Het geld van de VN komt niet goed terecht.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:23 schreef baba117 het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)e_aan_strijksto.html
www.beattheheatnow.nl
In 1 minuut gevonden ga zelf maar verder.
Deze opmerking zegt vooral iets over je eigen niveau.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:25 schreef Scorpie het volgende:
Leuk en aardig, maar wie bepaalt wat een wanstaltige uitlating is?
Meningen mogen verdeeld zijn, wetenschappelijk bewijs is dat echter niet. Dat er een aantal fouten zijn gemaakt doet niets af aan de overweldigende hoeveelheid bewijs die duidelijk maakt dat opwarming een feit is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:35 schreef Roellie80 het volgende:
Tja, de meningen zijn erover verdeeld. Er is helemaal nooit echt bewezen of dit nu echt een crisus is of niet. Feit is wel dat alternatieve energie toch nodig zijn wanneer de olie op is. Dus is het nou werkelijk allemaal weggegooid geld?
Maar de PVV weet het wel beter tochquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Meningen mogen verdeeld zijn, wetenschappelijk bewijs is dat echter niet. Dat er een aantal fouten zijn gemaakt doet niets af aan de overweldigende hoeveelheid bewijs die duidelijk maakt dat opwarming een feit is.
Dat snap ik, maar is de mens er schuldig aan? De PVV vind duidelijk van niet en daarom is duurzame energie in hun ogen "geld door de shredder"quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Meningen mogen verdeeld zijn, wetenschappelijk bewijs is dat echter niet. Dat er een aantal fouten zijn gemaakt doet niets af aan de overweldigende hoeveelheid bewijs die duidelijk maakt dat opwarming een feit is.
Net of Wilders en zijn kortnuiten ooit ook maar een wetenschappelijk onderzoek over het klimaatprobleem hebben gelezenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:59 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar is de mens er schuldig aan? De PVV vind duidelijk van niet en daarom is duurzame energie in hun ogen "geld door de shredder"
Nee. Dat jij niet begrijpt waar ik heen wil, zegt meer iets over jouquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:53 schreef petertje2 het volgende:
[..]
Deze opmerking zegt vooral iets over je eigen niveau.
Ho ho, even goed opletten jij: de overweldigende meerderheid van de wetenschappers stelt dat A) de aarde opwarmt en B) de mens daar medeverantwoordelijk voor is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:59 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar is de mens er schuldig aan? De PVV vind duidelijk van niet en daarom is duurzame energie in hun ogen "geld door de shredder"
Ik doelde op hoe de PVV er naar kijktquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:02 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ho ho, even goed opletten jij: de overweldigende meerderheid van de wetenschappers stelt dat A) de aarde opwarmt en B) de mens daar medeverantwoordelijk voor is.
Nu niet net doen alsof alleen punt A door de wetenschap wordt ondersteund.![]()
Wel lachen.. top punt van domheid die kerelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:09 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik doelde op hoe de PVV er naar kijkt
Volgens de PVV zijn alle klimaatzorgen een mythe. Allemaal weggegooid geld. Ik vind het persoonlijk ook behoorlijk kort door de bocht, maar dat waren we al van de pvv gewend toch
Je doet anders ook je best.........quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wel lachen.. top punt van domheid die kerel
quote:Je ziet die anderen duidelijk .. van wat overkomt ons nou ? ..![]()
aaahquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je doet anders ook je best.........![]()
[..]
Dat geeft alleen maar des te meer aan hoe weinig de PVV aan intelligentie in huis heeft, meer onafhankelijkheid van de olie voorraden in het M-O en Rusland is alleen maar een goede zaak voor de toekomst, het creeert banen in Nederland en levert op de lange termijn gewoon keihard geld op.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:59 schreef Roellie80 het volgende:
Ik ben het helemaal met u eens hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat geeft alleen maar des te meer aan hoe weinig de PVV aan intelligentie in huis heeft, meer onafhankelijkheid van de olie voorraden in het M-O en Rusland is alleen maar een goede zaak voor de toekomst, het creeert banen in Nederland en levert op de lange termijn gewoon keihard geld op.
Helaas wel jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:35 schreef Roellie80 het volgende:
Ik ben het helemaal met u eens hoor
Ik probeerde eigenlijk meer iets los te maken van de PVV stemmers.
Helaas haken die af bij diepgang geloof ik
Groen Linkser?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:17 schreef Nielsch het volgende:
Wat een enorme tyfusmongolen lopen er toch rond bij de PVV. Die lui zijn nog te dom om hun eigen reet af te vegen. En al die mensen die op ze stemmen, wat een enorme tyfusmongolen zijn dat dan weer zeg. Je moet echt wel compleet debiel zijn om op die partij te stemmen.
Nee, die hele linkse economische kliek van de PVV, SP en GroenLinks mag van mij gestolen worden.quote:
Ik vrees dat het een kwestie is van werken met het materiaal dat je tot je beschikking hebt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:23 schreef popolon het volgende:
De Mos, is dat de hakkelaar die alles opleest en dan zelfs nog niks zinnigs weet uit te kramen?
Wilders is echt een idioot dat 'ie zich laat omringen door patjakkers, clowns en ander gespuis.!
Wilders is niet dom alleen dit snap ik niet. Nou goed, ik snap wel meer niet maar okay, is er dan echt niemand beter geschikt dan deze slappe drol?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vrees dat het een kwestie is van werken met het materiaal dat je tot je beschikking hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |