Het ergste is nog dat er een hele reeks van die "het echte PVV geluid" filmpjes isquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Wilders is niet dom alleen dit snap ik niet. Nou goed, ik snap wel meer niet maar okay, is er dan echt niemand beter geschikt dan deze slappe drol?
Dat filmpje blijft geniaal trouwens.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:15 schreef spermanent het volgende:
Ik vind dat dit in de politiek niet mag worden gezegd.
Maar tis wel een goeie
De enige ietwat capabele man die openlijk heeft gezegd wel een functie onder Wilders te willen bekleden is Hiddema. Zo'n man wil Wilders uiteraard niet want hij heeft een eigen mening die bovendien lang niet altijd strookt met die van Wilders en is niet te beroerd deze uit te spreken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Wilders is niet dom alleen dit snap ik niet. Nou goed, ik snap wel meer niet maar okay, is er dan echt niemand beter geschikt dan deze slappe drol?
Dat filmpje blijft geniaal trouwens.
O ja, toe maar weer. Als je iets tegen Wilders hebt ben je meteen een voorstander van politieke vervolgingen. Goed zo jongen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke, en stel nou dat je als partij, met macht zijnde degene met een 'wanstaltige uitlating' kan laten opsluiten.
Zie je waar ik heen wil?
Hebben laten voorlezen, bedoel je.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net of Wilders en zijn kortnuiten ooit ook maar een wetenschappelijk onderzoek over het klimaatprobleem hebben gelezen
Topvermaak zijn ze!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat er een hele reeks van die "het echte PVV geluid" filmpjes is
OMG.... wat een debat techniekenquote:
De laatste kabinetsperiode was niet veel meer dan proefbalonnetjes oplaten en overpriced entertainment voor het volk, dus waarom niet. Neemt natuurlijk niet weg dat de Mos enigzins overkomt als iemand die eerst zijn basisschool maar eens af moet gaan maken en daarna terug mag komen om een cursusje "empathie tonen" te volgen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:48 schreef sp3c het volgende:
ja op zich is het best grappig allemaal
maar ik geloof niet dat de tweede kamer bedoelt was als entertainment voor het volk
aan de andere kant er worden ook regelmatig grappen gemaakt over Wilders zijn wilde haren, ik vind dat toch een beetje van hetzelfde lage niveau
truequote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:53 schreef neo2000 het volgende:
[..]
De laatste kabinetsperiode was niet veel meer dan proefbalennetjes oplaten en overpriced entertainment voor het volk, dus waarom niet. Neemt natuurlijk niet weg dat de Mos enigzins overkomt als iemand die eerst zijn basisschool af moet gaan maken en daarna terug mage komen om een cursusje "empathie tonen" te volgen.
Als ik het moet geloven is 95% van de mensen hier op 't forum HBO of hoger. Of 90% liegt of je kan je ernstig zorgen gaan maken over het huidige onderwijs.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:02 schreef freako het volgende:
Ik herinner me nu ineens dat De Mos een HBO-opleidng heeft gevolgd. Nou ja, hij heeft de PABO gedaan, en daarna een paar jaar voor de klas gestaan.
Dit dus.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik kan er stiekem wel om lachen, Van Gent moet verder ook niet zeuren want ook zij speelde op de man (het ridiculiseren van andermans argumenten), alleen is De Mos is daar kennelijk nog wat beter in.
Even resumé:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik kan er stiekem wel om lachen, Van Gent moet verder ook niet zeuren want ook zij speelde op de man (het ridiculiseren van andermans argumenten), alleen is De Mos is daar kennelijk nog wat beter in.
Heerlijk die dikke teef met haar argumenten, volledig in haar hemd gezet door 1 one-liner!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:04 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Even resumé:
Van Gent speelde op...... DE MAN ...... want zei ridiculiseerde iemands ...... ARGUMENTEN......
Dat snap ik niet helemaal.
Volgens mij wordt hier opnieuw op de persoon gespeeld. Ik dacht dat het er om ging om de argumenten te benaderen.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:06 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Heerlijk die dikke teef met haar argumenten, volledig in haar hemd gezet door 1 one-liner!
LOLquote:Op zondag 14 maart 2010 20:07 schreef kawotski het volgende:
Als de KLM 2x een stoel mag verkopen aan - in hun ogen - dikke mensen, waar waren de partijen van de normen en waarden om dat sterk te veroordelen. De trend is gezet, om de pvv nu de schuld te geven van zo'n uitspraak is te laat, men laat het toe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |