We're so much alike.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg na 10 seconden al kramp in m'n bovenbenenen bovendien wil 'ie er dan toch niet zo goed/lekker/diep in als bij hem bovenop. Het is gewoon niet mijn ding
!
En nu ga ik douchen![]()
!
Wat, de stierenmeisjes of de luie meisjesquote:
Trek je het nog?quote:
De luie meisjes, die zich laten neuken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat, de stierenmeisjes of de luie meisjes? Ik vind het gewoon geil als de man het te zeggen heeft tijdens de seks, ik vind het extra
als hij me op bed duwt en neemt, aan m'n haren trekt etc. Zolang hij maar in charge is
!
Dominante mannen ftw.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat, de stierenmeisjes of de luie meisjes? Ik vind het gewoon geil als de man het te zeggen heeft tijdens de seks, ik vind het extra
als hij me op bed duwt en neemt, aan m'n haren trekt etc. Zolang hij maar in charge is
!
WHAHHAHA HIHIHquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:26 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Hier bobby, voor 15 mei.
Nee volgens mij is er niemand 24/7 tevredenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd blij er mee. Is een beetje humeurafhankelijk.Maar kan me niet echt voorstellen dat als je seks met iemand hebt en je bent geil dat je je met dat soort dingen gaat bezig houden.
Mijn vriendje vindt het juist wel geweldigquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan, mijn vriendin ook niet. Dus bij ons gebeurt het dan ook niet.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:26 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Hier bobby, voor 15 mei.
Tsja, lui klinkt eigenlijk ook weer zo verkeerdquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De luie meisjes, die zich laten neuken.
Dat jaquote:
Ruilen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:26 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn vriendje vindt het juist wel geweldigdat is stom.
En nu ben ik echt weg!
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor. Ik hou er gewoon van als zij zich gewillig laat nemen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, lui klinkt eigenlijk ook weer zo verkeerdik ben niet lui of initiatiefloos ofzo, maar ik wil het echte neukwerk gewoon aan hem overlaten.
Maar wat?quote:
Wat is er, pop?quote:
Ik vind haar ook niet knap nee.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:31 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het ook een gedrocht he.
Maar je weet toch dat ik wel van je hou.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou.. je doet zo en... naaaaaaa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |