Wat wat wat?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:01 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb net leuke dingetjes gekocht bij de H&M!
JODEEEEquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:04 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb college trouwens. Joeeeee.
Zolang ze niet zegt dat ze seks heeft met z'n vrienden als hij dat wilquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
IehlDat vind ik sowieso echt een hele vieze combo, dik meisje-dunne jongen
Ik ben er trouwens echt van overtuigd dat één zo'n kind uit m'n klas met een loverboy gaat, die verhalen die zij vertelt omg. Dat ze altijd seks hebben als hij het wil, en alleen op de manier die hij wil enzo. En zij is echt fucking lelijk en onzeker dus precies een goeie prooi
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat neem je terug als je mijn mama hebt gezien.
ook maar even doen zo.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:05 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wat wat wat?Ik heb net leuke dingetjes besteld op de site
Eind maart komt er een hele leuke collectie.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:05 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Als ze lelijk is kan ze toch niet de prostitutie in?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
IehlDat vind ik sowieso echt een hele vieze combo, dik meisje-dunne jongen
Ik ben er trouwens echt van overtuigd dat één zo'n kind uit m'n klas met een loverboy gaat, die verhalen die zij vertelt omg. Dat ze altijd seks hebben als hij het wil, en alleen op de manier die hij wil enzo. En zij is echt fucking lelijk en onzeker dus precies een goeie prooi
Doe er een naaktpic tussen, wil je.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga zo even douchen en dan trek ik het aan en maak ik pics!
http://www.hmthegardencollection.com/look-book/quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Eind maart komt er een hele leuke collectie.
Er is vandaag al een hoop van de gardencollectie op de site gezet!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Eind maart komt er een hele leuke collectie.
Als je soms ziet wat er achter de ramen zit of tippelt, daar krijg ik'm niet van een klein stukje omhoog.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze lelijk is kan ze toch niet de prostitutie in?Iig loverboy lijkt me niet zo gauw, overheersende vriend wel.
WHATquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Er is vandaag al een hoop van de gardencollectie op de site gezet!
Ja, maar als zij eigenlijk geen zin heeft moet ze toch, en standjes die zij niet wil iddquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zolang ze niet zegt dat ze seks heeft met z'n vrienden als hij dat wil.. Verder, ik heb ook wel vaak seks wanneer m'n vriendje dat wil hoor
dat joch is gewoon 24/7 geil op de vreemdste momenten en ik ga er maar gewoon in mee
!
En hoezo op de manier dat hij het wil? 'Ja ik wil DIT standje en alleen dit standje en wel nu?'
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:08 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke mensen mogen niet meer meedoen in deze maatschappij.
Maar een professionele loverboy moet het er zelf ook eerst op doen, dus als ze echt pro zijn kunnen ze ook wel een mooi meisje regelen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Als je soms ziet wat er achter de ramen zit of tippelt, daar krijg ik'm niet van een klein stukje omhoog.
Pics!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:05 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hoezo standjes die zij niet wil? Ondersteboven vastgebonden of wat?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, maar als zij eigenlijk geen zin heeft moet ze toch, en standjes die zij niet wil iddHij ziet er ook echt heeeelll fout uit
Mjah, das waar. Maarja ze is ook echt heel erg dom, dus weet ook niet echt of ik nou medelijden moet hebben ofzoquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze lelijk is kan ze toch niet de prostitutie in?Iig loverboy lijkt me niet zo gauw, overheersende vriend wel.
Ik heb anders best vaak gewoon echt mooie meisjes gezien.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Als je soms ziet wat er achter de ramen zit of tippelt, daar krijg ik'm niet van een klein stukje omhoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |