Nee dank je. Ik draag mijn verlies waardig en verpletter jullie in de volgende ronde.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:38 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Pssst Hajee , je mag mij wel PM -en voor een stem( 5 euro )
quote:Op [url]=http://forum.fok.nl/topic/1424377/10/25#79014142]donderdag 11 maart 2010 14:00[/url] schreef haakon het volgende:
---BATTLEPOST---
ORGINEEL:
Van de GOP (GODS OF PHOTOSHOP):
1:![]()
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
11:
12:
Poll: Welke paint/photoshop is het leukst ?1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ter herinnering nog even de uitslag van de hamsterrondequote:Op donderdag 11 maart 2010 14:45 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik draag mijn verlies waardig en verpletter jullie in de volgende ronde.
Pfffff ,quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:49 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ter herinnering nog even de uitslag van de hamsterronde![]()
[ afbeelding ]
volgens mij was ik nummer 3 bij de hamster ronde!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:49 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ter herinnering nog even de uitslag van de hamsterronde![]()
[ afbeelding ]
nu al ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:51 schreef Dottey het volgende:
wehehehe nummer 3 is al gedelete door Photobucket
Raar, want ik kom er nog gewoon bij!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:51 schreef Dottey het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:51 schreef Dottey het volgende:
Raar want ik nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:52 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Raar, want ik kom er nog gewoon bij!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:55 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Nou dan krijg .photobucket de pleuris maar
hoeft weinig aan te gebeurenquote:
nou of je moet en leuke hebben en kw4kje zegt.. doe die maar!quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:05 schreef haakon het volgende:
maar kwakje mag toch ? of had hij vergadering ?
Die fiets is een beetje moeilijk met al die spakenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
hoeft weinig aan te gebeuren
hij is zo al grappig
ik heb hem gevonden onder "oma" en "koprol"
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:54 schreef Dottey het volgende:
wat een slechte van ToT trouwens..
dus de oma met de rolator wordt het ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
nou of je moet en leuke hebben en kw4kje zegt.. doe die maar!
Nee joh!quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:07 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Die fiets is een beetje moeilijk met al die spaken
jezus xD moet dat ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:08 schreef Maringo het volgende:
De volgende mag de OP nog verder uitbreiden met avatars en een geschiedenis stukje
En dat gebeurde vaker dan ze hadden gehoopt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:10 schreef shadowflash het volgende:
[..]
jezus xD moet dat ?
Op een dag waren Hajee en ToT aan het brain stormen , over hoe ze de kwaliteit in ONZ omhoog konden schoeven. Ze besloten tegen elkaar te gaan photoshoppen , dit bleek een succes en meer mensen wilden graag meedoen ( ik ook). Dit in een poging om de meesters te overtreffen in hun vak.
Valt wel mee doordat witte achtergrond. Maar je hoeft er niet druk om te maken.... het wordt omaatje.quote:
Alle credits mogen naar mij , ik meld me vrijwillig aanquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
En dat gebeurde vaker dan ze hadden gehoopt.
haha , hier komt , mentally challenged grandmaaaaaaquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:13 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Valt wel mee doordat witte achtergrond. Maar je hoeft er niet druk om te maken.... het wordt omaatje.
insturen voor 16.40 danquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:13 schreef haakon het volgende:
ik ben van 16.40uur tot 18.00uur niet achter de pc
Het is maar net hoe de mensen stemmen. Als je ècht iets goeds maakt kun je er mee winnen en anders telt de humor voor de meeste stemmers zwaarder dan goede kwaliteit en een mooie afwerking.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
En dat gebeurde vaker dan ze hadden gehoopt.
Haha .. val ik daar ook onder...quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:19 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het is maar net hoe de mensen stemmen. Als je ècht iets goeds maakt kun je er mee winnen en anders telt de humor voor de meeste stemmers zwaarder dan goede kwaliteit en een mooie afwerking.
Bedoel dit niet om te zeiken want het is heus niet zo dat ik in mijn ogen alleen maar toppers maak. Ik heb echt wel een aantal goede tegenstanders.
En nu m'n best weer doen op de volgende.
Pics van je baas voor de volgende rondequote:Op donderdag 11 maart 2010 15:20 schreef haakon het volgende:
meeeh, ik doe vanavond wel 1 meede baas loopt vandaag de hele tijd achter me langs
Je bent wel naarstig op zoek naar erkenning eh?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:23 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Haha .. val ik daar ook onder...? Als ik nuchter ben en mn best doe ?
Jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je bent wel naarstig op zoek naar erkenning eh?
Uiteraard. Heb even teruggekeken en je hebt al een keer gewonnen zelfs.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:23 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Haha .. val ik daar ook onder...? Als ik nuchter ben en mn best doe ?
Wat stond er op ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:32 schreef haakon het volgende:
ik had een half jaar geleden een keer een t-shirt ontworpen waar ik wel om moest lachen, maar daar mag je gewoon niet om lachen
heeeeel veel mensen konden dat ook niet waarderen![]()
3 keer dacht ik , najaquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Uiteraard. Heb even teruggekeken en je hebt al een keer gewonnen zelfs.
stuur maar op!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:49 schreef marcel-o het volgende:
m 5 u pas?
k ben al klaar![]()
![]()
nah, gaat k maar boodschappen doen
dus datquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:19 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het is maar net hoe de mensen stemmen. Als je ècht iets goeds maakt kun je er mee winnen en anders telt de humor voor de meeste stemmers zwaarder dan goede kwaliteit en een mooie afwerking.
nee naja xD hahaha , misschien moeten we een keer eentje doen met een specifieke opdracht ? Zo van pak dit dit en dit , en maak er dat van ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:53 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nou, kun je nagaan.
Ja, had niet zó ver terug gekeken.
Mijn humor ligt ergens anders denk ik..quote:
ik denk dat ik verliefd benquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
Mijn humor ligt ergens anders denk ik..
maar goed toch al twee keer gewonnen![]()
Zegt dat dan wat over mijn Photoshop kwaliteit?
wat leeeeuuuuukquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:59 schreef marcel-o het volgende:
verstuurd![]()
nou weer verder huishouden doen
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:02 schreef Rensjebree het volgende:
Deze keer even niet mee doen.... geen tijd! vanavond weer!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:00 schreef shadowflash het volgende:
[..]
ik denk dat ik verliefd ben![]()
![]()
direct maar trouwen ?
ik ben net zelf klaar.. en zal eens loeren hoe snel ik een post in elkaar kan bakkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:29 schreef picodealion het volgende:
Doen we 16:40? Ik moet stipt 17.00 weg en dan kan ik niet meer stemmen
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:30 schreef Dottey het volgende:
[..]goed..
maar ik ben wel typje lang verloven veel proberen..
dat kan ook iddquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:39 schreef shadowflash het volgende:
[..]
![]()
Valt daar ook bungie jumpen en paraspringen onder ?
Nog 18 minuten!!!quote:
ja ik heb hem al bijna klaar..quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:42 schreef shadowflash het volgende:
[..]
schrijf mij maar in dan![]()
schiet het al wat op met die battlepost .. schat ?![]()
chaosquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:47 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik nietin mijn ubersnelle soep!
Nu weer verder met werk! GAOSSSSS!
tuurlijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:01 schreef naatje_1 het volgende:
Ow heej, is dit topic nog verder gegaan
Nee, my bad.. had zitten slapen..quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:03 schreef shadowflash het volgende:
haha nee
2 users hebben precies het zelfde gedacht hahahahageweldig
komt wel goed schatjequote:Op donderdag 11 maart 2010 17:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee, my bad.. had zitten slapen..
grote versie en kleine versie ontvangen..
Gewoon twee keer copieren en pasten![]()
euh.. ach ja..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekkere billenquote:
Ach er zitten toch alleen maar heaumeaux op Fok?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:14 schreef marcel-o het volgende:
t is weer duidelijk![]()
niemand die voor de chick gaat
Dat is juist de kunst!!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:15 schreef HaJee het volgende:
6 had misschien mijn stem gekregen als die rollator was weggeknipt. Die dingen zweven normaal niet.
*Poef!*quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:17 schreef Maringo het volgende:
Kan een modje trouwens de TT aanpassen? ff het woordje "het" tussen "Waar" en "steeds"?
En feli Triforce!
Of gewoon een kwartier of half uur lang voten?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:19 schreef Dottey het volgende:
Stemmen ging echt rete snel..
misschien bij de volgende ronde eens tot de 30 (17H is populair tijdstip denk ik)
Als je er nou een skateboard van had gemaaktquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat is juist de kunst!!!
hoe goed ze is
Weet je hoe rot die rollator eigenlijk is .. met zijn uitsnede.. spaken enzo..quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als je er nou een skateboard van had gemaakt
half uur voten geeft wel meer mensen de kans idd..quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Of gewoon een kwartier of half uur lang voten?
Als je Photoshop o.i.d. gebruikt kun je de vorm van die oma uitsnijden. De plekken op haar kleding waar nog iets van die rollator is te zien kun je dan wegpoetsen met de clone-tools. ( of begrijp ik dat van die moeilijke uitsnede verkeerd, kan me namelijk niet voorstellen dat ik je iets nieuws vertelquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
Weet je hoe rot die rollator eigenlijk is .. met zijn uitsnede.. spaken enzo..
Ik wilde het eerst vervangen voor een bmx fietsje.. maar ja.. dat vond ik te simpel.
dat was te simpel.. wegclonen van de rolator.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:34 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als je Photoshop o.i.d. gebruikt kun je de vorm van die oma uitsnijden. De plekken op haar kleding waar nog iets van die rollator is te zien kun je dan wegpoetsen met de clone-tools. ( of begrijp ik dat van die moeilijke uitsnede verkeerd, kan me namelijk niet voorstellen dat ik je iets nieuws vertel)
Op mijn vijver ligt nog wel een halve centimeter ijs, dus kom maar langs.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:35 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb zin in schaatsen!!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:38 schreef HaJee het volgende:
[..]
Op mijn vijver ligt nog wel een halve centimeter ijs, dus kom maar langs.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:42 schreef Maringo het volgende:
idee voor de volgende:
[ afbeelding ]
Of iig het origineel ervan
quote:
Je hebt nog 3,71 secondenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:43 schreef Triforce_Courage het volgende:
Whaaa ik ben er nu pas weer en gewoon gewonnen!!!
Dank dank, Ik ga op zoek naar een nieuw plaatje.
daar valt best een dubbele axel op te breken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
De vijver is twee meter in doorsnee en ik heb geen Zamboni maar warme chocolademelk is wel te regelen.
Dus dat!, je kunt er gewoon doorheen kijkenquote:Ik heb trouwens de plaatjes nog eens bekeken en je hebt dat wel netjes gedaan met die rollator. Met die moeilijke uitsnede beoelde je dus wat je nou gemaakt had.
Ik was toevallig in de buurt waar zij zich bevondquote:
Ik doe deze wel dan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:47 schreef Triforce_Courage het volgende:
Ben er alleen zo weer vandoor, dus kan niet als showmaster aan de gang..
vrouwen kletsen over het algemeen meer tochquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:45 schreef -Datdus- het volgende:
Zo he dotty je bent een paar dagen na mij geregistreerd en toch heb je meer posts
Echt!? Pak dr ff vol op dr mond Doe dr de groeten van me!quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik was toevallig in de buurt waar zij zich bevond
acht?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik doe deze wel dan.
Plaatje van Triforce.... deadline 19.30?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Echt!? Pak dr ff vol op dr mond Doe dr de groeten van me!
Je breekt in ieder geval geen botten op zulk dun ijs. Je gaat er dwars door. Zal klaar staan met een handdoek.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
daar valt best een dubbele axel op te breken.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:50 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je breekt in ieder geval geen botten op zulk dun ijs. Je gaat er dwars door. Zal klaar staan met een handdoek.
Graag.quote:
ja.. zoek anders mijn hyves maar op..quote:
Zal mijn profiel maar weer eens wijzigen danquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:59 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ja lieve schat ik wil. * vliegt helemaal emotioneel in je armen *
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
Zal mijn profiel maar weer eens wijzigen dan
wil jij ook een kusje?quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:17 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga permbans uitdelen, dit gaat te ver.
Gevondenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja.. zoek anders mijn hyves maar op..
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:27 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Blijf jij eens heel snel van mijn verloofde af.![]()
quote:Ik kan niet shoppen op deze laptop
ik heb er iets langer aan gewerkt, maar het bleef ellende..quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Gevonden
Bij gebrek aan inspiratie in en kwartier een lame dingetje in elkaar gezet
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:07 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Niet jij ook al![]()
Of is dat een hint voor tape
Dat was hij ookquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
Lees jij de huwelijkse voorwaardes nog even
kwartiertje nogquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:14 schreef shadowflash het volgende:
[..]
![]()
en wanneer komt die battlepost nou , ik loop wel mooi dit topic vol te lullen maar ik wil actie![]()
25% kans.. ik vind het geweldig....quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:15 schreef Maringo het volgende:
4 inzendingen nog maar.... en dat met een kwartier te gaan
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:16 schreef ToT het volgende:
Tja ik kan alleen maar voorspelbare dingen verzinnen: hem in de handen van Gargamel, hem tussen andere smurfen, tussen gangsta-boys, of met onze "baas" en andere anti-helden op 1 foto.
tjah .... ToT , wanneer mogen de meesters weer eens echt los gaanquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:16 schreef ToT het volgende:
Tja ik kan alleen maar voorspelbare dingen verzinnen: hem in de handen van Gargamel, hem tussen andere smurfen, tussen gangsta-boys, of met onze "baas" en andere anti-helden op 1 foto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
19.30quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:23 schreef Toilutpaper het volgende:
Tjonge jonge, wat gaat het hard, 4 delen gemist...![]()
Maar hoe laat is de volgende deadline?
lever dan eens een moois plaatje aan om mee te startenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:21 schreef shadowflash het volgende:
[..]
tjah .... ToT , wanneer mogen de meesters weer eens echt los gaan![]()
quote:tevens mijn huwelijks contract , getekend en ingekrast:Kon je niet kiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
klinkt al beter danquote:
Tussen ja en ja ...quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
lever dan eens een moois plaatje aan om mee te starten
[..]
Kon je niet kiezen
zullen we het beschrijvenquote:
Ja nu welquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Na een paar keer refreshen doen ze het allemaal hier...
Ja, daar zat ik ook al naar te loeren..quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:44 schreef Kw4Kje het volgende:
Bij 4 is alleen nog de broek over van de persoon in kwestie.
Tevens het grootste deel van zijn trui, armen en handen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:44 schreef Kw4Kje het volgende:
Bij 4 is alleen nog de broek over van de persoon in kwestie.
Oh ja, z'n schoen is onder water ook nog aanwezig.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:48 schreef HaJee het volgende:
[..]
Tevens het grootste deel van zijn trui, armen en handen.
iets zegt mij.. dat jij ..quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:52 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oh ja, z'n schoen is onder water ook nog aanwezig.
Ah oke dan is het goedquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:52 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oh ja, z'n schoen is onder water ook nog aanwezig.
nog 3 minuten....quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:00 schreef Dottey het volgende:
zijn we al serieus een half uur verder?
Nog een kleine 20 posts eh!quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:14 schreef Dottey het volgende:
Dan maak ik alvast een nieuwe OP aan enzo ..
dat is ook niet zomaar gebakkenquote:
heuh?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Niet als we het nergens over kunnen/mogen hebben....
Al mee bezigquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
heuh?
klets dit lekker vol man.. dump foto's voor de nieuwe reeks.
ik heb al de volgende klaar waarin we lekker kunnen starten zometeen..
ja zo kom ik dus aan mijn 100.000 post's he !quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
heuh?
klets dit lekker vol man.. dump foto's voor de nieuwe reeks.
ik heb al de volgende klaar waarin we lekker kunnen starten zometeen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |