Nee dank je. Ik draag mijn verlies waardig en verpletter jullie in de volgende ronde.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:38 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Pssst Hajee , je mag mij wel PM -en voor een stem( 5 euro )
quote:Op [url]=http://forum.fok.nl/topic/1424377/10/25#79014142]donderdag 11 maart 2010 14:00[/url] schreef haakon het volgende:
---BATTLEPOST---
ORGINEEL:
Van de GOP (GODS OF PHOTOSHOP):
1:![]()
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
11:
12:
Poll: Welke paint/photoshop is het leukst ?1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ter herinnering nog even de uitslag van de hamsterrondequote:Op donderdag 11 maart 2010 14:45 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik draag mijn verlies waardig en verpletter jullie in de volgende ronde.
Pfffff ,quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:49 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ter herinnering nog even de uitslag van de hamsterronde![]()
[ afbeelding ]
volgens mij was ik nummer 3 bij de hamster ronde!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:49 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ter herinnering nog even de uitslag van de hamsterronde![]()
[ afbeelding ]
nu al ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:51 schreef Dottey het volgende:
wehehehe nummer 3 is al gedelete door Photobucket
Raar, want ik kom er nog gewoon bij!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:51 schreef Dottey het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:51 schreef Dottey het volgende:
Raar want ik nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:52 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Raar, want ik kom er nog gewoon bij!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:55 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Nou dan krijg .photobucket de pleuris maar
hoeft weinig aan te gebeurenquote:
nou of je moet en leuke hebben en kw4kje zegt.. doe die maar!quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:05 schreef haakon het volgende:
maar kwakje mag toch ? of had hij vergadering ?
Die fiets is een beetje moeilijk met al die spakenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
hoeft weinig aan te gebeuren
hij is zo al grappig
ik heb hem gevonden onder "oma" en "koprol"
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:54 schreef Dottey het volgende:
wat een slechte van ToT trouwens..
dus de oma met de rolator wordt het ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
nou of je moet en leuke hebben en kw4kje zegt.. doe die maar!
Nee joh!quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:07 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Die fiets is een beetje moeilijk met al die spaken
jezus xD moet dat ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:08 schreef Maringo het volgende:
De volgende mag de OP nog verder uitbreiden met avatars en een geschiedenis stukje
En dat gebeurde vaker dan ze hadden gehoopt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:10 schreef shadowflash het volgende:
[..]
jezus xD moet dat ?
Op een dag waren Hajee en ToT aan het brain stormen , over hoe ze de kwaliteit in ONZ omhoog konden schoeven. Ze besloten tegen elkaar te gaan photoshoppen , dit bleek een succes en meer mensen wilden graag meedoen ( ik ook). Dit in een poging om de meesters te overtreffen in hun vak.
Valt wel mee doordat witte achtergrond. Maar je hoeft er niet druk om te maken.... het wordt omaatje.quote:
Alle credits mogen naar mij , ik meld me vrijwillig aanquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
En dat gebeurde vaker dan ze hadden gehoopt.
haha , hier komt , mentally challenged grandmaaaaaaquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:13 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Valt wel mee doordat witte achtergrond. Maar je hoeft er niet druk om te maken.... het wordt omaatje.
insturen voor 16.40 danquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:13 schreef haakon het volgende:
ik ben van 16.40uur tot 18.00uur niet achter de pc
Het is maar net hoe de mensen stemmen. Als je ècht iets goeds maakt kun je er mee winnen en anders telt de humor voor de meeste stemmers zwaarder dan goede kwaliteit en een mooie afwerking.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
En dat gebeurde vaker dan ze hadden gehoopt.
Haha .. val ik daar ook onder...quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:19 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het is maar net hoe de mensen stemmen. Als je ècht iets goeds maakt kun je er mee winnen en anders telt de humor voor de meeste stemmers zwaarder dan goede kwaliteit en een mooie afwerking.
Bedoel dit niet om te zeiken want het is heus niet zo dat ik in mijn ogen alleen maar toppers maak. Ik heb echt wel een aantal goede tegenstanders.
En nu m'n best weer doen op de volgende.
Pics van je baas voor de volgende rondequote:Op donderdag 11 maart 2010 15:20 schreef haakon het volgende:
meeeh, ik doe vanavond wel 1 meede baas loopt vandaag de hele tijd achter me langs
Je bent wel naarstig op zoek naar erkenning eh?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:23 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Haha .. val ik daar ook onder...? Als ik nuchter ben en mn best doe ?
Jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je bent wel naarstig op zoek naar erkenning eh?
Uiteraard. Heb even teruggekeken en je hebt al een keer gewonnen zelfs.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:23 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Haha .. val ik daar ook onder...? Als ik nuchter ben en mn best doe ?
Wat stond er op ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:32 schreef haakon het volgende:
ik had een half jaar geleden een keer een t-shirt ontworpen waar ik wel om moest lachen, maar daar mag je gewoon niet om lachen
heeeeel veel mensen konden dat ook niet waarderen![]()
3 keer dacht ik , najaquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Uiteraard. Heb even teruggekeken en je hebt al een keer gewonnen zelfs.
stuur maar op!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:49 schreef marcel-o het volgende:
m 5 u pas?
k ben al klaar![]()
![]()
nah, gaat k maar boodschappen doen
dus datquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:19 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het is maar net hoe de mensen stemmen. Als je ècht iets goeds maakt kun je er mee winnen en anders telt de humor voor de meeste stemmers zwaarder dan goede kwaliteit en een mooie afwerking.
nee naja xD hahaha , misschien moeten we een keer eentje doen met een specifieke opdracht ? Zo van pak dit dit en dit , en maak er dat van ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:53 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nou, kun je nagaan.
Ja, had niet zó ver terug gekeken.
Mijn humor ligt ergens anders denk ik..quote:
ik denk dat ik verliefd benquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
Mijn humor ligt ergens anders denk ik..
maar goed toch al twee keer gewonnen![]()
Zegt dat dan wat over mijn Photoshop kwaliteit?
wat leeeeuuuuukquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:59 schreef marcel-o het volgende:
verstuurd![]()
nou weer verder huishouden doen
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:02 schreef Rensjebree het volgende:
Deze keer even niet mee doen.... geen tijd! vanavond weer!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:00 schreef shadowflash het volgende:
[..]
ik denk dat ik verliefd ben![]()
![]()
direct maar trouwen ?
ik ben net zelf klaar.. en zal eens loeren hoe snel ik een post in elkaar kan bakkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:29 schreef picodealion het volgende:
Doen we 16:40? Ik moet stipt 17.00 weg en dan kan ik niet meer stemmen
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:30 schreef Dottey het volgende:
[..]goed..
maar ik ben wel typje lang verloven veel proberen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |