Dat is juist de kunst!!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:15 schreef HaJee het volgende:
6 had misschien mijn stem gekregen als die rollator was weggeknipt. Die dingen zweven normaal niet.
*Poef!*quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:17 schreef Maringo het volgende:
Kan een modje trouwens de TT aanpassen? ff het woordje "het" tussen "Waar" en "steeds"?
En feli Triforce!
Of gewoon een kwartier of half uur lang voten?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:19 schreef Dottey het volgende:
Stemmen ging echt rete snel..
misschien bij de volgende ronde eens tot de 30 (17H is populair tijdstip denk ik)
Als je er nou een skateboard van had gemaaktquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat is juist de kunst!!!
hoe goed ze is
Weet je hoe rot die rollator eigenlijk is .. met zijn uitsnede.. spaken enzo..quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als je er nou een skateboard van had gemaakt
half uur voten geeft wel meer mensen de kans idd..quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Of gewoon een kwartier of half uur lang voten?
Als je Photoshop o.i.d. gebruikt kun je de vorm van die oma uitsnijden. De plekken op haar kleding waar nog iets van die rollator is te zien kun je dan wegpoetsen met de clone-tools. ( of begrijp ik dat van die moeilijke uitsnede verkeerd, kan me namelijk niet voorstellen dat ik je iets nieuws vertelquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
Weet je hoe rot die rollator eigenlijk is .. met zijn uitsnede.. spaken enzo..
Ik wilde het eerst vervangen voor een bmx fietsje.. maar ja.. dat vond ik te simpel.
dat was te simpel.. wegclonen van de rolator.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:34 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als je Photoshop o.i.d. gebruikt kun je de vorm van die oma uitsnijden. De plekken op haar kleding waar nog iets van die rollator is te zien kun je dan wegpoetsen met de clone-tools. ( of begrijp ik dat van die moeilijke uitsnede verkeerd, kan me namelijk niet voorstellen dat ik je iets nieuws vertel)
Op mijn vijver ligt nog wel een halve centimeter ijs, dus kom maar langs.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:35 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb zin in schaatsen!!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:38 schreef HaJee het volgende:
[..]
Op mijn vijver ligt nog wel een halve centimeter ijs, dus kom maar langs.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:42 schreef Maringo het volgende:
idee voor de volgende:
[ afbeelding ]
Of iig het origineel ervan
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |