Niks te klagen inderdaad.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh dan heb je nog wel een goede relatie schat ik zo in.
Dat dusquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar Bobby woont samen toch? Lijkt me wel een iets andere situatie. Toen ik nog 16 was en een vriendje had deden we het sowieso minstens 1x per dag. Als konijnen.
quote:
Ja maar dan weet ik hoe het voelt en ga ik het misschien wel heulemaol missen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:46 schreef Chai het volgende:
Smartès waarom date jij Bp niet gewoon?
Mercy fuck. [ afbeelding ]
Ja ik weet hetquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
IddMaar als je in de stad loopt, en dan bij alle stellen eens gaat bedenken dat zij seks hebben, dat is echt nasty in veel gevallen
DUDE MENTAL IMAGE.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik weet heten wat ik dan vooral nasty vind is als die mensen er over praten.. Een meisje dat ik ken zei een keer van ja als m'n vriend me doggystyle neemt dan moet ik me echt wel ergens aan vast houden want hij stoot zo hard
! En zij is bah dik en haar vriend is ehl dun en schriel enzo en bahhhh.
Neh.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:57 schreef wolvendagen het volgende:
Ja maar Chai, je groeit nog, dus je wordt misschien wel 181.
Maagd.quote:
Ik visualiseer mij vunzige dingen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik weet heten wat ik dan vooral nasty vind is als die mensen er over praten.. Een meisje dat ik ken zei een keer van ja als m'n vriend me doggystyle neemt dan moet ik me echt wel ergens aan vast houden want hij stoot zo hard
Dus die kijken op jou neer?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:57 schreef Smart_ass het volgende:
Vriendinnen van mi zijn trouwens 1.80 en 1.83. Plus dat die vriendin van 1.83 uit verhouding lange benen heeft. Beat that.
Soms wil je het inderdaad niet weten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lange vrouwen zijn sexy. Maar het moet wel allemaal in proportie blijven, anders niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:57 schreef wolvendagen het volgende:
Ja maar Chai, je groeit nog, dus je wordt misschien wel 181.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij zou elke vrouw neuken nu, die lengte maakt jou niet uit.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lange vrouwen zijn sexy. Maar het moet wel allemaal in proportie blijven, anders niet.
quote:
En jullie kennen ze niet eens!quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik visualiseer mij vunzige dingen.
Cindy Salou.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij zou elke vrouw neuken nu, die lengte maakt jou niet uit.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik visualiseer mij vunzige dingen.
Iehlquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dik, slank, doggy, genoeg tags.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
En jullie kennen ze niet eens!
Taylor Swiftquote:
Kun je nagaan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Pics.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:01 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb net leuke dingetjes gekocht bij de H&M!
Spam mail ook gehad.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:01 schreef Breathtaking het volgende:
Dat heb ik ook als jij erover vertelt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Leugens.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij zou elke vrouw neuken nu, die lengte maakt jou niet uit.
10 euro korting op jassen en blazersquote:
quote:
Ik kreeg je moeder, gratis.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik kreeg 10 euro korting op Cindy Salou.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:04 schreef Fascination het volgende:
Zo, en nu ga ik weer. Hihi.

Wat wat wat?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:01 schreef Breathtaking het volgende:
JODEEEEquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:04 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb college trouwens. Joeeeee.
Zolang ze niet zegt dat ze seks heeft met z'n vrienden als hij dat wilquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
IehlDat vind ik sowieso echt een hele vieze combo, dik meisje-dunne jongen
Ik ben er trouwens echt van overtuigd dat één zo'n kind uit m'n klas met een loverboy gaat, die verhalen die zij vertelt omg. Dat ze altijd seks hebben als hij het wil, en alleen op de manier die hij wil enzo. En zij is echt fucking lelijk en onzeker dus precies een goeie prooi
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat neem je terug als je mijn mama hebt gezien.
ook maar even doen zo.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:05 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wat wat wat?Ik heb net leuke dingetjes besteld op de site
Eind maart komt er een hele leuke collectie.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:05 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Als ze lelijk is kan ze toch niet de prostitutie in?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
IehlDat vind ik sowieso echt een hele vieze combo, dik meisje-dunne jongen
Ik ben er trouwens echt van overtuigd dat één zo'n kind uit m'n klas met een loverboy gaat, die verhalen die zij vertelt omg. Dat ze altijd seks hebben als hij het wil, en alleen op de manier die hij wil enzo. En zij is echt fucking lelijk en onzeker dus precies een goeie prooi
Doe er een naaktpic tussen, wil je.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga zo even douchen en dan trek ik het aan en maak ik pics!
http://www.hmthegardencollection.com/look-book/quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Eind maart komt er een hele leuke collectie.
Er is vandaag al een hoop van de gardencollectie op de site gezet!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Eind maart komt er een hele leuke collectie.
Als je soms ziet wat er achter de ramen zit of tippelt, daar krijg ik'm niet van een klein stukje omhoog.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze lelijk is kan ze toch niet de prostitutie in?Iig loverboy lijkt me niet zo gauw, overheersende vriend wel.
WHATquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Er is vandaag al een hoop van de gardencollectie op de site gezet!
Ja, maar als zij eigenlijk geen zin heeft moet ze toch, en standjes die zij niet wil iddquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zolang ze niet zegt dat ze seks heeft met z'n vrienden als hij dat wil.. Verder, ik heb ook wel vaak seks wanneer m'n vriendje dat wil hoor
dat joch is gewoon 24/7 geil op de vreemdste momenten en ik ga er maar gewoon in mee
!
En hoezo op de manier dat hij het wil? 'Ja ik wil DIT standje en alleen dit standje en wel nu?'
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:08 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke mensen mogen niet meer meedoen in deze maatschappij.
Maar een professionele loverboy moet het er zelf ook eerst op doen, dus als ze echt pro zijn kunnen ze ook wel een mooi meisje regelen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Als je soms ziet wat er achter de ramen zit of tippelt, daar krijg ik'm niet van een klein stukje omhoog.
Pics!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:05 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hoezo standjes die zij niet wil? Ondersteboven vastgebonden of wat?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, maar als zij eigenlijk geen zin heeft moet ze toch, en standjes die zij niet wil iddHij ziet er ook echt heeeelll fout uit
Mjah, das waar. Maarja ze is ook echt heel erg dom, dus weet ook niet echt of ik nou medelijden moet hebben ofzoquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze lelijk is kan ze toch niet de prostitutie in?Iig loverboy lijkt me niet zo gauw, overheersende vriend wel.
Ik heb anders best vaak gewoon echt mooie meisjes gezien.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Als je soms ziet wat er achter de ramen zit of tippelt, daar krijg ik'm niet van een klein stukje omhoog.
Weet ik veel, dat vraag ik niet, maar ze zei dat ze zich niet prettig voelt naakt dus ze zal wel het liefst alleen missionaris willenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo standjes die zij niet wil? Ondersteboven vastgebonden of wat?
Wat moet jij daarmee?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe er een naaktpic tussen, wil je.
Maar hoezo standjes die zij niet wil? Ik vind het best wel vreemd als er standjes zijn die je niet wil, eigenlijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, maar als zij eigenlijk geen zin heeft moet ze toch, en standjes die zij niet wil iddHij ziet er ook echt heeeelll fout uit
Het standje 'met het licht aan' vindt ze dus al vervelend.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat vraag ik niet, maar ze zei dat ze zich niet prettig voelt naakt dus ze zal wel het liefst alleen missionaris willen
Ik snap niet waarom je sex zou hebben als je zo onzeker bent om je lijf alleen al aan je partner te laten zien.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Het standje 'met het licht aan' vindt ze dus al vervelend.
Uhuhquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Het standje 'met het licht aan' vindt ze dus al vervelend.
Boh, wat kort!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broekje heb ik ook. Mhihihi.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk jasje en broekjequote:Op donderdag 11 maart 2010 13:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou daar gewoon niet zo vanquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:13 schreef wolvendagen het volgende:
WHEHEH ik wil ook nooit bovenop. Maar ik ben te lief.
Sorryquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:12 schreef Broekpaling het volgende:
Ga niet zo in detail Bt, ik ben jaloers.
Ik snap ook niet dat je denkt dat iemand tijdens de seks gaat letten op een minder stukje van jezelf.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je sex zou hebben als je zo onzeker bent om je lijf alleen al aan je partner te laten zien.
Dat lijkt me naarquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat vraag ik niet, maar ze zei dat ze zich niet prettig voelt naakt dus ze zal wel het liefst alleen missionaris willen
Serieus, met haar lichaam zou je je ook schamenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat lijkt me naarals je je schaamt voor je lichaam bij je partner in de buurt.
Whehe tsja dat is natuurlijk ook weer zoquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:20 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Serieus, met haar lichaam zou je je ook schamen![]()
Maargoed, dat is wel bitchy van me
Ja, idem dito.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hou daar gewoon niet zo vanik wil graag geneukt worden, ik ben niet zo'n meisje dat zich helemaal uitleeft alsof ze op een wilde stier zit.
Zo heb ik ze ook graag inderdaad.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:17 schreef Breathtaking het volgende:
Ik hou daar gewoon niet zo vanik wil graag geneukt worden, ik ben niet zo'n meisje dat zich helemaal uitleeft alsof ze op een wilde stier zit.
Ik ben niet altijd blij er mee. Is een beetje humeurafhankelijk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe tsja dat is natuurlijk ook weer zoik ben blij met m'n lichaam maar ik heb ook een prima lichaam, zodra ik eruit zou zien als een rollade als ik op m'n rug lag zou ik het licht ook uit willen.
quote:
Ik krijg na 10 seconden al kramp in m'n bovenbenenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:22 schreef L0t.. het volgende:
Bovenop is juist leuk![]()
Maar niet te lang, dat kan mijn conditie niet aan
Ik vind er niks aan, mijn vriendin ook niet. Dus bij ons gebeurt het dan ook niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:22 schreef L0t.. het volgende:
Bovenop is juist leuk![]()
Maar niet te lang, dat kan mijn conditie niet aan
We're so much alike.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg na 10 seconden al kramp in m'n bovenbenenen bovendien wil 'ie er dan toch niet zo goed/lekker/diep in als bij hem bovenop. Het is gewoon niet mijn ding
!
En nu ga ik douchen![]()
!
Wat, de stierenmeisjes of de luie meisjesquote:
Trek je het nog?quote:
De luie meisjes, die zich laten neuken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat, de stierenmeisjes of de luie meisjes? Ik vind het gewoon geil als de man het te zeggen heeft tijdens de seks, ik vind het extra
als hij me op bed duwt en neemt, aan m'n haren trekt etc. Zolang hij maar in charge is
!
Dominante mannen ftw.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat, de stierenmeisjes of de luie meisjes? Ik vind het gewoon geil als de man het te zeggen heeft tijdens de seks, ik vind het extra
als hij me op bed duwt en neemt, aan m'n haren trekt etc. Zolang hij maar in charge is
!
WHAHHAHA HIHIHquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:26 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Hier bobby, voor 15 mei.
Nee volgens mij is er niemand 24/7 tevredenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd blij er mee. Is een beetje humeurafhankelijk.Maar kan me niet echt voorstellen dat als je seks met iemand hebt en je bent geil dat je je met dat soort dingen gaat bezig houden.
Mijn vriendje vindt het juist wel geweldigquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan, mijn vriendin ook niet. Dus bij ons gebeurt het dan ook niet.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:26 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Hier bobby, voor 15 mei.
Tsja, lui klinkt eigenlijk ook weer zo verkeerdquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De luie meisjes, die zich laten neuken.
Dat jaquote:
Ruilen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:26 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn vriendje vindt het juist wel geweldigdat is stom.
En nu ben ik echt weg!
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor. Ik hou er gewoon van als zij zich gewillig laat nemen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, lui klinkt eigenlijk ook weer zo verkeerdik ben niet lui of initiatiefloos ofzo, maar ik wil het echte neukwerk gewoon aan hem overlaten.
Maar wat?quote:
Wat is er, pop?quote:
Ik vind haar ook niet knap nee.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:31 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het ook een gedrocht he.
Maar je weet toch dat ik wel van je hou.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou.. je doet zo en... naaaaaaa.
Waarom ga je anders naar een concert van haar?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet knap nee.Maar goed, jullie doe nu net alsof ik Gaga fan ben.
Doe je niet. Gister zei je heul almaal dingen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar je weet toch dat ik wel van je hou.
Ik kijk iemand waar ik ooit vrienden mee was nu al z'on half jaar niet meer aan, omdat we nooit meer hebben gepraat sinds de soort van ruzie.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:36 schreef Broekpaling het volgende:
Wat is persoonlijk een beetje sad vind is als relaties uitgaan door een ruzie.![]()
So what als je een keertje 3 dagen knallende ruzie hebt. Je kijkt elkaar eventjes niet meer aan en daarna is het over.
Ik ben zo een eigenwijze gedraaide kutkeutel die nooit zal toegeven.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:36 schreef Broekpaling het volgende:
Wat is persoonlijk een beetje sad vind is als relaties uitgaan door een ruzie.![]()
So what als je een keertje 3 dagen knallende ruzie hebt. Je kijkt elkaar eventjes niet meer aan en daarna is het over.
Ja maar dat ligt anders dan in een relatie lijkt me.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kijk iemand waar ik ooit vrienden mee was nu al z'on half jaar niet meer aan, omdat we nooit meer hebben gepraat sinds de soort van ruzie.
Dat ik naar een concert ga betekend niet meteen dat ik fan ben.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom ga je anders naar een concert van haar?![]()
wut?quote:Doe je niet. Gister zei je heul almaal dingen.
OMFG.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ik naar een concert ga betekend niet meteen dat ik fan ben.Ben ook naar concerten van Britney Spears, Avril Lavigne en Rihanna geweest bijvoorbeeld.
[..]
wut?
Ik had gsmst of ze nog wou praten. Nooit iets terug gehad. Dan houd het op hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja maar dat ligt anders dan in een relatie lijkt me.Mja, ik ben zelf heel mellow, ik kan wel ruzie maken maar heb dan altijd wel de intentie het uit te praten en goed te maken.
Ligt er natuurlijk wel aan wat voor een ruzie en hoe vaak die ruzie plaats vindt. Als je bijna iedere dag onenigheid hebt pas je misschien gewoon niet zo goed bijelkaar.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:36 schreef Broekpaling het volgende:
Scheiden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:45 schreef WillFerrell het volgende:
Boh, waarom moeten mensen hun achternaam veranderen. Nu moet ik veel moeite doen om ze te vinden in het systeem.
Dat zijn gewoon shows waar je een keer bij geweest moet zijn. Bovendien is het gewoon een leuk avondje uitgaan en lachen. Vooral toen de Jonas Brothers het voorprogramma van Avril waren.quote:
Nee, daar gaat het niet om, meisjesnaam staat er altijd in hier. Gewoon iets van "Jansen" naar "Bonkestoter".quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ik naar een concert ga betekend niet meteen dat ik fan ben.Ben ook naar concerten van Britney Spears, Avril Lavigne en Rihanna geweest bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon shows waar je een keer bij geweest moet zijn. Bovendien is het gewoon een leuk avondje uitgaan en lachen. Vooral toen de Jonas Brothers het voorprogramma van Avril waren.Wat een gaylords.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!1!1! Dat lijkt me echt 5 minuten leuk om te lachen hoe kut het is, daarna moet ik weg.
Britney heeft gewoon leuke/mooie shows hoor. Rihanna was echt kut. We hadden beter naar een striptent kunnen gaan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!1!1! Dat lijkt me echt 5 minuten leuk om te lachen hoe kut het is, daarna moet ik weg.
Dat begrijp ik. Maar ik doel op gewoon voor een keertje echt ruzie. Er zijn er zoveel die dan meteen iets hebben van oke dan kappen we er toch mee?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk wel aan wat voor een ruzie en hoe vaak die ruzie plaats vindt. Als je bijna iedere dag onenigheid hebt pas je misschien gewoon niet zo goed bijelkaar.
Je zag alleen haar voorhoofd?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Britney heeft gewoon leuke/mooie shows hoor. Rihanna was echt kut. We hadden beter naar een striptent kunnen gaan.
Nouja als je dat na 1x al hebt zou ik er ook mee stoppen hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar ik doel op gewoon voor een keertje echt ruzie. Er zijn er zoveel die dan meteen iets hebben van oke dan kappen we er toch mee?
Persoonlijk als ik een keertje slaande ruzie zou hebben zou ik me goed kunnen voorstellen dat je even niks meer te zeggen hebt tegen elkaar en even geen contact hebt maar dat je na een paar uur of dagen weer gewoon bij elkaar komt en verder gaat. Uiteindelijk zul je er alleen maar harder van worden.
Is ook verrekte kutmuziek ook man.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Britney heeft gewoon leuke/mooie shows hoor. Rihanna was echt kut. We hadden beter naar een striptent kunnen gaan.
Ik moest op mijn vorige stage een man veranderen in een vrouw.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:45 schreef WillFerrell het volgende:
Boh, waarom moeten mensen hun achternaam veranderen. Nu moet ik veel moeite doen om ze te vinden in het systeem.
Tja, het was dan ook niet mijn keus.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:50 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Is ook verrekte kutmuziek ook man.
Hoe bedoel je? 1xtje ruzie in je relatie?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Nouja als je dat na 1x al hebt zou ik er ook mee stoppen hoor.
Ja als ik Ernest Louwes zou heten zou ik het ook veranderen als ik uit jail was.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het niet om, meisjesnaam staat er altijd in hier. Gewoon iets van "Jansen" naar "Bonkestoter".
Bobby laat zich meeslepen door Susannah.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, het was dan ook niet mijn keus.
Nou gewoon als je dat al zo snel hebt als jij het zegt. Mensen hebben dat heus niet als het echt een pure kwaliteitsrelatie is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? 1xtje ruzie in je relatie?
Nu weet ik nog steeds niet wat je met het 2e deel van je post bedoelde.quote:
Dat mag bij ons alleen na veel bureaucratische rondslomp mijn baas doen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik moest op mijn vorige stage een man veranderen in een vrouw.Ja, hij/het/zij heeft dat gedaan ja.
!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja als ik Ernest Louwes zou heten zou ik het ook veranderen als ik uit jail was.
Ik zit je te stangen. Schatje.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu weet ik nog steeds niet wat je met het 2e deel van je post bedoelde.
Nee, die was toen niet eens in Nederland.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bobby laat zich meeslepen door Susannah.
Oh. Ik heb liever dat je me zit te pijpen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zit je te stangen. Schatje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh. Ik heb liever dat je me zit te pijpen.En buizen is rukken toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:57 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga Minnie Mouse oren kopen 29 april.
Wanneer is ze weer weg?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, die was toen niet eens in Nederland.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh. Ik heb liever dat je me zit te pijpen.Liar, dat wil je niet. Je vindt me te jong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ik bedoel niet dat je meteen in de 1e 3 maanden een ruzie hebt hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou gewoon als je dat al zo snel hebt als jij het zegt. Mensen hebben dat heus niet als het echt een pure kwaliteitsrelatie is.
Ik ga naar Lowlands.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:57 schreef WillFerrell het volgende:
Wie gaat er naar Faithless 2 juli.
Echt?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:58 schreef BobbyB het volgende:
Jongens, ik wil even zeggen dat ik WD de allerliefste FOK!user vind.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wanneer is ze weer weg?![]()
[..]
Liar, dat wil je niet. Je vindt me te jong.Mijn tanden komen net door en ik ben er nog niet aan gewend dat ik tanden heb.
Ik zie ze op Werchter. Totaal niet mijn ding maar ik ken wel een paar nummers van vroeger.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:57 schreef WillFerrell het volgende:
In Oktober voor een weekje. Hoezo?quote:
Nee, dat was of ik je zou doen, ik heb niks over pijpen gezegd.quote:Liar, dat wil je niet. Je vindt me te jong.
quote:
Goed punt.quote:
Jeweettog.quote:
wie gaat er naar snowpatrol in mei>?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:57 schreef WillFerrell het volgende:
Dude, what?quote:
Jij niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dan ben ik niet terug in Nederland.
Ik krijg je toch heul wel zover.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In Oktober voor een weekje. Hoezo?
[..]
Nee, dat was of ik je zou doen, ik heb niks over pijpen gezegd.
dr oizoo?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:02 schreef Broekpaling het volgende:
Over vroeger gesproken.
Een soort gele Kermit, zit achter een bureau, zet een plaat op pakt dan een telefoon en doet de hoorn voor de speaker en hij beweegt op die beat.Ik weet niet wie dat is.
Daar ben ik ook bang voor.quote:
Soms?quote:
Well. That's goood.quote:
Ja.quote:
Hoiquote:
HEY!quote:
Zolang je het maar tegen niemand zegt vind ik het best hoor.quote:
Ik zal vanaf nu lief tegen jou doen okee? Maar alleen tegen jou. De rest bekijkt het maarquote:Ja.Nu wel.
Hoe oud was je ook alweer?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zolang je het maar tegen niemand zegt vind ik het best hoor.![]()
[..]
Ik zal vanaf nu lief tegen jou doen okee? Maar alleen tegen jou. De rest bekijkt het maar
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:07 schreef WillFerrell het volgende:
COURAGE COURAGE COURAGE COURAGE.
Het blijft in mijn hoofd. En kak mijn thee is op.
Hoe oud denk je dat ik ben.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe oud was je ook alweer?![]()
En ja, doe dat maar. Dan kan ik je kusjes sturen over de PM.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:09 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben altijd te lui om me aan te kleden na het douchen.
20-01-1982quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe oud denk je dat ik ben. [ afbeelding ]
Zij heeft d'r ondergoed tenminste nog aangetrokken!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:09 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geeft niet, doet zij ook.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zij heeft d'r ondergoed tenminste nog aangetrokken!
Volgens broekpaling; 28.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe oud denk je dat ik ben. [ afbeelding ]
[..]
[..]
Klopt. Maar hoe oud dacht je dat ik was?quote:
Is dat niet koud? Heb je niet eens een badjas?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
de FP-server?quote:
Ach, je moet maar zo denken... gaat er tenminste nog iets plat voor je.quote:
26.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. Maar hoe oud dacht je dat ik was?
BT stookt heel hoog. Ze zit ook altijd in bikini bij de kerstboom en zo.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat niet koud? Heb je niet eens een badjas?
Scheelt maar 2 jaar.quote:
niks mis meequote:
Je houdt niet van oudere mannen?quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, je moet maar zo denken... gaat er tenminste nog iets plat voor je.
Database. Paniek alom.quote:
Heb je (tweeling)broers?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:17 schreef BobbyB het volgende:
Zal ik het maar eerlijk vertellen dan? Ik ben eigenlijk 21 en single. Woon nog thuis en heb geen vrienden.
How YOU doin'?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:17 schreef BobbyB het volgende:
Zal ik het maar eerlijk vertellen dan? Ik ben eigenlijk 21 en single. Woon nog thuis en heb geen vrienden.
Good. A/S/Lquote:
Een handdoekquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat niet koud? Heb je niet eens een badjas?
Nee, helaasch.quote:
Je zal het met mij moeten doen.quote:
Zo'n beetje wel ja!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BT stookt heel hoog. Ze zit ook altijd in bikini bij de kerstboom en zo.
Too old!quote:
Nou vooruit dan.quote:
Wait, what?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:21 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
HEY BROEKPALING HET IS PIXIEEEEEE GEDOOOOOOLF.
Ja sorry, dat heb ik niet. Niet veel in ieder geval.quote:
Wel liev doen.quote:
Ze had haar period.quote:
Ik kan die hond geen ongelijk geven.quote:
Now, Stacey, isn't that a big fucking bummer?quote:
Beffen met ongesteldheid.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan die hond geen ongelijk geven.
Hij valt toch op Pixie Lott?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Now, Stacey, isn't that a big fucking bummer?
quote:
Ah joh, ieder heeft zo z'n onflatteuze foto's.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Now, Stacey, isn't that a big fucking bummer?
Met medium rare biefstuk heb ik ook geen probleem.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:27 schreef wise het volgende:
ho ho ho, beffen met ongesteldheid?
Daar pas ik voor. Plassex ok, maar bebloed roodvlees happen
Jij verdient pikstraf.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Shhhh, hij heeft het niet door.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Shhhh, hij heeft het niet door.
nee, maar denk daarbij rode bessen jus eroverheenquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met medium rare biefstuk heb ik ook geen probleem.
Ach, stel je niet zo aan man. Het is maar bloed.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:28 schreef wise het volgende:
[..]
nee, maar denk daarbij rode bessen jus eroverheen
Dan gaan honden altijd aan je snuffelen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wel liev doen.![]()
[..]
Ze had haar period.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik krijg pikstraf van een maagd.
Echt?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan gaan honden altijd aan je snuffelen.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik krijg pikstraf van een maagd.
Rode bessen jus is best te pruimen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:28 schreef wise het volgende:
[..]
nee, maar denk daarbij rode bessen jus eroverheen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Rode bessen jus is best te pruimen.HAHA JE ZEI PRUIMEN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ja.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gelukkig doet onze hond dat niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ja, maar dan daar benedenquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, stel je niet zo aan man. Het is maar bloed.
VOLBLAFFENquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Gelukkig doet onze hond dat niet.Hij gaat wel heel hardblaffen als mijn broertje aangeschoten/dronken thuiskomt.
quote:
Het blijft bloed.quote:
quote:
quote:
You can swallow a pint of blood before you get sick.quote:
Dat zou ik vet kut vinden als ik je broertje wasquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Gelukkig doet onze hond dat niet.Hij gaat wel heel hardblaffen als mijn broertje aangeschoten/dronken thuiskomt.
nee dit :quote:
En het ruikt naar ijzer.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You can swallow a pint of blood before you get sick.
oh, dat het enigste vervelende aan kiezentrekken. Die blood/ijzer smaak in je bekquote:
Ik zou jou wel willen beffen tijdens je ongesteldheid. Gewoon om je username eer aan te doen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You can swallow a pint of blood before you get sick.
ah, hallo schóne fraulein. Wie gayed es?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:35 schreef L0t.. het volgende:
So da bin ich wieder Schatzen
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Modder.
[..]
Mijne naar bloemies.
Nastyquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou jou wel willen beffen tijdens je ongesteldheid. Gewoon om je username eer aan te doen.![]()
Mag ik dan pics maken?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou jou wel willen beffen tijdens je ongesteldheid. Gewoon om je username eer aan te doen.![]()
Maar natuurlijk.quote:
Wel alleen van jouw hoofd en bebloede mond.quote:
I know. Maar voor WD heb ik dat over.quote:
ik ben de director wel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. Ook van je muffin.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wel alleen van jouw hoofd en bebloede mond.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:39 schreef wise het volgende:
[..]
ik ben de director wel.
Eerst kleed je haar langzaam uit, en verwijder je al laatste haar hipster. Dan leg je haar op de bank met de benen wijd en trek je langzaam die rode sappige tampon eruit.
Vervolgens zuig je deze leeg voor dat je je tong plant in die tomatensoepachtige grot.
wie verzorgt de muziek?
John Williams. Nee niet die Mona/RTL neger.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:39 schreef wise het volgende:
[..]
ik ben de director wel.
Eerst kleed je haar langzaam uit, en verwijder je al laatste haar hipster. Dan leg je haar op de bank met de benen wijd en trek je langzaam die rode sappige tampon eruit.
Vervolgens zuig je deze leeg voor dat je je tong plant in die tomatensoepachtige grot.
wie verzorgt de muziek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |