Hoe oud denk je dat ik ben.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe oud was je ook alweer?![]()
En ja, doe dat maar. Dan kan ik je kusjes sturen over de PM.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:09 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben altijd te lui om me aan te kleden na het douchen.
20-01-1982quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe oud denk je dat ik ben. [ afbeelding ]
Zij heeft d'r ondergoed tenminste nog aangetrokken!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:09 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geeft niet, doet zij ook.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zij heeft d'r ondergoed tenminste nog aangetrokken!
Volgens broekpaling; 28.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe oud denk je dat ik ben. [ afbeelding ]
[..]
[..]
Klopt. Maar hoe oud dacht je dat ik was?quote:
Is dat niet koud? Heb je niet eens een badjas?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
de FP-server?quote:
Ach, je moet maar zo denken... gaat er tenminste nog iets plat voor je.quote:
26.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. Maar hoe oud dacht je dat ik was?
BT stookt heel hoog. Ze zit ook altijd in bikini bij de kerstboom en zo.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat niet koud? Heb je niet eens een badjas?
Scheelt maar 2 jaar.quote:
niks mis meequote:
Je houdt niet van oudere mannen?quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, je moet maar zo denken... gaat er tenminste nog iets plat voor je.
Database. Paniek alom.quote:
Heb je (tweeling)broers?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:17 schreef BobbyB het volgende:
Zal ik het maar eerlijk vertellen dan? Ik ben eigenlijk 21 en single. Woon nog thuis en heb geen vrienden.
How YOU doin'?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:17 schreef BobbyB het volgende:
Zal ik het maar eerlijk vertellen dan? Ik ben eigenlijk 21 en single. Woon nog thuis en heb geen vrienden.
Good. A/S/Lquote:
Een handdoekquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat niet koud? Heb je niet eens een badjas?
Nee, helaasch.quote:
Je zal het met mij moeten doen.quote:
Zo'n beetje wel ja!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BT stookt heel hoog. Ze zit ook altijd in bikini bij de kerstboom en zo.
Too old!quote:
Nou vooruit dan.quote:
Wait, what?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:21 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
HEY BROEKPALING HET IS PIXIEEEEEE GEDOOOOOOLF.
Ja sorry, dat heb ik niet. Niet veel in ieder geval.quote:
Wel liev doen.quote:
Ze had haar period.quote:
Ik kan die hond geen ongelijk geven.quote:
Now, Stacey, isn't that a big fucking bummer?quote:
Beffen met ongesteldheid.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan die hond geen ongelijk geven.
Hij valt toch op Pixie Lott?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Now, Stacey, isn't that a big fucking bummer?
quote:
Ah joh, ieder heeft zo z'n onflatteuze foto's.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Now, Stacey, isn't that a big fucking bummer?
Met medium rare biefstuk heb ik ook geen probleem.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:27 schreef wise het volgende:
ho ho ho, beffen met ongesteldheid?
Daar pas ik voor. Plassex ok, maar bebloed roodvlees happen
Jij verdient pikstraf.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Shhhh, hij heeft het niet door.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Shhhh, hij heeft het niet door.
nee, maar denk daarbij rode bessen jus eroverheenquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met medium rare biefstuk heb ik ook geen probleem.
Ach, stel je niet zo aan man. Het is maar bloed.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:28 schreef wise het volgende:
[..]
nee, maar denk daarbij rode bessen jus eroverheen
Dan gaan honden altijd aan je snuffelen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wel liev doen.![]()
[..]
Ze had haar period.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik krijg pikstraf van een maagd.
Echt?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan gaan honden altijd aan je snuffelen.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik krijg pikstraf van een maagd.
Rode bessen jus is best te pruimen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:28 schreef wise het volgende:
[..]
nee, maar denk daarbij rode bessen jus eroverheen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Rode bessen jus is best te pruimen.HAHA JE ZEI PRUIMEN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ja.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gelukkig doet onze hond dat niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ja, maar dan daar benedenquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, stel je niet zo aan man. Het is maar bloed.
VOLBLAFFENquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Gelukkig doet onze hond dat niet.Hij gaat wel heel hardblaffen als mijn broertje aangeschoten/dronken thuiskomt.
quote:
Het blijft bloed.quote:
quote:
quote:
You can swallow a pint of blood before you get sick.quote:
Dat zou ik vet kut vinden als ik je broertje wasquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Gelukkig doet onze hond dat niet.Hij gaat wel heel hardblaffen als mijn broertje aangeschoten/dronken thuiskomt.
nee dit :quote:
En het ruikt naar ijzer.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You can swallow a pint of blood before you get sick.
oh, dat het enigste vervelende aan kiezentrekken. Die blood/ijzer smaak in je bekquote:
Ik zou jou wel willen beffen tijdens je ongesteldheid. Gewoon om je username eer aan te doen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You can swallow a pint of blood before you get sick.
ah, hallo schóne fraulein. Wie gayed es?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:35 schreef L0t.. het volgende:
So da bin ich wieder Schatzen
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Modder.
[..]
Mijne naar bloemies.
Nastyquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou jou wel willen beffen tijdens je ongesteldheid. Gewoon om je username eer aan te doen.![]()
Mag ik dan pics maken?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou jou wel willen beffen tijdens je ongesteldheid. Gewoon om je username eer aan te doen.![]()
Maar natuurlijk.quote:
Wel alleen van jouw hoofd en bebloede mond.quote:
I know. Maar voor WD heb ik dat over.quote:
ik ben de director wel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. Ook van je muffin.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wel alleen van jouw hoofd en bebloede mond.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:39 schreef wise het volgende:
[..]
ik ben de director wel.
Eerst kleed je haar langzaam uit, en verwijder je al laatste haar hipster. Dan leg je haar op de bank met de benen wijd en trek je langzaam die rode sappige tampon eruit.
Vervolgens zuig je deze leeg voor dat je je tong plant in die tomatensoepachtige grot.
wie verzorgt de muziek?
John Williams. Nee niet die Mona/RTL neger.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:39 schreef wise het volgende:
[..]
ik ben de director wel.
Eerst kleed je haar langzaam uit, en verwijder je al laatste haar hipster. Dan leg je haar op de bank met de benen wijd en trek je langzaam die rode sappige tampon eruit.
Vervolgens zuig je deze leeg voor dat je je tong plant in die tomatensoepachtige grot.
wie verzorgt de muziek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |