Nee iddquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:53 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Nu al dicht, murp weer boos. Tis ook nooit goed.
Kopieëren en plakken vanuit irfanview of paint of whatever?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:53 schreef Dottey het volgende:
Elke keer als ik het plaatje wil openen in PS, krijg ik een failure.
Ieder ander plaatje geeft geen problemen. Ik zeg: Handig
Ik ben niet voor een gat te vangenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Kopieëren en plakken vanuit irfanview of paint of whatever?
Mee uit shoppen nemenquote:
voorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:45 schreef HaJee het volgende:
Mijne komt zo binnen. Heb er twee gemaakt maar vind er één iets te fout voor de verkiezing. Zal ik die nog wel even gewoon in het topic laten zien ? En zo ja : voor of na de verkiezing ?
je hebt nog tot 15:00quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:48 schreef Minifan het volgende:
Hmm, zal ook maar weer iets proberen te bedenken
Oke, dankjequote:
Oké komt 'ie. Als ik die foto's aan de muur zo zie zijn het volgens mij Joodse mensen, daarom vond ik deze te fout.quote:
Lawl!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:51 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké komt 'ie. Als ik die foto's aan de muur zo zie zijn het volgens mij Joodse mensen, daarom vond ik deze te fout.
[ [url=
ik denk dat je de juiste inzending naar mij hebt gestuurd. Ik persoonlijk vind deze minder.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:51 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké komt 'ie. Als ik die foto's aan de muur zo zie zijn het volgens mij Joodse mensen, daarom vond ik deze te fout.
[ [url=
Wat ben jij creatief....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Lawl!
Ik zat ook nog te denken aan een bejaardenzaal waarin het erg stinkt. "Wie hebben er in hun broek gepoept?", of op een dementerendenafdeling: "Wie weet nog wie hun kinderen zijn?" of in de schoolbanken van een basisschool: "Wie weet hoeveel 2 plus 4 is?"
Mijn inzending was misschien IETS over the top!quote:
Ik doelde het meest op de foto rechts van de huwelijksfoto. Bovendien heeft die man een grote neus.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik denk dat je de juiste inzending naar mij hebt gestuurd. Ik persoonlijk vind deze minder.
FYI huwelijksfoto laat geen kapje zien op zijn kop
Dus eigenlijk mogen we alleen maar photoshoppen/painten en verder geen sociale conversatie houden? En dan raar vinden dat de gemiddelde fokker als niet sociaal persoon word gezienquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:53 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Nu al dicht, murp weer boos. Tis ook nooit goed.
De slowchat ging vannacht wel een beetje erg ver hier he?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dus eigenlijk mogen we alleen maar photoshoppen/painten en verder geen sociale conversatie houden? En dan raar vinden dat de gemiddelde fokker als niet sociaal persoon word gezien
Oh ja ?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
De slowchat ging vannacht wel een beetje erg ver hier he?
true...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
ach vrijdag nacht enzo...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |