SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:44 schreef swarmahoer het volgende:
JummieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, de belasting is er nog niet, maar heb vandaag wel mijn handtekening mogen zetten om volgende week ¤1500,- te ontvangen![]()
Klaar met pillen![]()
![]()
wederom zonder noemenswaardige bijwerkingen
Een kom met snoepjes?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:55 schreef Swine het volgende:
Een van mijn slechtere ideeënDacht dat het wel gezellig zou staan...
[ afbeelding ]
Als ik niet oppas hier dus ook, tis best verlijdelijk verleidelijk:P deed ik dat nu echt? Wat een faler!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:57 schreef royjn het volgende:
Scheelt dat het niet op een kantoor staat. dan is ie binnen 1 uur leeg
Nee de kleren op de achtergrondquote:
Waarom in een kom, wat is er mis met de zak waar die dingen inziiten?quote:
Die schaal had ik al op tafel staan, voor sleutels (die er eigenlijk nooit in liggen)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom in een kom, wat is er mis met de zak waar die dingen inziiten?
Wauw... Maargoed... zou nooit in me opkomenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:10 schreef Swine het volgende:
[..]
Die schaal had ik al op tafel staan, voor sleutels (die er eigenlijk nooit in liggen)
Had gisteravond die zakjes in mijn handen en dacht: "He, misschien is het wel leuk om die eitjes daar in te leggen". En zo geschiedde
ja, ik verveelde me
Bij mij zijn dat soort dingen ook altijd een superslecht idee, dan staat er binnen no-time alleen nog maar een schaaltje vol van die papiertjes op tafelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:55 schreef Swine het volgende:
Een van mijn slechtere ideeënDacht dat het wel gezellig zou staan...
[ afbeelding ]
Als ze er geen moeite mee hebben om bij één in te trekken, overleven ze die avond ook vast welquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:27 schreef morgane het volgende:
Goed idee, ik denk dat de dames er echt zitten op te wachten om een stel forumnerds over de vloer te hebben
M'n ego, wat doe je?!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:27 schreef morgane het volgende:
Goed idee, ik denk dat de dames er echt zitten op te wachten om een stel forumnerds over de vloer te hebben
Ach, misschien zijn zij wel een stel viva-trutjes die elke week zo'n soort van tupperware-party houden met Tarzan's.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:30 schreef morgane het volgende:
Ze weten het niet eens...dit is mijn geheim heimelijk genoegen
Dankjequote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:27 schreef morgane het volgende:
Verandering hoort erbij, ff paar daagjes wennen en dan wil je niet anders meer johquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:42 schreef morgane het volgende:
Ik ook!ik heb er erg zin in, maar begin nu wel behoorlijk zenuwachtig/onrustig te worden. Het is zo anders straks!
Wow, dat is wel even een flinke beslissing. De eigenaar zal het er best moeilijk mee hebben dat hij nu hier voor kiest.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
De Hoeve gaat vrijwillig een half jaar dicht na dodelijke steekpartij.
En dan Job "Het is maar een incident' Cohen naar voren schuivenquote:
Bahbah, da's geen half werk. Half jaar inkomsten door de pleequote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
De Hoeve gaat vrijwillig een half jaar dicht na dodelijke steekpartij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |