quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
Zal mijn profiel maar weer eens wijzigen dan
wil jij ook een kusje?quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:17 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga permbans uitdelen, dit gaat te ver.
Gevondenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja.. zoek anders mijn hyves maar op..
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:27 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Blijf jij eens heel snel van mijn verloofde af.![]()
quote:Ik kan niet shoppen op deze laptop
ik heb er iets langer aan gewerkt, maar het bleef ellende..quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Gevonden
Bij gebrek aan inspiratie in en kwartier een lame dingetje in elkaar gezet
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:07 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Niet jij ook al![]()
Of is dat een hint voor tape
Dat was hij ookquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
Lees jij de huwelijkse voorwaardes nog even
kwartiertje nogquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:14 schreef shadowflash het volgende:
[..]
![]()
en wanneer komt die battlepost nou , ik loop wel mooi dit topic vol te lullen maar ik wil actie![]()
25% kans.. ik vind het geweldig....quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:15 schreef Maringo het volgende:
4 inzendingen nog maar.... en dat met een kwartier te gaan
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:16 schreef ToT het volgende:
Tja ik kan alleen maar voorspelbare dingen verzinnen: hem in de handen van Gargamel, hem tussen andere smurfen, tussen gangsta-boys, of met onze "baas" en andere anti-helden op 1 foto.
tjah .... ToT , wanneer mogen de meesters weer eens echt los gaanquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:16 schreef ToT het volgende:
Tja ik kan alleen maar voorspelbare dingen verzinnen: hem in de handen van Gargamel, hem tussen andere smurfen, tussen gangsta-boys, of met onze "baas" en andere anti-helden op 1 foto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |