fokker als niet sociaal persoon word gezien
Oh ja ?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
De slowchat ging vannacht wel een beetje erg ver hier he?
true...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
ach vrijdag nacht enzo...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
en commentaren.. en bespreken van foto's en nieuwe opdrachten bedenken en gewoon onderling conversatie voeren als ware "strijders".. dus SCbattlequote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
true...
Maar ik doelde in een eerdere post meer op een topic waar we beslissen welk plaatje we doen enzo en wie de deadline doet en een ander topic puur voor de opdracht-post, battlepost en uitslag post. Niet een SC....
liefdesverklaringen neem ik toch altijd vrij serieus..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel handig, nu moet ik steeds helemaal terug lezen als ik alle batles die heb gemist wil zien en als je mee wil doen kan je snel even kijken welk plaatje en tot hoe laat enzo.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
true...
Maar ik doelde in een eerdere post meer op een topic waar we beslissen welk plaatje we doen enzo en wie de deadline doet en een ander topic puur voor de opdracht-post, battlepost en uitslag post. Niet een SC....
Dat dus.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:12 schreef maok het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel handig, nu moet ik steeds helemaal terug lezen als ik alle batles die heb gemist wil zien en als je mee wil doen kan je snel even kijken welk plaatje en tot hoe laat enzo.
Eigenlijk zou dat een topic moeten zijn die steeds even open gaat als er plaatjes moeten worden gepost en voor de poll. Dan kan hier ook eerst beslist worden wat het volgende plaatje wordt en pas als hij in dat andere topic staat is het definitief de volgende opdracht. Dan krijg je ook geen verwarring meer wel plaatje het nou wordt.
Ja en hoe noemen we dit dan? conversatie Battle...?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:12 schreef maok het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel handig, nu moet ik steeds helemaal terug lezen als ik alle batles die heb gemist wil zien en als je mee wil doen kan je snel even kijken welk plaatje en tot hoe laat enzo.
Eigenlijk zou dat een topic moeten zijn die steeds even open gaat als er plaatjes moeten worden gepost en voor de poll. Dan kan hier ook eerst beslist worden wat het volgende plaatje wordt en pas als hij in dat andere topic staat is het definitief de volgende opdracht. Dan krijg je ook geen verwarring meer wel plaatje het nou wordt.
PS/P Battle - eSCalatiequote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja en hoe noemen we dit dan? conversatie Battle...?
Moet om 15.00 werken. Hoop dat 't lukt om de verkiezing daar te volgen. Doe de rest van de dag dus ook niet meer mee helaas.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:29 schreef Dottey het volgende:
* Dottey roept om.. nog een half uurtje...
oma en opa foto
inleveren: PM naar Dottey
zijn er ook foto's gemaakt gisterenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:31 schreef HaJee het volgende:
[..]
Moet om 15.00 werken. Hoop dat 't lukt om de verkiezing daar te volgen. Doe de rest van de dag dus ook niet meer mee helaas.
Je hebt een PMquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:29 schreef Dottey het volgende:
* Dottey roept om.. nog een half uurtje...
oma en opa foto
inleveren: PM naar Dottey
Doorposten dusquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:46 schreef Minifan het volgende:
Misschien is het handig om de battlepost in het nieuwe topic te zetten, dan hoeven mensen niet zo te zoeken.
Topquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:56 schreef henkde_j het volgende:
Kut, nog maar 5 minuten om te starten. Dat gaat 'm niet worden ben ik bang. Maar aan de volgende challenge doe ik mee
soa includedquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, what happens at our parties, stays at our parties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |