SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:44 schreef swarmahoer het volgende:
JummieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, de belasting is er nog niet, maar heb vandaag wel mijn handtekening mogen zetten om volgende week ¤1500,- te ontvangen![]()
Klaar met pillen![]()
![]()
wederom zonder noemenswaardige bijwerkingen
Een kom met snoepjes?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:55 schreef Swine het volgende:
Een van mijn slechtere ideeënDacht dat het wel gezellig zou staan...
[ afbeelding ]
Als ik niet oppas hier dus ook, tis best verlijdelijk verleidelijk:P deed ik dat nu echt? Wat een faler!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:57 schreef royjn het volgende:
Scheelt dat het niet op een kantoor staat. dan is ie binnen 1 uur leeg
Nee de kleren op de achtergrondquote:
Waarom in een kom, wat is er mis met de zak waar die dingen inziiten?quote:
Die schaal had ik al op tafel staan, voor sleutels (die er eigenlijk nooit in liggen)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom in een kom, wat is er mis met de zak waar die dingen inziiten?
Wauw... Maargoed... zou nooit in me opkomenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:10 schreef Swine het volgende:
[..]
Die schaal had ik al op tafel staan, voor sleutels (die er eigenlijk nooit in liggen)
Had gisteravond die zakjes in mijn handen en dacht: "He, misschien is het wel leuk om die eitjes daar in te leggen". En zo geschiedde
ja, ik verveelde me
Bij mij zijn dat soort dingen ook altijd een superslecht idee, dan staat er binnen no-time alleen nog maar een schaaltje vol van die papiertjes op tafelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:55 schreef Swine het volgende:
Een van mijn slechtere ideeënDacht dat het wel gezellig zou staan...
[ afbeelding ]
Als ze er geen moeite mee hebben om bij één in te trekken, overleven ze die avond ook vast welquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:27 schreef morgane het volgende:
Goed idee, ik denk dat de dames er echt zitten op te wachten om een stel forumnerds over de vloer te hebben
M'n ego, wat doe je?!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:27 schreef morgane het volgende:
Goed idee, ik denk dat de dames er echt zitten op te wachten om een stel forumnerds over de vloer te hebben
Ach, misschien zijn zij wel een stel viva-trutjes die elke week zo'n soort van tupperware-party houden met Tarzan's.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:30 schreef morgane het volgende:
Ze weten het niet eens...dit is mijn geheim heimelijk genoegen
Dankjequote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:27 schreef morgane het volgende:
Verandering hoort erbij, ff paar daagjes wennen en dan wil je niet anders meer johquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:42 schreef morgane het volgende:
Ik ook!ik heb er erg zin in, maar begin nu wel behoorlijk zenuwachtig/onrustig te worden. Het is zo anders straks!
Wow, dat is wel even een flinke beslissing. De eigenaar zal het er best moeilijk mee hebben dat hij nu hier voor kiest.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
De Hoeve gaat vrijwillig een half jaar dicht na dodelijke steekpartij.
En dan Job "Het is maar een incident' Cohen naar voren schuivenquote:
Bahbah, da's geen half werk. Half jaar inkomsten door de pleequote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
De Hoeve gaat vrijwillig een half jaar dicht na dodelijke steekpartij.
Ik denk zelf dat je het meer in de persoonlijke sfeer moet zoeken. Groesbeek is maar een klein dorpje. De jongen heeft daar jaren gewerkt onder de eigenaar, zijn zus en broer werken daar nog steeds. Volgens de media schijnt die man flink aangeslagen te zijn om wat er gebeurd is, goede kans dat dat misschien nog wel licht uitgedrukt is en die man er nu goed doorheen zit. Misschien komt er morgen of volgende week nog wel een verklaring voorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat dus. Wat is voor hun het gewin om te sluiten? Nou is het net of je toegeeft dat je zelf ergens fout gezeten hebt, en je intern gaat reorganiseren ofzo
Die info was al een tijdje publiekelijk bekendquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:27 schreef IrishBastard het volgende:
Aha, dat is inside information waar ik niet over beschikte
Precies, stond in de Gelderlanderquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:01 schreef royjn het volgende:
[..]
Die info was al een tijdje publiekelijk bekend
Topic killerquote:
Ik moet op zondag altijd om 4 uur beginnenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:12 schreef Swine het volgende:
Eten !!![]()
vijf uur is echt een klotetijd om te moeten beginnen met werken
Oh dat waren dus je mama en je tantequote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Met mams en tante in Kleve wezen winkelen, was gezellig. En 2 truitjes en een jurkje gekocht
Nee ik heb vriendinnen van 40+quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:25 schreef Dupje het volgende:
[..]
Oh dat waren dus je mama en je tanteHaha.
Joa klopt die heb ik wel eens gezien ja. Pfff papier was een zooi. Ipv dat t netjes in dozen zit is het een bult papier. Mag je dus eerst alles in dozen doen, fijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee ik heb vriendinnen van 40+
Mijn moeder heb je toch wel eens vaker gezien
Papier staat al buiten btw
Haha yeah.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja ik was sowieso al van plan het buiten te gaan zetten want we zagen dat alles aan de weg stond.. Maar goed alles staat er nu.. Maar niet echt handig dat het niet in dozen staat dan
Maar de keuken is wel al voor de helft gepoetst
Welke film?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vanaaf filmpje kijken, vant weekend studeren en verder weet ik het nog niet echt?
Du?
beetje niksen, werken, eten, slapen, bier drinkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:12 schreef Mikkie het volgende:
Wat zijn de plannen voor iedereen dit weekend?
Klinkt als mijn weekendquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
beetje niksen, werken, eten, slapen, bier drinken
Vanavond en morgen werken of kun je vanavond een beetje bijkomen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vanavond lekker niks doenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vanavond en morgen werken of kun je vanavond een beetje bijkomen?
Ik wilde eigenlijk ook van alles gaan doen, maar denk er stevig over om mezelf zo voor een paar uur op de bank te parkeren. Beetje Two and a Half Men kijken ofzoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vanavond lekker niks doen
heb net avondgegeten als ontbijtde afwas had ik gister al gedaan
dus lekker southpark kijken nu
Vanavond nog aan studie, daarna xfactor kijken, jeej.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:12 schreef Mikkie het volgende:
die van afgelopen maandag heb k al gezien, dus moet weer wachtenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk ook van alles gaan doen, maar denk er stevig over om mezelf zo voor een paar uur op de bank te parkeren. Beetje Two and a Half Men kijken ofzo
Of even in de Formule 1-stemming komen voor dit weekend en een potje ouderwets sturen met een pc-game.
Ik ben pas bij seizoen 1, laatst alles t/m seizoen 6 binnen gesleeptquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die van afgelopen maandag heb k al gezien, dus moet weer wachten
Jij bent echt goed bezig met die debatteershitquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:30 schreef Dupje het volgende:
[..]
Vanavond nog aan studie, daarna xfactor kijken, jeej.
En zaterdag en zondag trainingsweekend in Utrecht. Krijg training tot trainer van de procesbegeleiders van het Nationaal Jeugddebat.
En zondag avond met pap, mam, zusje en haar vriendje naar Gare du Nord in de W2 in Den Bosch
dan heb je nog ff te kijkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben pas bij seizoen 1, laatst alles t/m seizoen 6 binnen gesleept.
[..]
Jij bent echt goed bezig met die debatteershit. Krijg je daar gewoon voor betaald of is het voornamelijk persoonlijke ontwikkeling?
Haha ik ben vooral goed bezig met het mezelf ontwikkelen tot trainer. Ik train veel in debatvaardigheden/presentatietechnieken, maar ik doe ook trainingen over andere onderwerpen. En ik ga de procesbegeleiders meer coachen dan trainen. Het is in eerste instantie vrijwilligerswerk bij de NJR (www.njr.nl) maar ik krijg nu een aantal trainingen uitbetaald, 37 euro per dagdeel. Best prima.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij bent echt goed bezig met die debatteershit. Krijg je daar gewoon voor betaald of is het voornamelijk persoonlijke ontwikkeling?
Ik heb geen haast, pas vijf afleveringen gehadquote:
Niet schokkend veel dus, maar wel leuk dat je zelf ook trainer wordt enzo. Persoonlijke ontwikkeling is ook erg belangrijkquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:40 schreef Dupje het volgende:
[..]
Haha ik ben vooral goed bezig met het mezelf ontwikkelen tot trainer. Ik train veel in debatvaardigheden/presentatietechnieken, maar ik doe ook trainingen over andere onderwerpen. En ik ga de procesbegeleiders meer coachen dan trainen. Het is in eerste instantie vrijwilligerswerk bij de NJR (www.njr.nl) maar ik krijg nu een aantal trainingen uitbetaald, 37 euro per dagdeel. Best prima.
Ik ben ook bezig te kijken naar een vervolgstudie die hierop aansluit
Precies, en het is gewoon super leuk om te doen, staat goed op CV en heb hierdoor veel leuke mensen leren kennenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet schokkend veel dus, maar wel leuk dat je zelf ook trainer wordt enzo. Persoonlijke ontwikkeling is ook erg belangrijk
Kom je zaterdagquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Zo erg is die toch niet?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow, morgenaaf ga ik trouwens series kijken ofzo, want IB gaat met een stel + huisgenoot Paranormal Activity kijken, en die hoef ik dus NIET te zien
Die is vetquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow, morgenaaf ga ik trouwens series kijken ofzo, want IB gaat met een stel + huisgenoot Paranormal Activity kijken, en die hoef ik dus NIET te zien
nee heb t niet op de fotosquote:
Ik ben 'm nu aan het kijken en hij is geniaal. Best creepy op sommige momentenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik hoorde dat er mensen waren flauwgevallen in Italie, ik woon in een fucking oud krakend huis.. Waar het altijd al spooky is.. Ik ben een mietje, en ik ga hem dus niet kijken
Ik ben normaal ijskoud tijdens zulke films, maar zelfs ik had nu een aantal keer de rillingen over m'n lijf lopen. En ik geloof niet eens in zulke shit, moet je nagaan als je dat wel doet!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Misschien kijk ik hem nog wel mee als ik lef heb
Dan ga ik hem dus NIET kijkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben normaal ijskoud tijdens zulke films, maar zelfs ik had nu een aantal keer de rillingen over m'n lijf lopen. En ik geloof niet eens in zulke shit, moet je nagaan als je dat wel doet!
Ken ik nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Volgt iemand van de dames hier de serie Parent hood? Ik ben klaar met Gilmore girls nuen zag dat Lauren Graham ook in deze serie speelt.. Is pas dit jaar begonnen
Ik ga lekker een weekendje naar mama.. papa is naar t buitenland ofzo.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:12 schreef Mikkie het volgende:
je hebt al gordijnenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat is een eigen huisje toch lekker. Gewoon bloot rondlopen als je daar zin in hebtOf niet aankleden na het douchen, tis maar hoe je het bekijkt
Als je de gordijnen maar dicht doet! Zoiets wil je je buren toch niet aan doenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat is een eigen huisje toch lekker. Gewoon bloot rondlopen als je daar zin in hebtOf niet aankleden na het douchen, tis maar hoe je het bekijkt
Dat lijkt me best verstandigquote:
Beetje quality time is nooit weg hèquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:01 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ga lekker een weekendje naar mama.. papa is naar t buitenland ofzo.
Straks daarheen treinen, avondje chillen.. morgen naar de opticien voor een nieuwe bril, even met mama de stad in denk ik en weer chillen's Avonds m'n vriendinnen maar eens opzoeken.. en verder aan de studie!
Daarom.. voel een ziekbed opkomen dus een weekendje rust is een goed plan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Beetje quality time is nooit weg hè. En zo kun je zelf ook nog een beetje tot rust komen!
...om vervolgens weer een week keihard door te knallen, feesten en zuipen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:08 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Daarom.. voel een ziekbed opkomen dus een weekendje rust is een goed plan.
Ik ga over één minuut de deur uit om te gaan borrelen. Morgenochtend wat praktische zaken regelen, 's middags en zowel zondag als maandag werken en in de tussentijd nog wat aan m'n studie doen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:09 schreef swarmahoer het volgende:
wat zijn jouw weekendplannen mikkie?
jaloezienquote:
ik zou t niet doen, win win!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
En afwassen ! anders krijg ik weer van men vriendin op men kop en staat zij het te doen.
of geen afwas en geen sexquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zou t niet doen, win win!!
zij doet de afwas, jij hebt goedmaaksex
Ja, ik heb daar zeker een maand last van, en zeker hier in dit huis.. Vorige keer ook, IB zei zo; jeetje die bosjes zijn eigenlijk ook goed om in te schuilen, (de bosjes direct na onze poort als je daar de oprit afgaat) En nu iedere keer als ik daar in mijn eentje in het donker fiets gooi ik echt zo'n angstige blik op die bosjesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je de gordijnen maar dicht doet! Zoiets wil je je buren toch niet aan doen.
[..]
Dat lijkt me best verstandig. Ik wilde deze laatst met een vriendin gaan kijken maar dat ging niet door, blij toe, achteraf. Dan hadden we het eind van de film niet gehaald en heeft zo iemand dikke trauma's
Non, ik heb een planning gemaakt voor volgende weekquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
...om vervolgens weer een week keihard door te knallen, feesten en zuipen?
Of gewoon in de Dollarsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:02 schreef vogelkooi het volgende:
Wat is een leuke plek om te gaan poolen, eerst ging ik altijd naar Arnhem maar wat zijn leuke plekjes in Nijmegen?
Morgen komen wat vrienden langs en we wilde gaan poolen.
Mja, het maken van zo'n planning is bij mij nooit het probleem. Maar het idee is, dat je je er ook aan houdt...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Non, ik heb een planning gemaakt voor volgende week
Vol aan de studie olé!
Op Fok posten terwijl je in Samson zitquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:12 schreef swarmahoer het volgende:
wheheheh, onze tafelgenoten roken, ik post op fok, en swine moet met die troll praten daardoorwat een lul ben ik ook
geloof me, dat was het beste alternatiefquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, het maken van zo'n planning is bij mij nooit het probleem. Maar het idee is, dat je je er ook aan houdt....
[..]
Op Fok posten terwijl je in Samson zit.
Best vreemd, het vriest nog snachts en 't is alweer hooikoortstijd.quote:
Douche altijd met de deur open! Anders kan ik de muziek niet horen!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:17 schreef HostiMeister het volgende:
Wat heerlijk is het af en toe toch om met de deur wagenwijd open te douchen, lekkere muziek er op, biertje erbij![]()
Heerlijk, net zo lekker als met de deur open schijtenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Douche altijd met de deur open! Anders kan ik de muziek niet horen!
Blowen onder de douchequote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heerlijk, net zo lekker als met de deur open schijtenKan ik ook vrolijk van worden, mits bier
![]()
Das een verschil van smaak....van mij mag je dr geweldig vinden...ik vind er niets aanquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Net die ene artiest in de top40 bashen die nog enigszins talent heeft
Goed bezig! Boedapest is tof. Ik stel je een uitdaging om zo goedkoop mogelijk bier te vinden in een kroeg! Ik geloof dat ik op 1 euro kwam.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:22 schreef AMDB het volgende:
Zo, tickets naar Sziget geboekt, vlieg 1 augustus alEerst een weekje Boedapest verkennen
![]()
Wel het nodige gezeik met boeken, had kennelijk iets verkeerds laten staan waardoor we ineens als heenreis Boedapest-Dortmund hadden op de 8e ipv de 1e, en verkeerde richting en verkeerde datumEn ik weet zeker dat ik het goed ingegeven had..
Maarja, 30 euro omboeking per kaartje, wel kut. Maar alsnog maar 150 euro per ticket
Mini-nijmegen meets kunnen niet buiten nijmegen gehouden worden.quote:Op zondag 14 maart 2010 03:35 schreef vogelkooi het volgende:
Mini Nijmegen meet in Arnhem, kwam AMDB tegen
Nou is vroeg natuurlijk relatief als er ineens nog mensen in je kamer staan omdat ze hun mooie nieuwe overhemd willen laten zienquote:Op zondag 14 maart 2010 02:35 schreef Merel1808 het volgende:
Helaas, de kroeg was niet leuk, al weer vroeg naar bed vanavond
4 uur staren naar een overhemd? Zo'n overhemd wil ik ook!quote:Op zondag 14 maart 2010 06:50 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nou is vroeg natuurlijk relatief als er ineens nog mensen in je kamer staan omdat ze hun mooie nieuwe overhemd willen laten zien
Wat doe jequote:Op zondag 14 maart 2010 06:50 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nou is vroeg natuurlijk relatief als er ineens nog mensen in je kamer staan omdat ze hun mooie nieuwe overhemd willen laten zien
En het ergste is nog dat jij gaat werken zodat ik het niet hoef!quote:Op zondag 14 maart 2010 06:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat doe je.
Ik ga gewoon alweer werken. Waarschijnlijk kom jij je nest uit als ik bijna thuis kom
Ik ga zo ook pitten dit is al een hele lange zaterdag aan het wordenquote:Op zondag 14 maart 2010 10:05 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben nu net thuis? goeiemorgen allemaal
ik ga mn bed in
Jij ook, sushiboerquote:
Volgende keer dan zet ik wel je wekker, kniesoor!quote:Op zondag 14 maart 2010 11:44 schreef SLP_ het volgende:
Aah ik heb heerlijk geslapen, maar wel te lang waardoor ik nu koppijn heb
Ik ookquote:Op zondag 14 maart 2010 13:35 schreef IrishBastard het volgende:
Ben wel benieuwd naar The Pacific, nieuwe 'Band of Brothers' miniserie
Mn papa maakte me wakker omdat de voetbal begon, half 3quote:Op zondag 14 maart 2010 06:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat doe je.
Ik ga gewoon alweer werken. Waarschijnlijk kom jij je nest uit als ik bijna thuis kom
Hehe, hoelang duurde het voordat ie op jouw mooie vloer lag?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:26 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mn papa maakte me wakker omdat de voetbal begon, half 3![]()
En het was wel een héél mooi overhemd
Morgen te downloadenquote:Op zondag 14 maart 2010 15:10 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik ook, hoorde er gister ook voor het eerst van. Wanneer begint die serie?
quote:Op zondag 14 maart 2010 07:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En het ergste is nog dat jij gaat werken zodat ik het niet hoef!
Het overhemd of de kerel?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:27 schreef Swine het volgende:
[..]
Hehe, hoelang duurde het voordat ie op jouw mooie vloer lag?
In dat soort gevallen gooi ik dr altijd sweet chilliesaus dr bijquote:Op zondag 14 maart 2010 19:28 schreef Mikkie het volgende:
Best jammer. Laatst een ovenschotel gemaakt die prima te snacken was. Ingevroren omdat het te veel was. Nu opgewarmd en die zooi is niet meer te vreten. Zo slap en flauw als wat. Balen.
Ik gooi alles gewoon in de prullenbak erbij en scheur nu naar de Appie om nog iets fatsoenlijks te scoren. Pizza ofzoquote:Op zondag 14 maart 2010 19:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
In dat soort gevallen gooi ik dr altijd sweet chilliesaus dr bij
ow blegh....dat zou ik dus niet kunnenquote:Op zondag 14 maart 2010 19:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb vandaag wraps als ontbijt op, net als lasagna prima koud te eten.
Je was vroeg weer weg.quote:Op zondag 14 maart 2010 03:35 schreef vogelkooi het volgende:
Mini Nijmegen meet in Arnhem, kwam AMDB tegen
Ja sorry wilde nog even praten maar moest de laatste trein gaan halen naar nijmegen en de mensen met wie ik was gingen ook weg.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je was vroeg weer weg.
Ik begin The Move echt zat te worden, tijd voor een coole danstent in Arnhem
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Bewijs het tegendeel maar. Vertel maar dus
Ik ga in ieder geval slapen
Haha, werken zal jequote:
Klimmen is cool hèquote:Op zondag 14 maart 2010 21:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
K heb nog lekker geklommen vandaagniveau 5 is zon beetje het max nu, 6 is erg pittig. Gaat wel steeds iets beter
Niet dat ik van plan ben om het structureel als sport/hobby te gaan doen
Niet!!quote:Op zondag 14 maart 2010 23:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik lag gewoon netjes in bed hoor, de kerel lag op het logeermatras op de grond
Ja, anticlimax
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja, anticlimax
soms mag dat best welquote:Op maandag 15 maart 2010 00:02 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het was mn beste vriend/ex, en sex met je ex is echt not done
Wat een deceptiequote:Op zondag 14 maart 2010 23:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja, anticlimax
quote:Op maandag 15 maart 2010 07:46 schreef morgane het volgende:
Feestjesde meeste mensen in dit topic hebben inmiddels wel ondervonden dat ik niet zo'n fuifnummer ben
Ik mis een stukje geschiedenis haha. What seems to be the problem?quote:Op maandag 15 maart 2010 07:46 schreef morgane het volgende:
Feestjesde meeste mensen in dit topic hebben inmiddels wel ondervonden dat ik niet zo'n fuifnummer ben
Stel je anders ff aan ofzoquote:Op maandag 15 maart 2010 07:46 schreef morgane het volgende:
quote:Op maandag 15 maart 2010 07:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Stel je anders ff aan ofzo
Maarre succes vandaag
Grappig, je houdt niet van grote feestjes geven maar je gaat wel naar festivals en concerten?quote:Op maandag 15 maart 2010 07:58 schreef morgane het volgende:
Haha, het is meer dat ik eigenlijk nooit uitga en mijn verjaardagen niet grootst vier ofzo...in plaats daarvan ga ik graag naar concerten/festivals en vier ik m'n verjaardag meestal 'in kleine kring'. In combinatie met het feit dat ik geen alcohol drink en bijna altijd vóór 1 uur in bed lig. Volgens mij sta ik hier daarom een beetje bekend als de suffe muts van het gezelschapal ben ik wel altijd heel vrolijk
Dat wordt dik feest niggaquote:Op maandag 15 maart 2010 08:28 schreef royjn het volgende:
4daagsefeestenKijk er nu alweer naar uit
Eerst maar eens Koninginnedag doorkomen
Die is gewoon blij dat het lente gaat wordenquote:Op maandag 15 maart 2010 09:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Stomme eend die constant zit te kwaken
Ik ook. Voor het eerst in negen jaar ben ik vrij met de Zomerfeesten, dat wordt knallenquote:Op maandag 15 maart 2010 08:28 schreef royjn het volgende:
4daagsefeestenKijk er nu alweer naar uit
Eerst maar eens Koninginnedag doorkomen
Is er een causaal verband?quote:Op maandag 15 maart 2010 09:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Elk jaar na de zomerfeesten eindig ik in het ziekenhuis
quote:Op maandag 15 maart 2010 09:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben op vakantie met de zomerfeesten
Dat wordt lastig als je in Nijmegen in de horeca werktquote:Op maandag 15 maart 2010 10:11 schreef AMDB het volgende:
Echte Nijmegenaren zorgen dat ze vrij hebben en niet op vakantie zijn tijdens de vierdaagse![]()
Oh ze wonen in Lent hè![]()
Hoezo 'vermaak'? Een hoop is kneut, maar alle bandjes, optredens en terrasjes zijn toch heerlijk? Dat wordt voor mij echt een week ultiem ontspannen.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Vierdaagsefeesten zijn gewoon niet mijn ding. Hoef niet zo nodig door een gruwelijk drukke stad te lopen met allemaal 'vermaak' overal
Mja, da's een nadeel van het werk dat ik heb: vakanties moeten al in december/januari geregeld worden. Collega's met kinderen enzo. Dus ik weet nu al zo'n beetje wanneer ik vakantie heb, maar heb geen flauw idee wat ik ermee ga doenquote:Op maandag 15 maart 2010 10:22 schreef LastRequest het volgende:
Ik moet m'n vakanties nog plannen en dat gaat rondom de zomerfeesten
Neuh, ik ga denk ik zaterdag / zondag / vrijdag of zo. Ga er geen week vrij voor nemenquote:Op maandag 15 maart 2010 10:20 schreef Mikkie het volgende:
Piet, ben jij die week eigenlijk in Nijmegen?
Nu snap ik waarom je iets met Yash hebt, jullie zijn allebei even saaiquote:Op maandag 15 maart 2010 10:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Vierdaagsefeesten zijn gewoon niet mijn ding. Hoef niet zo nodig door een gruwelijk drukke stad te lopen met allemaal 'vermaak' overal
Ik hoef ook niet alle dagen...meestal kijk ik welke bands er spelen....en daar ga ik dan ff naar kijkenquote:Op maandag 15 maart 2010 10:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte is het leuk. Even door de stad heensjouwen dus. Maar een week van die volksfeesten, neuh, das niet mijn idee van relaxen![]()
Iets met burgerlijkquote:Op maandag 15 maart 2010 10:32 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Volgens mij wil zij er wel heen hoor
Dude ga er anders op in joh, noem me anders gewoon ff dik ofzo is die verstandhouding ook weer terug, zo is er ook geen lol aanquote:Op maandag 15 maart 2010 10:32 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Volgens mij wil zij er wel heen hoor
Iets met happen enzo. Te makkelijk vandaagquote:Op maandag 15 maart 2010 10:41 schreef IrishBastard het volgende:
Hoezo zou dat nou weer burgerlijk zijn
Volksfeesten klinkt meteen weer zo boersquote:Op maandag 15 maart 2010 10:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte is het leuk. Even door de stad heensjouwen dus. Maar een week van die volksfeesten, neuh, das niet mijn idee van relaxen![]()
Omdat ze dan alsnog aansluit bij jou en een goede feestweek laat schieten.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:41 schreef IrishBastard het volgende:
Hoezo zou dat nou weer burgerlijk zijn
Gaan ze nou serieus op vakantie met hun ouders??quote:Op maandag 15 maart 2010 11:14 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, om niet al te hard af te zeiken zal ik die opmerking over vakantie met je ouders maar inslikken?
Sorry yash, ik vind het verschil in levenstijl gewoon grappig, en het is zeer zeker niets ten nadele van jou en IB, echt niet. Ik maak andere keuzes, en leef anders, daarbij merk ik op dat jullie keuzes maken die niet eens bij me op zouden komen, dat vind ik leuk, sorry als het overkomt dat ik het dom of debiel ofzo vind, dat is namelijk totaal niet zo. Ik zou het gewoon niet zo doen, meer niet.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarschijnlijk blijven jullie het allemaal heel grappig vinden, en deze reactie van mij natuurlijk ook weer
Maar ik begin het echt een beetje moe te worden
wat ben je van plan om dit jaar te hebben?quote:Op maandag 15 maart 2010 09:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Elk jaar na de zomerfeesten eindig ik in het ziekenhuis
ik heb je nog gespot in de Refter vorige week! maar je was zo aan 't praten dat ik maar niet heel hard morgaaaaaaaaaane ging roepenquote:Op maandag 15 maart 2010 07:46 schreef morgane het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |