Weet ik veel, dat vraag ik niet, maar ze zei dat ze zich niet prettig voelt naakt dus ze zal wel het liefst alleen missionaris willenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo standjes die zij niet wil? Ondersteboven vastgebonden of wat?
Wat moet jij daarmee?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe er een naaktpic tussen, wil je.
Maar hoezo standjes die zij niet wil? Ik vind het best wel vreemd als er standjes zijn die je niet wil, eigenlijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, maar als zij eigenlijk geen zin heeft moet ze toch, en standjes die zij niet wil iddHij ziet er ook echt heeeelll fout uit
Het standje 'met het licht aan' vindt ze dus al vervelend.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat vraag ik niet, maar ze zei dat ze zich niet prettig voelt naakt dus ze zal wel het liefst alleen missionaris willen
Ik snap niet waarom je sex zou hebben als je zo onzeker bent om je lijf alleen al aan je partner te laten zien.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Het standje 'met het licht aan' vindt ze dus al vervelend.
Uhuhquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Het standje 'met het licht aan' vindt ze dus al vervelend.
Boh, wat kort!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broekje heb ik ook. Mhihihi.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk jasje en broekjequote:Op donderdag 11 maart 2010 13:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou daar gewoon niet zo vanquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:13 schreef wolvendagen het volgende:
WHEHEH ik wil ook nooit bovenop. Maar ik ben te lief.
Sorryquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:12 schreef Broekpaling het volgende:
Ga niet zo in detail Bt, ik ben jaloers.
Ik snap ook niet dat je denkt dat iemand tijdens de seks gaat letten op een minder stukje van jezelf.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je sex zou hebben als je zo onzeker bent om je lijf alleen al aan je partner te laten zien.
Dat lijkt me naarquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat vraag ik niet, maar ze zei dat ze zich niet prettig voelt naakt dus ze zal wel het liefst alleen missionaris willen
Serieus, met haar lichaam zou je je ook schamenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat lijkt me naarals je je schaamt voor je lichaam bij je partner in de buurt.
Whehe tsja dat is natuurlijk ook weer zoquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:20 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Serieus, met haar lichaam zou je je ook schamen![]()
Maargoed, dat is wel bitchy van me
Ja, idem dito.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hou daar gewoon niet zo vanik wil graag geneukt worden, ik ben niet zo'n meisje dat zich helemaal uitleeft alsof ze op een wilde stier zit.
Zo heb ik ze ook graag inderdaad.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:17 schreef Breathtaking het volgende:
Ik hou daar gewoon niet zo vanik wil graag geneukt worden, ik ben niet zo'n meisje dat zich helemaal uitleeft alsof ze op een wilde stier zit.
Ik ben niet altijd blij er mee. Is een beetje humeurafhankelijk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe tsja dat is natuurlijk ook weer zoik ben blij met m'n lichaam maar ik heb ook een prima lichaam, zodra ik eruit zou zien als een rollade als ik op m'n rug lag zou ik het licht ook uit willen.
quote:
Ik krijg na 10 seconden al kramp in m'n bovenbenenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:22 schreef L0t.. het volgende:
Bovenop is juist leuk![]()
Maar niet te lang, dat kan mijn conditie niet aan
Ik vind er niks aan, mijn vriendin ook niet. Dus bij ons gebeurt het dan ook niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:22 schreef L0t.. het volgende:
Bovenop is juist leuk![]()
Maar niet te lang, dat kan mijn conditie niet aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |