Achja. Het zal wel als het echt zo is hoor. Dan vind ik het een beetje aso. Maar volgens mij heb ik iemand anders aan de telefoon gehad dan die het mailtje heeft gestuurd, dus misschien is het een miscommunicatie geweest.quote:
Iemand een idee ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:08 schreef BurnaBoy het volgende:
Wat zouden jullie bij een brief doen die je stuurt aan de leiding van een bedrijf als hotel ?
Als cadeautje zegmaar.
Het mag wat kosten maar ik heb geen F*** idee wat ik moet doen
Wat knap!quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah ik ben goed, ik ben afgevallen.Paar kilotjes mogen er nog wel af, maar ik ben op goede weg.
Ik heb liever d'r benen.
Ja, maar ik vind het schijtirritant.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:16 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het irritantste is gebeld worden als je muziek aan het luisteren bent.
Ja, inderdaad, mijn eigen tieten wil ik wel houden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat knap!
Met figuurtje bedoelde ik ook haar benen hoor...
Maar dan wel mijn eigen tieten houden
Wat voor bedrijf en waarvoor schrijf je ze?quote:
En jij bent het hotel dus?quote:
En als het niet doorgaat?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Achja. Het zal wel als het echt zo is hoor. Dan vind ik het een beetje aso. Maar volgens mij heb ik iemand anders aan de telefoon gehad dan die het mailtje heeft gestuurd, dus misschien is het een miscommunicatie geweest.
Euh moet gewoon een cadeautje bedenken wat je bij de post kunt doen. Gaat voor directmail als marketingafdeling van een hotel. En het moet in het engels. Maar dat laatste is niet zo'n probleem.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, mijn eigen tieten wil ik wel houden.
[..]
Wat voor bedrijf en waarvoor schrijf je ze?
Ja. Zie reply op HJquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En jij bent het hotel dus?
Wat voor bedrijf is het waar de brief heen gaat? En wat voor brief is het?
Nee die andere.quote:
Op de site van TNT staan wel veel cadeautjes die je bij de post kunt doen. Lame misschien en ze zijn goedkoop, maar daar kun je misschien ideeën op doen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:20 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Euh moet gewoon een cadeautje bedenken wat je bij de post kunt doen. Gaat voor directmail als marketingafdeling van een hotel. En het moet in het engels. Maar dat laatste is niet zo'n probleem.
Kosten maakt niet uit. Tis zegmaar om reclame te maken voor je hotel bij ceo's enzo
Manicuresetje, lekker plat en kan heel mooi luxe lijken..en ceo's, mannen EN vrouwen, doen vaak hun nagelsquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:20 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Euh moet gewoon een cadeautje bedenken wat je bij de post kunt doen. Gaat voor directmail als marketingafdeling van een hotel. En het moet in het engels. Maar dat laatste is niet zo'n probleem.
Kosten maakt niet uit. Tis zegmaar om reclame te maken voor je hotel bij ceo's enzo
Ik denk het wel. Manicuresetje klinkt een beetje vreemdquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Manicuresetje, lekker plat en kan heel mooi luxe lijken..en ceo's, mannen EN vrouwen, doen vaak hun nagelsOf..LATEN het doen...
Of mag het ook in een grote doos zitten?
Goed idee. ik ga even kijkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Op de site van TNT staan wel veel cadeautjes die je bij de post kunt doen. Lame misschien en ze zijn goedkoop, maar daar kun je misschien ideeën op doen.
Iets van wijn? Doet het altijd goed.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:25 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Manicuresetje klinkt een beetje vreemdIk zie mijn klasgenoten al kijken
Hoe kom je daar nou op![]()
Tssk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:25 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Manicuresetje klinkt een beetje vreemdIk zie mijn klasgenoten al kijken
Hoe kom je daar nou op![]()
twitter gaat boven FOKquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:26 schreef Tijgertje. het volgende:
Suus.
De trailer van Eclipse is er!
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Heel mooiquote:
ja ik zag het al op Tnt.nl. Denk dat ik daar voor ga ja.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Iets van wijn? Doet het altijd goed.
No offence hoor. Opzich is het wel een goed idee. Alleen ik ben misschien wel heel erg jongen om er zo over te denkenquote:
Iedereeeeen doet wijn...quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:28 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
ja ik zag het al op Tnt.nl. Denk dat ik daar voor ga ja.
[..]
No offence hoor. Opzich is het wel een goed idee. Alleen ik ben misschien wel heel erg jongen om er zo over te denken
Dadelijk gaat iedereen nog denken dat je gay bent.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:28 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
ja ik zag het al op Tnt.nl. Denk dat ik daar voor ga ja.
[..]
No offence hoor. Opzich is het wel een goed idee. Alleen ik ben misschien wel heel erg jongen om er zo over te denken
Het boek wordt nog verder verkracht dusquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:26 schreef Tijgertje. het volgende:
Suus.
De trailer van Eclipse is er!
Bekijk deze YouTube-video
Ja das ist eng hoor. Een homo-emo-nerd. Brrrquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dadelijk gaat iedereen nog denken dat je gay bent.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |